hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 10:17



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 323 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 323 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: ip re mentés
HozzászólásElküldve: 2014.07.02. 23:15 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Hello
Megcsinálja valaki,hogy ezt ne névre,hanem ip-re mentse?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <nvault>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <nvault>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Arany fegyverek olestol"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "DeRoiD"
  10.  
  11. new ak47_jatekosnezet[] = "models/arany_fegyverek/v_ak47.mdl"
  12. new awp_jatekosnezet[] = "models/arany_fegyverek/v_awp.mdl"
  13. new m4a1_jatekosnezet[] = "models/arany_fegyverek/v_m4a1.mdl"
  14.  
  15. new ak47_kivulnezet[] = "models/arany_fegyverek/p_ak47.mdl"
  16. new awp_kivulnezet[] = "models/arany_fegyverek/p_awp.mdl"
  17. new m4a1_kivulnezet[] = "models/arany_fegyverek/p_m4a1.mdl"
  18.  
  19. new ak47_oles[33], m4a1_oles[33], awp_oles[33]
  20. new ak47_ertek, awp_ertek, m4a1_ertek
  21. new vault
  22.  
  23. public plugin_precache()
  24. {
  25. precache_model(ak47_jatekosnezet)
  26. precache_model(ak47_kivulnezet)
  27.  
  28. precache_model(m4a1_jatekosnezet)
  29. precache_model(m4a1_kivulnezet)
  30.  
  31. precache_model(awp_jatekosnezet)
  32. precache_model(awp_kivulnezet)
  33. }
  34. public plugin_init() {
  35. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  36. register_event("CurWeapon", "fegyver_valtas", "be", "1=1")
  37. register_event("DeathMsg","halal","a")
  38. vault = nvault_open("Aranyfegyverek")
  39. register_clcmd("say /oleseim","lekeres")
  40. register_clcmd("say /mykills","lekeres")
  41.  
  42. ak47_ertek = register_cvar("ak47_ertek","250")
  43. awp_ertek = register_cvar("awp_ertek","200")
  44. m4a1_ertek = register_cvar("m4a1_ertek","250")
  45. }
  46. public fegyver_valtas(id)
  47. {
  48. new fegyver = get_user_weapon(id)
  49. if(ak47_oles[id] >= get_pcvar_num(ak47_ertek) && fegyver == CSW_AK47)
  50. {
  51. set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47_jatekosnezet)
  52. set_pev(id, pev_weaponmodel2, ak47_kivulnezet)
  53. }
  54. if(awp_oles[id] >= get_pcvar_num(awp_ertek) && fegyver == CSW_AWP)
  55. {
  56. set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_jatekosnezet)
  57. set_pev(id, pev_weaponmodel2, awp_kivulnezet)
  58. }
  59. if(m4a1_oles[id] >= get_pcvar_num(m4a1_ertek) && fegyver == CSW_M4A1)
  60. {
  61. set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1_jatekosnezet)
  62. set_pev(id, pev_weaponmodel2, m4a1_kivulnezet)
  63. }
  64. }
  65. public halal()
  66. {
  67. new attacker = read_data(1)
  68. new victim = read_data(2)
  69.  
  70. if(attacker == victim)
  71. {
  72. return PLUGIN_HANDLED;
  73. }
  74.  
  75. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP)
  76. {
  77. awp_oles[attacker]++
  78. }
  79. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47)
  80. {
  81. ak47_oles[attacker]++
  82. }
  83. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1)
  84. {
  85. m4a1_oles[attacker]++
  86. }
  87. return PLUGIN_HANDLED
  88. }
  89. public lekeres(id)
  90. {
  91. client_print(id,print_chat,"[Arany fegyverek - Olesek] AK47 : %d / M4A1 : %d / AWP : %d (Plugin by : DeRoiD)",m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id])
  92. }
  93. public mentes(id)
  94. {
  95. new name[32]
  96. get_user_name(id, name, 31)
  97. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  98. format(vaultkey,63,"%s", name)
  99. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id])
  100. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  101. return PLUGIN_CONTINUE
  102. }
  103. public betoltes(id)
  104. {
  105. new name[32]
  106. get_user_name(id, name, 31)
  107. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  108. format(vaultkey,63,"%s", name)
  109. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id])
  110. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  111. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  112. new m_o[32], a_o[32], a_ol[32]
  113. parse(vaultdata, m_o, 31, a_o, 31, a_ol, 31)
  114. m4a1_oles[id] = str_to_num(m_o)
  115. ak47_oles[id] = str_to_num(a_o)
  116. awp_oles[id] = str_to_num(a_ol)
  117. return PLUGIN_CONTINUE
  118. }
  119. public client_connect(id)
  120. {
  121. betoltes(id)
  122. }
  123. public client_disconnect(id)
  124. {
  125. mentes(id)
  126. }
  127.  

