hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 07:41



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 522 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 522 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés BunnyHop
HozzászólásElküldve: 2014.08.03. 10:59 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.10. 19:10
Hozzászólások: 252
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Ez egy Bunny Hop (nyúl ugrás) plugin, annyi különbséggel hogy csak késsel tudja a játékos használni!
Lényege: Hogy gyorsabban tudsz vele menni!
Használata: Space lenyomása, (lenyomva tartása).
Írta: Cheesy Peteza, Szerkesztette: crazy`

Cvarok
bh_enabled - BHOP bekapcsolás/kikapcsolás
bh_autojump - BHOP Automata ugrás bekapcsolás/kikapcsolás
bh_showusage - BHOP Használatában való segítség bekapcsolás/kikapcsolás

_________________
Általam feltöltött PLUGINOK:
Kattints ide.

Chat INFO MENÜ 0.3 =98%

Ők köszönték meg dekarn nek ezt a hozzászólást: beatboxhunterr (2014.12.21. 14:06)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés BunnyHop
HozzászólásElküldve: 2014.08.03. 16:56 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.11. 22:53
Hozzászólások: 379
Megköszönt másnak: 75 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
dekarn írta:
Ez egy Bunny Hop (nyúl ugrás) plugin, annyi különbséggel hogy csak késsel tudja a játékos használni!
Lényege: Hogy gyorsabban tudsz vele menni!
Használata: Space lenyomása, (lenyomva tartása).
Írta: Cheesy Peteza, Szerkesztette: crazy`

Cvarok
bh_enabled - BHOP bekapcsolás "0" inaktív, "1"aktív. alap érték: "1"
bh_autojump - BHOP Automata ugrás "0" inaktív, "1"aktív. alap érték: "1"
bh_showusage - BHOP Használatában való segítség, "0" inaktív, "1"aktív. alap érték: "1"

Telepítés a megszokott módon!
sma-scripting mappába.
amxx-plugins mappába.

Szerintem jó lett :D leírás is Grt hozzá nem tudom használni Furien szerverhez ,de én mondom a Fun szerverembe beragtam volna :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés BunnyHop
HozzászólásElküldve: 2014.08.04. 20:39 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.10. 19:10
Hozzászólások: 252
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
titkos írta:
Szerintem jó lett :D leírás is Grt hozzá,

Köszönöm! :)

_________________
Általam feltöltött PLUGINOK:
Kattints ide.

Chat INFO MENÜ 0.3 =98%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés BunnyHop
HozzászólásElküldve: 2015.02.01. 19:36 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.01.31. 23:34
Hozzászólások: 2
nem akar mukodni :P


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés BunnyHop
HozzászólásElküldve: 2015.02.01. 19:37 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2015.01.29. 19:50
Hozzászólások: 86
Megköszönték neki: 24 alkalommal
hacker1111 írta:
nem akar mukodni :P

Tökéletesen működő kepés.

_________________
"Elvitt ez sok pénzt, de én mindig ingyen adtam
Segítettem ennek, annak, de én szart se kaptam....."


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés BunnyHop
HozzászólásElküldve: 2015.02.01. 23:38 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.02.10. 19:10
Hozzászólások: 252
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 44 alkalommal
Hibrid írta:
hacker1111 írta:
nem akar mukodni :P

Tökéletesen működő kepés.

Így igaz!

_________________
Általam feltöltött PLUGINOK:
Kattints ide.

Chat INFO MENÜ 0.3 =98%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés BunnyHop
HozzászólásElküldve: 2016.12.14. 11:41 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.06.10. 21:30
Hozzászólások: 13
sziasztok az a problémám lenne hogy nekem pl kezdés után 20,30 pm után lehessen csak használni a BunnyHop-ot valahogy meg lehet csinálni?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés BunnyHop
HozzászólásElküldve: 2016.12.14. 16:45 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.06. 14:20
Hozzászólások: 964
Megköszönt másnak: 102 alkalommal
Megköszönték neki: 134 alkalommal
tamas1995 írta:
sziasztok az a problémám lenne hogy nekem pl kezdés után 20,30 pm után lehessen csak használni a BunnyHop-ot valahogy meg lehet csinálni?


Helló!

Nem ígérem hogy megy, de próbáld meg, elméletben éledés után 20mp vel lesz bhop.

  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <hamsandwich>
  4.  
  5. #define FL_WATERJUMP    (1<<11)
  6. #define FL_ONGROUND     (1<<9)
  7.  
  8. public plugin_init() {
  9.     register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.0", "Cheesy Peteza")
  10.     register_cvar("sbhopper_version", "1.0", FCVAR_SERVER)
  11.    
  12.     register_cvar("bh_enabled", "0") //BHOP.Bekapcsol?s "0" inakt?v, "1"akt?v.
  13.     register_cvar("bh_autojump", "1") //BHOP.Automata ugr?s "0" inakt?v, "1"akt?v.
  14.     register_cvar("bh_showusage", "1") //BHOP.Haszn?lat?ban val? seg?ts?g, "0" inakt?v, "1"akt?v.
  15.    
  16.     RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "kezdes", 1)
  17. }
  18. public kezdes(id)
  19. {
  20.     set_task(20.0,"bekapcsolod",id)
  21. }
  22. public bekapcsolod()
  23. {
  24.     client_cmd(0,"bh_enabled 1")
  25. }
  26. public client_PreThink(id) {
  27.     if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  28.         return PLUGIN_CONTINUE
  29.     new clip, ammo;
  30.     new weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);
  31.     if(weapon != CSW_KNIFE)
  32.         return PLUGIN_CONTINUE;
  33.    
  34.     entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)        
  35.    
  36.     if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  37.         return PLUGIN_CONTINUE
  38.    
  39.    
  40.     if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    
  41.         new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  42.        
  43.         if (flags & FL_WATERJUMP)
  44.             return PLUGIN_CONTINUE
  45.         if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  46.             return PLUGIN_CONTINUE
  47.         if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  48.             return PLUGIN_CONTINUE
  49.        
  50.         new Float:velocity[3]
  51.         entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  52.         velocity[2] += 250.0
  53.         entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  54.        
  55.         entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)    
  56.     }
  57.     return PLUGIN_CONTINUE
  58. }
  59.  
  60. public client_authorized(id)
  61.     set_task(30.0, "showUsage", id)
  62.  
  63. public showUsage(id) {
  64.     if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  65.         return PLUGIN_HANDLED
  66.    
  67.     if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  68.        
  69.         client_print(id, print_chat, "[B.HOP] Bunny Hop be van kapcsolva, kessel hasznalhatod! Az ugras lenyomva tartasaval!")
  70.     }
  71.     return PLUGIN_HANDLED
  72. }

_________________
 ! Moderátori megjegyzés (kiki):
Kérlek csekkold az aláírásra vonatkozó szabályokat!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés BunnyHop
HozzászólásElküldve: 2016.12.17. 12:35 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.06.10. 21:30
Hozzászólások: 13
sajnos nem működik már lassan 1 éve próbálom össze hozni ezt a plugint de sose akar működni sehogy!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés BunnyHop
HozzászólásElküldve: 2016.12.17. 14:18 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Szerk.: Tessék
Rakd be a bunnyhoppot meg ezt és kész:

  1. #include "amxmodx.inc"
  2. @plugin_init() {
  3.     register_logevent("szam", 2, "1=Round_Start");
  4.     register_logevent("ki", 2, "1=Round_End");
  5. }
  6. @szam() set_task(20.0,"be");
  7. @be() server_cmd("bh_autojump 1");
  8. @ki() server_cmd("bh_autojump 0");

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole