hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 13:03



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 268 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 267 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség merő és rangsystem
HozzászólásElküldve: 2014.07.05. 17:31 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Mivel eztkurvara nem igy kell megcsinalni.2dimenzios tombbel kell. De persze ez deroidnak meg se kottyan hisz o tudja a velocityt is meg mindent :))

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség merő és rangsystem
HozzászólásElküldve: 2014.07.05. 19:54 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Ki a faszom mondta?
Én alap pluginba beleírtam kiemelt betűkkel hogy másoltam 2 sort.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség merő és rangsystem
HozzászólásElküldve: 2014.07.05. 21:04 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Így megfelel?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <fakemeta>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Sebessegmero + Rangok"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "qKKKJ & demon"
  9.  
  10. new g_vault
  11. new olesek[33]
  12. new szint[33]
  13.  
  14. #define ASD 7
  15.  
  16. new const szamok[ASD] = {
  17. 50,
  18. 100,
  19. 500,
  20. 1000,
  21. 2500,
  22. 5000,
  23. 10000
  24. }
  25.  
  26. new const rangok[ASD+1][] = {
  27. "Rangtalan",
  28. "Kezdo",
  29. "Halado",
  30. "Profi",
  31. "Veteran",
  32. "Perfect",
  33. "Mester",
  34. "Titan"
  35. }
  36.  
  37. public plugin_init()
  38. {
  39. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  40. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  41. g_vault = nvault_open("namerang")
  42. }
  43.  
  44. public Informaciok(id)
  45. {
  46. set_task(0.1, "Informaciok", id);
  47. static celpont
  48. static Float:velocity[3]
  49. static Float:sebesseg
  50.  
  51. new players[32], szam
  52. get_players(players, szam, "c")
  53. for(new i; i<szam; i++)
  54. {
  55. i = players[i]
  56. celpont = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i
  57. pev(celpont, pev_velocity, velocity)
  58. sebesseg = vector_length(velocity)
  59. }
  60. if(szint[id] != ASD+1)
  61. {
  62. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.07, 0.22, 0, 6.0, 0.0)
  63. show_hudmessage(id, "Szinted: %s^nOlesek: %d/%d^nSebesseged: %3.2f",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]], sebesseg)
  64. }
  65. else
  66. {
  67. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.07, 0.22, 0, 6.0, 0.0)
  68. show_hudmessage(id, "Szinted: %s^nOlesek: %d^nSebesseged: %3.2f",rangok[szint[id]], olesek[id], sebesseg)
  69. }
  70. return PLUGIN_CONTINUE;
  71. }
  72.  
  73. public client_connect(id)
  74. {
  75. LoadData(id)
  76. set_task(1.0, "Informaciok", id);
  77. }
  78. public client_disconnect(id)
  79. SaveData(id)
  80.  
  81. public SaveData(id)
  82. {
  83. new name[32]
  84. get_user_name(id, name, 31)
  85.  
  86. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  87. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  88. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  89.  
  90. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  91. return PLUGIN_CONTINUE
  92. }
  93. public LoadData(id)
  94. {
  95. new name[32]
  96. get_user_name(id, name, 31)
  97. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  98.  
  99. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  100. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  101.  
  102. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  103. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  104. new oles[32], level[32]
  105. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  106. olesek[id] = str_to_num(oles)
  107. szint[id] = str_to_num(level)
  108. return PLUGIN_CONTINUE
  109. }
  110. public halal()
  111. {
  112. new killer = read_data(1)
  113. new victim = read_data(2)
  114.  
  115. if(get_user_team(killer)!=get_user_team(victim))
  116. olesek[killer]++
  117.  
  118. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  119. {
  120. szint[killer]++
  121. }
  122. }

Ők köszönték meg demon nek ezt a hozzászólást: LostLegend (2014.07.05. 21:49)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség merő és rangsystem
HozzászólásElküldve: 2014.07.05. 21:14 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.03. 00:07
Hozzászólások: 297
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Ebbe ugy látom az nincs benne hogyha éppen a másikat nézzed akkor az ő rangját lásd meg sebességét?!

_________________
http://www.subbass.hu
[steam]krisz_nvidia[/steam]
Admin Rendszer v1.3
http://csgoskins.net/?rid=76561198147396400


