hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.30. 11:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 298 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 297 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: chatba szölddel
HozzászólásElküldve: 2014.08.03. 03:34 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2013.10.20. 16:14
Hozzászólások: 15
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Helló van egy szintes plugin és ha be írom /szint akkor ki írja chatba hogy hanyoles kell meg a koveező szinthez és aszt szeretném hogy aszt zöldel írja ki a chatba.

"Szinted: %s Kell meg: %d a kovetkezö szinthez!" <--- eszt szeretném ha zöldel írná a chaba.

És még ha az lehetséges hogy ha parancsot írbe admin vagy player chatba Pl. /rs vagy /rank akkoris írja a neve elé a szintet ha lehet még ez is kellenne!

(Ha van felesleges rész a plugin ban akkor aszt öröljétek vagy ha valami hianyzik belőle akkor javítsáok!)

Előreis köszönöm!



SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "New Plug-In"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "new"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13. new g_vault
  14. new olesek[33]
  15. new szint[33]
  16.  
  17.  
  18. #define ASD 35
  19.  
  20. //Ha az ASD értéke 8 akkor a szamoknal 8 szám a rangoknál 9 szöveg
  21.  
  22. new const szamok[ASD] = {
  23. 25,
  24. 50,
  25. 75,
  26. 100,
  27. 125,
  28. 150,
  29. 175,
  30. 200,
  31. 250,
  32. 300,
  33. 350,
  34. 400,
  35. 450,
  36. 500,
  37. 550,
  38. 600,
  39. 650,
  40. 700,
  41. 750,
  42. 800,
  43. 850,
  44. 900,
  45. 950,
  46. 1000,
  47. 1050,
  48. 1100,
  49. 1150,
  50. 1200,
  51. 1250,
  52. 1300,
  53. 1350,
  54. 1400,
  55. 1450,
  56. 1500,
  57. 1550
  58.  
  59. }
  60.  
  61. new const rangok[ASD+1][] = {
  62. "1.szint",
  63. "2.szint",
  64. "3.szint",
  65. "4.szint",
  66. "5.szint",
  67. "6.szint",
  68. "7.szint",
  69. "8.szint",
  70. "9.szint",
  71. "10.szint",
  72. "11.szint",
  73. "12.szint",
  74. "13.szint",
  75. "14.szint",
  76. "15.szint",
  77. "16.szint",
  78. "17.szint",
  79. "18.szint",
  80. "19.szint",
  81. "20.szint",
  82. "21.szint",
  83. "22.szint",
  84. "23.szint",
  85. "24.szint",
  86. "25.szint",
  87. "26.szint",
  88. "27.szint",
  89. "28.szint",
  90. "29.szint",
  91. "30.szint",
  92. "31.szint",
  93. "32.szint",
  94. "33.szint",
  95. "34.szint",
  96. "35.szint",
  97. "Szero kiraly"
  98.  
  99. }
  100.  
  101. public plugin_init()
  102. {
  103. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  104. register_clcmd("say /szint", "hud")
  105. register_clcmd("say", "sayhook")
  106. register_clcmd("say_team", "tshook")
  107. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  108. g_vault = nvault_open("namerang")
  109.  
  110. }
  111. public hud(id)
  112. {
  113. if(szint[id] != ASD+1)
  114. {
  115.  
  116.  
  117. client_print(id, print_chat, "Szinted: %s Kell meg: %d a kovetkezö szinthez!",rangok[szint[id]],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  118. }
  119. else {
  120.  
  121. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nOlesek: %d^nKell meg: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  122. }
  123.  
  124. }
  125. public sayhook(id)
  126. {
  127.  
  128. read_args (message, 191)
  129. remove_quotes (message)
  130. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  131. {
  132. return PLUGIN_CONTINUE
  133. }
  134. get_user_name(id, nev, 31)
  135. if(is_user_alive(id)) {
  136. get_user_team(id, color, 9)
  137. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  138.  
  139. }
  140. else {
  141. get_user_team(id, color, 9)
  142. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  143. }
  144. sendmessage(color)
  145. return PLUGIN_HANDLED
  146. }
  147. public tshook(id)
  148. {
  149. read_args (message, 191)
  150. remove_quotes (message)
  151. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  152. {
  153. return PLUGIN_CONTINUE
  154. }
  155. get_user_name(id, nev, 31)
  156. new playerTeam = get_user_team(id)
  157. new playerTeamName[19]
  158. switch (playerTeam)
  159. {
  160. case 1: {
  161. copy (playerTeamName, 11, "Terrorists")
  162.  
  163. }
  164. case 2: {
  165. copy (playerTeamName, 18, "Counter-Terrorist")
  166.  
  167. }
  168. default:
  169. copy (playerTeamName, 9, "Spectator")
  170. }
  171. if(is_user_alive(id))
  172. {
  173. get_user_team(id, color, 9)
  174. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  175.  
  176. }
  177. else
  178. {
  179. get_user_team(id, color, 9)
  180. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  181. }
  182. sendtmessage(color, playerTeam)
  183. return PLUGIN_HANDLED
  184. }
  185. public sendmessage(color[])
  186. {
  187. new teamName[10]
  188. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  189. {
  190. get_user_team (player, teamName, 9)
  191. teamf (player, color)
  192. elkuldes(player, Temp)
  193. teamf(player, teamName)
  194. }
  195. }
  196. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  197. {
  198. new teamName[10]
  199. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  200. {
  201. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  202. {
  203. get_user_team (player, teamName, 9)
  204. elkuldes(player, Temp)
  205. teamf (player, teamName)
  206. teamf (player, color)
  207. }
  208. }
  209. }
  210. public teamf(player, team[])
  211. {
  212. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  213. write_byte(player)
  214. write_string(team)
  215. message_end()
  216. }
  217. public elkuldes(player, Temp[])
  218. {
  219.  
  220. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  221. write_byte( player )
  222. write_string( Temp )
  223. message_end()
  224.  
  225. }
  226.  
  227. public client_connect(id)
  228. {
  229. LoadData(id)
  230. }
  231. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  232.  
  233. public SaveData(id)
  234. {
  235. new name[32]
  236. get_user_name(id, name, 31)
  237.  
  238. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  239. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  240. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  241.  
  242.  
  243. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  244. return PLUGIN_CONTINUE
  245. }
  246. public LoadData(id)
  247. {
  248. new name[32]
  249. get_user_name(id, name, 31)
  250. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  251.  
  252. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  253. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  254.  
  255. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  256. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  257. new oles[32], level[32]
  258. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  259. olesek[id] = str_to_num(oles)
  260. szint[id] = str_to_num(level)
  261. return PLUGIN_CONTINUE
  262. }
  263. public halal()
  264. {
  265. new killer = read_data(1)
  266. new victim = read_data(2)
  267.  
  268. if(killer != victim)
  269. olesek[killer]++
  270.  
  271. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  272. {
  273. szint[killer]++
  274. }
  275.  
  276.  
  277. }
  278.  

_________________
Ha segítettem nyomj egy gombot! :)

[kozep]Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: chatba szölddel
HozzászólásElküldve: 2014.08.03. 07:34 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.22. 10:54
Hozzászólások: 226
Megköszönték neki: 19 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN "New Plug-In"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "new"
  9.  
  10. new message[192]
  11. new nev[32]
  12. new Temp[192]
  13. static color[10]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18.  
  19. #define ASD 35
  20.  
  21. //Ha az ASD értéke 8 akkor a szamoknal 8 szám a rangoknál 9 szöveg
  22.  
  23. new const szamok[ASD] = {
  24. 25,
  25. 50,
  26. 75,
  27. 100,
  28. 125,
  29. 150,
  30. 175,
  31. 200,
  32. 250,
  33. 300,
  34. 350,
  35. 400,
  36. 450,
  37. 500,
  38. 550,
  39. 600,
  40. 650,
  41. 700,
  42. 750,
  43. 800,
  44. 850,
  45. 900,
  46. 950,
  47. 1000,
  48. 1050,
  49. 1100,
  50. 1150,
  51. 1200,
  52. 1250,
  53. 1300,
  54. 1350,
  55. 1400,
  56. 1450,
  57. 1500,
  58. 1550
  59.  
  60. }
  61.  
  62. new const rangok[ASD+1][] = {
  63. "1.szint",
  64. "2.szint",
  65. "3.szint",
  66. "4.szint",
  67. "5.szint",
  68. "6.szint",
  69. "7.szint",
  70. "8.szint",
  71. "9.szint",
  72. "10.szint",
  73. "11.szint",
  74. "12.szint",
  75. "13.szint",
  76. "14.szint",
  77. "15.szint",
  78. "16.szint",
  79. "17.szint",
  80. "18.szint",
  81. "19.szint",
  82. "20.szint",
  83. "21.szint",
  84. "22.szint",
  85. "23.szint",
  86. "24.szint",
  87. "25.szint",
  88. "26.szint",
  89. "27.szint",
  90. "28.szint",
  91. "29.szint",
  92. "30.szint",
  93. "31.szint",
  94. "32.szint",
  95. "33.szint",
  96. "34.szint",
  97. "35.szint",
  98. "Szero kiraly"
  99.  
  100. }
  101.  
  102. public plugin_init()
  103. {
  104. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  105. register_clcmd("say /szint", "hud")
  106. register_clcmd("say", "sayhook")
  107. register_clcmd("say_team", "tshook")
  108. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  109. g_vault = nvault_open("namerang")
  110.  
  111. }
  112. public hud(id)
  113. {
  114. if(szint[id] != ASD+1)
  115. {
  116.  
  117.  
  118. ColorChat(id, GREEN, "Szinted: %s Kell meg: %d a kovetkezö szinthez!",rangok[szint[id]],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  119. }
  120. else {
  121.  
  122. ColorChat(id, GREEN, "Prefix: %s^nOlesek: %d^nKell meg: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  123. }
  124.  
  125. }
  126. public sayhook(id)
  127. {
  128.  
  129. read_args (message, 191)
  130. remove_quotes (message)
  131. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  132. {
  133. return PLUGIN_CONTINUE
  134. }
  135. get_user_name(id, nev, 31)
  136. if(is_user_alive(id)) {
  137. get_user_team(id, color, 9)
  138. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  139.  
  140. }
  141. else {
  142. get_user_team(id, color, 9)
  143. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  144. }
  145. sendmessage(color)
  146. return PLUGIN_HANDLED
  147. }
  148. public tshook(id)
  149. {
  150. read_args (message, 191)
  151. remove_quotes (message)
  152. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  153. {
  154. return PLUGIN_CONTINUE
  155. }
  156. get_user_name(id, nev, 31)
  157. new playerTeam = get_user_team(id)
  158. new playerTeamName[19]
  159. switch (playerTeam)
  160. {
  161. case 1: {
  162. copy (playerTeamName, 11, "Terrorists")
  163.  
  164. }
  165. case 2: {
  166. copy (playerTeamName, 18, "Counter-Terrorist")
  167.  
  168. }
  169. default:
  170. copy (playerTeamName, 9, "Spectator")
  171. }
  172. if(is_user_alive(id))
  173. {
  174. get_user_team(id, color, 9)
  175. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  176.  
  177. }
  178. else
  179. {
  180. get_user_team(id, color, 9)
  181. formatex(Temp, 191, "^x04*DEAD* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  182. }
  183. sendtmessage(color, playerTeam)
  184. return PLUGIN_HANDLED
  185. }
  186. public sendmessage(color[])
  187. {
  188. new teamName[10]
  189. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  190. {
  191. get_user_team (player, teamName, 9)
  192. teamf (player, color)
  193. elkuldes(player, Temp)
  194. teamf(player, teamName)
  195. }
  196. }
  197. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  198. {
  199. new teamName[10]
  200. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  201. {
  202. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  203. {
  204. get_user_team (player, teamName, 9)
  205. elkuldes(player, Temp)
  206. teamf (player, teamName)
  207. teamf (player, color)
  208. }
  209. }
  210. }
  211. public teamf(player, team[])
  212. {
  213. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  214. write_byte(player)
  215. write_string(team)
  216. message_end()
  217. }
  218. public elkuldes(player, Temp[])
  219. {
  220.  
  221. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  222. write_byte( player )
  223. write_string( Temp )
  224. message_end()
  225.  
  226. }
  227.  
  228. public client_connect(id)
  229. {
  230. LoadData(id)
  231. }
  232. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  233.  
  234. public SaveData(id)
  235. {
  236. new name[32]
  237. get_user_name(id, name, 31)
  238.  
  239. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  240. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  241. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  242.  
  243.  
  244. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  245. return PLUGIN_CONTINUE
  246. }
  247. public LoadData(id)
  248. {
  249. new name[32]
  250. get_user_name(id, name, 31)
  251. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  252.  
  253. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  254. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  255.  
  256. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  257. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  258. new oles[32], level[32]
  259. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  260. olesek[id] = str_to_num(oles)
  261. szint[id] = str_to_num(level)
  262. return PLUGIN_CONTINUE
  263. }
  264. public halal()
  265. {
  266. new killer = read_data(1)
  267. new victim = read_data(2)
  268.  
  269. if(killer != victim)
  270. olesek[killer]++
  271.  
  272. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  273. {
  274. szint[killer]++
  275. }
  276.  
  277.  
  278. }


Csatolmányok:
colorchat.inc [5.91 KiB]
Letöltve 82 alkalommal.
Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: chatba szölddel
HozzászólásElküldve: 2014.08.03. 13:16 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2013.10.20. 16:14
Hozzászólások: 15
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Nemjó!!! Nemlehet lefordítani!!

_________________
Ha segítettem nyomj egy gombot! :)

[kozep]Kép[/kozep]


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: chatba szölddel
HozzászólásElküldve: 2014.08.03. 13:20 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Persze hogy nem lehet :)
Ebbe a fordítóba nincs "colorchat.inc"

[profil]crazyboy[/profil] fordítója megfelelő :)

Link: http://www.fmcs.tk/webcompiler/amxmodx.php

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép

Ők köszönték meg D3M0*~ nek ezt a hozzászólást: roli1548 (2014.08.03. 19:58)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole