Szia,igen lehetséges!
)
Először is a lényeg hogy egy 64x64 képet kell csinálnod fekete háttérrel,illetve a rajzod fehér legyen!
Ha Sikeresen megcsináltad akkor ezt .bmp formátumban mentsd el!.
--Letöltés--
Illetve ezt a programot töltsd le,mivel ezzel készítjük el a .spr fájlunkat!
http://cs.gamebanana.com/tools/4775----------
Letöltés után csomagold ki és telepítsd fel a programot és akkor nyisd meg!
Ha már megnyitottad a programot kattolj a "File ==> New Sprite"!.
Ekkor behoz egy ablakot 2 lehetőséget adva hogy: újat akarsz csinálni,vagy felülírni egy .qc fájlt!:)
Nekünk az elsőre van szükségünk!
Ha az elsőre kattoltál akkor bead egy üres ablakot menüpontokkal,és nekünk ott az "Add"-ra van szükségünk,!
Kattolj rá és keresd meg a lementett .bmp képet,aztán mehet a "Next".
Ilyenkor ki adja hogy mi legyen a .spr fájl neve pl: ElsoSpr és akkor mehet a "Save".
Mindezekkel megvoltunk akkor nagyon jól haladunk,már csak az utolsó lépések vannak hátra!
Kapsz egy új ablakot,ahol 4 felsorolt beállítást találsz és lent egy Sprite típust.
Nos,az utolsó sort hadjuk változatlanul,míg a felsorolt 4 lehetőség közül nekünk a másodikra van szükségünk,és ha meg is volt akkor a "Next" és ott ki ad egy "Információs Panelt" hogy mi a típusa,van-e hibája a .spr-nek!.
Általában 2 hiba üzenet szokott lenni hogy 256x-vagyis túl nagy illetve a 8 dimension,de ezeket általában minden képnél kiírja! amit ha akarsz javítasz(képméret).
Akkor nyomhatunk tovább a "Next" és ő legenerálja nekünk a spr fájlunkat és így kész is van a te általad készített gránát trail.
--Pluginba Berakás--
Ahhoz hogy megnézzük hogy tökéletesen fut,be is kell írni a pluginunkba!.
/*
Grenade Trail 1.0
Author: Jim
Cvars:
grenade_tr: default 2
0 - None
1 - Random Colors
2 - Nade Specific
3 - Team Specific
grenade_he "255000000" set the trail color of Hegrenade
grenade_fb "000000255" set the trail color of Flashbang
grenade_sg "000255000" set the trail color of Smokegrenade
*/
#include <amxmodx>
#include <csx>
#define PLUGIN "Grenade Trail"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Jim"
new g_cvar_tr
new g_cvar_he
new g_cvar_fb
new g_cvar_sg
new g_trail
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
g_cvar_tr = register_cvar("grenade_tr", "2")
g_cvar_he = register_cvar("grenade_he", "255000000")
g_cvar_fb = register_cvar("grenade_fb", "000000255")
g_cvar_sg = register_cvar("grenade_sg", "000255000")
}
public plugin_precache()
{
g_trail = precache_model("sprites/ElsoSpr.spr") //<=== Kicseréljük a régi spr fájlt a miénkre és akkor mehet is a "Compile" és a teszt <!-- s:)
}
public grenade_throw(id, gid, wid)
{
new gtm = get_pcvar_num(g_cvar_tr)
if(!gtm) return
new r, g, b
switch(gtm)
{
case 1:
{
r = random(256)
g = random(256)
b = random(256)
}
case 2:
{
new nade, color[10]
switch(wid)
{
case CSW_HEGRENADE: nade = g_cvar_he
case CSW_FLASHBANG: nade = g_cvar_fb
case CSW_SMOKEGRENADE: nade = g_cvar_sg
}
get_pcvar_string(nade, color, 9)
new c = str_to_num(color)
r = c / 1000000
c %= 1000000
g = c / 1000
b = c % 1000
}
case 3:
{
switch(get_user_team(id))
{
case 1: r = 255
case 2: b = 255
}
}
}
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
write_short(gid)
write_short(g_trail)
write_byte(10)
write_byte(5)
write_byte(r)
write_byte(g)
write_byte(b)
write_byte(192)
message_end()
}
Remélem ezzel tudtam segíteni neked