hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 22:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 208 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 208 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Sebesség merő és rangsystem
HozzászólásElküldve: 2014.07.04. 10:52 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.03. 00:07
Hozzászólások: 297
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Sziasztok!
Én meg probáltam 2 plugint egybe rakni kisebb nagyobb szerencsével 1 idö után meg oldotam ,hogy átalakitja de valami milyat nem jelenik meg a szerveren valaki segitene ?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  3.  
  4. #include <amxmodx>
  5. #include <amxmisc>
  6. #include <fakemeta>
  7.  
  8. #define PLUGIN "KillLevel"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "N/A"
  11.  
  12. new g_Kills[33]
  13.  
  14. public plugin_init() {
  15. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  16. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  17. }
  18. public kijelzo(){
  19. static celpont
  20. static Float:velocity[3]
  21. static Float:sebesseg
  22.  
  23. new players[32], szam
  24. get_players(players, szam, "c")
  25. for(new i; i<szam; i++){
  26. i = players[i]
  27. celpont = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i
  28. pev(celpont, pev_velocity, velocity)
  29. sebesseg = vector_length(velocity)
  30. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.7, 0, 6.0, 12.0)
  31. show_hudmessage(i, "[ICC] ~^n Sebesseg : %3.2f",sebesseg)
  32. }
  33. }
  34. public client_PreThink(id) {
  35. new Frags = get_user_frags(id)
  36. g_Kills[id] = Frags
  37.  
  38. if (g_Kills[id] > 50 )
  39. {
  40. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  41. show_hudmessage(id, "[ Szinted: KEZDO ]")
  42. }
  43. else if (g_Kills[id] > 100 )
  44. {
  45. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  46. show_hudmessage(id, "[ Szinted: HALANDO ]")
  47. }
  48. else if (g_Kills[id] > 500 )
  49. {
  50. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  51. show_hudmessage(id, "[ Szinted: PPROFI ]")
  52. }
  53. else if (g_Kills[id] > 1000 )
  54. {
  55. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  56. show_hudmessage(id, "[ Szinted: VETERAN ]")
  57. }
  58. else if (g_Kills[id] > 1500 )
  59. {
  60. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  61. show_hudmessage(id, "[ Szinted: PERFECT ]")
  62. }
  63. else if (g_Kills[id] > 2500 )
  64. {
  65. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  66. show_hudmessage(id, "[ Szinted: MESTER ]")
  67. }
  68. else if (g_Kills[id] > 5000 )
  69. {
  70. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  71. show_hudmessage(id, "[ Szinted: NAGYMESTER ]")
  72. }
  73. else if (g_Kills[id] > 10000 )
  74. {
  75. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  76. show_hudmessage(id, "[ Szinted: SERAPHIN ]")
  77. }
  78. else if (g_Kills[id] > 50000 )
  79. {
  80. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  81. show_hudmessage(id, "[ Szinted: TITAN ]")
  82. }
  83. else if (g_Kills[id] > 100000 )
  84. {
  85. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  86. show_hudmessage(id, "[ Szinted: RESPECT PLAYER ]")
  87. }
  88. else
  89. {
  90. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  91. show_hudmessage(id, "[ Szinted: RANGTALAN]")
  92. }
  93. }

_________________
http://www.subbass.hu
[steam]krisz_nvidia[/steam]
Admin Rendszer v1.3
http://csgoskins.net/?rid=76561198147396400


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség merő és rangsystem
HozzászólásElküldve: 2014.07.04. 13:13 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Try:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "KillLevel"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "N/A"
  8.  
  9. new g_Kills[33]
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  14. }
  15. public kijelzo(){
  16. static celpont
  17. static Float:velocity[3]
  18. static Float:sebesseg
  19.  
  20. new players[32], szam
  21. get_players(players, szam, "c")
  22. for(new i; i<szam; i++){
  23. i = players[i]
  24. celpont = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i
  25. pev(celpont, pev_velocity, velocity)
  26. sebesseg = vector_length(velocity)
  27. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.7, 0, 6.0, 12.0)
  28. show_hudmessage(i, "[ICC] ~^n Sebesseg : %3.2f",sebesseg)
  29. }
  30. }
  31. public client_PreThink(id) {
  32. new Frags = get_user_frags(id)
  33. g_Kills[id] = Frags
  34.  
  35. if (g_Kills[id] > 50 )
  36. {
  37. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  38. show_hudmessage(id, "[ Szinted: KEZDO ]")
  39. }
  40. else if (g_Kills[id] > 100 )
  41. {
  42. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  43. show_hudmessage(id, "[ Szinted: HALANDO ]")
  44. }
  45. else if (g_Kills[id] > 500 )
  46. {
  47. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  48. show_hudmessage(id, "[ Szinted: PPROFI ]")
  49. }
  50. else if (g_Kills[id] > 1000 )
  51. {
  52. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  53. show_hudmessage(id, "[ Szinted: VETERAN ]")
  54. }
  55. else if (g_Kills[id] > 1500 )
  56. {
  57. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  58. show_hudmessage(id, "[ Szinted: PERFECT ]")
  59. }
  60. else if (g_Kills[id] > 2500 )
  61. {
  62. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  63. show_hudmessage(id, "[ Szinted: MESTER ]")
  64. }
  65. else if (g_Kills[id] > 5000 )
  66. {
  67. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  68. show_hudmessage(id, "[ Szinted: NAGYMESTER ]")
  69. }
  70. else if (g_Kills[id] > 10000 )
  71. {
  72. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  73. show_hudmessage(id, "[ Szinted: SERAPHIN ]")
  74. }
  75. else if (g_Kills[id] > 50000 )
  76. {
  77. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  78. show_hudmessage(id, "[ Szinted: TITAN ]")
  79. }
  80. else if (g_Kills[id] > 100000 )
  81. {
  82. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  83. show_hudmessage(id, "[ Szinted: RESPECT PLAYER ]")
  84. }
  85. else
  86. {
  87. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  88. show_hudmessage(id, "[ Szinted: RANGTALAN]")
  89. }
  90. }
  91. return PLUGIN_CONTINUE

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.

Ők köszönték meg Anonymous1337 nek ezt a hozzászólást: LostLegend (2014.07.04. 15:18)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség merő és rangsystem
HozzászólásElküldve: 2014.07.04. 13:43 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.03. 00:07
Hozzászólások: 297
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Tank you , mindj ki probálom és ha jó megy a + ;)
Nem jó :S nem engedi átalakitani 91 soral van baja :S


Csatolmányok:
aaaaaa.JPG
aaaaaa.JPG [ 45.06 KiB | Megtekintve 3120 alkalommal ]

_________________
http://www.subbass.hu
[steam]krisz_nvidia[/steam]
Admin Rendszer v1.3
http://csgoskins.net/?rid=76561198147396400
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség merő és rangsystem
HozzászólásElküldve: 2014.07.04. 14:37 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
return PLUGIN_CONTINUE nem kell bele
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "KillLevel"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "N/A"
  8.  
  9. new g_Kills[33]
  10.  
  11. public plugin_init() {
  12. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  13. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  14. }
  15. public kijelzo(){
  16. static celpont
  17. static Float:velocity[3]
  18. static Float:sebesseg
  19.  
  20. new players[32], szam
  21. get_players(players, szam, "c")
  22. for(new i; i<szam; i++){
  23. i = players[i]
  24. celpont = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i
  25. pev(celpont, pev_velocity, velocity)
  26. sebesseg = vector_length(velocity)
  27. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.7, 0, 6.0, 12.0)
  28. show_hudmessage(i, "[ICC] ~^n Sebesseg : %3.2f",sebesseg)
  29. }
  30. }
  31. public client_PreThink(id) {
  32. new Frags = get_user_frags(id)
  33. g_Kills[id] = Frags
  34.  
  35. if (g_Kills[id] > 50 )
  36. {
  37. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  38. show_hudmessage(id, "[ Szinted: KEZDO ]")
  39. }
  40. else if (g_Kills[id] > 100 )
  41. {
  42. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  43. show_hudmessage(id, "[ Szinted: HALANDO ]")
  44. }
  45. else if (g_Kills[id] > 500 )
  46. {
  47. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  48. show_hudmessage(id, "[ Szinted: PPROFI ]")
  49. }
  50. else if (g_Kills[id] > 1000 )
  51. {
  52. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  53. show_hudmessage(id, "[ Szinted: VETERAN ]")
  54. }
  55. else if (g_Kills[id] > 1500 )
  56. {
  57. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  58. show_hudmessage(id, "[ Szinted: PERFECT ]")
  59. }
  60. else if (g_Kills[id] > 2500 )
  61. {
  62. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  63. show_hudmessage(id, "[ Szinted: MESTER ]")
  64. }
  65. else if (g_Kills[id] > 5000 )
  66. {
  67. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  68. show_hudmessage(id, "[ Szinted: NAGYMESTER ]")
  69. }
  70. else if (g_Kills[id] > 10000 )
  71. {
  72. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  73. show_hudmessage(id, "[ Szinted: SERAPHIN ]")
  74. }
  75. else if (g_Kills[id] > 50000 )
  76. {
  77. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  78. show_hudmessage(id, "[ Szinted: TITAN ]")
  79. }
  80. else if (g_Kills[id] > 100000 )
  81. {
  82. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  83. show_hudmessage(id, "[ Szinted: RESPECT PLAYER ]")
  84. }
  85. else
  86. {
  87. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.2, 0, 6.0, 1.0)
  88. show_hudmessage(id, "[ Szinted: RANGTALAN]")
  89. }
  90. }

_________________
My Steam:
KépKép

Ők köszönték meg Golo nek ezt a hozzászólást: LostLegend (2014.07.04. 15:18)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség merő és rangsystem
HozzászólásElküldve: 2014.07.04. 15:20 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.03. 00:07
Hozzászólások: 297
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Köszi fiuk , megyek le tesztelem :)
Faxa meg minden müködik együt , de ugyan ugy buggoltatják egymást mintha külőn lennének valami tip vagy új sma ? :S lécives

_________________
http://www.subbass.hu
[steam]krisz_nvidia[/steam]
Admin Rendszer v1.3
http://csgoskins.net/?rid=76561198147396400


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség merő és rangsystem
HozzászólásElküldve: 2014.07.04. 16:51 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
Mi a bug?

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség merő és rangsystem
HozzászólásElküldve: 2014.07.04. 16:58 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Tessék gyors megírtam :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Sebessegmero + Rangok"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "DeRoiD"
  8.  
  9. new rang[32]
  10. new name[33][32]
  11. new oles[33]
  12. new vault
  13. new const klan[][] = {"Klan nev"}
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  18. register_event("DeathMsg","death","a")
  19. vault = nvault_open("Olesek")
  20. }
  21. public death(){
  22. new killer = read_data(1)
  23. new victim = read_data(2)
  24.  
  25. if(killer == victim)
  26. {
  27. return PLUGIN_HANDLED;
  28. }
  29. oles[killer]++
  30.  
  31. return PLUGIN_HANDLED;
  32. }
  33. public kijelzo(){
  34. new players[32], szam, id
  35. get_players(players, szam)
  36. static celpont
  37. static Float:velocity[3]
  38. static Float:sebesseg
  39.  
  40. for(new i; i<szam; i++){
  41. id = players[i]
  42. celpont = pev(id, pev_iuser1) == 4 ? pev(id, pev_iuser2) : id
  43. pev(celpont, pev_velocity, velocity)
  44. sebesseg = vector_length(velocity)
  45.  
  46. if(oles[id] >= 0){
  47. rang = "RANGTALAN"
  48. }
  49. if(oles[id] >= 50){
  50. rang = "Kezdo"
  51. }
  52. if(oles[id] >= 100){
  53. rang = "Halado"
  54. }
  55. if(oles[id] >= 500){
  56. rang = "Profi"
  57. }
  58. if(oles[id] >= 1000){
  59. rang = "Veteran"
  60. }
  61. if(oles[id] >= 2500){
  62. rang = "Perfect"
  63. }
  64. if(oles[id] >= 5000){
  65. rang = "Mester"
  66. }
  67. if(oles[id] >= 10000){
  68. rang = "Titan"
  69. }
  70. //if(oles[id] >= ertek){
  71. // rang = "Rang"
  72. //}
  73. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.70, 0, 6.0, 12.0)
  74. show_hudmessage(id, "%s^n[ Szinted : %s ]^nSebesseg : %3.2f",klan,rang,sebesseg)
  75. }
  76. }
  77. public mentes(id)
  78. {
  79. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  80. format(vaultkey,63,"%s-Oles", name[id])
  81. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  82. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  83. return PLUGIN_CONTINUE
  84. }
  85. public betoltes(id)
  86. {
  87. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  88. format(vaultkey,63,"%s-Oles", name[id])
  89. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  90. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  91. return PLUGIN_CONTINUE;
  92. }
  93. public client_connect(id)
  94. {
  95. betoltes(id)
  96. }
  97. public client_disconnect(id)
  98. {
  99. mentes(id)
  100. }
  101.  


Egyszerű sebességmérő
alapból ezt én csináltam xd
csak hozzáírtam a dolgokat ami kellet.

Ők köszönték meg DeR0iD nek ezt a hozzászólást: LostLegend (2014.07.04. 19:21)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség merő és rangsystem
HozzászólásElküldve: 2014.07.04. 19:21 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.03. 00:07
Hozzászólások: 297
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Imádlak Deriod :))

A deroid féle pluginba valaki bele irná , hogy edig menyit ölt és menyi kell a szint lépéshez.

DeR0iD írta:
Tessék gyors megírtam :
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Sebessegmero + Rangok"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "DeRoiD"
  8.  
  9. new rang[32]
  10. new name[33][32]
  11. new oles[33]
  12. new vault
  13. new const klan[][] = {"Klan nev"}
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  18. register_event("DeathMsg","death","a")
  19. vault = nvault_open("Olesek")
  20. }
  21. public death(){
  22. new killer = read_data(1)
  23. new victim = read_data(2)
  24.  
  25. if(killer == victim)
  26. {
  27. return PLUGIN_HANDLED;
  28. }
  29. oles[killer]++
  30.  
  31. return PLUGIN_HANDLED;
  32. }
  33. public kijelzo(){
  34. new players[32], szam, id
  35. get_players(players, szam)
  36. static celpont
  37. static Float:velocity[3]
  38. static Float:sebesseg
  39.  
  40. for(new i; i<szam; i++){
  41. id = players[i]
  42. celpont = pev(id, pev_iuser1) == 4 ? pev(id, pev_iuser2) : id
  43. pev(celpont, pev_velocity, velocity)
  44. sebesseg = vector_length(velocity)
  45.  
  46. if(oles[id] >= 0){
  47. rang = "RANGTALAN"
  48. }
  49. if(oles[id] >= 50){
  50. rang = "Kezdo"
  51. }
  52. if(oles[id] >= 100){
  53. rang = "Halado"
  54. }
  55. if(oles[id] >= 500){
  56. rang = "Profi"
  57. }
  58. if(oles[id] >= 1000){
  59. rang = "Veteran"
  60. }
  61. if(oles[id] >= 2500){
  62. rang = "Perfect"
  63. }
  64. if(oles[id] >= 5000){
  65. rang = "Mester"
  66. }
  67. if(oles[id] >= 10000){
  68. rang = "Titan"
  69. }
  70. //if(oles[id] >= ertek){
  71. // rang = "Rang"
  72. //}
  73. set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.70, 0, 6.0, 12.0)
  74. show_hudmessage(id, "%s^n[ Szinted : %s ]^nSebesseg : %3.2f",klan,rang,sebesseg)
  75. }
  76. }
  77. public mentes(id)
  78. {
  79. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  80. format(vaultkey,63,"%s-Oles", name[id])
  81. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  82. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  83. return PLUGIN_CONTINUE
  84. }
  85. public betoltes(id)
  86. {
  87. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  88. format(vaultkey,63,"%s-Oles", name[id])
  89. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  90. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  91. return PLUGIN_CONTINUE;
  92. }
  93. public client_connect(id)
  94. {
  95. betoltes(id)
  96. }
  97. public client_disconnect(id)
  98. {
  99. mentes(id)
  100. }
  101.  


Egyszerű sebességmérő
alapból ezt én csináltam xd
csak hozzáírtam a dolgokat ami kellet.

Szoval ez is buggos :S valaki segitene benne ? Buggok és mit kéne rajta javitani :
- Ez szerver szinten méri a killeket
- Kéne nekem egy olyan bele hogy irja hogy [Enyit öltél : %d][Következő szintig még kell : %d] valami ilyesmi
- Kéne egy olyan is bele hogy databa örize meg minden playernek a nevére a szintét!
- És még kénne nekem egy olyan bele hogy 2500 őléstől minden ranghoz hozzá tudjak adni 1 új fegyvert skint( Ez a plugin nekem Paintball modhoz kell és 2500 ölés után mindig cserélődjön a fegyó skin ha elérte a bizonyos rangot)
Előre köszönöm!

_________________
http://www.subbass.hu
[steam]krisz_nvidia[/steam]
Admin Rendszer v1.3
http://csgoskins.net/?rid=76561198147396400


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára DeteCT0R 2014.07.05. 14:38-kor.
Mellozd a triplaposztot.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség merő és rangsystem
HozzászólásElküldve: 2014.07.05. 13:15 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
quadra poszt, most aceltem :D nincs pentád
elmondanád mi a bug?

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség merő és rangsystem
HozzászólásElküldve: 2014.07.05. 14:37 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.03. 00:07
Hozzászólások: 297
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Az a baj hogy ha valaki szintet lép mindenkinek megváltozik a rangja.

_________________
http://www.subbass.hu
[steam]krisz_nvidia[/steam]
Admin Rendszer v1.3
http://csgoskins.net/?rid=76561198147396400


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole