hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 05:40



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 214 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 214 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: FEGYVERMENU
HozzászólásElküldve: 2014.07.24. 23:41 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.07.08. 18:46
Hozzászólások: 70
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok
Lenne egy kérdésem a Fegyver menüvel kapcsolatosan.
Sajnos nem tudom hol kell be álittani az AWP limit et mert én ugy szeretném hogy 4v4 től lehesen vásárolni és akkor is csak a ct-nek 2 és t-nek 2 max
És még azt is be szeretném állitani hogy minden kör végén ujra vásárolni lehessen mert ha nem lőnek le akkor meg marad a fegyver :(
Ha valaki tudna nekem segiteni meg köszönném.
Alulra rakom az sma t.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára david19 2014.07.24. 23:44-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FEGYVERMENU
HozzászólásElküldve: 2014.07.25. 00:09 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
Na elvileg minden megvan lefut teljesen de nemtudtam tesztelni :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14. new players[32]
  15. new numct
  16. new numt
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  20. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  22. register_logevent("fwEnd", 2, "1=Round_End");
  23. }
  24.  
  25. public fwEnd()
  26. {
  27. new pl[32], num, i;
  28. get_players(pl , num) ;
  29. for(i = 0 ; i <num; i++ )
  30. {
  31. new id = pl[i];
  32. strip_user_weapons(id);
  33. give_item(id, "weapon_knife") ;
  34. }
  35. return PLUGIN_HANDLED ;
  36. }
  37.  
  38. public logevent_end()
  39. {
  40. gWPCT = 0;
  41. gWPTE = 0;
  42. }
  43.  
  44.  
  45. public fegyvermenu(id)
  46. {
  47.  
  48. get_players(players, numct, "e", "CT")
  49. get_players(players, numt, "e", "TERRORIST")
  50. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  51. {
  52. strip_user_weapons(id);
  53. new menu = menu_create("\rValassz \dcsomagot!", "handler");
  54. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yPACK.", "1", 0);
  55. menu_additem(menu, "\rAK47 \yPACK.", "2", 0);
  56. menu_additem(menu, "\rAWP \yPACK.\y (\yelso \r4 \yembernek)", "3", 0);
  57. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yPACK.", "4", 0);
  58. menu_additem(menu, "\rAUG \yPACK.", "5", 0);
  59. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yPACK.", "6", 0);
  60. menu_additem(menu, "\rGalil \yPACK.", "7", 0);
  61. menu_additem(menu, "\rSMG \yPACK.", "8", 0);
  62. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yPACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  63. menu_additem(menu, "\rShotgun \yPACK.\d (m3)", "10", 0);
  64. menu_additem(menu, "\rScout \yPACK.", "11", 0);
  65. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  66. menu_display(id, menu);
  67. }
  68. else
  69. {
  70. new menu = menu_create("\rValassz \dcsomagot!", "handler");
  71. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yPACK.", "1", 0);
  72. menu_additem(menu, "\rAK47 \yPACK.", "2", 0);
  73. menu_additem(menu, "\rAWP \yPACK.\y (\yelso \r4 \yembernek)", "3", 0);
  74. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yPACK.", "4", 0);
  75. menu_additem(menu, "\rAUG \yPACK.", "5", 0);
  76. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yPACK.", "6", 0);
  77. menu_additem(menu, "\rGalil \yPACK.", "7", 0);
  78. menu_additem(menu, "\rSMG \yPACK.", "8", 0);
  79. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yPACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  80. menu_additem(menu, "\rShotgun \yPACK.\d (m3)", "10", 0);
  81. menu_additem(menu, "\rScout \yPACK.", "11", 0);
  82. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  83. menu_display(id, menu);
  84. }
  85. }
  86.  
  87. public handler(id, menu, item)
  88. {
  89. if( item == MENU_EXIT )
  90. {
  91. menu_destroy(menu);
  92. return PLUGIN_HANDLED;
  93. }
  94. new data[6], szName[64];
  95. new access, callback;
  96. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  97. new key = str_to_num(data);
  98. switch(key)
  99. {
  100.  
  101. case 1:
  102. {
  103.  
  104. give_player_grenades(id);
  105. give_item(id, "weapon_knife");
  106. give_item(id, "weapon_deagle");
  107. give_item(id, "ammo_50ae");
  108. give_item(id, "ammo_50ae");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "weapon_m4a1");
  111. give_item(id, "ammo_556nato");
  112. give_item(id, "ammo_556nato");
  113. give_item(id, "ammo_556nato");
  114. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  115. }
  116. case 2:
  117. {
  118.  
  119. give_player_grenades(id);
  120. give_item(id, "weapon_knife");
  121. give_item(id, "weapon_deagle");
  122. give_item(id, "ammo_50ae");
  123. give_item(id, "ammo_50ae");
  124. give_item(id, "ammo_50ae");
  125. give_item(id, "weapon_ak47");
  126. give_item(id, "ammo_762nato");
  127. give_item(id, "ammo_762nato");
  128. give_item(id, "ammo_762nato");
  129. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  130. }
  131. case 3:
  132. {
  133. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  134. if(numct >= 4 && numt >= 4)
  135. {
  136.  
  137. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  138. {
  139. if(gWPCT < 2)
  140. {
  141.  
  142. give_player_grenades(id);
  143. give_item(id, "weapon_knife");
  144. give_item(id, "weapon_awp");
  145. give_item(id, "weapon_deagle");
  146. give_item(id, "ammo_50ae");
  147. give_item(id, "ammo_50ae");
  148. give_item(id, "ammo_50ae");
  149. give_item(id, "ammo_338magnum");
  150. give_item(id, "ammo_338magnum");
  151. give_item(id, "ammo_338magnum");
  152. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  153. gWPCT++
  154. }
  155. else
  156. {
  157. client_print(id, print_center, "Csak 3 ember wpzhet csapatonkent!");
  158. fegyvermenu(id);
  159. }
  160. }
  161. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  162. {
  163. if(gWPTE < 2)
  164. {
  165.  
  166. give_player_grenades(id);
  167. give_item(id, "weapon_knife");
  168. give_item(id, "weapon_awp");
  169. give_item(id, "weapon_deagle");
  170. give_item(id, "ammo_50ae");
  171. give_item(id, "ammo_50ae");
  172. give_item(id, "ammo_50ae");
  173. give_item(id, "ammo_338magnum");
  174. give_item(id, "ammo_338magnum");
  175. give_item(id, "ammo_338magnum");
  176. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  177. gWPTE++
  178. }
  179. else
  180. {
  181. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  182. fegyvermenu(id);
  183. }
  184. }
  185. }
  186. else
  187. {
  188. client_print(id, print_center, "Nincs meg a 4v4 igy nem hasznalhatod az AWP-t!")
  189. fegyvermenu(id)
  190. }
  191.  
  192. }
  193. case 4:
  194. {
  195.  
  196. give_player_grenades(id);
  197. give_item(id, "weapon_knife");
  198. give_item(id, "weapon_deagle");
  199. give_item(id, "ammo_50ae");
  200. give_item(id, "ammo_50ae");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "weapon_m249");
  203. give_item(id, "ammo_556natobox");
  204. give_item(id, "ammo_556natobox");
  205. give_item(id, "ammo_556natobox");
  206. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  207. }
  208. case 5:
  209. {
  210.  
  211. give_player_grenades(id);
  212. give_item(id, "weapon_knife");
  213. give_item(id, "weapon_deagle");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "ammo_50ae")
  217. give_item(id, "weapon_aug");
  218. give_item(id, "ammo_556nato");
  219. give_item(id, "ammo_556nato");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  222. }
  223. case 6:
  224. {
  225.  
  226. give_player_grenades(id);
  227. give_item(id, "weapon_knife");
  228. give_item(id, "weapon_deagle");
  229. give_item(id, "ammo_50ae");
  230. give_item(id, "ammo_50ae");
  231. give_item(id, "ammo_50ae")
  232. give_item(id, "weapon_famas");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. give_item(id, "ammo_556nato");
  235. give_item(id, "ammo_556nato");
  236. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  237. }
  238. case 7:
  239. {
  240.  
  241. give_player_grenades(id);
  242. give_item(id, "weapon_knife");
  243. give_item(id, "weapon_deagle");
  244. give_item(id, "ammo_50ae");
  245. give_item(id, "ammo_50ae");
  246. give_item(id, "ammo_50ae")
  247. give_item(id, "weapon_galil");
  248. give_item(id, "ammo_556nato");
  249. give_item(id, "ammo_556nato");
  250. give_item(id, "ammo_556nato");
  251. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  252. }
  253. case 8:
  254. {
  255.  
  256. give_player_grenades(id);
  257. give_item(id, "weapon_knife");
  258. give_item(id, "weapon_deagle");
  259. give_item(id, "ammo_50ae");
  260. give_item(id, "ammo_50ae");
  261. give_item(id, "ammo_50ae")
  262. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  263. give_item(id, "ammo_9mm");
  264. give_item(id, "ammo_9mm");
  265. give_item(id, "ammo_9mm");
  266. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  267. }
  268. case 9:
  269. {
  270.  
  271. give_player_grenades(id);
  272. give_item(id, "weapon_knife");
  273. give_item(id, "weapon_deagle");
  274. give_item(id, "ammo_50ae");
  275. give_item(id, "ammo_50ae");
  276. give_item(id, "ammo_50ae")
  277. give_item(id, "weapon_xm1014");
  278. give_item(id, "ammo_buckshot");
  279. give_item(id, "ammo_buckshot");
  280. give_item(id, "ammo_buckshot");
  281. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  282. }
  283. case 10:
  284. {
  285.  
  286. give_player_grenades(id);
  287. give_item(id, "weapon_knife");
  288. give_item(id, "weapon_deagle");
  289. give_item(id, "ammo_50ae");
  290. give_item(id, "ammo_50ae");
  291. give_item(id, "ammo_50ae")
  292. give_item(id, "weapon_m3");
  293. give_item(id, "ammo_buckshot");
  294. give_item(id, "ammo_buckshot");
  295. give_item(id, "ammo_buckshot");
  296. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  297. }
  298. case 11:
  299. {
  300.  
  301. give_player_grenades(id);
  302. give_item(id, "weapon_knife");
  303. give_item(id, "weapon_deagle");
  304. give_item(id, "ammo_50ae");
  305. give_item(id, "ammo_50ae");
  306. give_item(id, "ammo_50ae")
  307. give_item(id, "weapon_scout");
  308. give_item(id, "ammo_762nato");
  309. give_item(id, "ammo_762nato");
  310. give_item(id, "ammo_762nato");
  311. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  312. }
  313. }
  314. return PLUGIN_HANDLED;
  315. }
  316.  
  317. stock give_player_grenades(index)
  318. {
  319. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  320. give_item(index, "weapon_flashbang");
  321. give_item(index, "weapon_flashbang");
  322. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  323. give_item(index, "item_thighpack");
  324. give_item(index, "item_assaultsuit");
  325. }

_________________
My Steam:
KépKép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára CrB 2014.07.25. 19:02-kor.
készítő javítva.

Ők köszönték meg Golo nek ezt a hozzászólást: david19 (2014.07.25. 02:30)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FEGYVERMENU
HozzászólásElküldve: 2014.07.25. 13:47 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.07.08. 18:46
Hozzászólások: 70
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Az SMA ban hol lelem azt ahol be lehet irni hogy amikor be záródik a Fegyver menü akkor pl: /fegyo ilyennel vissza lehet hivni a menüt?
Mert érdekelne :D
Be záródik és akkor mér annyi nem lehet vásárolni sehogyse :(
És még azt hogy örök lőszer legyen bele irva-
Lécives segitsetek aki tud.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: FEGYVERMENU
HozzászólásElküldve: 2014.07.25. 13:48 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
david19 írta:
Az SMA ban hol lelem azt ahol be lehet irni hogy amikor be záródik a Fegyver menü akkor pl: /fegyo ilyennel vissza lehet hivni a menüt?
Mert érdekelne :D
Be záródik és akkor mér annyi nem lehet vásárolni sehogyse :(
És még azt hogy örök lőszer legyen bele irva-
Lécives segitsetek aki tud.

19. Sor, es /guns a parancs

_________________
Kép

Ők köszönték meg theglorious nek ezt a hozzászólást: david19 (2014.07.25. 13:59)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole