2. kérdésre:
Lőszert, és életet tudsz adni így, szerintem 

 :
- { 
- 		new tempid = players[ i ] 
-   
- 		new HAmount = get_user_health(tempid) 
- 		new AAmount = get_user_armor(tempid) 
- 		get_user_name(tempid, name, charsmax(name)) 
- 		num_to_str(tempid, szTempid, 6) 
-   
- 		formatex(szText, charsmax(szText), "%s    \y|\rElet: \w%i\y|\rLoszer: \w%i", name, HAmount, AAmount) 
- 		menu_additem(HA, szText, szTempid, 0) 
- 	} 
Illetve:
Azt is szeretném tudni, hogy mikor kell ezeket használni: 
- return PLUGIN_HANDLED // Megállítja az összes folyamatot. 
return PLUGIN_HANDLED
- return PLUGIN_CONTINUE // A plugin végére kell, elvileg ezzel állítjuk le 
PLUGIN_CONTINUE
andrisgaming írta:
1.
Sziasztok, azt szeretném kérdezni, hogy hogyan kell létrehozni egy admin parancsot, mert ami a dokumentációkban van az hibás
Konkrétattabban arra gondoltam, hogy amikor meg adtuk neki ezt az if -et: 
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
-      if (!cmd_access(id, level, cid, 3)) 
akkor ha a számot megváltoztatjuk, akkor mi lessz szóval értitek, mert rájöttem, hogy a 3 -as az azt jelenti, hogy: <célszemély> <mennyiség>
szóval értitek? ugye?
És ha már itt járünk akkor pl egy hp adós admin parancsot szeretnék ha valaki elmagyarázná és le is írná, akkor megköszönöm 5 válaszát 
De ha lehet akkor a lehető legérthetőbben(nehogy félre értsétek  ) 
Előre is köszönöm
________________________________________________________________________________________________________________
2.
Azt is szeretném tudni, hogy mikor kell ezeket használni: 
return PLUGIN_HANDLED
PLUGIN_CONTINUE
________________________________________________________________________________________________________________
3.
Ó és még azt is szeretném tudni, hogy a már megemlített 3 számt ezt jelenti: <célszemély> <mennyiség>
Akkor légyszives leírná nekem valaki, hogy minden szám mit jelent
Illetve a számos kérdés, elvileg ezek azok:
Kód:
#define ADMIN_ALL      0   //Everyone
#define ADMIN_IMMUNITY      1   //Flag "a", immunity
#define ADMIN_RESERVATION   2   //Flag "b", reservation
#define ADMIN_KICK      4   //Flag "c", kick
#define ADMIN_BAN      8   //Flag "d", ban
#define ADMIN_SLAY      16   //Flag "e", slay
#define ADMIN_MAP      32   //Flag "f", map change
#define ADMIN_CVAR      64   //Flag "g", cvar change
#define ADMIN_CFG      128   //Flag "h", config execution
#define ADMIN_CHAT      256   //Flag "i", chat
#define ADMIN_VOTE      512   //Flag "j", vote
#define ADMIN_PASSWORD      1024   //Flag "k", sv_password
#define ADMIN_RCON      2048   //Flag "l", rcon access
#define ADMIN_LEVEL_A      4096   //Flag "m", custom
#define ADMIN_LEVEL_B      8192   //Flag "n", custom
#define ADMIN_LEVEL_C      16384   //Flag "o", custom
#define ADMIN_LEVEL_D      32768   //Flag "p", custom
#define ADMIN_LEVEL_E      65536   //Flag "q", custom
#define ADMIN_LEVEL_F      131072   //Flag "r", custom
#define ADMIN_LEVEL_G      262144   //Flag "s", custom
#define ADMIN_LEVEL_H      524288   //Flag "t", custom
#define ADMIN_MENU      1048576   //Flag "u", menus
#define ADMIN_ADMIN      16777216   //Flag "y", default admin
#define ADMIN_USER      33554432   //Flag "z", default user