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség merő és rangsystem
HozzászólásElküldve: 2014.07.05. 21:22 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.15. 19:04
Hozzászólások: 407
Megköszönt másnak: 17 alkalommal
Megköszönték neki: 176 alkalommal
Tessék ebben már benne van.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <engine>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Sebessegmero + Rangok"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "qKKKJ & demon"
  10.  
  11. new g_vault
  12. new olesek[33]
  13. new szint[33]
  14.  
  15. #define ASD 7
  16.  
  17. new const szamok[ASD] = {
  18. 50,
  19. 100,
  20. 500,
  21. 1000,
  22. 2500,
  23. 5000,
  24. 10000
  25. }
  26.  
  27. new const rangok[ASD+1][] = {
  28. "Rangtalan",
  29. "Kezdo",
  30. "Halado",
  31. "Profi",
  32. "Veteran",
  33. "Perfect",
  34. "Mester",
  35. "Titan"
  36. }
  37.  
  38. public plugin_init()
  39. {
  40. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  41. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  42. g_vault = nvault_open("namerang")
  43. }
  44.  
  45. public Informaciok(id)
  46. {
  47. set_task(0.1, "Informaciok", id);
  48. static celpont
  49. static Float:velocity[3]
  50. static Float:sebesseg
  51.  
  52. new players[32], szam
  53. get_players(players, szam, "c")
  54. for(new i; i<szam; i++)
  55. {
  56. i = players[i]
  57. celpont = pev(i, pev_iuser1) == 4 ? pev(i, pev_iuser2) : i
  58. pev(celpont, pev_velocity, velocity)
  59. sebesseg = vector_length(velocity)
  60. }
  61. if(!is_user_alive(id))
  62. {
  63. new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
  64.  
  65. if(target == 0)
  66. return PLUGIN_CONTINUE;
  67. if(szint[id] != ASD+1)
  68. {
  69. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.07, 0.22, 0, 6.0, 0.0)
  70. show_hudmessage(id, "Szintje: %s^nOlesei: %d/%d^nSebessege: %3.2f",rangok[szint[target]], olesek[target],szamok[szint[target]], sebesseg)
  71. }
  72. else
  73. {
  74. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.07, 0.22, 0, 6.0, 0.0)
  75. show_hudmessage(id, "Szintje: %s^nOlesei: %d^nSebessege: %3.2f",rangok[szint[target]], olesek[target], sebesseg)
  76. }
  77.  
  78. return PLUGIN_CONTINUE;
  79. }
  80. if(szint[id] != ASD+1)
  81. {
  82. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.07, 0.22, 0, 6.0, 0.0)
  83. show_hudmessage(id, "Szinted: %s^nOlesek: %d/%d^nSebesseged: %3.2f",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]], sebesseg)
  84. }
  85. else
  86. {
  87. set_hudmessage(0, 255, 0, 0.07, 0.22, 0, 6.0, 0.0)
  88. show_hudmessage(id, "Szinted: %s^nOlesek: %d^nSebesseged: %3.2f",rangok[szint[id]], olesek[id], sebesseg)
  89. }
  90. return PLUGIN_CONTINUE;
  91. }
  92.  
  93. public client_connect(id)
  94. {
  95. LoadData(id)
  96. set_task(1.0, "Informaciok", id);
  97. }
  98. public client_disconnect(id)
  99. SaveData(id)
  100.  
  101. public SaveData(id)
  102. {
  103. new name[32]
  104. get_user_name(id, name, 31)
  105.  
  106. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  107. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  108. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  109.  
  110. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  111. return PLUGIN_CONTINUE
  112. }
  113. public LoadData(id)
  114. {
  115. new name[32]
  116. get_user_name(id, name, 31)
  117. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  118.  
  119. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  120. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  121.  
  122. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  123. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  124. new oles[32], level[32]
  125. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  126. olesek[id] = str_to_num(oles)
  127. szint[id] = str_to_num(level)
  128. return PLUGIN_CONTINUE
  129. }
  130. public halal()
  131. {
  132. new killer = read_data(1)
  133. new victim = read_data(2)
  134.  
  135. if(get_user_team(killer)!=get_user_team(victim))
  136. olesek[killer]++
  137.  
  138. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  139. {
  140. szint[killer]++
  141. }
  142. }

Ők köszönték meg demon nek ezt a hozzászólást: LostLegend (2014.07.05. 21:49)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség merő és rangsystem
HozzászólásElküldve: 2014.07.05. 21:40 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.03. 00:07
Hozzászólások: 297
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Köszi holnap le tesztelem , amugy azt meg lehet oldani h 2500 ölés után minden ranghoz hozzá lehet irni h kapjanak egy egy új fegyvert skint? ( paintball puskát , külön ct külön t)

*Szerkeztve
Nah szoval a rang rendszer a tökéletesen müködik köszi , de a sebesség mérő csak 1 playernek méri és mindenkinek azt jelzi :S lécives meg oldaná valaki ?

_________________
http://www.subbass.hu
[steam]krisz_nvidia[/steam]
Admin Rendszer v1.3
http://csgoskins.net/?rid=76561198147396400


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára DeteCT0R 2014.07.06. 16:26-kor.
Hasznnald a szerkeztes gombot!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség merő és rangsystem
HozzászólásElküldve: 2014.07.06. 17:03 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Amit írtam az nem hibás csak a ha valakit nézzel akkor a te szintedet mutatja.
De ha kell átírom!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sebesség merő és rangsystem
HozzászólásElküldve: 2014.07.06. 17:18 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.03. 00:07
Hozzászólások: 297
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
Nekem mind1 meik plugint rakom be csak végre müködjön már :S .
Valaki akkor meg csinálja az egyiket rendesen?

_________________
http://www.subbass.hu
[steam]krisz_nvidia[/steam]
Admin Rendszer v1.3
http://csgoskins.net/?rid=76561198147396400


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 18 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole