hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 15:42



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 228 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 227 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Kés választás ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.08.01. 22:24 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Üdv.Nekem egy olyan plugin kellene, hogy a késeket ölésért kell megszerezni.Eszt valaki megcsinálná?
Aki megycsinálja megy a Gomb.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kés választás ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.08.10. 18:29 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
Keress rá az oldalon, ha meg nem tudod hogyan kell akkor olvasd el DeteCT0R tutorialját a keresésről

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kés választás ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.08.11. 14:22 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Belinkelnéd pls?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kés választás ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.08.11. 14:32 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
[TUT] Kereső használata

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kés választás ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.08.12. 06:35 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Tessék (nem szívesen mivel ezt mi találtuk ki)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Kes olesert"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "DeRoiD"
  12.  
  13. new oles[33], kes[33], vault
  14.  
  15. public plugin_precache() {
  16. precache_model("models/keso/alap.mdl")
  17. precache_model("models/keso/masodik.mdl")
  18. precache_model("models/keso/harmadik.mdl")
  19. }
  20. public plugin_init() {
  21. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  22. register_event("DeathMsg","death","a")
  23. register_clcmd("say /menu","menu")
  24. vault = nvault_open("kes_olessert")
  25. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  26. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  27. }
  28. public ecw(id)
  29. {
  30. new fegyver = get_user_weapon(id)
  31. if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  32. {
  33. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/keso/alap.mdl")
  34. }
  35. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  36. {
  37. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/keso/masodik.mdl")
  38. }
  39. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  40. {
  41. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/keso/harmadik.mdl")
  42. }
  43. }
  44. public death(){
  45. new killer = read_data(1)
  46. new victim = read_data(2)
  47.  
  48. if(killer == victim)
  49. {
  50. return PLUGIN_HANDLED
  51. }
  52. oles[killer]++
  53. return PLUGIN_HANDLED
  54. }
  55. public menu(id) {
  56. new menu = menu_create("Kes olesert", "menu_h")
  57. menu_additem(menu,"Alap kes 0 oles","1",0)
  58. if(oles[id] >= 200)
  59. menu_additem(menu,"Masodik kes 200 oles","2",0)
  60. else
  61. menu_additem(menu,"\dMasodik kes 200 oles","2",0)
  62. if(oles[id] >= 500)
  63. menu_additem(menu,"Harmadik kes 500 oles","3",0)
  64. else
  65. menu_additem(menu,"\dHarmadik kes 500 oles","3",0)
  66. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  67. menu_display(id, menu, 0);
  68. }
  69. public menu_h(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[9], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80.  
  81. switch(key)
  82. {
  83. case 1:{
  84. if(oles[id] >= 0)
  85. kes[id] = 0
  86. }
  87. case 2:{
  88. if(oles[id] >= 200)
  89. kes[id] = 1
  90. else
  91. client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van")
  92. }
  93. case 3:{
  94. if(oles[id] >= 500)
  95. kes[id] = 2
  96. else
  97. client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van")
  98. }
  99. }
  100. menu_destroy(menu)
  101. return PLUGIN_HANDLED
  102. }
  103. public mentes(id)
  104. {
  105. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  106. get_user_name(id, name, 31)
  107. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  108. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  109. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  110. return PLUGIN_CONTINUE
  111. }
  112. public betoltes(id)
  113. {
  114. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  115. get_user_name(id, name, 31)
  116. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  117. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  118. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  119. return PLUGIN_CONTINUE
  120. }
  121. public client_disconnect(id)
  122. {
  123. mentes(id)
  124. }
  125. public client_connect(id)
  126. {
  127. betoltes(id)
  128. }
  129. public kijelzo(){
  130. new players[32], szam, id
  131. get_players(players, szam)
  132. for(new i; i<szam; i++){
  133. id = players[i]
  134. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.02, 0.24, 0, 6.0, 12.0)
  135. show_hudmessage(id, "Olesek : %d", oles[id])
  136. }
  137. }
  138.  

Késeket berakod models/keso/ mappába és fut.

Ők köszönték meg DeR0iD nek ezt a hozzászólást (összesen 2): V!rusHD (2014.08.12. 13:52) • LostLegend (2014.10.01. 18:22)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kés választás ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.08.17. 04:04 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
DeR0iD írta:
Tessék (nem szívesen mivel ezt mi találtuk ki)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Kes olesert"
  10. #define VERSION "1.0"
  11. #define AUTHOR "DeRoiD"
  12.  
  13. new oles[33], kes[33], vault
  14.  
  15. public plugin_precache() {
  16. precache_model("models/keso/alap.mdl")
  17. precache_model("models/keso/masodik.mdl")
  18. precache_model("models/keso/harmadik.mdl")
  19. }
  20. public plugin_init() {
  21. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  22. register_event("DeathMsg","death","a")
  23. register_clcmd("say /menu","menu")
  24. vault = nvault_open("kes_olessert")
  25. register_event("CurWeapon", "ecw", "be", "1=1")
  26. set_task(0.1, "kijelzo", 0, _, _, "b")
  27. }
  28. public ecw(id)
  29. {
  30. new fegyver = get_user_weapon(id)
  31. if(kes[id] == 0 && fegyver == CSW_KNIFE)
  32. {
  33. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/keso/alap.mdl")
  34. }
  35. if(kes[id] == 1 && fegyver == CSW_KNIFE)
  36. {
  37. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/keso/masodik.mdl")
  38. }
  39. if(kes[id] == 2 && fegyver == CSW_KNIFE)
  40. {
  41. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/keso/harmadik.mdl")
  42. }
  43. }
  44. public death(){
  45. new killer = read_data(1)
  46. new victim = read_data(2)
  47.  
  48. if(killer == victim)
  49. {
  50. return PLUGIN_HANDLED
  51. }
  52. oles[killer]++
  53. return PLUGIN_HANDLED
  54. }
  55. public menu(id) {
  56. new menu = menu_create("Kes olesert", "menu_h")
  57. menu_additem(menu,"Alap kes 0 oles","1",0)
  58. if(oles[id] >= 200)
  59. menu_additem(menu,"Masodik kes 200 oles","2",0)
  60. else
  61. menu_additem(menu,"\dMasodik kes 200 oles","2",0)
  62. if(oles[id] >= 500)
  63. menu_additem(menu,"Harmadik kes 500 oles","3",0)
  64. else
  65. menu_additem(menu,"\dHarmadik kes 500 oles","3",0)
  66. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  67. menu_display(id, menu, 0);
  68. }
  69. public menu_h(id, menu, item)
  70. {
  71. if( item == MENU_EXIT )
  72. {
  73. menu_destroy(menu);
  74. return PLUGIN_HANDLED;
  75. }
  76. new data[9], szName[64];
  77. new access, callback;
  78. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  79. new key = str_to_num(data);
  80.  
  81. switch(key)
  82. {
  83. case 1:{
  84. if(oles[id] >= 0)
  85. kes[id] = 0
  86. }
  87. case 2:{
  88. if(oles[id] >= 200)
  89. kes[id] = 1
  90. else
  91. client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van")
  92. }
  93. case 3:{
  94. if(oles[id] >= 500)
  95. kes[id] = 2
  96. else
  97. client_print(id,print_chat,"Tul keves olesed van")
  98. }
  99. }
  100. menu_destroy(menu)
  101. return PLUGIN_HANDLED
  102. }
  103. public mentes(id)
  104. {
  105. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  106. get_user_name(id, name, 31)
  107. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  108. format(vaultdata,255,"%d", oles[id])
  109. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  110. return PLUGIN_CONTINUE
  111. }
  112. public betoltes(id)
  113. {
  114. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  115. get_user_name(id, name, 31)
  116. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  117. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  118. oles[id] = str_to_num(vaultdata)
  119. return PLUGIN_CONTINUE
  120. }
  121. public client_disconnect(id)
  122. {
  123. mentes(id)
  124. }
  125. public client_connect(id)
  126. {
  127. betoltes(id)
  128. }
  129. public kijelzo(){
  130. new players[32], szam, id
  131. get_players(players, szam)
  132. for(new i; i<szam; i++){
  133. id = players[i]
  134. set_hudmessage(255, 255, 255, 0.02, 0.24, 0, 6.0, 12.0)
  135. show_hudmessage(id, "Olesek : %d", oles[id])
  136. }
  137. }
  138.  

Késeket berakod models/keso/ mappába és fut.

Wat?????????? Ti találtátok ki na jó én most kaptam nevető görcsöt :D

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Metal 2014.08.17. 07:37-kor.
Sok a D betű ....


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kés választás ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.08.18. 08:20 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Paintballba mi raktuk be először!
Addig sehol se volt ilyen...

Ők köszönték meg DeR0iD nek ezt a hozzászólást: LostLegend (2014.10.01. 18:23)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kés választás ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.08.20. 08:15 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.30. 13:35
Hozzászólások: 77
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
DeRoiD végül minden plugint megtalálhatsz mivel sok oldal van ahol .... csak más nyelven kell keresned
pl. Német , Román stb. elhiheted bármeiket meglehet találni

_________________
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  Compilation aborted.
  2. 4 Errors.
  3. Done.
  4. ----->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kés választás ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.08.20. 11:55 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
ja csak először crazy írta, utána meg én.

Ők köszönték meg DeR0iD nek ezt a hozzászólást: LostLegend (2014.10.01. 18:23)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Kés választás ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.08.20. 12:04 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.30. 13:35
Hozzászólások: 77
Megköszönt másnak: 15 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Lényegtelen ........mivel az összes nem magyar nyelvű plugin-ból lettek össze rakva az új pluginok magyar nyelvre ( a legtöbbjük )

_________________
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  Compilation aborted.
  2. 4 Errors.
  3. Done.
  4. ----->


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 11 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole