2. kérdésre:
Lőszert, és életet tudsz adni így, szerintem

:
{
new tempid = players[ i ]
new HAmount = get_user_health(tempid)
new AAmount = get_user_armor(tempid)
get_user_name(tempid, name, charsmax(name))
num_to_str(tempid, szTempid, 6)
formatex(szText, charsmax(szText), "%s \y|\rElet: \w%i\y|\rLoszer: \w%i", name, HAmount, AAmount)
menu_additem(HA, szText, szTempid, 0)
}
Illetve:
Azt is szeretném tudni, hogy mikor kell ezeket használni:
return PLUGIN_HANDLED // Megállítja az összes folyamatot.
return PLUGIN_HANDLED
return PLUGIN_CONTINUE // A plugin végére kell, elvileg ezzel állítjuk le
PLUGIN_CONTINUE
andrisgaming írta:
1.
Sziasztok, azt szeretném kérdezni, hogy hogyan kell létrehozni egy admin parancsot, mert ami a dokumentációkban van az hibás
Konkrétattabban arra gondoltam, hogy amikor meg adtuk neki ezt az if -et:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
if (!cmd_access(id, level, cid, 3))
akkor ha a számot megváltoztatjuk, akkor mi lessz szóval értitek, mert rájöttem, hogy a 3 -as az azt jelenti, hogy: <célszemély> <mennyiség>
szóval értitek? ugye?
És ha már itt járünk akkor pl egy hp adós admin parancsot szeretnék ha valaki elmagyarázná és le is írná, akkor megköszönöm 5 válaszát
De ha lehet akkor a lehető legérthetőbben(nehogy félre értsétek )
Előre is köszönöm
________________________________________________________________________________________________________________
2.
Azt is szeretném tudni, hogy mikor kell ezeket használni:
return PLUGIN_HANDLED
PLUGIN_CONTINUE
________________________________________________________________________________________________________________
3.
Ó és még azt is szeretném tudni, hogy a már megemlített 3 számt ezt jelenti: <célszemély> <mennyiség>
Akkor légyszives leírná nekem valaki, hogy minden szám mit jelent
Illetve a számos kérdés, elvileg ezek azok:
Kód:
#define ADMIN_ALL 0 //Everyone
#define ADMIN_IMMUNITY 1 //Flag "a", immunity
#define ADMIN_RESERVATION 2 //Flag "b", reservation
#define ADMIN_KICK 4 //Flag "c", kick
#define ADMIN_BAN 8 //Flag "d", ban
#define ADMIN_SLAY 16 //Flag "e", slay
#define ADMIN_MAP 32 //Flag "f", map change
#define ADMIN_CVAR 64 //Flag "g", cvar change
#define ADMIN_CFG 128 //Flag "h", config execution
#define ADMIN_CHAT 256 //Flag "i", chat
#define ADMIN_VOTE 512 //Flag "j", vote
#define ADMIN_PASSWORD 1024 //Flag "k", sv_password
#define ADMIN_RCON 2048 //Flag "l", rcon access
#define ADMIN_LEVEL_A 4096 //Flag "m", custom
#define ADMIN_LEVEL_B 8192 //Flag "n", custom
#define ADMIN_LEVEL_C 16384 //Flag "o", custom
#define ADMIN_LEVEL_D 32768 //Flag "p", custom
#define ADMIN_LEVEL_E 65536 //Flag "q", custom
#define ADMIN_LEVEL_F 131072 //Flag "r", custom
#define ADMIN_LEVEL_G 262144 //Flag "s", custom
#define ADMIN_LEVEL_H 524288 //Flag "t", custom
#define ADMIN_MENU 1048576 //Flag "u", menus
#define ADMIN_ADMIN 16777216 //Flag "y", default admin
#define ADMIN_USER 33554432 //Flag "z", default user