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: ip re mentés
HozzászólásElküldve: 2014.07.03. 01:33 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Parancsolj :)
Ha érdekel akkor leírom hogyan kell :)
104, 105, 107.-ik sorba a name helyett ip-t irtam mindenhova
és a 94, 95, 97.-be is
Nem olyan bonyolult
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <nvault>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Arany fegyverek olestol"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "DeRoiD"
  9.  
  10. new ak47_jatekosnezet[] = "models/arany_fegyverek/v_ak47.mdl"
  11. new awp_jatekosnezet[] = "models/arany_fegyverek/v_awp.mdl"
  12. new m4a1_jatekosnezet[] = "models/arany_fegyverek/v_m4a1.mdl"
  13.  
  14. new ak47_kivulnezet[] = "models/arany_fegyverek/p_ak47.mdl"
  15. new awp_kivulnezet[] = "models/arany_fegyverek/p_awp.mdl"
  16. new m4a1_kivulnezet[] = "models/arany_fegyverek/p_m4a1.mdl"
  17.  
  18. new ak47_oles[33], m4a1_oles[33], awp_oles[33]
  19. new ak47_ertek, awp_ertek, m4a1_ertek
  20. new vault
  21.  
  22. public plugin_precache()
  23. {
  24. precache_model(ak47_jatekosnezet)
  25. precache_model(ak47_kivulnezet)
  26.  
  27. precache_model(m4a1_jatekosnezet)
  28. precache_model(m4a1_kivulnezet)
  29.  
  30. precache_model(awp_jatekosnezet)
  31. precache_model(awp_kivulnezet)
  32. }
  33. public plugin_init() {
  34. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  35. register_event("CurWeapon", "fegyver_valtas", "be", "1=1")
  36. register_event("DeathMsg","halal","a")
  37. vault = nvault_open("Aranyfegyverek")
  38. register_clcmd("say /oleseim","lekeres")
  39. register_clcmd("say /mykills","lekeres")
  40.  
  41. ak47_ertek = register_cvar("ak47_ertek","250")
  42. awp_ertek = register_cvar("awp_ertek","200")
  43. m4a1_ertek = register_cvar("m4a1_ertek","250")
  44. }
  45. public fegyver_valtas(id)
  46. {
  47. new fegyver = get_user_weapon(id)
  48. if(ak47_oles[id] >= get_pcvar_num(ak47_ertek) && fegyver == CSW_AK47)
  49. {
  50. set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47_jatekosnezet)
  51. set_pev(id, pev_weaponmodel2, ak47_kivulnezet)
  52. }
  53. if(awp_oles[id] >= get_pcvar_num(awp_ertek) && fegyver == CSW_AWP)
  54. {
  55. set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_jatekosnezet)
  56. set_pev(id, pev_weaponmodel2, awp_kivulnezet)
  57. }
  58. if(m4a1_oles[id] >= get_pcvar_num(m4a1_ertek) && fegyver == CSW_M4A1)
  59. {
  60. set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1_jatekosnezet)
  61. set_pev(id, pev_weaponmodel2, m4a1_kivulnezet)
  62. }
  63. }
  64. public halal()
  65. {
  66. new attacker = read_data(1)
  67. new victim = read_data(2)
  68.  
  69. if(attacker == victim)
  70. {
  71. return PLUGIN_HANDLED;
  72. }
  73.  
  74. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP)
  75. {
  76. awp_oles[attacker]++
  77. }
  78. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47)
  79. {
  80. ak47_oles[attacker]++
  81. }
  82. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1)
  83. {
  84. m4a1_oles[attacker]++
  85. }
  86. return PLUGIN_HANDLED
  87. }
  88. public lekeres(id)
  89. {
  90. client_print(id,print_chat,"[Arany fegyverek - Olesek] AK47 : %d / M4A1 : %d / AWP : %d (Plugin by : DeRoiD)",m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id])
  91. }
  92. public mentes(id)
  93. {
  94. new ip[32]
  95. get_user_ip(id, ip, 31)
  96. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  97. format(vaultkey,63,"%s", ip)
  98. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id])
  99. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  100. return PLUGIN_CONTINUE
  101. }
  102. public betoltes(id)
  103. {
  104. new ip[32]
  105. get_user_ip(id, ip, 31)
  106. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  107. format(vaultkey,63,"%s", ip)
  108. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id])
  109. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  110. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  111. new m_o[32], a_o[32], a_ol[32]
  112. parse(vaultdata, m_o, 31, a_o, 31, a_ol, 31)
  113. m4a1_oles[id] = str_to_num(m_o)
  114. ak47_oles[id] = str_to_num(a_o)
  115. awp_oles[id] = str_to_num(a_ol)
  116. return PLUGIN_CONTINUE
  117. }
  118. public client_connect(id)
  119. {
  120. betoltes(id)
  121. }
  122. public client_disconnect(id)
  123. {
  124. mentes(id)
  125. }

_________________
My Steam:
KépKép

Ők köszönték meg Golo nek ezt a hozzászólást: parodyshelf (2014.07.03. 11:50)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: ip re mentés
HozzászólásElküldve: 2014.07.03. 11:50 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
igen,érdekel,ezt tudtam,hogy a name helyett ip-t kell vagy ha steam id-t akarok akkor authid,ezt már mondta nekem crazyboy,csak azért nem csináltam,mert féltem,hogy vlaahol nem írom át
és még 1 miatt nem csináltam:
Kód:
get_user_name(id, name, 31)

ott van hogy get user name na az helyett ip,de utánameg ott van zárojelbe hogy id,name,31 akkor itt a name helyére nem ip-t kellene írni?<- na ezért nem én csináltam meg hanem megkértem mást
Ja és akkor most íjra kezdődik a killek számolása??

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: ip re mentés
HozzászólásElküldve: 2014.07.03. 13:06 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Ott ahol írtam ott a name helyett ip-t kellett irni :)

_________________
My Steam:
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: ip re mentés
HozzászólásElküldve: 2014.07.03. 16:42 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.14. 16:23
Hozzászólások: 475
Megköszönt másnak: 97 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
kösz,mükszik!

_________________
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: ip re mentés
HozzászólásElküldve: 2014.07.03. 17:03 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
get_user_name(id,name,31)

azért van a zárójelben name mert abba a tömben menti le.Ott a tömböd nevét kell megadni.

pl:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new szijoka[32] //32 elemű tömb,amibe lementjük a steamid-t
  2. get_user_authid(id,szijoka,31) //lekérjük : id=játékosid | szijoka=tömbneve | 31=karakterszam
  3. client_print(id,print_chat,"Steam id-d: %s",szijoka[id]) //kiírjuk neki hogy mi is az ő id-je
  4.  

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole