hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.18. 07:29



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 125 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 124 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pontbolt - Javítani kellene
HozzászólásElküldve: 2014.08.19. 11:02 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.30. 13:35
Hozzászólások: 77
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Üdv . Ezt amikor átakarom alakítani akkor error-t ír milehet vele a gond ?
/ ha lehet javítva leírja :) ? /

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.1"
  12. #define AUTHOR "crazy"
  13.  
  14. #define DROG_SEBESSEG 800.0
  15.  
  16. new g_vault
  17. new pontok[33]
  18. new name[33][32]
  19. new admin
  20. new killp, killhsp
  21. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  22. new SyncHudObj
  23. enum shopitems
  24. {
  25. GRANATPACK,
  26. SEBESSEG,
  27. UJRAELEDES,
  28. LATHATATLAN,
  29. OTSZAZHP,
  30. ONEHIT,
  31. HALHATATLAN,
  32. FULLPENZ,
  33. };
  34. new cvar_bolt[shopitems]
  35.  
  36. new bool:activ_sebesseg[33]
  37. new bool:activ_lathatatlan[33]
  38. new bool:activ_onehit[33]
  39. new bool:activ_halhatatlan[33]
  40.  
  41. #define MAX_SHOP_ITEM 12
  42. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  43. {
  44. "",
  45. "\yGranatok \w(HE,FE,SM) \r|%d| Pont",
  46. "\yNagyobb Sebesseg \r|%d| Pont",
  47. "\yUjraeledes \w(Halottak hasznalhatjak!) \r|%d| Pont",
  48. "\yLathatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  49. "\y+500 HP \r|%d| Pont",
  50. "\y1 hit = 1 kill \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  51. "\yHalhatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  52. "\y16000$ \r|%d| Pont",
  53. };
  54. public plugin_init() {
  55.  
  56. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  57. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  58.  
  59. killp = register_cvar("pont_kill", "2")
  60. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "3")
  61.  
  62. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  63. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "10")
  64. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "30")
  65.  
  66. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  67. register_clcmd("say /adas", "adas")
  68. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  69.  
  70. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  71. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  72.  
  73. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  74. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  75.  
  76. cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_1", "20")
  77. cvar_bolt[SEBESSEG] = register_cvar("bolt_2", "45")
  78. cvar_bolt[UJRAELEDES] = register_cvar("bolt_3", "80")
  79. cvar_bolt[LATHATATLAN] = register_cvar("bolt_5", "500")
  80. cvar_bolt[OTSZAZHP] = register_cvar("bolt_6", "360")
  81. cvar_bolt[ONEHIT] = register_cvar("bolt_7", "450")
  82. cvar_bolt[HALHATATLAN] = register_cvar("bolt_8", "750")
  83. cvar_bolt[FULLPENZ] = register_cvar("bolt_9", "50")
  84.  
  85. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  86.  
  87. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  88. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  89. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  90. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  91. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  92. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  93. new itemszam = (_:shopitems)
  94. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  95. {
  96. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  97. }
  98. }
  99. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  100. {
  101. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  102. return PLUGIN_CONTINUE;
  103.  
  104. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  105. {
  106. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  107. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] .: BOOOM HEADSHOOT! :. Ez megert ^x03 %d pontot!", get_pcvar_num(killhsp))
  108. }
  109. else
  110. {
  111. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  112. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] ^x03 %d pont az olesert!", get_pcvar_num(killp))
  113. }
  114. return PLUGIN_CONTINUE
  115. }
  116. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  117. {
  118. if(activ_onehit[attacker])
  119. {
  120. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  121. }
  122. if(activ_halhatatlan[victim])
  123. {
  124. return HAM_SUPERCEDE
  125. }
  126. return HAM_IGNORED
  127. }
  128. public fw_player_spawn(id)
  129. {
  130. activ_halhatatlan[id] = false
  131. activ_onehit[id] = false
  132. activ_sebesseg[id] = false
  133. }
  134. public fw_player_spawn_post(id)
  135. {
  136. if(activ_lathatatlan[id])
  137. {
  138. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  139. activ_lathatatlan[id] = false
  140. }
  141. }
  142. public Event_Change_Weapon(id)
  143. {
  144. if(activ_sebesseg[id])
  145. {
  146. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  147. }
  148. return PLUGIN_CONTINUE
  149. }
  150. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  151. {
  152. static Item[64]
  153.  
  154. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[Pontrendszer Bolt]" )
  155. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  156.  
  157. new szTempid[10]
  158.  
  159. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  160. {
  161. num_to_str(i, szTempid, 9)
  162. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  163. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  164. }
  165. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  166. menu_display(id, Menu)
  167.  
  168. return PLUGIN_HANDLED
  169. }
  170. public Shoph(id, menu, item)
  171. {
  172. if( item == MENU_EXIT )
  173. {
  174. menu_destroy(menu)
  175. return PLUGIN_HANDLED
  176. }
  177. new data[6], iName[64]
  178. new access, callback
  179. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  180.  
  181. new key = str_to_num(data)
  182. new elo = is_user_alive(id)
  183. new ar[_:shopitems+1]
  184. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  185. {
  186. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  187. }
  188.  
  189. switch(key)
  190. {
  191. case 1:
  192. {
  193. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  194. {
  195. pontok[id] -= ar[key]
  196. give_item(id, "weapon_flashbang")
  197. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  198. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  199. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a granatokat!")
  200. }
  201. else
  202. {
  203. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  204. }
  205. }
  206. case 2:
  207. {
  208. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  209. {
  210. pontok[id] -= ar[key]
  211. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  212. activ_sebesseg[id] = true
  213. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] A sebesseged gyorsitva lett!")
  214. }
  215. else
  216. {
  217. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod!")
  218. }
  219. }
  220. case 3:
  221. {
  222. if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
  223. {
  224. pontok[id] -= ar[key]
  225. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  226. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Ujraeledtel!")
  227. }
  228. else if(elo)
  229. {
  230. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Elok nem hasznalhatjak!")
  231. }
  232. else
  233. {
  234. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  235. }
  236. }
  237. case 5:
  238. {
  239. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  240. {
  241. pontok[id] -= ar[key]
  242. activ_lathatatlan[id] = true
  243. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  244. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a lathatatlansagot!")
  245. }
  246. else
  247. {
  248. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  249. }
  250. }
  251. case 6:
  252. {
  253. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  254. {
  255. pontok[id] -= ar[key]
  256. set_user_health(id, get_user_health(id)+500)
  257. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az eletet!")
  258. }
  259. else
  260. {
  261. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  262. }
  263. }
  264. case 7:
  265. {
  266. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  267. {
  268. pontok[id] -= ar[key]
  269. activ_onehit[id] = true
  270. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az egy lovesbol olest!")
  271. }
  272. else
  273. {
  274. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  275. }
  276. }
  277. case 8:
  278. {
  279. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  280. {
  281. pontok[id] -= ar[key]
  282. activ_halhatatlan[id] = true
  283. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a halhatatlansagot!")
  284. }
  285. else
  286. {
  287. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  288. }
  289. }
  290. case 9:
  291. {
  292. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  293. {
  294. pontok[id] -= ar[key]
  295. cs_set_user_money(id, 16000)
  296. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a penzt!")
  297. }
  298. else
  299. {
  300. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  301. }
  302. }
  303. }
  304. menu_destroy(menu)
  305. return PLUGIN_HANDLED
  306. }
  307.  
  308. public mentes(id)
  309. {
  310. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  311.  
  312. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  313. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  314.  
  315. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  316. return PLUGIN_CONTINUE
  317. }
  318. public betoltes(id)
  319. {
  320. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  321.  
  322. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  323.  
  324. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  325.  
  326. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  327. return PLUGIN_CONTINUE;
  328. }
  329. public client_disconnect(id)
  330. {
  331. mentes(id);
  332. remove_task(id);
  333. pontok[id] = 0;
  334. activ_halhatatlan[id] = false
  335. activ_lathatatlan[id] = false
  336. activ_onehit[id] = false
  337. activ_sebesseg[id] = false
  338. }
  339.  
  340. public client_connect(id)
  341. {
  342. get_user_name(id, name[id], 31)
  343. betoltes(id);
  344. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  345. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  346. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  347. }
  348. public adas(id)
  349. {
  350. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  351. {
  352. new menu = menu_create("\y [Pontrendszer] \rKinek akarsz pontot adni?! \y(10p)", "menu_handler")
  353. new players[32], pnum, tempid
  354. new szName[32], szTempid[10]
  355. get_players(players, pnum)
  356. for( new i; i<pnum; i++ )
  357. {
  358. tempid = players[i];
  359. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  360. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  361. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  362.  
  363. }
  364. menu_display(id, menu, 0)
  365. }
  366. else
  367. {
  368. ColorChat(id, GREEN, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  369.  
  370. }
  371. }
  372. public menu_handler(id, menu, item)
  373. {
  374. if( item == MENU_EXIT )
  375. {
  376. menu_destroy(menu);
  377. return PLUGIN_HANDLED;
  378. }
  379.  
  380. new data[6], szName[64];
  381. new access, callback;
  382. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  383.  
  384. new tempid = str_to_num(data);
  385.  
  386. if( is_user_alive(tempid) )
  387. {
  388. pontok[tempid] += 10
  389. }
  390. client_cmd(id,"pont_adas")
  391. menu_destroy(menu);
  392. return PLUGIN_HANDLED;
  393. }
  394. public ajandek_1(id)
  395. {
  396. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  397. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 5 perce!", penz)
  398. pontok[id] += penz;
  399. }
  400. public ajandek_2(id)
  401. {
  402. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  403. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 10 perce!", penz)
  404. pontok[id] += penz;
  405. }
  406. public ajandek_3(id)
  407. {
  408. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  409. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 30 perce!", penz)
  410. pontok[id] += penz;
  411. }
  412.  
  413. public hud()
  414. {
  415. admin = 0;
  416. new players[32], pnum, tempid
  417. get_players(players, pnum, "c")
  418.  
  419. for( new i; i<pnum; i++ )
  420. {
  421. tempid = players[i]
  422. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  423. {
  424. admin++;
  425. }
  426.  
  427. }
  428. for( new i; i<pnum; i++ )
  429. {
  430. tempid = players[i]
  431. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  432. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]^n[Jelenlevo Adminok: %d]",pontok[tempid],admin)
  433. }
  434. }

_________________
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  Compilation aborted.
  2. 4 Errors.
  3. Done.
  4. ----->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontbolt - Javítani kellene
HozzászólásElküldve: 2014.08.19. 11:54 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2013.09.04. 15:21
Hozzászólások: 635
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Megköszönték neki: 141 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.1"
  12. #define AUTHOR "crazy"
  13.  
  14. #define DROG_SEBESSEG 800.0
  15.  
  16. new g_vault
  17. new pontok[33]
  18. new name[33][32]
  19. new admin
  20. new killp, killhsp
  21. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  22. new SyncHudObj
  23. enum shopitems
  24. {
  25. GRANATPACK,
  26. SEBESSEG,
  27. UJRAELEDES,
  28. LATHATATLAN,
  29. OTSZAZHP,
  30. ONEHIT,
  31. HALHATATLAN,
  32. FULLPENZ,
  33. };
  34. new cvar_bolt[shopitems]
  35.  
  36. new bool:activ_sebesseg[33]
  37. new bool:activ_lathatatlan[33]
  38. new bool:activ_onehit[33]
  39. new bool:activ_halhatatlan[33]
  40.  
  41. #define MAX_SHOP_ITEM 8
  42. new const shop_item_names[MAX_SHOP_ITEM+1][] =
  43. {
  44. "",
  45. "\yGranatok \w(HE,FE,SM) \r|%d| Pont",
  46. "\yNagyobb Sebesseg \r|%d| Pont",
  47. "\yUjraeledes \w(Halottak hasznalhatjak!) \r|%d| Pont",
  48. "\yLathatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  49. "\y+500 HP \r|%d| Pont",
  50. "\y1 hit = 1 kill \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  51. "\yHalhatatlansag \w(1 kor) \r|%d| Pont",
  52. "\y16000$ \r|%d| Pont"
  53. };
  54. public plugin_init() {
  55.  
  56. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  57. set_task(2.9, "hud", 0, _, _, "b")
  58.  
  59. killp = register_cvar("pont_kill", "2")
  60. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "3")
  61.  
  62. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  63. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "10")
  64. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "30")
  65.  
  66. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  67. register_clcmd("say /adas", "adas")
  68. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  69.  
  70. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  71. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  72.  
  73. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  74. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  75.  
  76. cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_1", "20")
  77. cvar_bolt[SEBESSEG] = register_cvar("bolt_2", "45")
  78. cvar_bolt[UJRAELEDES] = register_cvar("bolt_3", "80")
  79. cvar_bolt[LATHATATLAN] = register_cvar("bolt_5", "500")
  80. cvar_bolt[OTSZAZHP] = register_cvar("bolt_6", "360")
  81. cvar_bolt[ONEHIT] = register_cvar("bolt_7", "450")
  82. cvar_bolt[HALHATATLAN] = register_cvar("bolt_8", "750")
  83. cvar_bolt[FULLPENZ] = register_cvar("bolt_9", "50")
  84.  
  85. g_vault = nvault_open("PontRendszer");
  86.  
  87. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  88. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  89. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  90. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  91. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  92. SyncHudObj = CreateHudSyncObj()
  93. new itemszam = (_:shopitems)
  94. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  95. {
  96. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  97. }
  98. }
  99. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  100. {
  101. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  102. return PLUGIN_CONTINUE;
  103.  
  104. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  105. {
  106. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  107. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] .: BOOOM HEADSHOOT! :. Ez megert ^x03 %d pontot!", get_pcvar_num(killhsp))
  108. }
  109. else
  110. {
  111. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  112. ColorChat(attacker, GREEN,"[Pontrendszer] ^x03 %d pont az olesert!", get_pcvar_num(killp))
  113. }
  114. return PLUGIN_CONTINUE
  115. }
  116. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  117. {
  118. if(activ_onehit[attacker])
  119. {
  120. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  121. }
  122. if(activ_halhatatlan[victim])
  123. {
  124. return HAM_SUPERCEDE
  125. }
  126. return HAM_IGNORED
  127. }
  128. public fw_player_spawn(id)
  129. {
  130. activ_halhatatlan[id] = false
  131. activ_onehit[id] = false
  132. activ_sebesseg[id] = false
  133. }
  134. public fw_player_spawn_post(id)
  135. {
  136. if(activ_lathatatlan[id])
  137. {
  138. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  139. activ_lathatatlan[id] = false
  140. }
  141. }
  142. public Event_Change_Weapon(id)
  143. {
  144. if(activ_sebesseg[id])
  145. {
  146. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  147. }
  148. return PLUGIN_CONTINUE
  149. }
  150. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  151. {
  152. static Item[64]
  153.  
  154. formatex(Item, charsmax(Item),"\r[Pontrendszer Bolt]" )
  155. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  156.  
  157. new szTempid[10]
  158.  
  159. for(new i = 1; i<sizeof(shop_item_names); i++)
  160. {
  161. num_to_str(i, szTempid, 9)
  162. formatex(Item, charsmax(Item),shop_item_names[i], get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)]))
  163. menu_additem(Menu, Item, szTempid)
  164. }
  165. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  166. menu_display(id, Menu)
  167.  
  168. return PLUGIN_HANDLED
  169. }
  170. public Shoph(id, menu, item)
  171. {
  172. if( item == MENU_EXIT )
  173. {
  174. menu_destroy(menu)
  175. return PLUGIN_HANDLED
  176. }
  177. new data[6], iName[64]
  178. new access, callback
  179. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  180.  
  181. new key = str_to_num(data)
  182. new elo = is_user_alive(id)
  183. new ar[_:shopitems+1]
  184. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  185. {
  186. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  187. }
  188.  
  189. switch(key)
  190. {
  191. case 1:
  192. {
  193. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  194. {
  195. pontok[id] -= ar[key]
  196. give_item(id, "weapon_flashbang")
  197. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  198. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  199. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a granatokat!")
  200. }
  201. else
  202. {
  203. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  204. }
  205. }
  206. case 2:
  207. {
  208. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  209. {
  210. pontok[id] -= ar[key]
  211. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  212. activ_sebesseg[id] = true
  213. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] A sebesseged gyorsitva lett!")
  214. }
  215. else
  216. {
  217. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod!")
  218. }
  219. }
  220. case 3:
  221. {
  222. if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
  223. {
  224. pontok[id] -= ar[key]
  225. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  226. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Ujraeledtel!")
  227. }
  228. else if(elo)
  229. {
  230. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Elok nem hasznalhatjak!")
  231. }
  232. else
  233. {
  234. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  235. }
  236. }
  237. case 5:
  238. {
  239. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  240. {
  241. pontok[id] -= ar[key]
  242. activ_lathatatlan[id] = true
  243. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0)
  244. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a lathatatlansagot!")
  245. }
  246. else
  247. {
  248. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  249. }
  250. }
  251. case 6:
  252. {
  253. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  254. {
  255. pontok[id] -= ar[key]
  256. set_user_health(id, get_user_health(id)+500)
  257. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az eletet!")
  258. }
  259. else
  260. {
  261. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  262. }
  263. }
  264. case 7:
  265. {
  266. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  267. {
  268. pontok[id] -= ar[key]
  269. activ_onehit[id] = true
  270. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad az egy lovesbol olest!")
  271. }
  272. else
  273. {
  274. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  275. }
  276. }
  277. case 8:
  278. {
  279. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  280. {
  281. pontok[id] -= ar[key]
  282. activ_halhatatlan[id] = true
  283. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a halhatatlansagot!")
  284. }
  285. else
  286. {
  287. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  288. }
  289. }
  290. case 9:
  291. {
  292. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  293. {
  294. pontok[id] -= ar[key]
  295. cs_set_user_money(id, 16000)
  296. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Megkaptad a penzt!")
  297. }
  298. else
  299. {
  300. ColorChat(id, GREEN, "[Pontrendszer] Sajnos,nincs eleg pontod")
  301. }
  302. }
  303. }
  304. menu_destroy(menu)
  305. return PLUGIN_HANDLED
  306. }
  307.  
  308. public mentes(id)
  309. {
  310. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  311.  
  312. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  313. format(vaultdata,255,"%d", pontok[id])
  314.  
  315. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  316. return PLUGIN_CONTINUE
  317. }
  318. public betoltes(id)
  319. {
  320. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  321.  
  322. format(vaultkey,63,"%s-PONTOK", name[id])
  323.  
  324. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  325.  
  326. pontok[id] = str_to_num(vaultdata)
  327. return PLUGIN_CONTINUE;
  328. }
  329. public client_disconnect(id)
  330. {
  331. mentes(id);
  332. remove_task(id);
  333. pontok[id] = 0;
  334. activ_halhatatlan[id] = false
  335. activ_lathatatlan[id] = false
  336. activ_onehit[id] = false
  337. activ_sebesseg[id] = false
  338. }
  339.  
  340. public client_connect(id)
  341. {
  342. get_user_name(id, name[id], 31)
  343. betoltes(id);
  344. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  345. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  346. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  347. }
  348. public adas(id)
  349. {
  350. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  351. {
  352. new menu = menu_create("\y [Pontrendszer] \rKinek akarsz pontot adni?! \y(10p)", "menu_handler")
  353. new players[32], pnum, tempid
  354. new szName[32], szTempid[10]
  355. get_players(players, pnum)
  356. for( new i; i<pnum; i++ )
  357. {
  358. tempid = players[i];
  359. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  360. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  361. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  362.  
  363. }
  364. menu_display(id, menu, 0)
  365. }
  366. else
  367. {
  368. ColorChat(id, GREEN, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  369.  
  370. }
  371. }
  372. public menu_handler(id, menu, item)
  373. {
  374. if( item == MENU_EXIT )
  375. {
  376. menu_destroy(menu);
  377. return PLUGIN_HANDLED;
  378. }
  379.  
  380. new data[6], szName[64];
  381. new access, callback;
  382. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  383.  
  384. new tempid = str_to_num(data);
  385.  
  386. if( is_user_alive(tempid) )
  387. {
  388. pontok[tempid] += 10
  389. }
  390. client_cmd(id,"pont_adas")
  391. menu_destroy(menu);
  392. return PLUGIN_HANDLED;
  393. }
  394. public ajandek_1(id)
  395. {
  396. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  397. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 5 perce!", penz)
  398. pontok[id] += penz;
  399. }
  400. public ajandek_2(id)
  401. {
  402. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  403. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 10 perce!", penz)
  404. pontok[id] += penz;
  405. }
  406. public ajandek_3(id)
  407. {
  408. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  409. client_print(id, print_chat, "[Pontrendszer] %d pont jar mert itt vagy mar 30 perce!", penz)
  410. pontok[id] += penz;
  411. }
  412.  
  413. public hud()
  414. {
  415. admin = 0;
  416. new players[32], pnum, tempid
  417. get_players(players, pnum, "c")
  418.  
  419. for( new i; i<pnum; i++ )
  420. {
  421. tempid = players[i]
  422. if(get_user_flags(tempid) & ADMIN_KICK)
  423. {
  424. admin++;
  425. }
  426.  
  427. }
  428. for( new i; i<pnum; i++ )
  429. {
  430. tempid = players[i]
  431. set_hudmessage(0, 170, 255, 0.02, 0.2, 0, 1.0, 3.0);
  432. ShowSyncHudMsg(tempid, SyncHudObj, "[Pont: %d]^n[Jelenlevo Adminok: %d]",pontok[tempid],admin)
  433. }
  434. }

_________________
My Steam:
KépKép

Ők köszönték meg Golo nek ezt a hozzászólást: FoReSt-TeA (2014.08.19. 12:04)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontbolt - Javítani kellene
HozzászólásElküldve: 2014.08.19. 12:05 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.30. 13:35
Hozzászólások: 77
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Köszi jólett :)

_________________
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  Compilation aborted.
  2. 4 Errors.
  3. Done.
  4. ----->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole