hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 15:04



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 241 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 240 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés, chat...
HozzászólásElküldve: 2014.08.15. 17:12 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Üdv.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Kes olesert"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "DeRoiD"
  13.  
  14. new oles[33], kes[33], vault
  15.  
  16. public plugin_precache() {
  17. precache_model("models/reload_alap.mdl")
  18. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
  19. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  20. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  21. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  22. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  23.  
  24. }
  25. public plugin_init() {
  26. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  27. register_event("DeathMsg","death","a")
  28. register_clcmd("say /kes","menu")
  29. register_clcmd("say /knife","menu")
  30. register_clcmd("say /oles","ole")
  31. vault = nvault_open("kes_olessert")
  32. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  33. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  34. }
  35. public ecw(id)
  36. {
  37. new fegyver = get_user_weapon(id)
  38. if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  39. {
  40. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_alap.mdl")
  41. }
  42. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  43. {
  44. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
  45. }
  46. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  47. {
  48. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  49. }
  50. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  51. {
  52. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  53. }
  54. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  55. {
  56. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  57. }
  58. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  59. {
  60. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  61. }
  62. }
  63. public death(){
  64. new killer = read_data(1)
  65. new victim = read_data(2)
  66.  
  67. if(killer == victim)
  68. {
  69. return PLUGIN_HANDLED
  70. }
  71. oles[killer]++
  72. return PLUGIN_HANDLED
  73. }
  74. public menu(id) {
  75. new menu = menu_create("\rRe\wlo\yaD \wKes\rMenu \yBy:\rV!rus\wHD", "menu_h")
  76. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wAlap \rKes","\r1",0)
  77. if(oles[id] >= 1000)
  78. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKes \r1","\r2",0)
  79. else
  80. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 1","\r2",0)
  81. if(oles[id] >= 2500)
  82. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKes \r2","\r3",0)
  83. else
  84. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 2","\r3",0)
  85. if(oles[id] >= 5000)
  86. menu_additem(menu,"rRe\wlo\yaD \wKes \r3","\r4",0)
  87. else
  88. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 3","\r4",0)
  89. if(oles[id] >= 10000)
  90. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKes \r4","\r5",0)
  91. else
  92. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 4","\r5",0)
  93. if(oles[id] >= 15000)
  94. menu_additem(menu,"rRe\wlo\yaD \wKes \r5","\r6",0)
  95. else
  96. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 5","\r6",0)
  97.  
  98.  
  99.  
  100.  
  101.  
  102. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  103. menu_display(id, menu, 0);
  104. }
  105. public menu_h(id, menu, item)
  106. {
  107. if( item == MENU_EXIT )
  108. {
  109. menu_destroy(menu);
  110. return PLUGIN_HANDLED;
  111. }
  112. new data[9], szName[64];
  113. new access, callback;
  114. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  115. new key = str_to_num(data);
  116.  
  117. switch(key)
  118. {
  119. case 1:{
  120. if(oles[id] >= 0)
  121. kes[id] = 1
  122. }
  123. case 2:{
  124. if(oles[id] >= 1000)
  125. kes[id] = 2
  126. else
  127. ColorChat(id, GREY, "A^x04 kes^x01 hasznalatahoz^x04 1000 ^x03oles ^x01szukseges!")
  128. }
  129. case 3:{
  130. if(oles[id] >= 2500)
  131. kes[id] = 3
  132. else
  133. ColorChat(id, GREY, "A^x04 kes^x01 hasznalatahoz^x04 2500 ^x03oles ^x01szukseges!")
  134. }
  135. case 4:{
  136. if(oles[id] >= 5000)
  137. kes[id] = 4
  138. else
  139. ColorChat(id, GREY, "A^x04 kes^x01 hasznalatahoz^x04 5000 ^x03oles ^x01szukseges!")
  140. }
  141. case 5:{
  142. if(oles[id] >= 10000)
  143. kes[id] = 5
  144. else
  145. ColorChat(id, GREY, "A^x04 kes^x01 hasznalatahoz^x04 10000 ^x03oles ^x01szukseges!")
  146. }
  147. case 6:{
  148. if(oles[id] >= 15000)
  149. kes[id] = 6
  150. else
  151. ColorChat(id, GREY, "A^x04 kes^x01 hasznalatahoz^x04 15000 ^x03oles ^x01szukseges!")
  152. }
  153.  
  154. }
  155. menu_destroy(menu)
  156. return PLUGIN_HANDLED
  157. }
  158. public mentes(id)
  159. {
  160. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  161. get_user_name(id, name, 31)
  162. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  163. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  164. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  165. return PLUGIN_CONTINUE
  166. }
  167. public betoltes(id)
  168. {
  169. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  170. get_user_name(id, name, 31)
  171. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  172. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  173. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  174. return PLUGIN_CONTINUE
  175. }
  176. public client_disconnect(id)
  177. {
  178. mentes(id)
  179. }
  180. public client_connect(id)
  181. {
  182. betoltes(id)
  183. }
  184. public ole(id)
  185. {
  186. ColorChat(id, RED, "Oleseid : ^4%d", oles[id])
  187. }
  188.  
  189.  
  190.  
  191.  
  192.  
  193.  

Meglehetne e eszt ugy csinálni, hogy ha még nincs elég killed, hogy kiválazd a késeket akkor esztírja chatba:
Meg x kell ölnöd, hogy megszerezd!
Ha már megvan a kill akkor esztírja chatba ha kiválaszuk a kést:
Kivalasztotad a .:[R]eloa|D:. Kes 2-ot
És a menüben a késmellet írja, hogy megszerezve.Amit a chatba kell aszt színesen ha lehett.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés, chat...
HozzászólásElküldve: 2014.08.15. 18:07 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.24. 10:51
Hozzászólások: 197
Megköszönt másnak: 135 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Hali!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Kes olesert"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "DeRoiD"
  13.  
  14. new oles[33], kes[33], vault
  15.  
  16. public plugin_precache() {
  17. precache_model("models/reload_alap.mdl")
  18. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
  19. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  20. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  21. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  22. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  23.  
  24. }
  25. public plugin_init() {
  26. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  27. register_event("DeathMsg","death","a")
  28. register_clcmd("say /kes","menu")
  29. register_clcmd("say /knife","menu")
  30. register_clcmd("say /oles","ole")
  31. vault = nvault_open("kes_olessert")
  32. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  33. }
  34. public ecw(id)
  35. {
  36. new fegyver = get_user_weapon(id)
  37. if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  38. {
  39. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_alap.mdl")
  40. }
  41. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  42. {
  43. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
  44. }
  45. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  46. {
  47. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  48. }
  49. if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  50. {
  51. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  52. }
  53. if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  54. {
  55. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  56. }
  57. if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  58. {
  59. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  60. }
  61. }
  62. public death(){
  63. new killer = read_data(1)
  64. new victim = read_data(2)
  65.  
  66. if(killer == victim)
  67. {
  68. return PLUGIN_HANDLED
  69. }
  70. oles[killer]++
  71. return PLUGIN_HANDLED
  72. }
  73. public menu(id) {
  74. new menu = menu_create("\rRe\wlo\yaD \wKes\rMenu \yBy:\rV!rus\wHD", "menu_h")
  75. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wAlap \rKes","\r1",0)
  76. if(oles[id] >= 1000)
  77. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKes \r1 \y[MEGSZEREZVE]","\r2",0)
  78. else
  79. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 1","\r2",0)
  80. if(oles[id] >= 2500)
  81. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKes \r2 \y[MEGSZEREZVE]","\r3",0)
  82. else
  83. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 2","\r3",0)
  84. if(oles[id] >= 5000)
  85. menu_additem(menu,"rRe\wlo\yaD \wKes \r3 \y[MEGSZEREZVE]","\r4",0)
  86. else
  87. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 3","\r4",0)
  88. if(oles[id] >= 10000)
  89. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKes \r4 \y[MEGSZEREZVE]","\r5",0)
  90. else
  91. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 4","\r5",0)
  92. if(oles[id] >= 15000)
  93. menu_additem(menu,"rRe\wlo\yaD \wKes \r5 \y[MEGSZEREZVE]","\r6",0)
  94. else
  95. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 5","\r6",0)
  96.  
  97.  
  98.  
  99.  
  100.  
  101. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  102. menu_display(id, menu, 0);
  103. }
  104. public menu_h(id, menu, item)
  105. {
  106. if( item == MENU_EXIT )
  107. {
  108. menu_destroy(menu);
  109. return PLUGIN_HANDLED;
  110. }
  111. new data[9], szName[64];
  112. new access, callback;
  113. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  114. new key = str_to_num(data);
  115.  
  116. switch(key)
  117. {
  118. case 1:{
  119. if(oles[id] >= 0)
  120. kes[id] = 1
  121. }
  122. case 2:{
  123. if(oles[id] >= 1000)
  124. {
  125. kes[id] = 2
  126. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^41^1-et")
  127. }
  128. else
  129. {
  130. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%d ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 1000-oles[id])
  131. }
  132. }
  133. case 3:{
  134. if(oles[id] >= 2500)
  135. {
  136. kes[id] = 3
  137. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^42^1-ot")
  138. }
  139. else
  140. {
  141. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%d ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 2500-oles[id])
  142. }
  143. }
  144. case 4:{
  145. if(oles[id] >= 5000)
  146. {
  147. kes[id] = 4
  148. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^x43^1-at")
  149. }
  150. else
  151. {
  152. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%d ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 5000-oles[id])
  153. }
  154. }
  155. case 5:{
  156. if(oles[id] >= 10000)
  157. {
  158. kes[id] = 5
  159. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^44^1-et")
  160. }
  161. else
  162. {
  163. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%d ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 10000-oles[id])
  164. }
  165. }
  166. case 6:{
  167. if(oles[id] >= 15000)
  168. {
  169. kes[id] = 6
  170. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^45^1-ot")
  171. }
  172. else
  173. {
  174. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%d ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 15000-oles[id])
  175. }
  176. }
  177.  
  178. }
  179. menu_destroy(menu)
  180. return PLUGIN_HANDLED
  181. }
  182. public mentes(id)
  183. {
  184. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  185. get_user_name(id, name, 31)
  186. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  187. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  188. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  189. return PLUGIN_CONTINUE
  190. }
  191. public betoltes(id)
  192. {
  193. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  194. get_user_name(id, name, 31)
  195. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  196. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  197. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  198. return PLUGIN_CONTINUE
  199. }
  200. public client_disconnect(id)
  201. {
  202. mentes(id)
  203. }
  204. public client_connect(id)
  205. {
  206. betoltes(id)
  207. }
  208. public ole(id)
  209. {
  210. ColorChat(id, RED, "Oleseid : ^4%d", oles[id])
  211. }

JAVÍTVA!
A menüs részét megcsináltam, a nincs öléses chat részt megcsináltam, a kés választós chatet is megcsináltam, de úgy nem lehet megformázni ahogyan Te kérted, ugyanis nem lehet fehérrel írni, továbbá nem lehet pirossal se...
Én adtam egy ötletet, de úgy formázod ahogyan akarod!
Teszt nem volt, ha probléma van írj!

Üdvözlettel,
JeriQ

Ők köszönték meg Jerikoo nek ezt a hozzászólást: V!rusHD (2014.08.15. 18:39)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés, chat...
HozzászólásElküldve: 2014.08.15. 18:11 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Jerikoo írta:
Hali!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Kes olesert"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "DeRoiD"
  13.  
  14. new oles[33], kes[33], vault
  15.  
  16. public plugin_precache() {
  17. precache_model("models/reload_alap.mdl")
  18. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
  19. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  20. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  21. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  22. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  23.  
  24. }
  25. public plugin_init() {
  26. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  27. register_event("DeathMsg","death","a")
  28. register_clcmd("say /kes","menu")
  29. register_clcmd("say /knife","menu")
  30. register_clcmd("say /oles","ole")
  31. vault = nvault_open("kes_olessert")
  32. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  33. }
  34. public ecw(id)
  35. {
  36. new fegyver = get_user_weapon(id)
  37. if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  38. {
  39. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_alap.mdl")
  40. }
  41. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  42. {
  43. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^41^1-et")
  44. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
  45. }
  46. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  47. {
  48. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^42^1-ot")
  49. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  50. }
  51. if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  52. {
  53. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^x43^1-at")
  54. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  55. }
  56. if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  57. {
  58. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^44^1-et")
  59. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  60. }
  61. if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  62. {
  63. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^45^1-ot")
  64. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  65. }
  66. }
  67. public death(){
  68. new killer = read_data(1)
  69. new victim = read_data(2)
  70.  
  71. if(killer == victim)
  72. {
  73. return PLUGIN_HANDLED
  74. }
  75. oles[killer]++
  76. return PLUGIN_HANDLED
  77. }
  78. public menu(id) {
  79. new menu = menu_create("\rRe\wlo\yaD \wKes\rMenu \yBy:\rV!rus\wHD", "menu_h")
  80. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wAlap \rKes","\r1",0)
  81. if(oles[id] >= 1000)
  82. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKes \r1 \y[MEGSZEREZVE]","\r2",0)
  83. else
  84. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 1","\r2",0)
  85. if(oles[id] >= 2500)
  86. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKes \r2 \y[MEGSZEREZVE]","\r3",0)
  87. else
  88. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 2","\r3",0)
  89. if(oles[id] >= 5000)
  90. menu_additem(menu,"rRe\wlo\yaD \wKes \r3 \y[MEGSZEREZVE]","\r4",0)
  91. else
  92. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 3","\r4",0)
  93. if(oles[id] >= 10000)
  94. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKes \r4 \y[MEGSZEREZVE]","\r5",0)
  95. else
  96. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 4","\r5",0)
  97. if(oles[id] >= 15000)
  98. menu_additem(menu,"rRe\wlo\yaD \wKes \r5 \y[MEGSZEREZVE]","\r6",0)
  99. else
  100. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 5","\r6",0)
  101.  
  102.  
  103.  
  104.  
  105.  
  106. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  107. menu_display(id, menu, 0);
  108. }
  109. public menu_h(id, menu, item)
  110. {
  111. if( item == MENU_EXIT )
  112. {
  113. menu_destroy(menu);
  114. return PLUGIN_HANDLED;
  115. }
  116. new data[9], szName[64];
  117. new access, callback;
  118. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  119. new key = str_to_num(data);
  120.  
  121. switch(key)
  122. {
  123. case 1:{
  124. if(oles[id] >= 0)
  125. kes[id] = 1
  126. }
  127. case 2:{
  128. if(oles[id] >= 1000)
  129. kes[id] = 2
  130. else
  131. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%d ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 1000-oles[id])
  132. }
  133. case 3:{
  134. if(oles[id] >= 2500)
  135. kes[id] = 3
  136. else
  137. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%d ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 2500-oles[id])
  138. }
  139. case 4:{
  140. if(oles[id] >= 5000)
  141. kes[id] = 4
  142. else
  143. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%d ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 5000-oles[id])
  144. }
  145. case 5:{
  146. if(oles[id] >= 10000)
  147. kes[id] = 5
  148. else
  149. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%d ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 10000-oles[id])
  150. }
  151. case 6:{
  152. if(oles[id] >= 15000)
  153. kes[id] = 6
  154. else
  155. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%d ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 15000-oles[id])
  156. }
  157.  
  158. }
  159. menu_destroy(menu)
  160. return PLUGIN_HANDLED
  161. }
  162. public mentes(id)
  163. {
  164. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  165. get_user_name(id, name, 31)
  166. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  167. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  168. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  169. return PLUGIN_CONTINUE
  170. }
  171. public betoltes(id)
  172. {
  173. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  174. get_user_name(id, name, 31)
  175. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  176. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  177. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  178. return PLUGIN_CONTINUE
  179. }
  180. public client_disconnect(id)
  181. {
  182. mentes(id)
  183. }
  184. public client_connect(id)
  185. {
  186. betoltes(id)
  187. }
  188. public ole(id)
  189. {
  190. ColorChat(id, RED, "Oleseid : ^4%d", oles[id])
  191. }

A menüs részét megcsináltam, a nincs öléses chat részt megcsináltam, a kés választós chatet is megcsináltam, de úgy nem lehet megformázni ahogyan Te kérted, ugyanis nem lehet fehérrel írni, továbbá nem lehet pirossal se...
Én adtam egy ötletet, de úgy formázod ahogyan akarod!
Teszt nem volt, ha probléma van írj!

Üdvözlettel,
JeriQ

ez buggos.. ha késre fog váltani mindig kiírja az üzit.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés, chat...
HozzászólásElküldve: 2014.08.15. 18:12 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.24. 10:51
Hozzászólások: 197
Megköszönt másnak: 135 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
DeR0iD írta:
Jerikoo írta:
Hali!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Kes olesert"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "DeRoiD"
  13.  
  14. new oles[33], kes[33], vault
  15.  
  16. public plugin_precache() {
  17. precache_model("models/reload_alap.mdl")
  18. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
  19. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  20. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  21. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  22. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  23.  
  24. }
  25. public plugin_init() {
  26. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  27. register_event("DeathMsg","death","a")
  28. register_clcmd("say /kes","menu")
  29. register_clcmd("say /knife","menu")
  30. register_clcmd("say /oles","ole")
  31. vault = nvault_open("kes_olessert")
  32. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  33. }
  34. public ecw(id)
  35. {
  36. new fegyver = get_user_weapon(id)
  37. if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  38. {
  39. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_alap.mdl")
  40. }
  41. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  42. {
  43. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^41^1-et")
  44. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
  45. }
  46. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  47. {
  48. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^42^1-ot")
  49. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  50. }
  51. if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  52. {
  53. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^x43^1-at")
  54. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  55. }
  56. if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  57. {
  58. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^44^1-et")
  59. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  60. }
  61. if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  62. {
  63. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^45^1-ot")
  64. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  65. }
  66. }
  67. public death(){
  68. new killer = read_data(1)
  69. new victim = read_data(2)
  70.  
  71. if(killer == victim)
  72. {
  73. return PLUGIN_HANDLED
  74. }
  75. oles[killer]++
  76. return PLUGIN_HANDLED
  77. }
  78. public menu(id) {
  79. new menu = menu_create("\rRe\wlo\yaD \wKes\rMenu \yBy:\rV!rus\wHD", "menu_h")
  80. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wAlap \rKes","\r1",0)
  81. if(oles[id] >= 1000)
  82. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKes \r1 \y[MEGSZEREZVE]","\r2",0)
  83. else
  84. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 1","\r2",0)
  85. if(oles[id] >= 2500)
  86. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKes \r2 \y[MEGSZEREZVE]","\r3",0)
  87. else
  88. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 2","\r3",0)
  89. if(oles[id] >= 5000)
  90. menu_additem(menu,"rRe\wlo\yaD \wKes \r3 \y[MEGSZEREZVE]","\r4",0)
  91. else
  92. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 3","\r4",0)
  93. if(oles[id] >= 10000)
  94. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKes \r4 \y[MEGSZEREZVE]","\r5",0)
  95. else
  96. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 4","\r5",0)
  97. if(oles[id] >= 15000)
  98. menu_additem(menu,"rRe\wlo\yaD \wKes \r5 \y[MEGSZEREZVE]","\r6",0)
  99. else
  100. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 5","\r6",0)
  101.  
  102.  
  103.  
  104.  
  105.  
  106. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  107. menu_display(id, menu, 0);
  108. }
  109. public menu_h(id, menu, item)
  110. {
  111. if( item == MENU_EXIT )
  112. {
  113. menu_destroy(menu);
  114. return PLUGIN_HANDLED;
  115. }
  116. new data[9], szName[64];
  117. new access, callback;
  118. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  119. new key = str_to_num(data);
  120.  
  121. switch(key)
  122. {
  123. case 1:{
  124. if(oles[id] >= 0)
  125. kes[id] = 1
  126. }
  127. case 2:{
  128. if(oles[id] >= 1000)
  129. kes[id] = 2
  130. else
  131. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%d ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 1000-oles[id])
  132. }
  133. case 3:{
  134. if(oles[id] >= 2500)
  135. kes[id] = 3
  136. else
  137. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%d ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 2500-oles[id])
  138. }
  139. case 4:{
  140. if(oles[id] >= 5000)
  141. kes[id] = 4
  142. else
  143. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%d ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 5000-oles[id])
  144. }
  145. case 5:{
  146. if(oles[id] >= 10000)
  147. kes[id] = 5
  148. else
  149. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%d ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 10000-oles[id])
  150. }
  151. case 6:{
  152. if(oles[id] >= 15000)
  153. kes[id] = 6
  154. else
  155. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%d ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 15000-oles[id])
  156. }
  157.  
  158. }
  159. menu_destroy(menu)
  160. return PLUGIN_HANDLED
  161. }
  162. public mentes(id)
  163. {
  164. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  165. get_user_name(id, name, 31)
  166. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  167. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  168. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  169. return PLUGIN_CONTINUE
  170. }
  171. public betoltes(id)
  172. {
  173. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  174. get_user_name(id, name, 31)
  175. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  176. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  177. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  178. return PLUGIN_CONTINUE
  179. }
  180. public client_disconnect(id)
  181. {
  182. mentes(id)
  183. }
  184. public client_connect(id)
  185. {
  186. betoltes(id)
  187. }
  188. public ole(id)
  189. {
  190. ColorChat(id, RED, "Oleseid : ^4%d", oles[id])
  191. }

A menüs részét megcsináltam, a nincs öléses chat részt megcsináltam, a kés választós chatet is megcsináltam, de úgy nem lehet megformázni ahogyan Te kérted, ugyanis nem lehet fehérrel írni, továbbá nem lehet pirossal se...
Én adtam egy ötletet, de úgy formázod ahogyan akarod!
Teszt nem volt, ha probléma van írj!

Üdvözlettel,
JeriQ

ez buggos.. ha késre fog váltani mindig kiírja az üzit.

Jogos!
Mondom nem teszteltem, csak próbáltam segíteni!
Mindjárt javítom!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés, chat...
HozzászólásElküldve: 2014.08.15. 18:20 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Okés.Lécci javisd, ésha jólesz megy a Gomb.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés, chat...
HozzászólásElküldve: 2014.08.15. 18:21 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.24. 10:51
Hozzászólások: 197
Megköszönt másnak: 135 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Már javítva van!
Próbáld meg és ha nem jó valami szólj!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés, chat...
HozzászólásElküldve: 2014.08.15. 18:38 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Hát az nemjó, hogy kiírja a chatba, hogy x olés kell a használatához, mert ott nemír ki semit...A másik 2őt nemtudom, mertmég nincs meg csak az Alapkés és igy nemtudtam tesztelni :(.De azért megy a Gomb

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés, chat...
HozzászólásElküldve: 2014.08.15. 18:43 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.24. 10:51
Hozzászólások: 197
Megköszönt másnak: 135 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
V!rusHD írta:
Hát az nemjó, hogy kiírja a chatba, hogy x olés kell a használatához, mert ott nemír ki semit...A másik 2őt nemtudom, mertmég nincs meg csak az Alapkés és igy nemtudtam tesztelni :(.De azért megy a Gomb

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Kes olesert"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "DeRoiD"
  13.  
  14. new oles[33], kes[33], vault
  15.  
  16. public plugin_precache() {
  17. precache_model("models/reload_alap.mdl")
  18. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
  19. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  20. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  21. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  22. precache_model("models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  23.  
  24. }
  25. public plugin_init() {
  26. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  27. register_event("DeathMsg","death","a")
  28. register_clcmd("say /kes","menu")
  29. register_clcmd("say /knife","menu")
  30. register_clcmd("say /oles","ole")
  31. vault = nvault_open("kes_olessert")
  32. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  33. }
  34. public ecw(id)
  35. {
  36. new fegyver = get_user_weapon(id)
  37. if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  38. {
  39. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_alap.mdl")
  40. }
  41. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  42. {
  43. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes1.mdl")
  44. }
  45. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  46. {
  47. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes2.mdl")
  48. }
  49. if(kes[id] == 4 && fegyver == CSW_KNIFE)
  50. {
  51. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes3.mdl")
  52. }
  53. if(kes[id] == 5 && fegyver == CSW_KNIFE)
  54. {
  55. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes4.mdl")
  56. }
  57. if(kes[id] == 6 && fegyver == CSW_KNIFE)
  58. {
  59. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/reload_kesek/reload_kes5.mdl")
  60. }
  61. }
  62. public death(){
  63. new killer = read_data(1)
  64. new victim = read_data(2)
  65.  
  66. if(killer == victim)
  67. {
  68. return PLUGIN_HANDLED
  69. }
  70. oles[killer]++
  71. return PLUGIN_HANDLED
  72. }
  73. public menu(id) {
  74. new menu = menu_create("\rRe\wlo\yaD \wKes\rMenu \yBy:\rV!rus\wHD", "menu_h")
  75. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wAlap \rKes","\r1",0)
  76. if(oles[id] >= 1000)
  77. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKes \r1 \y[MEGSZEREZVE]","\r2",0)
  78. else
  79. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 1","\r2",0)
  80. if(oles[id] >= 2500)
  81. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKes \r2 \y[MEGSZEREZVE]","\r3",0)
  82. else
  83. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 2","\r3",0)
  84. if(oles[id] >= 5000)
  85. menu_additem(menu,"rRe\wlo\yaD \wKes \r3 \y[MEGSZEREZVE]","\r4",0)
  86. else
  87. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 3","\r4",0)
  88. if(oles[id] >= 10000)
  89. menu_additem(menu,"\rRe\wlo\yaD \wKes \r4 \y[MEGSZEREZVE]","\r5",0)
  90. else
  91. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 4","\r5",0)
  92. if(oles[id] >= 15000)
  93. menu_additem(menu,"rRe\wlo\yaD \wKes \r5 \y[MEGSZEREZVE]","\r6",0)
  94. else
  95. menu_additem(menu,"\dReloaD Kes 5","\r6",0)
  96.  
  97.  
  98.  
  99.  
  100.  
  101. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  102. menu_display(id, menu, 0);
  103. }
  104. public menu_h(id, menu, item)
  105. {
  106. if( item == MENU_EXIT )
  107. {
  108. menu_destroy(menu);
  109. return PLUGIN_HANDLED;
  110. }
  111. new data[9], szName[64];
  112. new access, callback;
  113. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  114. new key = str_to_num(data);
  115.  
  116. switch(key)
  117. {
  118. case 1:{
  119. if(oles[id] >= 0)
  120. kes[id] = 1
  121. }
  122. case 2:{
  123. if(oles[id] >= 1000)
  124. {
  125. kes[id] = 2
  126. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^41^1-et")
  127. }
  128. else
  129. {
  130. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%i ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 1000-oles[id])
  131. }
  132. }
  133. case 3:{
  134. if(oles[id] >= 2500)
  135. {
  136. kes[id] = 3
  137. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^42^1-ot")
  138. }
  139. else
  140. {
  141. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%i ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 2500-oles[id])
  142. }
  143. }
  144. case 4:{
  145. if(oles[id] >= 5000)
  146. {
  147. kes[id] = 4
  148. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^x43^1-at")
  149. }
  150. else
  151. {
  152. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%i ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 5000-oles[id])
  153. }
  154. }
  155. case 5:{
  156. if(oles[id] >= 10000)
  157. {
  158. kes[id] = 5
  159. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^44^1-et")
  160. }
  161. else
  162. {
  163. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%i ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 10000-oles[id])
  164. }
  165. }
  166. case 6:{
  167. if(oles[id] >= 15000)
  168. {
  169. kes[id] = 6
  170. ColorChat(id, NORMAL, "Kivalasztotad a ^3.:[R]e^1lo^4a|D:.^3 Kes ^45^1-ot")
  171. }
  172. else
  173. {
  174. ColorChat(id, NORMAL, "Meg ^4%i ^1kell ölnöd, hogy megszerezd!", 15000-oles[id])
  175. }
  176. }
  177.  
  178. }
  179. menu_destroy(menu)
  180. return PLUGIN_HANDLED
  181. }
  182. public mentes(id)
  183. {
  184. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  185. get_user_name(id, name, 31)
  186. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  187. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  188. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  189. return PLUGIN_CONTINUE
  190. }
  191. public betoltes(id)
  192. {
  193. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  194. get_user_name(id, name, 31)
  195. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  196. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  197. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  198. return PLUGIN_CONTINUE
  199. }
  200. public client_disconnect(id)
  201. {
  202. mentes(id)
  203. }
  204. public client_connect(id)
  205. {
  206. betoltes(id)
  207. }
  208. public ole(id)
  209. {
  210. ColorChat(id, RED, "Oleseid : ^4%d", oles[id])
  211. }

Most már jónak kéne lenni!
Nézd meg!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés, chat...
HozzászólásElküldve: 2014.08.15. 18:53 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Ígysem jó, talán valami plugin miatt:
plugins.ini tartalma:
Kód:
advanced_bans.amxx
plmenu.amxx
adminvote.amxx
pontrendszer.amxx
karomkodas.amxx
paintballgun.amxx
paintballmod.amxx
paintballnade.amxx
manger.amxx
lol.amxx
menu.amxx
amx_destroy.amxx
amx_genius.amxx
amx_leavegame.amxx
csere.amxx
ejtoernyo.amxx
gyorsasag.amxx
reload_kesmenu.amxx
kezdovedelem.amxx
korvegi.amxx
nobombhostages.amxx
olesszamlalo.amxx
playercsere.amxx
ragadas.amxx
reload_speed.amxx
semiclip.amxx
statnullazo.amxx
zuhanas.amxx
utolso_kor.amxx
kesparbaj.amxx
sebessegmero.amxx
bunnyhop.amxx
ugras.amxx
sebzeskiiro.amxx
ping.amxx


; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx      ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx      ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx      ; basic admin console commands
adminhelp.amxx      ; help command for admin console commands
adminslots.amxx      ; slot reservation
multilingual.amxx   ; Multi-Lingual management
hfgbanner.amxx      ; hfg spec banner
;amxmod_compat1.amxx   ; hfg loading banner
lang.amxx      ; magyar nyelv
amx_login.amxx      ; amx bejelentkezes

; Menus
menufront.amxx      ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx      ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx      ; players menu (kick, ban, client cmds.)
telemenu.amxx      ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx      ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx      ; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx      ; console chat commands
antiflood.amxx      ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx      ; displays a scrolling message
imessage.amxx      ; displays information messages
adminvote.amxx      ; vote commands
messages.amxx      ; messages go
;scmessage.amxx          ; connect mesage
;reklam.amxx      ; HFG reklam

; Map related
nextmap.amxx      ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx      ; allows to vote for next map
timeleft.amxx      ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx      ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx      ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx      ; restrict weapons menu
statsx.amxx      ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx      ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx   ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx   ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here
unban.amxx
KP_FIX.amxx
rtv.amxx
allchat.amxx
no_ip.amxx
autobuyfix1_4.amxx

Amikor az id-t átírom 0-ra akkor megy, csak ugy mindenki lássa amit kiír 1valakinek...

_________________
Kép


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Jerikoo 2014.08.15. 18:55-kor.
Máskor légyszíves kódba rakd!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Kés, chat...
HozzászólásElküldve: 2014.08.15. 18:56 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.05.24. 10:51
Hozzászólások: 197
Megköszönt másnak: 135 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Fogalmam sincs!
Ezt a részt pedig én is alkalmazom, és így nálam jól működik!
Sajnálom, megpróbáltam segíteni, de nem megy!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole