hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 11:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 237 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 237 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: sebzésjelző máshova írva
HozzászólásElküldve: 2014.07.09. 11:51 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.08.31. 10:56
Hozzászólások: 38
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
hello
van egy sebzés jelző,és azt szeretném,ha a sebzéseket ne ugyan oda írná
az a baj,hogy mikor darálok valakit,akkor először pl 20 utána 26 utána meg 24,na és ezeket egy helyre írja,és nem külön külön,így gyorsan váltják egymást a számok,így nem lehet látni hogy pl az első találat mennyi volt
ugyanez mikor én kapom a sebzést
a sebzés jelző
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta_util>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "Sn!ff3r"
  8.  
  9. new g_type, g_enabled, g_recieved, bool:g_showrecieved, g_hudmsg1, g_hudmsg2
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  14.  
  15. register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
  16. register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")
  17.  
  18. g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")
  19. g_recieved = register_cvar("amx_bulletdamage_recieved","1")
  20.  
  21. g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
  22. g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
  23. }
  24.  
  25. public on_new_round()
  26. {
  27. g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
  28. if(get_pcvar_num(g_recieved)) g_showrecieved = true
  29. }
  30.  
  31. public on_damage(id)
  32. {
  33. if(g_enabled)
  34. {
  35. static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
  36. static damage; damage = read_data(2)
  37. if(g_showrecieved)
  38. {
  39. set_hudmessage(245, 127, 10, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
  40. ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)
  41. }
  42. if(is_user_connected(attacker))
  43. {
  44. switch(g_enabled)
  45. {
  46. case 1: {
  47. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  48. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  49. }
  50. case 2: {
  51. if(fm_is_ent_visible(attacker,id))
  52. {
  53. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
  54. ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
  55. }
  56. }
  57. }
  58. }
  59. }
  60. }
  61.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: sebzésjelző máshova írva
HozzászólásElküldve: 2014.07.09. 12:11 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.16. 18:17
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
tesék ez olyan ez egy sima alap ,de tudsz még hozzá írni!:)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN "Bullet Damage"
  4. #define AUTHOR "ConnorMcLeod"
  5. #define VERSION "0.0.1"
  6.  
  7. #define MAX_PLAYERS 32
  8.  
  9. new const Float:g_flCoords[][] =
  10. {
  11. {0.50, 0.40},
  12. {0.56, 0.44},
  13. {0.60, 0.50},
  14. {0.56, 0.56},
  15. {0.50, 0.60},
  16. {0.44, 0.56},
  17. {0.40, 0.50},
  18. {0.44, 0.44}
  19. }
  20.  
  21.  
  22. new g_iPlayerPos[MAX_PLAYERS+1]
  23. new g_iMaxPlayers
  24. new g_pCvarEnabled
  25.  
  26. public plugin_init()
  27. {
  28. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  29. g_pCvarEnabled = register_cvar("bullet_damage", "1")
  30. register_event("Damage", "Event_Damage", "b", "2>0", "3=0")
  31. g_iMaxPlayers = get_maxplayers()
  32. }
  33.  
  34. public Event_Damage( iVictim )
  35. {
  36. if( get_pcvar_num(g_pCvarEnabled) && (read_data(4) || read_data(5) || read_data(6)) )
  37. {
  38. new id = get_user_attacker(iVictim)
  39. if( (1 <= id <= g_iMaxPlayers) && is_user_connected(id) )
  40. {
  41. new iPos = ++g_iPlayerPos[id]
  42. if( iPos == sizeof(g_flCoords) )
  43. {
  44. iPos = g_iPlayerPos[id] = 0
  45. }
  46. set_hudmessage(0, 40, 80, Float:g_flCoords[iPos][0], Float:g_flCoords[iPos][1], 0, 0.1, 2.5, 0.02, 0.02, -1)
  47. show_hudmessage(id, "%d", read_data(2))
  48. }
  49. if( (1 <= iVictim <= g_iMaxPlayers) && is_user_connected(iVictim) )
  50. {
  51. new iPos = ++g_iPlayerPos[iVictim]
  52. if( iPos == sizeof(g_flCoords) )
  53. {
  54. iPos = g_iPlayerPos[iVictim] = 0
  55. }
  56. set_hudmessage(100, 40, 80, Float:g_flCoords[iPos][0], Float:g_flCoords[iPos][1], 0, 0.1, 2.5, 0.02, 0.02, -1)
  57. show_hudmessage(iVictim, "%d", read_data(2))
  58. }
  59.  
  60. }
  61. }

_________________
Kép

Ők köszönték meg golden15 nek ezt a hozzászólást: skrillex15 (2014.07.10. 12:42)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: sebzésjelző máshova írva
HozzászólásElküldve: 2014.07.09. 13:22 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.08.31. 10:56
Hozzászólások: 38
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
egyáltalán nem ír ki semmit se a tieddel :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: sebzésjelző máshova írva
HozzászólásElküldve: 2014.07.09. 13:26 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.16. 18:17
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
xDDDDD Simán ezt használom én is:D. Ezt raktam az X-T-re is ,ami nagyon tetszett neked ;) :Dd
Üdv Skrillex15 acc tulaja :DDDDD

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: sebzésjelző máshova írva
HozzászólásElküldve: 2014.07.09. 14:09 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.08.31. 10:56
Hozzászólások: 38
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
:) ja amm még mindig nem változtattam meg a kódot xD de majd ha megvaltoztatom elmondom,csak lusta vagyok
amugy igen az xt-s sebzes jelzo nagyon jo,de nemtom mier nem mukdoott ez,mingy megint berkaom aztán hátha működik,jó lenne az a sebzésjelző nekem ;)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: sebzésjelző máshova írva
HozzászólásElküldve: 2014.07.09. 14:31 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.16. 18:17
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Én is ezt raktam be csak kicsit még kibővítettem!:)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: sebzésjelző máshova írva
HozzászólásElküldve: 2014.07.09. 14:46 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.08.31. 10:56
Hozzászólások: 38
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
lehet hogy pont az a bővítés kell,hogy működjön..xD
amugy mi volt a bővítés?
színezted?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: sebzésjelző máshova írva
HozzászólásElküldve: 2014.07.09. 15:40 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.16. 18:17
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Ja meg csináltam ,hogy kétszer mutasson mindent mikor téged sebeznek:D
Vagyis mikor sebeztél 54-et ,akkor kiíta azt kétszer:DD Sok értelme nem volt csak a dizájn érdekében:D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: sebzésjelző máshova írva
HozzászólásElküldve: 2014.07.10. 11:18 
Offline
Tag

Csatlakozott: 2013.08.31. 10:56
Hozzászólások: 38
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
és azt hogy csináltad? :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: sebzésjelző máshova írva
HozzászólásElküldve: 2014.07.10. 12:41 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.16. 18:17
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
Ügye van neke ez a rész az sma ban
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if( (1 <= iVictim <= g_iMaxPlayers) && is_user_connected(iVictim) )
  2. {
  3. new iPos = ++g_iPlayerPos[iVictim]
  4. if( iPos == sizeof(g_flCoords) )
  5. {
  6. iPos = g_iPlayerPos[iVictim] = 0
  7. }
  8. set_hudmessage(100, 40, 80, Float:g_flCoords[iPos][0], Float:g_flCoords[iPos][1], 0, 0.1, 2.5, 0.02, 0.02, -1)
  9. show_hudmessage(iVictim, "%d", read_data(2))
  10. }

Nah ez ,ha a végére hozzá teszed és ismered a hud értékeket mi mit jelent ,akkor simán át tudod álllítani ,hogy hol jelenítse meg neked!
ez most ez ,hogy mennyit sebeznek beléd szóval ,ha ezt a végére teszed még egyszer ,akkor kétszer fogja neked mutatni!:)
Remélem érted. :s ,ha nem magyarázom tovább.

_________________
Kép

Ők köszönték meg golden15 nek ezt a hozzászólást: skrillex15 (2014.07.10. 12:42)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole