hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 208 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 206 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ne legyen kor vege
HozzászólásElküldve: 2014.06.05. 01:49 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Sziasztok
Neekem az kene,hogy soha ne legyen kor vege,ugyanis egy csdm szerot szeretnek
Az nekem low modszer,hogy roundtime nak beirok 99999 et xD
Biztos van valami erre

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ne legyen kor vege
HozzászólásElküldve: 2014.06.05. 11:34 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
parodyshelf írta:
Sziasztok
Neekem az kene,hogy soha ne legyen kor vege,ugyanis egy csdm szerot szeretnek
Az nekem low modszer,hogy roundtime nak beirok 99999 et xD
Biztos van valami erre

De alat vagy 9999 lol.
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?p=1078482
Szukseged lessz orpheura.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ne legyen kor vege
HozzászólásElküldve: 2014.06.05. 21:33 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Ehh ez igy nem jo :)
Eleg nehez ezt a plugijt berakni de megprobalom
Azer valaki le irhatna,hogy hogyan kell az a orpheut meg mindent

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ne legyen kor vege
HozzászólásElküldve: 2014.06.06. 17:13 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
ha jól tudom a csdm alapból tartalmazza ezt a funkciót elvégre folyamatos újraéledés van :D így soha nincs vége a körnek :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ne legyen kor vege
HozzászólásElküldve: 2014.06.06. 22:57 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Nekem nincs kulon csdm mod,csdm=orokos ujraeledes plugin+csdmre valo(amit en gondolok)pluginok
Remelem erre gondoltal
Na es akkor az orokos ujraeledes plugin mit csinak a roundtime al?
Eltunteti hudrol,es nem hasznalja? :)

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ne legyen kor vege
HozzászólásElküldve: 2014.06.08. 20:47 
Offline
Őstag
Avatar

Csatlakozott: 2010.04.16. 16:50
Hozzászólások: 1342
Megköszönt másnak: 42 alkalommal
Megköszönték neki: 58 alkalommal
egyszerü és tökéletes lessz számodra
amxx.cfg be ird be ezt alulra--> no_objectives "acde"

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #define PLUGIN_NAME "No Objectives"
  2. #define PLUGIN_VERSION "0.3"
  3. #define PLUGIN_AUTHOR "VEN"
  4.  
  5. #include <amxmodx>
  6. #include <fakemeta>
  7.  
  8. new const g_objective_ents[][] = {
  9. "func_bomb_target",
  10. "info_bomb_target",
  11. "hostage_entity",
  12. "monster_scientist",
  13. "func_hostage_rescue",
  14. "info_hostage_rescue",
  15. "info_vip_start",
  16. "func_vip_safetyzone",
  17. "func_escapezone"
  18. }
  19.  
  20. #define OBJTYPE_AS (1<<0)
  21. #define OBJTYPE_CS (1<<2)
  22. #define OBJTYPE_DE (1<<3)
  23. #define OBJTYPE_ES (1<<4)
  24. #define OBJTYPE_ALL (OBJTYPE_AS | OBJTYPE_CS | OBJTYPE_DE | OBJTYPE_ES)
  25.  
  26. #define CVAR_NAME "no_objectives"
  27. #define CVAR_DEFAULT OBJTYPE_ALL
  28.  
  29. new const g_objective_type[] = {
  30. OBJTYPE_DE,
  31. OBJTYPE_DE,
  32. OBJTYPE_CS,
  33. OBJTYPE_CS,
  34. OBJTYPE_CS,
  35. OBJTYPE_CS,
  36. OBJTYPE_AS,
  37. OBJTYPE_AS,
  38. OBJTYPE_ES
  39. }
  40.  
  41. new const bool:g_objective_prim[] = {
  42. true,
  43. true,
  44. true,
  45. false,
  46. false,
  47. false,
  48. false,
  49. true,
  50. true
  51. }
  52.  
  53. #define HIDE_ROUND_TIMER (1<<4)
  54.  
  55. new g_msgid_hideweapon
  56.  
  57. new g_pcvar_no_objectives
  58.  
  59. new g_no_objectives = CVAR_DEFAULT & OBJTYPE_ALL
  60.  
  61. public plugin_precache() {
  62. if ((g_pcvar_no_objectives = get_cvar_pointer(CVAR_NAME))) {
  63. new cvar_val[8]
  64. get_pcvar_string(g_pcvar_no_objectives, cvar_val, sizeof cvar_val - 1)
  65. g_no_objectives = read_flags(cvar_val) & OBJTYPE_ALL
  66. }
  67.  
  68. if (g_no_objectives)
  69. register_forward(FM_Spawn, "forward_spawn")
  70. }
  71.  
  72. public plugin_init() {
  73. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
  74.  
  75. if (!g_pcvar_no_objectives) {
  76. new cvar_defval[8]
  77. get_flags(CVAR_DEFAULT, cvar_defval, sizeof cvar_defval - 1)
  78. register_cvar(CVAR_NAME, cvar_defval)
  79. }
  80.  
  81. if (is_objective_map())
  82. return
  83.  
  84. g_msgid_hideweapon = get_user_msgid("HideWeapon")
  85. register_message(g_msgid_hideweapon, "message_hide_weapon")
  86. register_event("ResetHUD", "event_hud_reset", "b")
  87. set_msg_block(get_user_msgid("RoundTime"), BLOCK_SET)
  88. }
  89.  
  90. public forward_spawn(ent) {
  91. if (!pev_valid(ent))
  92. return FMRES_IGNORED
  93.  
  94. static classname[32], i
  95. pev(ent, pev_classname, classname, sizeof classname - 1)
  96. for (i = 0; i < sizeof g_objective_ents; ++i) {
  97. if (equal(classname, g_objective_ents[i])) {
  98. if (!(g_no_objectives & g_objective_type[i]))
  99. return FMRES_IGNORED
  100.  
  101. engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
  102. return FMRES_SUPERCEDE
  103. }
  104. }
  105.  
  106. return FMRES_IGNORED
  107. }
  108.  
  109. public message_hide_weapon() {
  110. set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(1) | HIDE_ROUND_TIMER)
  111. }
  112.  
  113. public event_hud_reset(id) {
  114. message_begin(MSG_ONE, g_msgid_hideweapon, _, id)
  115. write_byte(HIDE_ROUND_TIMER)
  116. message_end()
  117. }
  118.  
  119. bool:is_objective_map() {
  120. new const classname[] = "classname"
  121. for (new i = 0; i < sizeof g_objective_ents; ++i) {
  122. if (g_objective_prim[i] && engfunc(EngFunc_FindEntityByString, FM_NULLENT, classname, g_objective_ents[i]))
  123. return true
  124. }
  125.  
  126. return false
  127. }
  128.  

_________________
Kép

Ők köszönték meg expert nek ezt a hozzászólást: parodyshelf (2014.06.10. 00:12)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: ne legyen kor vege
HozzászólásElküldve: 2014.06.10. 00:12 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Kosz,még nem teszteltem,de biztos jo...

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole