hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 19:38



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 215 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 213 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: GoodMan, Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Sma-ból amxx-re konvertálás
HozzászólásElküldve: 2014.07.24. 15:29 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.11. 22:53
Hozzászólások: 379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Üdv.
Találtam egy VIP plugin Nem magyar oldalon és egy kicsit át írtam de amikor át akarom konvertalni aghl-el
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

vip.sma(271) : error 017: undefined symbol "GREEN"
vip.sma(271) : warning 215: expression has no effect
vip.sma(271) : error 001: expected token: ";", but found ")"
vip.sma(271) : error 029: invalid expression, assumed zero
vip.sma(271) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file vip.amx (compile failed).




Valaki tudd segíteni?

Tejes sma:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2.  
  3.  
  4.   |__ __ __| ___ __
  5.   | ) (__( (__| (__/_ __)
  6.   OWNAGE
  7.  
  8.   Thanks to geo_neo9
  9.  
  10.  
  11.  
  12. */
  13.  
  14. #include <amxmodx>
  15. #include <amxmisc>
  16. #include <cstrike>
  17. #include <hamsandwich>
  18. #include <fun>
  19. #include <colorchat>
  20.  
  21. #define PLUGIN "VIP PLUGIN"
  22. #define VERSION "1.0"
  23. #define AUTHOR "hadesownage"
  24.  
  25. #define ACCES "custom level H"
  26. #define ACCES_LEVEL ADMIN_LEVEL_H
  27. #define MAX_HEALTH 225
  28.  
  29. #define COLOR "^x04"
  30. #define CONTACT "/vip"
  31.  
  32. new maxplayers
  33. new gmsgSayText
  34. new g_ScoreAttrib;
  35.  
  36. new limita[33];
  37.  
  38. new gHealth_add, gHealth_max
  39.  
  40. public plugin_init() {
  41. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  42. gHealth_add = register_cvar("vip_hp_add", "5")
  43. gHealth_max = register_cvar("vip_hp_max", "300")
  44. register_event("DeathMsg", "VIP_KILL", "ae")
  45. register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
  46. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SetSomeThing", 1)
  47. register_logevent("round_start", 2, "1=Round_Start")
  48. register_clcmd ("say /vip" , "vipinfo" , -1);
  49. register_clcmd ("say_team /vip" , "vipinfo" , -1);
  50. register_clcmd("say /furienvip", "check_acces");
  51. register_clcmd("say /vips", "print_adminlist");
  52. maxplayers = get_maxplayers()
  53. gmsgSayText = get_user_msgid("SayText")
  54. register_cvar("amx_contactinfo", CONTACT, FCVAR_SERVER)
  55. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "HamPlayerSpawn", 0);
  56. g_ScoreAttrib = get_user_msgid("ScoreAttrib");
  57. register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
  58. return PLUGIN_CONTINUE
  59. }
  60.  
  61. public round_start()
  62. {
  63. new iPlayers[32]
  64. new iNum
  65.  
  66. get_players( iPlayers, iNum )
  67.  
  68. for( new i = 0; i < iNum; i++ )
  69. {
  70. limita[iPlayers[i]] = 0;
  71. }
  72. }
  73.  
  74. public VIP_KILL() {
  75. new killer = read_data(1)
  76. new victim = read_data(2)
  77.  
  78. if(!killer || !victim)
  79. return
  80.  
  81. if(get_user_flags(killer) & ACCES_LEVEL) {
  82. if(killer && is_user_alive(killer)) {
  83. if(cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_T) {
  84. if(get_user_health(killer) < 200 - 10) {
  85. set_user_health(killer, get_user_health(killer) + 10)
  86. }
  87.  
  88. if(cs_get_user_money(killer) < 16000 - 800) {
  89. cs_set_user_money(killer, cs_get_user_money(killer) + 800)
  90. }
  91.  
  92. }
  93.  
  94. if(cs_get_user_team(victim) == CS_TEAM_CT) {
  95. if(cs_get_user_money(killer) < 16000 - 700) {
  96. cs_set_user_money(killer, cs_get_user_money(killer) + 700)
  97. }
  98. }
  99. }
  100. }
  101. }
  102.  
  103. public SetSomeThing(id) {
  104. if(!(get_user_flags(id) & ACCES_LEVEL))
  105. return
  106.  
  107. if(get_user_health(id) < 225) {
  108. set_user_health(id, 225)
  109. }
  110.  
  111. if(get_user_armor(id) < 225) {
  112. set_user_armor(id, 225)
  113. }
  114.  
  115. set_task(0.5, "ScoreBoard", id + 6910)
  116. }
  117.  
  118. public ScoreBoard(tID) {
  119. new id = tID - 6910
  120.  
  121. message_begin(MSG_ALL, get_user_msgid("ScoreAttrib"))
  122. write_byte(id)
  123. write_byte(4)
  124. message_end()
  125. }
  126.  
  127. public CurWeapon(id) {
  128. if(!(get_user_flags(id) & ACCES_LEVEL))
  129. return
  130.  
  131. new CW = read_data(2)
  132.  
  133. if(CW != CSW_KNIFE)
  134. return
  135. else
  136.  
  137. if(get_user_health(id) < 50)
  138. set_task(5.0, "hp_up",id, _, _, "b")
  139. }
  140.  
  141. public hp_up(id) {
  142. new addhealth = get_pcvar_num(gHealth_add)
  143. if(!addhealth)
  144. return
  145.  
  146. new maxhealth = get_pcvar_num(gHealth_max)
  147.  
  148. if(maxhealth > MAX_HEALTH) {
  149. set_pcvar_num(gHealth_max, MAX_HEALTH)
  150. maxhealth = MAX_HEALTH
  151. }
  152.  
  153. new health = get_user_health(id)
  154.  
  155. if(is_user_alive(id) && (health < maxhealth)) {
  156. set_user_health(id, health + addhealth)
  157. new cvar_health[5]
  158. get_pcvar_string(gHealth_max, cvar_health, 4)
  159. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
  160. show_hudmessage(id, "[VIP-REGENERATION] Viata ta se incarca pana la %s !", cvar_health)
  161. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)
  162. write_short(1<<10)
  163. write_short(1<<10)
  164. write_short(0x0000)
  165. write_byte(0)
  166. write_byte(191)
  167. write_byte(255)
  168. write_byte(75)
  169. message_end()
  170. } else {
  171. if(is_user_alive(id) && (health > maxhealth))
  172. emit_sound(id,CHAN_VOICE, "fvox/medical_repaired.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
  173.  
  174. remove_task(id)
  175. }
  176.  
  177.  
  178. }
  179.  
  180. public vipinfo(id) show_motd(id,"/addons/amxmodx/configs/vip.txt")
  181.  
  182. public print_adminlist(user)
  183. {
  184. new adminnames[33][32]
  185. new message[256]
  186. new contactinfo[256], contact[112]
  187. new id, count, x, len
  188.  
  189. for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
  190. if(is_user_connected(id))
  191. if( get_user_flags(id) & read_flags(ACCES) )
  192. get_user_name(id, adminnames[count++], 31)
  193.  
  194. len = format(message, 255, "%s VIPS ONLINE: ",COLOR)
  195. if(count > 0) {
  196. for(x = 0 ; x < count ; x++) {
  197. len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
  198. if(len > 96 ) {
  199. print_message(user, message)
  200. len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
  201. }
  202. }
  203. print_message(user, message)
  204. }
  205. else {
  206. len += format(message[len], 255-len, "Nici un VIP online.")
  207. print_message(user, message)
  208. }
  209.  
  210. get_cvar_string("amx_contactinfo", contact, 63)
  211. if(contact[0]) {
  212. format(contactinfo, 111, "%s Cumpara VIP -- %s", COLOR, contact)
  213. print_message(user, contactinfo)
  214. }
  215. }
  216.  
  217. print_message(id, msg[]) {
  218. message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
  219. write_byte(id)
  220. write_string(msg)
  221. message_end()
  222. }
  223.  
  224. public HamPlayerSpawn(id)
  225. {
  226. if( get_user_flags(id) & read_flags(ACCES) )
  227. {
  228. set_user_scoreattrib(id, 4);
  229. }
  230. }
  231. stock set_user_scoreattrib(id,
  232. attrib = 0)
  233. {
  234. message_begin(MSG_BROADCAST, g_ScoreAttrib, _, 0);
  235. write_byte(id);
  236. write_byte(attrib);
  237. message_end( );
  238. }
  239.  
  240. public plugin_precache() {
  241. precache_model("models/player/yolo_vip/vip_ct.mdl")
  242. precache_model("models/player/yolo_vip/vip_t.mdl")
  243.  
  244. return PLUGIN_CONTINUE
  245. }
  246.  
  247. public resetModel(id, level, cid) {
  248. if( get_user_flags(id) & read_flags(ACCES) ) {
  249. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
  250. if (userTeam == CS_TEAM_T) {
  251. cs_set_user_model(id, "vip_t")
  252. }
  253. else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
  254.  
  255. set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,176,255,kRenderFxNone,0)
  256. cs_set_user_model(id, "vip_ct")
  257. }
  258. else {
  259. cs_reset_user_model(id)
  260. }
  261. }
  262.  
  263. return PLUGIN_CONTINUE
  264. }
  265.  
  266. public check_acces(id){
  267. if(!is_user_alive(id))
  268. return PLUGIN_HANDLED;
  269.  
  270. if(limita[id] == 1){
  271. ColorChat(id,GREEN,"[Furien VIP]^x01 Ai folosit deja meniul");
  272. return PLUGIN_HANDLED;
  273. }
  274.  
  275. if( get_user_flags(id) & read_flags(ACCES) && (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) )
  276. furien_menu(id)
  277. else
  278. ColorChat(id,GREEN,"[Furien VIP]^x01 Nu ai acces la meniu");
  279.  
  280. return PLUGIN_CONTINUE
  281. }
  282.  
  283. public furien_menu(id){
  284. new menu = menu_create( "Furien VIP Menu", "menu_handler" )
  285. menu_additem(menu, "GRAVITATIE", "1", 0)
  286. menu_additem(menu, "INVIZIBILITATE", "2", 0)
  287. menu_additem(menu, "M4A1 + DEAGLE", "3", 0)
  288. menu_additem(menu, "AK47 + DEAGLE", "4", 0)
  289. menu_additem(menu, "HEGRENADE + FLASHBANG", "5", 0)
  290.  
  291. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  292. menu_display(id, menu, 0);
  293. }
  294.  
  295. public menu_handler ( id, menu, item ) {
  296.  
  297. if( item == MENU_EXIT )
  298. {
  299. return 1
  300. }
  301.  
  302. new data[6], szName[64];
  303. new access, callback;
  304. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  305. new key = str_to_num(data);
  306.  
  307. switch(key)
  308. {
  309.  
  310. case 1:{
  311. ColorChat(id,GREEN,"[Furien VIP]^x01 Acum poti sari mai tare");
  312. set_user_gravity(id,0.7)
  313. limita[id] += 1
  314. }
  315.  
  316. case 2:{
  317. ColorChat(id,GREEN,"[Furien VIP]^x01 Acum esti 100% invizibil");
  318. set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
  319. limita[id] += 1
  320. }
  321.  
  322. case 3:{
  323. ColorChat(id,GREEN,"[Furien VIP]^x01 Ai primit M4A1 + DEAGLE");
  324. give_item(id, "weapon_m4a1");
  325. give_item(id, "weapon_deagle");
  326. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
  327. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
  328. limita[id] += 1
  329. }
  330.  
  331. case 4:{
  332. ColorChat(id,GREEN,"[Furien VIP]^x01 Ai primit AK47 + DEAGLE");
  333. give_item(id, "weapon_ak47");
  334. give_item(id, "weapon_deagle");
  335. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
  336. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
  337. limita[id] += 1
  338. }
  339.  
  340. case 5:{
  341. ColorChat(id,GREEN,"[Furien VIP]^x01 Ai primit 2 Flashuri + 1 HE");
  342. give_item(id, "weapon_flashbang");
  343. give_item(id, "weapon_flashbang");
  344. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  345. limita[id] += 1
  346. }
  347. }
  348.  
  349. menu_destroy(menu);
  350. return 1
  351.  
  352. }
  353. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  354. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1048\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  355. */
  356.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sma-ból amxx-re konvertálás
HozzászólásElküldve: 2014.07.24. 15:35 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
amxx studio:
Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:           1852 bytes
Code size:            11988 bytes
Data size:             5376 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   35600 bytes
Done.


Ha mindenképpen online fordítóval akarod fordítani akkor: http://amxx.pl/kompilator/ itt fordítsd

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: titkos (2014.07.24. 17:45)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sma-ból amxx-re konvertálás
HozzászólásElküldve: 2014.07.24. 15:41 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.11. 22:53
Hozzászólások: 379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
crazyboy írta:
amxx studio:
Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:           1852 bytes
Code size:            11988 bytes
Data size:             5376 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   35600 bytes
Done.


Ha mindenképpen online fordítóval akarod fordítani akkor: http://amxx.pl/kompilator/ itt fordítsd

Öö nem találom ,hogy hol lehet AMX studio-ból


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Sma-ból amxx-re konvertálás
HozzászólásElküldve: 2014.07.24. 16:41 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
http://amxx.pl/kompilator

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép

Ők köszönték meg xXlederXxHUN nek ezt a hozzászólást: titkos (2014.07.24. 17:45)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole