hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2025.06.26. 11:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 382 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 382 vendég

A legtöbb felhasználó (2761 fő) 2025.01.09. 20:06-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználóaz elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pontrendszer.
HozzászólásElküldve:2014.07.31. 21:40 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.07.22. 17:59
Hozzászólások:667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Üdv.Nekem egy olyan pontrendszer kellene amiben nincsen se bolt, sem olyan, hogy enyivel több hp-d van anyival többet sebzzel stb.Anyi elég lenne bele, hogy ölésért rangokat tudsz szerezni.

Rangok:
[Kezdo]:0-100ölésig
[Halado]:100-200ölésig
[TudValamit]:200-300ölésig
[Gyilkos]:300-500ölésig
[LoL]:500-700ölésig
[Orult]:700-900ölésig
[Whs]:900-1100ölésig
[Legyozhetetlen]:1100-1500ölésig
[Aimos]:1500-2000ölésig
[Mester]:2000-2500ölésig
[Isten]:2500-3000ölésig

Aki megcsinálja megy a Gomb.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer.
HozzászólásElküldve:2014.07.31. 22:24 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott:2014.04.14. 21:21
Hozzászólások:88
Megköszönt másnak: 6 alkalommal
Megköszönték neki: 4 alkalommal
Szia!
Szerintem jó lesz. :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <fakemeta>
  9.  
  10. new Level[33], eXP[33]
  11. new KillXp, HsXp, HeXp/*, KnifeXp*/
  12. new gVault
  13.  
  14. new const szPrefix[] = "[^4Szintrendszer^3] -"
  15.  
  16. #define MaxLevels 10
  17. #define IsPlayer(%1) ( 1 <= %1 <= g_iMaxPlayers )
  18. #define TASK_SHOW_HUD 10113
  19.  
  20. new g_msgHudSync
  21. new bool:is_user_ignored[ 33 ]
  22.  
  23. new const Levels[MaxLevels] =
  24. {
  25. 100, // Starter #1
  26. 200, // Noob #2
  27. 300, // Beginner #3
  28. 500, // Knifer #4
  29. 700, // Rambo #5
  30. 900, // Butcher #6
  31. 1100, // Matrix #7
  32. 1500, // Probhop #8
  33. 2000, // Freak #9
  34. 2500 // Racer #10
  35. 3000 // God #11
  36.  
  37. }
  38. new const Prefix[MaxLevels +1][] =
  39. {
  40. "Kezdo", // 0
  41. "Halado", // 1
  42. "TudValamit", // 2
  43. "Gyilkos", // 3
  44. "LoL", // 4
  45. "Orult", // 5
  46. "Whs", // 6
  47. "Legyozhetetlen", // 7
  48. "Aimos", // 8
  49. "Mester", // 9
  50. "Isten" // 10
  51. }
  52.  
  53. // Bonus Stuff
  54. new healthperlevel,
  55. armorperlevel,
  56. speedperlevel,
  57. damageperlevel,
  58. gravityperlvl
  59.  
  60. new g_iMaxPlayers
  61.  
  62. public plugin_init()
  63. {
  64. register_plugin("Deathrun XP & Level Mod", "0.0.9", "Freestyle")
  65.  
  66. RegisterHam ( Ham_Spawn, "player", "Ham_CheckOthers_Bonus", 1);
  67. RegisterHam ( Ham_TakeDamage, "player", "Ham_CheckDamage_Bonus", .Post = false );
  68. RegisterHam ( Ham_Item_PreFrame, "player", "Ham_CheckSpeed_Bonus", 1);
  69.  
  70. g_iMaxPlayers = get_maxplayers( );
  71.  
  72. register_message(get_user_msgid("SayText"),"perfix")
  73.  
  74. register_cvar( "XP_Reward_MSG", "1" ); // Message of the XP Gain
  75.  
  76. // CHAT COMMANDS //
  77. register_clcmd ( "say /xp", "ShowPlayerXP")
  78. register_clcmd ( "say_team /xp", "ShowPlayerXP")
  79. register_clcmd ( "say /level", "ShowPlayerLevel")
  80. register_clcmd ( "say_team /level", "ShowPlayerLevel")
  81.  
  82. // XP SYSTEM //
  83. KillXp = register_cvar("drxp_per_kill", "1")
  84. HsXp = register_cvar("drxp_per_hs", "1")
  85. HeXp = register_cvar("drxp_per_nade_kill", "2")
  86. //KnifeXp = register_cvar("drxp_per_knife_kill", "2")
  87.  
  88. // Give & Remove XP //
  89. register_concmd ( "give_xp", "CmdAddXP", ADMIN_RCON, "<nick, #userid, authid | @all> <xp>" )
  90. register_concmd ( "remove_xp", "CmdRemoveXP", ADMIN_RCON, "<nick, #userid, authid | @all> <xp>" )
  91.  
  92. /* Bonus Stuff */
  93.  
  94. // Health Per Level //
  95. healthperlevel = register_cvar("health_per_lvl", "0")
  96.  
  97. // Armor Per Level //
  98. armorperlevel = register_cvar("armor_per_lvl", "0")
  99.  
  100. // Speed Per Level //
  101. speedperlevel = register_cvar("speed_per_lvl", "0")
  102.  
  103. // Gravity Per Level //
  104. gravityperlvl = register_cvar("gravity_per_lvl", "0") // NERVER MORE THAN 66 PER LVL
  105.  
  106. // Damage Per Level //
  107. damageperlevel = register_cvar("damage_per_lvl", "0")
  108.  
  109. g_msgHudSync = CreateHudSyncObj()
  110. }
  111.  
  112. public perfix(msgId,msgDest,msgEnt)
  113. {
  114. new id = get_msg_arg_int(1)
  115. if(!is_user_connected(id))
  116.  
  117. return PLUGIN_CONTINUE
  118.  
  119. new szTmp[256],szTmp2[256], szText[128]
  120. get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )
  121. formatex(szText, charsmax(szText), "^x04[%s]", Prefix[Level[id]])
  122. if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All"))
  123. {
  124. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szText)
  125. add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ")
  126. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp)
  127. }
  128. else
  129. {
  130. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szText)
  131. add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2")
  132. }
  133. set_msg_arg_string(2,szTmp2)
  134. return PLUGIN_CONTINUE
  135. }
  136.  
  137. public plugin_cfg( )
  138. {
  139. gVault = nvault_open( "DEATHRUN_XP" )
  140.  
  141. if ( gVault == INVALID_HANDLE )
  142. set_fail_state( "Error opening nVault" );
  143. }
  144.  
  145. /* INFO ABOUT PERSONAL XP/LEVEL */
  146. public ShowPlayerXP(id)
  147. {
  148. ColorChat(id, GREY, "%s Neked ^4%i^3 XP-d van es a szinted: ^4%s^3!", szPrefix, eXP[id], Prefix[Level[id]])
  149. }
  150.  
  151. public ShowPlayerLevel(id)
  152. {
  153. new name[32]
  154. get_user_name(id, name, sizeof(name) -1)
  155.  
  156. ColorChat(id, GREY, "%s A te szinted: ^4%s^3 ^4%i^3 XP-vel!", szPrefix, Prefix[Level[id]], eXP[id])
  157. }
  158.  
  159. public Ham_CheckDamage_Bonus( pevVictim, pevInflictor, pevAttacker, Float:flDamage, iDmgBits )
  160. {
  161. if( !( 1 <= pevAttacker <= g_iMaxPlayers) )
  162. {
  163. return HAM_HANDLED;
  164. }
  165.  
  166. if( !is_user_alive( pevAttacker ) )
  167. {
  168. return HAM_HANDLED;
  169. }
  170.  
  171. SetHamParamFloat( 4 , flDamage + ( get_pcvar_num( damageperlevel ) * Level[ pevAttacker ] ) )
  172.  
  173. return HAM_IGNORED;
  174. }
  175.  
  176. /* Speed Check */
  177. public Ham_CheckSpeed_Bonus( id )
  178. {
  179. if( !is_user_alive( id ) || cs_get_user_team( id ) != CS_TEAM_T )
  180. {
  181. return HAM_IGNORED;
  182. }
  183.  
  184. set_user_maxspeed( id, 250.0 + ( get_pcvar_num(speedperlevel) * Level[ id ] ) );
  185.  
  186. return HAM_IGNORED;
  187. }
  188.  
  189. /* HP & AP & Gravity Check */
  190. public Ham_CheckOthers_Bonus(id)
  191. {
  192. if( !is_user_alive( id ) || cs_get_user_team( id ) != CS_TEAM_T )
  193. return HAM_IGNORED;
  194.  
  195. // HP Check
  196. new HPCheck = ( get_user_health(id) + get_pcvar_num(healthperlevel) * Level[ id ] );
  197. set_user_health( id, HPCheck );
  198.  
  199. // AP Check
  200. new APCheck = ( get_user_armor(id) + get_pcvar_num(armorperlevel) * Level[ id ] );
  201. set_user_armor( id, APCheck );
  202.  
  203. // Gravity
  204. new GRAVITYCheck = 800 - ( get_pcvar_num( gravityperlvl ) * Level[ id ] );
  205.  
  206. if(get_pcvar_num(gravityperlvl) > 66)
  207. {
  208. set_user_gravity( id, float( 8 ) / 800.0 );
  209. }
  210. else
  211. {
  212. set_user_gravity( id, float( GRAVITYCheck ) / 800.0 );
  213. }
  214.  
  215. remove_task( TASK_SHOW_HUD + id );
  216.  
  217. set_task(0.1, "ShowHud", TASK_SHOW_HUD + id)
  218.  
  219. return HAM_IGNORED;
  220. }
  221.  
  222. /* Respected Player Join / Leave Stuff */
  223.  
  224. public LvL_12_PlayerJoin(id)
  225. {
  226. new name[32]
  227. get_user_name(id, name, sizeof(name) -1)
  228.  
  229. ColorChat(0, GREY, "%s ^4Egy LegenD : ^1%s^4 belepett,^1%i^4 XP-je van!", szPrefix, name, eXP[id])
  230. }
  231.  
  232. public LvL_12_PlayerRemove(id)
  233. {
  234. new name[32]
  235. get_user_name(id, name, sizeof(name) -1)
  236.  
  237. ColorChat(0, GREY, "%s ^4Egy LegenD : %s lelepett %i XP-je van!", szPrefix, name, eXP[id])
  238. }
  239.  
  240. public plugin_end( )
  241. nvault_close( gVault )
  242.  
  243. public client_putinserver(id)
  244. {
  245. LoadData(id)
  246. set_task( 3.0, "ShowHud", id, .flags = "b" );
  247.  
  248. if(Level[id] == 12)
  249. {
  250. set_task(5.0, "LvL_12_PlayerJoin", id)
  251. }
  252. }
  253.  
  254. public client_disconnect(id)
  255. {
  256. SaveData(id)
  257.  
  258. if(Level[id] == 12)
  259. {
  260. set_task(1.0, "LvL_12_PlayerRemove", id)
  261. }
  262. }
  263.  
  264. /* XP REWARDS */
  265. public client_death( iKiller, iVictim, wpnindex, hitplace )
  266. {
  267. new vname[32]
  268. new kname[32]
  269.  
  270. get_user_name( iKiller, kname, charsmax( kname ) )
  271. get_user_name( iVictim, vname, charsmax( vname ) )
  272.  
  273. if( is_user_ignored[ iKiller ] )
  274. return PLUGIN_HANDLED_MAIN
  275.  
  276. get_user_name( iKiller, kname, charsmax( kname ) )
  277. get_user_name( iVictim, vname, charsmax( vname ) )
  278.  
  279. if( iKiller != iVictim && ( 1 <= iKiller <= g_iMaxPlayers ) && ( 1 <= iVictim <= g_iMaxPlayers ) && !( hitplace == HIT_HEAD ) && !( wpnindex == CSW_HEGRENADE ) )
  280. {
  281. eXP[iKiller] += get_pcvar_num(KillXp)
  282.  
  283. if( get_cvar_num("XP_Reward_MSG") == 1 )
  284. {
  285. ColorChat ( iKiller, GREY, "%s Kaptal^4 %i^3 XP-t mert megolted ^4 %s^3-t", szPrefix, get_pcvar_num(KillXp), vname )
  286. }
  287. }
  288.  
  289. if( hitplace == HIT_HEAD )
  290. {
  291. eXP[iKiller] += get_pcvar_num(HsXp)
  292.  
  293. if( get_cvar_num("XP_Reward_MSG") == 1 )
  294. {
  295. ColorChat ( iKiller, GREY, "%s Kaptal^4 %i^3 XP-t mert megolted ^4 %s^3-t", szPrefix, get_pcvar_num (HsXp), vname )
  296. }
  297. }
  298.  
  299. if( wpnindex == CSW_HEGRENADE && iKiller != iVictim )
  300. {
  301. eXP[iKiller] += get_pcvar_num(HeXp)
  302.  
  303. if( get_cvar_num("XP_Reward_MSG") == 1 )
  304. {
  305. ColorChat( iKiller, GREEN, "%s Kaptal^4 %i^3 XP-t mert megolted ^4 %s^3-t", szPrefix, get_pcvar_num (HeXp), vname )
  306. }
  307. }
  308. CheckLevel(iKiller)
  309. SaveData(iKiller)
  310.  
  311. return PLUGIN_CONTINUE
  312. }
  313.  
  314. public CheckLevel(id)
  315. {
  316. if(Level[id] < MaxLevels-1)
  317. {
  318. while(eXP[id] >= Levels[Level[id]])
  319. {
  320. Level[id] += 1
  321. ColorChat(id, GREY, "%s Gratulalok szintet leptel, mostani szinted szama : ^4%i^3", szPrefix, Level[id])
  322. }
  323. }
  324. while(eXP[id] < Levels[Level[id]] && Level[id]>1)
  325. {
  326. Level[id] --
  327. ColorChat(id, GREY, "%s Sajnalom visszaestel egy szintet, mostani szinted szama : ^4%i^3", szPrefix, Level[id])
  328. }
  329. }
  330.  
  331. /* HUD PERMANENT INFO */
  332. public ShowHud(task)
  333. {
  334. new id = task - TASK_SHOW_HUD
  335.  
  336. if(!is_user_alive(id))
  337. return;
  338.  
  339. set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.33, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
  340. if(Level[id] < MaxLevels-1)
  341. ShowSyncHudMsg(id, g_msgHudSync,"[A Te rangod: %s]^n[Következő rangod: %s]^n[XP-d : %i]", Prefix[Level[id]], Prefix[Level[id]+1], eXP[id])
  342. else
  343. ShowSyncHudMsg(id, g_msgHudSync,"[A Te rangod: %s]^n[XP-d : %i]", Prefix[Level[id]], eXP[id])
  344.  
  345. set_task(0.1, "ShowHud", TASK_SHOW_HUD + id)
  346. }
  347.  
  348. /* nVault Stuff */
  349. public SaveData(id)
  350. {
  351. new AuthID[35]
  352. get_user_authid(id,AuthID,34)
  353. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  354.  
  355. format(vaultkey,63,"%s-Mod",AuthID)
  356. format(vaultdata,255,"%i#%i#",eXP[id],Level[id])
  357.  
  358. nvault_set(gVault,vaultkey,vaultdata)
  359.  
  360. return PLUGIN_CONTINUE
  361. }
  362. public LoadData(id)
  363. {
  364. new AuthID[35]
  365. get_user_authid(id,AuthID,34)
  366. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  367.  
  368. format(vaultkey,63,"%s-Mod",AuthID)
  369. format(vaultdata,255,"%i#%i#",eXP[id],Level[id])
  370.  
  371. nvault_get(gVault,vaultkey,vaultdata,255)
  372.  
  373. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  374.  
  375. new playerxp[32], playerlevel[32]
  376.  
  377. parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)
  378.  
  379. eXP[id] = str_to_num(playerxp)
  380.  
  381. Level[id] = str_to_num(playerlevel)
  382.  
  383. return PLUGIN_CONTINUE
  384. }
  385.  
  386. /* Remove And Add XP */
  387. public CmdAddXP ( iPlayer, level, cid )
  388. {
  389. if( !cmd_access( iPlayer, level, cid, 3 ) ) return PLUGIN_HANDLED;
  390.  
  391. new arg [ 32 ]
  392. read_argv ( 1, arg, 31 )
  393.  
  394. new AddXP [ 32 ]
  395. read_argv ( 2, AddXP, charsmax ( AddXP ) )
  396.  
  397. new XPtoGive = str_to_num ( AddXP )
  398.  
  399. new AdminName [ 32 ]
  400. new TargetName [ 32 ]
  401. get_user_name ( iPlayer, AdminName, charsmax ( AdminName ) )
  402.  
  403. if( arg[0]=='@' )
  404. {
  405. if( equali(arg[1],"All") || equali(arg[1],"ALL") )
  406. {
  407. new players[32], totalplayers, All
  408. get_players( players, totalplayers )
  409.  
  410. for ( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  411. {
  412. All = players[ i ]
  413.  
  414. eXP[ All ] += XPtoGive
  415. }
  416.  
  417. CheckLevel( All )
  418. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 adott^1 %i^3 XP-t minden ^1 jatekosnak^3!", szPrefix, AdminName, XPtoGive )
  419. }
  420. else if( equali(arg[1],"T") || equali(arg[1],"t") )
  421. {
  422. new players[32], totalplayers, T
  423. get_players( players, totalplayers )
  424.  
  425. for ( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  426. {
  427. if ( get_user_team(players[ i ]) == 1 )
  428. {
  429. T = players[ i ]
  430.  
  431. eXP[ T ] += XPtoGive
  432. }
  433. }
  434.  
  435. CheckLevel( T )
  436. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 adott^1 %i^3 XP-t minden^1 Terrornak^3!", szPrefix, AdminName, XPtoGive )
  437. }
  438. else if( equali(arg[1],"CT") || equali(arg[1],"ct") )
  439. {
  440. new players[32], totalplayers, CT
  441. get_players( players, totalplayers )
  442.  
  443. for( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  444. {
  445. if( get_user_team(players[ i ] ) == 2 )
  446. {
  447. CT = players[ i ]
  448.  
  449. eXP[ CT ] += XPtoGive
  450. }
  451. }
  452.  
  453. CheckLevel( CT )
  454. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 adott^1 %i^3 XP-t minden^1 CT-nek^3!", szPrefix, AdminName, XPtoGive )
  455. }
  456. }
  457. else
  458. {
  459. new iTarget = cmd_target( iPlayer, arg, 3 )
  460. get_user_name ( iTarget, TargetName, charsmax ( TargetName ) )
  461.  
  462. if( iTarget )
  463. {
  464. eXP[ iTarget ] += XPtoGive
  465.  
  466. CheckLevel( iTarget )
  467. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 adott^1 %i^3 XP-t ^1 %s-nek^3", szPrefix, AdminName, XPtoGive, TargetName )
  468. }
  469. }
  470. return PLUGIN_HANDLED
  471. }
  472.  
  473. public CmdRemoveXP ( iPlayer, level, cid )
  474. {
  475. if( !cmd_access(iPlayer, level, cid, 3) ) return PLUGIN_HANDLED;
  476.  
  477. new arg [ 32 ]
  478. read_argv ( 1, arg, 31 )
  479.  
  480. new RemoveXP [ 32 ]
  481. read_argv ( 2, RemoveXP, charsmax ( RemoveXP ) )
  482.  
  483. new XPtoRemove = str_to_num ( RemoveXP )
  484.  
  485. new AdminName [ 32 ]
  486. new TargetName [ 32 ]
  487. get_user_name ( iPlayer, AdminName, charsmax ( AdminName ) )
  488.  
  489. if( arg[0]=='@' )
  490. {
  491. if( equali(arg[1],"All") || equali(arg[1],"ALL") )
  492. {
  493. new players[32], totalplayers, All
  494. get_players( players, totalplayers )
  495.  
  496. for ( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  497. {
  498. All = players[ i ]
  499.  
  500. eXP[ All ] -= XPtoRemove
  501. }
  502.  
  503. CheckLevel( All )
  504. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 elvett^1 %i^3 XP-t ^1mindenkitol^3!", szPrefix, AdminName, XPtoRemove )
  505. }
  506. else if( equali(arg[1],"T") || equali(arg[1],"t") )
  507. {
  508. new players[32], totalplayers, T
  509. get_players( players, totalplayers )
  510.  
  511. for ( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  512. {
  513. if ( get_user_team(players[ i ]) == 1 )
  514. {
  515. T = players[ i ]
  516.  
  517. eXP[ T ] -= XPtoRemove
  518. }
  519. }
  520.  
  521. CheckLevel( T )
  522. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 elvett^1 %i^3 XP-t minden^1 Terroristatol^3!", szPrefix, AdminName, XPtoRemove )
  523. }
  524. else if( equali(arg[1],"CT") || equali(arg[1],"ct") )
  525. {
  526. new players[32], totalplayers, CT
  527. get_players( players, totalplayers )
  528.  
  529. for( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  530. {
  531. if( get_user_team(players[ i ] ) == 2 )
  532. {
  533. CT = players[ i ]
  534.  
  535. eXP[ CT ] -= XPtoRemove
  536. }
  537. }
  538.  
  539. CheckLevel( CT )
  540. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 elvett^1 %i^3 XP-t minden^1 CT-tol^3!", szPrefix, AdminName, XPtoRemove )
  541. }
  542. }
  543. else
  544. {
  545. new iTarget = cmd_target( iPlayer, arg, 3 )
  546. get_user_name ( iTarget, TargetName, charsmax ( TargetName ) )
  547.  
  548. if( !iTarget )
  549. return PLUGIN_HANDLED
  550.  
  551. eXP[ iTarget ] -= XPtoRemove
  552.  
  553. CheckLevel( iTarget )
  554. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 elvett^1 %i^3 XP-t ^1 %s-tol^3", szPrefix, AdminName, XPtoRemove, TargetName )
  555. }
  556.  
  557. return PLUGIN_HANDLED
  558. }
  559.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer.
HozzászólásElküldve:2014.08.01. 08:46 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.07.22. 17:59
Hozzászólások:667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Leltem egy jobbat
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <csx>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. new kills[32]
  8.  
  9. public plugin_init()
  10. {
  11. register_plugin("Kills counter", "1.0", "Jelle")
  12.  
  13. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
  14. }
  15.  
  16. public fwHamPlayerSpawnPost(id)
  17. {
  18. if ( is_user_alive(id) )
  19. {
  20. new stats[8], bodyhits[8]
  21. get_user_stats(id, stats, bodyhits)
  22. stats[0] = kills[id]
  23.  
  24. name_stuff(id)
  25. }
  26. }
  27.  
  28. public client_infochanged(id)
  29. {
  30. new OldName[32], NewName[32]
  31.  
  32. get_user_name(id, OldName, 31)
  33. get_user_info(id, "name", NewName, 31)
  34.  
  35. if ( equal(OldName, NewName) ) return
  36.  
  37. name_stuff(id)
  38. }
  39.  
  40. name_stuff(id)
  41. {
  42. new Name[32]
  43. get_user_name(id, Name, 31)
  44.  
  45. if ( kills[id] > 100 )
  46. {
  47. new prefix[] = "[Bot]"
  48. new FullName[64]
  49. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  50.  
  51. set_user_info(id, "name", FullName)
  52. }
  53.  
  54. else if ( kills[id] > 300 )
  55. {
  56. new prefix[] = "[Kezdo]"
  57. new FullName[64]
  58. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  59.  
  60. set_user_info(id, "name", FullName)
  61. }
  62.  
  63. else if ( kills[id] > 600 )
  64. {
  65. new prefix[] = "[Halado]"
  66. new FullName[64]
  67. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  68.  
  69. set_user_info(id, "name", FullName)
  70. }
  71. else if ( kills[id] > 1000 )
  72. {
  73. new prefix[] = "[Profi]"
  74. new FullName[64]
  75. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  76.  
  77. set_user_info(id, "name", FullName)
  78. }
  79. else if ( kills[id] > 1500 )
  80. {
  81. new prefix[] = "[Veteran]"
  82. new FullName[64]
  83. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  84.  
  85. set_user_info(id, "name", FullName)
  86. }
  87. else if ( kills[id] > 1800 )
  88. {
  89. new prefix[] = "[Fejvadasz]"
  90. new FullName[64]
  91. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  92.  
  93. set_user_info(id, "name", FullName)
  94. }
  95. else if ( kills[id] > 2200 )
  96. {
  97. new prefix[] = "[Legjobb gyilkos]"
  98. new FullName[64]
  99. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  100.  
  101. set_user_info(id, "name", FullName)
  102. }
  103. else if ( kills[id] > 2500 )
  104. {
  105. new prefix[] = "[Isten]"
  106. new FullName[64]
  107. formatex(FullName, charsmax(FullName), "%s %s", prefix, Name)
  108.  
  109. set_user_info(id, "name", FullName)
  110. }
  111. }


Anyi, hogyha szintetlépel eszt írja ki a chatba:

.:[R]eloa|D:.-Szintet léptél, új szinted:(És ide a szintet)
Piros Kék Zöld
(Még nem probáltam ki, lehet, hogy nem menti le a rangokat, ha ez igyvan akkor pls megcsináljátok?Előre is köszi.)


Aki megcsinálja megy a gomb.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer.
HozzászólásElküldve:2014.08.01. 17:43 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott:2014.07.22. 17:59
Hozzászólások:667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Valaki megcsinálná?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése: Rendezés 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole