hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 00:06



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 229 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 228 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: sebesseg merő
HozzászólásElküldve: 2014.07.07. 13:44 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.07.29. 13:15
Hozzászólások: 233
Megköszönt másnak: 125 alkalommal
Helló egyojan sebessegmeröt kellene csinalni az alabbi pluginbol hogy alul ahol a sebesség merő szokott lenni ott aszt íra hogy

Sebesseged: (ittmutassa hogy mennyi a sebessegem) Rekordod:(itt az eddigi leggyorsabb sebessegemet mutassa)

CSak enyit írjon a plugin

Aki elkészíti annak megy a gomb es nagyon szépen köszönöm


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <nvault>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <amxmisc>
  8.  
  9.  
  10. #define PLUGIN "SpeedMeter"
  11. #define VERSION "2.1"
  12. #define AUTHOR "No Swear"
  13.  
  14.  
  15. #define ACCESS_RESET ADMIN_IMMUNITY
  16. #define MAX_PLAYERS 32
  17.  
  18.  
  19. //Zmienne
  20. new Float:fPlayerMaxSpeed[MAX_PLAYERS+1], Float: fPlayerActualSpeed[MAX_PLAYERS+1], szPlayerName[MAX_PLAYERS+1][32]
  21. new szKeySpeed[32], szKeyName[34]
  22. new bool:NewRecord = false, szMapName[32];
  23. new szChampionName[32], Float:fMapRecord
  24. new nVault
  25. new HudObj
  26. new pcvarEnabled, pcvarUpadte, pcvarTerro
  27. new HudBot
  28. public plugin_init()
  29. {
  30. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  31. //Cvars
  32. pcvarEnabled = register_cvar("sm_enabled", "1") //Plugin ki/be
  33. pcvarUpadte = register_cvar("sm_upadte", "0.1") //Milyen idonkent frissitsen HUD-ban
  34. pcvarTerro = register_cvar("sm_terro", "1") //Sebesseg meres
  35. //FM Part
  36. register_forward(FM_PlayerPreThink, "Fw_PlayerPreThink")
  37. register_forward(FM_ClientUserInfoChanged, "Fw_ClientUserInfoChanged", 1)
  38. //Others
  39. get_mapname(szMapName, charsmax(szMapName))
  40. HudObj = CreateHudSyncObj()
  41. register_clcmd("sm_reset", "CmdSpeedReset", ACCESS_RESET)
  42. //nVaultPart
  43. formatex(szKeySpeed,63,"%s-Speed",szMapName)
  44. formatex(szKeyName,63,"%s-Name",szMapName)
  45. }
  46. public plugin_cfg()
  47. {
  48. nVault = nvault_open("SpeedRecord")
  49. if (nVault == INVALID_HANDLE)
  50. set_fail_state( "Error opening nVault");
  51.  
  52. fMapRecord = float(nvault_get(nVault,szKeySpeed))
  53. nvault_get(nVault, szKeyName, szChampionName, 31)
  54.  
  55. CreateHudBot()
  56. }
  57. public plugin_end()
  58. {
  59. if (!NewRecord)
  60. return
  61.  
  62. new szNewRecord[32]
  63. float_to_str(fMapRecord, szNewRecord, 31)
  64.  
  65. nvault_set(nVault,szKeySpeed, szNewRecord)
  66. nvault_set(nVault,szKeyName,szChampionName)
  67. nvault_close(nVault)
  68. }
  69. public client_authorized(id)
  70. {
  71. if (!get_pcvar_num(pcvarEnabled))
  72. return
  73.  
  74. get_user_name(id, szPlayerName[id], 31)
  75. fPlayerMaxSpeed[id] = 0.0
  76. }
  77. public Fw_ClientUserInfoChanged(id)
  78. {
  79. get_user_name(id, szPlayerName[id], 31)
  80. }
  81. public Fw_PlayerPreThink(id)
  82. {
  83. if (!is_user_alive(id)|| !get_pcvar_num(pcvarEnabled))
  84. return FMRES_IGNORED;
  85.  
  86. if (get_pcvar_num(pcvarTerro) == 0 && get_user_team(id) == 1)
  87. return FMRES_IGNORED;
  88.  
  89. fPlayerActualSpeed[id] = Player_Speed(id)
  90.  
  91. if (fPlayerActualSpeed[id] > fPlayerMaxSpeed[id])
  92. fPlayerMaxSpeed[id] = fPlayerActualSpeed[id]
  93.  
  94. return FMRES_IGNORED;
  95. }
  96. public CreateHudBot()
  97. {
  98. HudBot = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target"));
  99.  
  100. if(!pev_valid(HudBot))
  101. return;
  102.  
  103. set_pev(HudBot, pev_classname, "HudBot");
  104. set_pev(HudBot, pev_nextthink, get_gametime()+ get_pcvar_float(pcvarUpadte))
  105.  
  106. RegisterHamFromEntity(Ham_Think, HudBot, "Think_HudBot")
  107. }
  108. public Think_HudBot(Bot)
  109. {
  110. if (!pev_valid(Bot) || Bot != HudBot)
  111. return HAM_IGNORED;
  112.  
  113. if (get_pcvar_num(pcvarEnabled))
  114. {
  115. new iPlayers[32], iNum, id
  116. get_players(iPlayers, iNum)
  117. for(new i= 0; i<iNum; i++)
  118. {
  119. id = iPlayers[i];
  120. if (!is_user_alive(id))
  121. continue
  122.  
  123. set_hudmessage(255, 170, 42, 0.7, 0.2, 1, 0.01, get_pcvar_float(pcvarUpadte), 0.01, 0.01, 3)
  124.  
  125. if (get_pcvar_num(pcvarTerro) == 0 && get_user_team(id) == 1)
  126. ShowSyncHudMsg(id, HudObj, "Mapp Rekord: %.2f^nCsinalta: %s", fMapRecord,szChampionName)
  127. else
  128. ShowSyncHudMsg(id, HudObj, "Sebesseged: %.2f^nRekordod:: %.2f^nMapp Rekord: %.2f^nCsinalta:: %s", fPlayerActualSpeed[id], fPlayerMaxSpeed[id], fMapRecord,szChampionName)
  129.  
  130. if (fPlayerMaxSpeed[id] > fMapRecord)
  131. SetNewRecord(fPlayerMaxSpeed[id], szPlayerName[id])
  132. }
  133. }
  134.  
  135. set_pev(Bot, pev_nextthink, get_gametime()+get_pcvar_float(pcvarUpadte))
  136.  
  137. return HAM_IGNORED;
  138. }
  139. stock SetNewRecord(Float:Speed, Name[32])
  140. {
  141. fMapRecord = Speed
  142. szChampionName = Name
  143. NewRecord = true
  144. }
  145. stock Float:Player_Speed(id)
  146. {
  147. new Float:fVect[3]
  148. pev(id, pev_velocity,fVect)
  149. return floatsqroot(fVect[0]*fVect[0]+fVect[1]*fVect[1])
  150. }
  151. public CmdSpeedReset(id, level, cid)
  152. {
  153. if(!cmd_access(id,level, cid, 1))
  154. return PLUGIN_HANDLED;
  155.  
  156. new iPlayers[32], iNum
  157. get_players(iPlayers, iNum)
  158. for(new i=0; i<iNum; i++)
  159. fPlayerMaxSpeed[iPlayers[i]] = 0.0
  160.  
  161. SetNewRecord(0.0, "HeHaudeH")
  162. client_print(id, print_console, "Uj Rekord!!!!")
  163. return PLUGIN_HANDLED
  164. }
  165.  

Valaki segítsen fontoss lenne.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: sebesseg merő
HozzászólásElküldve: 2014.07.07. 14:01 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Ha nem menne, szólj. :)

Try:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <fakemeta>
  3. #include <nvault>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <amxmisc>
  6.  
  7.  
  8. #define PLUGIN "SpeedMeter"
  9. #define VERSION "2.1"
  10. #define AUTHOR "No Swear"
  11.  
  12.  
  13. #define ACCESS_RESET ADMIN_IMMUNITY
  14. #define MAX_PLAYERS 32
  15.  
  16.  
  17. //Zmienne
  18. new Float:fPlayerMaxSpeed[MAX_PLAYERS+1], Float: fPlayerActualSpeed[MAX_PLAYERS+1], szPlayerName[MAX_PLAYERS+1][32]
  19. new szKeySpeed[32], szKeyName[34]
  20. new bool:NewRecord = false, szMapName[32];
  21. new szChampionName[32], Float:fMapRecord
  22. new nVault
  23. new HudObj
  24. new pcvarEnabled, pcvarUpadte, pcvarTerro
  25. new HudBot
  26. public plugin_init()
  27. {
  28. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  29. //Cvars
  30. pcvarEnabled = register_cvar("sm_enabled", "1") //Plugin ki/be
  31. pcvarUpadte = register_cvar("sm_upadte", "0.1") //Milyen idonkent frissitsen HUD-ban
  32. pcvarTerro = register_cvar("sm_terro", "1") //Sebesseg meres
  33. //FM Part
  34. register_forward(FM_PlayerPreThink, "Fw_PlayerPreThink")
  35. register_forward(FM_ClientUserInfoChanged, "Fw_ClientUserInfoChanged", 1)
  36. //Others
  37. get_mapname(szMapName, charsmax(szMapName))
  38. HudObj = CreateHudSyncObj()
  39. register_clcmd("sm_reset", "CmdSpeedReset", ACCESS_RESET)
  40. //nVaultPart
  41. formatex(szKeySpeed,63,"%s-Speed",szMapName)
  42. formatex(szKeyName,63,"%s-Name",szMapName)
  43. }
  44. public plugin_cfg()
  45. {
  46. nVault = nvault_open("SpeedRecord")
  47. if (nVault == INVALID_HANDLE)
  48. set_fail_state( "Error opening nVault");
  49.  
  50. fMapRecord = float(nvault_get(nVault,szKeySpeed))
  51. nvault_get(nVault, szKeyName, szChampionName, 31)
  52.  
  53. CreateHudBot()
  54. }
  55. public plugin_end()
  56. {
  57. if (!NewRecord)
  58. return
  59.  
  60. new szNewRecord[32]
  61. float_to_str(fMapRecord, szNewRecord, 31)
  62.  
  63. nvault_set(nVault,szKeySpeed, szNewRecord)
  64. nvault_set(nVault,szKeyName,szChampionName)
  65. nvault_close(nVault)
  66. }
  67. public client_authorized(id)
  68. {
  69. if (!get_pcvar_num(pcvarEnabled))
  70. return
  71.  
  72. get_user_name(id, szPlayerName[id], 31)
  73. fPlayerMaxSpeed[id] = 0.0
  74. }
  75. public Fw_ClientUserInfoChanged(id)
  76. {
  77. get_user_name(id, szPlayerName[id], 31)
  78. }
  79. public Fw_PlayerPreThink(id)
  80. {
  81. if (!is_user_alive(id)|| !get_pcvar_num(pcvarEnabled))
  82. return FMRES_IGNORED;
  83.  
  84. if (get_pcvar_num(pcvarTerro) == 0 && get_user_team(id) == 1)
  85. return FMRES_IGNORED;
  86.  
  87. fPlayerActualSpeed[id] = Player_Speed(id)
  88.  
  89. if (fPlayerActualSpeed[id] > fPlayerMaxSpeed[id])
  90. fPlayerMaxSpeed[id] = fPlayerActualSpeed[id]
  91.  
  92. return FMRES_IGNORED;
  93. }
  94. public CreateHudBot()
  95. {
  96. HudBot = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target"));
  97.  
  98. if(!pev_valid(HudBot))
  99. return;
  100.  
  101. set_pev(HudBot, pev_classname, "HudBot");
  102. set_pev(HudBot, pev_nextthink, get_gametime()+ get_pcvar_float(pcvarUpadte))
  103.  
  104. RegisterHamFromEntity(Ham_Think, HudBot, "Think_HudBot")
  105. }
  106. public Think_HudBot(Bot)
  107. {
  108. if (!pev_valid(Bot) || Bot != HudBot)
  109. return HAM_IGNORED;
  110.  
  111. if (get_pcvar_num(pcvarEnabled))
  112. {
  113. new iPlayers[32], iNum, id
  114. get_players(iPlayers, iNum)
  115. for(new i= 0; i<iNum; i++)
  116. {
  117. id = iPlayers[i];
  118. if (!is_user_alive(id))
  119. continue
  120.  
  121. set_hudmessage(255, 170, 42, 0.7, 0.2, 1, 0.01, get_pcvar_float(pcvarUpadte), 0.01, 0.01, 3)
  122.  
  123. if (get_pcvar_num(pcvarTerro) == 0 && get_user_team(id) == 1)
  124. ShowSyncHudMsg(id, HudObj, "Sebesseged: %.2f^nRekordod:: %.2f", fPlayerActualSpeed[id], fPlayerMaxSpeed[id])
  125.  
  126. if (fPlayerMaxSpeed[id] > fMapRecord)
  127. SetNewRecord(fPlayerMaxSpeed[id], szPlayerName[id])
  128. }
  129. }
  130.  
  131. set_pev(Bot, pev_nextthink, get_gametime()+get_pcvar_float(pcvarUpadte))
  132.  
  133. return HAM_IGNORED;
  134. }
  135. stock SetNewRecord(Float:Speed, Name[32])
  136. {
  137. fMapRecord = Speed
  138. szChampionName = Name
  139. NewRecord = true
  140. }
  141. stock Float:Player_Speed(id)
  142. {
  143. new Float:fVect[3]
  144. pev(id, pev_velocity,fVect)
  145. return floatsqroot(fVect[0]*fVect[0]+fVect[1]*fVect[1])
  146. }
  147. public CmdSpeedReset(id, level, cid)
  148. {
  149. if(!cmd_access(id,level, cid, 1))
  150. return PLUGIN_HANDLED;
  151.  
  152. new iPlayers[32], iNum
  153. get_players(iPlayers, iNum)
  154. for(new i=0; i<iNum; i++)
  155. fPlayerMaxSpeed[iPlayers[i]] = 0.0
  156.  
  157. SetNewRecord(0.0, "HeHaudeH")
  158. client_print(id, print_console, "Uj Rekord!!!!")
  159. return PLUGIN_HANDLED
  160. }

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Anonymous1337 2014.07.07. 14:06-kor.

Ők köszönték meg Anonymous1337 nek ezt a hozzászólást: AsD# (2014.07.07. 14:05)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: sebesseg merő
HozzászólásElküldve: 2014.07.07. 14:04 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.07.29. 13:15
Hozzászólások: 233
Megköszönt másnak: 125 alkalommal
A map rekordot es a csialta ezeket meg kitudnad venni belole?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: sebesseg merő
HozzászólásElküldve: 2014.07.07. 14:06 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2013.06.09. 18:47
Hozzászólások: 2004
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 220 alkalommal
Első HSZ szerkesztve :) Ha nem menne, szólj és segítek. :)

AsD# írta:
A map rekordot es a csialta ezeket meg kitudnad venni belole?

_________________
Ha elnyerte valamelyik témában a hozzászólásom a tetszésedet melyet olvastál, akkor egy egyszerű gombnyomással kifejezheted, hogy tetszett.

Ők köszönték meg Anonymous1337 nek ezt a hozzászólást: AsD# (2014.07.07. 14:14)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: sebesseg merő
HozzászólásElküldve: 2014.07.07. 15:17 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.07.29. 13:15
Hozzászólások: 233
Megköszönt másnak: 125 alkalommal
nem mukodik a plugin nem mutat semmit :( M eg csinalod?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole