hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 15:05



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 228 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 227 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Sapka/Kalap
HozzászólásElküldve: 2014.07.01. 21:36 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.24. 10:51
Hozzászólások: 197
Megköszönt másnak: 135 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Sziasztok!

A kérdésem az hogy milyen kódot kell alkalmazni hogy sapkát adjon rá egy játékosra.
Tehát hogy egy adott modellt rárakjon a játékos fejére.Mint a "hats" pluginban, csak egyszerűen, egy konkrét modellel.

Előre is köszönöm segítségeteket!

Üdvözlettel,
JeriQ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sapka/Kalap
HozzászólásElküldve: 2014.07.01. 21:52 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Ez csak pluginnal lehetséges szerintem

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sapka/Kalap
HozzászólásElküldve: 2014.07.01. 21:58 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.24. 10:51
Hozzászólások: 197
Megköszönt másnak: 135 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Épp az hogy egy plugint akarok készíteni (ebbe most nem megyek bele), és a lényege hogy egy bizonyos modellt rak a fejére.
A modell sem lényeg csak az hogy a modellt pont a fejre tegye.

Üdvözlettel,
JeriQ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sapka/Kalap
HozzászólásElküldve: 2014.07.01. 22:43 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
Legegyszerűbb ha a hats plugint átalakítod(szerintem)

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sapka/Kalap
HozzászólásElküldve: 2014.07.01. 22:45 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.24. 10:51
Hozzászólások: 197
Megköszönt másnak: 135 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Hát nem pont ezt a megoldást szeretném. :xicon_e_biggrin:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sapka/Kalap
HozzászólásElküldve: 2014.07.01. 22:49 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Jerikoo írta:
Hát nem pont ezt a megoldást szeretném. :xicon_e_biggrin:

Akkor milyet szeretnél?

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sapka/Kalap
HozzászólásElküldve: 2014.07.01. 22:56 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.24. 10:51
Hozzászólások: 197
Megköszönt másnak: 135 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
xD Egy egyszerű kódot, mint pl.: az Admin skin stb...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sapka/Kalap
HozzászólásElküldve: 2014.07.01. 22:58 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
A sapka az alapból máshogy van... Nem annyi mint a model a sapka 1 entity

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sapka/Kalap
HozzászólásElküldve: 2014.07.02. 07:52 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2012.01.29. 12:48
Hozzászólások: 408
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 126 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < fakemeta >
  3.  
  4. public plugin_precache( )
  5. {
  6. precache_model( "models/santa_hat.mdl" );
  7. }
  8.  
  9. public plugin_init( )
  10. {
  11. new const VERSION[ ] = "1.3";
  12.  
  13. register_plugin( "Santa Hat", VERSION, "xPaw" );
  14.  
  15. set_pcvar_string( register_cvar( "santa_hat", VERSION, FCVAR_SERVER ), VERSION );
  16.  
  17. if( !get_pcvar_num( register_cvar( "amx_santahat", "1" ) ) )
  18. {
  19. return;
  20. }
  21.  
  22. new iEntity,
  23. iMaxPlayers = get_maxplayers( ),
  24. iInfoTarget = engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" );
  25.  
  26. new const MODEL[ ] = "models/santa_hat.mdl";
  27.  
  28. for( new id = 1; id <= iMaxPlayers; id++ )
  29. {
  30. iEntity = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, iInfoTarget );
  31.  
  32. if( pev_valid( iEntity ) )
  33. {
  34. engfunc( EngFunc_SetModel, iEntity, MODEL );
  35. set_pev( iEntity, pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
  36. set_pev( iEntity, pev_aiment, id );
  37. set_pev( iEntity, pev_owner, id );
  38. }
  39. }
  40. }
  41.  

Ők köszönték meg HuBaBuBa nek ezt a hozzászólást: Jerikoo (2014.07.02. 11:05)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sapka/Kalap
HozzászólásElküldve: 2014.07.02. 11:06 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.24. 10:51
Hozzászólások: 197
Megköszönt másnak: 135 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
HuBaBuBa írta:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < fakemeta >
  3.  
  4. public plugin_precache( )
  5. {
  6. precache_model( "models/santa_hat.mdl" );
  7. }
  8.  
  9. public plugin_init( )
  10. {
  11. new const VERSION[ ] = "1.3";
  12.  
  13. register_plugin( "Santa Hat", VERSION, "xPaw" );
  14.  
  15. set_pcvar_string( register_cvar( "santa_hat", VERSION, FCVAR_SERVER ), VERSION );
  16.  
  17. if( !get_pcvar_num( register_cvar( "amx_santahat", "1" ) ) )
  18. {
  19. return;
  20. }
  21.  
  22. new iEntity,
  23. iMaxPlayers = get_maxplayers( ),
  24. iInfoTarget = engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" );
  25.  
  26. new const MODEL[ ] = "models/santa_hat.mdl";
  27.  
  28. for( new id = 1; id <= iMaxPlayers; id++ )
  29. {
  30. iEntity = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, iInfoTarget );
  31.  
  32. if( pev_valid( iEntity ) )
  33. {
  34. engfunc( EngFunc_SetModel, iEntity, MODEL );
  35. set_pev( iEntity, pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
  36. set_pev( iEntity, pev_aiment, id );
  37. set_pev( iEntity, pev_owner, id );
  38. }
  39. }
  40. }
  41.  


Na végre valaki segít is hasznosan!
Ebből simán kitudok indulni!
Köszönöm szépen!

Üdvözlettel,
JeriQ


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 37 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole