hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.20. 13:54



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 222 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 221 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: BHOP Hírdető!
HozzászólásElküldve: 2014.08.03. 21:37 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Üdv.Van itt ez a bunnyhop plugin.A hirdetést megprobáltam átírni és színeket kombinálni bele, de valamiért az egész szöveg zöld lett.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /*
  2.  *
  3.  * Author: Cheesy Peteza
  4.  * Date: 22-Apr-2004 (updated 2-March-2005)
  5.  *
  6.  *
  7.  * Description: Enable bunny hopping in Counter-Strike.
  8.  *
  9.  * Cvars:
  10.  * bh_enabled 1 to enable this plugin, 0 to disable.
  11.  * bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop (no skill required)
  12.  * bh_showusage If set to 1 it will inform joining players that bunny hopping has been enabled
  13.  * and how to use it if bh_autojump enabled.
  14.  *
  15.  * Requirements: AMXModX 0.16 or greater
  16.  *
  17.  *
  18.  */
  19.  
  20. #include <amxmodx>
  21. #include <engine>
  22. #include <colorchat>
  23.  
  24. #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
  25. #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
  26.  
  27. public plugin_init() {
  28. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  29. register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  30.  
  31. register_cvar("bh_enabled", "1")
  32. register_cvar("bh_autojump", "1")
  33. register_cvar("bh_showusage", "1")
  34. }
  35.  
  36. public client_PreThink(id) {
  37. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  38. return PLUGIN_CONTINUE
  39.  
  40. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  41.  
  42. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  43. return PLUGIN_CONTINUE
  44.  
  45. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
  46. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
  47. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  48.  
  49. if (flags & FL_WATERJUMP)
  50. return PLUGIN_CONTINUE
  51. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  52. return PLUGIN_CONTINUE
  53. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  54. return PLUGIN_CONTINUE
  55.  
  56. new Float:velocity[3]
  57. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  58. velocity[2] += 250.0
  59. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  60.  
  61. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  62. }
  63. return PLUGIN_CONTINUE
  64. }
  65.  
  66. public client_authorized(id)
  67. set_task(30.0, "showUsage", id)
  68.  
  69. public showUsage(id) {
  70. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  71. return PLUGIN_HANDLED
  72.  
  73. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  74. client_print(id, print_chat, "[AMXX] A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")
  75. } else {
  76. ColorChat(id, GREEN, "[BHOP]-x01Hasznalata x04W-A-S-D x01melett, az x04ugras x01lenyomvatartasaval!")
  77. }
  78. return PLUGIN_HANDLED
  79. }
  80.  


Valaki megtudni mondani, hogy miert nem jó?
Így nézzni ki a szöveg:
[BHOP]-Hasznalata W-A-S-Dmelett, azugraslenyomvatartasaval.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BHOP Hírdető!
HozzászólásElküldve: 2014.08.03. 21:55 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <colorchat>
  4.  
  5. #define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
  6. #define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
  7.  
  8. public plugin_init() {
  9. register_plugin("Super Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
  10. register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
  11.  
  12. register_cvar("bh_enabled", "1")
  13. register_cvar("bh_autojump", "1")
  14. register_cvar("bh_showusage", "1")
  15. }
  16.  
  17. public client_PreThink(id) {
  18. if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
  19. return PLUGIN_CONTINUE
  20.  
  21. entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
  22.  
  23. if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
  24. return PLUGIN_CONTINUE
  25.  
  26. // Code from CBasePlayer::Jump (player.cpp) Make a player jump automatically
  27. if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
  28. new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
  29.  
  30. if (flags & FL_WATERJUMP)
  31. return PLUGIN_CONTINUE
  32. if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
  33. return PLUGIN_CONTINUE
  34. if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
  35. return PLUGIN_CONTINUE
  36.  
  37. new Float:velocity[3]
  38. entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  39. velocity[2] += 250.0
  40. entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
  41.  
  42. entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
  43. }
  44. return PLUGIN_CONTINUE
  45. }
  46.  
  47. public client_authorized(id)
  48. set_task(30.0, "showUsage", id)
  49.  
  50. public showUsage(id) {
  51. if ( !get_cvar_num("bh_enabled") || !get_cvar_num("bh_showusage") )
  52. return PLUGIN_HANDLED
  53.  
  54. if ( !get_cvar_num("bh_autojump") ) {
  55. client_print(id, print_chat, "[AMXX] A nyulugras be van kapcsolva a szerveren. Ugras utan nem lassulsz le.")
  56. } else {
  57. ColorChat(id, GREEN, "[BHOP]-^1Hasznalata ^4W-A-S-D ^1melett, az ^4ugras ^1lenyomvatartasaval!")
  58. }
  59. return PLUGIN_HANDLED
  60. }

_________________
My Steam:
KépKép

Ők köszönték meg Golo nek ezt a hozzászólást: V!rusHD (2014.08.03. 22:21)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BHOP Hírdető!
HozzászólásElküldve: 2014.08.03. 22:18 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.22. 10:54
Hozzászólások: 226
Megköszönték neki: 19 alkalommal
Ettől zöld az egész: "ColorChat(id, GREEN,"
Ha sima szöveget szeretnél akkor ezt használd: "client_print(id, print_chat,"


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BHOP Hírdető!
HozzászólásElküldve: 2014.08.03. 22:21 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Már Golo megcsínálta és mostmár láttom, hogy miért nem volt jó, megy a Gomb.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BHOP Hírdető!
HozzászólásElküldve: 2014.08.03. 22:24 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.24. 10:51
Hozzászólások: 197
Megköszönt másnak: 135 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
kiralyadam írta:
Ettől zöld az egész: "ColorChat(id, GREEN,"
Ha sima szöveget szeretnél akkor ezt használd: "client_print(id, print_chat,"

Vagy nem!
Addig lesz zöld a szöveg, amíg nem lesz benne ez ^1 vagy ^3 ez...


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BHOP Hírdető!
HozzászólásElküldve: 2014.08.03. 22:27 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.22. 10:54
Hozzászólások: 226
Megköszönték neki: 19 alkalommal
De utánna folytathatja a zöldet ^4-el.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BHOP Hírdető!
HozzászólásElküldve: 2014.08.03. 22:29 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.24. 10:51
Hozzászólások: 197
Megköszönt másnak: 135 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Oké,
De te azt írtad hogy az egész zöld lesz, pedig nem!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BHOP Hírdető!
HozzászólásElküldve: 2014.08.03. 22:29 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Mostmár tudom köszi.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 13 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole