hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 16:21



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 221 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 220 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Szintrendszer javítás
HozzászólásElküldve: 2014.08.28. 12:06 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.18. 15:06
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Sziasztok!
Javítaná ezt nekem valaki? Előre is köszönöm :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <fun>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <fakemeta>
  9.  
  10. new Level[33], eXP[33]
  11. new KillXp, HsXp, HeXp/*, KnifeXp*/
  12. new gVault
  13.  
  14. new const szPrefix[] = "[^4Szintrendszer^3] -"
  15.  
  16. #define MaxLevels 12
  17. #define IsPlayer(%1) ( 1 <= %1 <= g_iMaxPlayers )
  18. #define TASK_SHOW_HUD 10113
  19.  
  20. new g_msgHudSync
  21. new bool:is_user_ignored[ 33 ]
  22.  
  23. new const Levels[MaxLevels] =
  24. {
  25. 20, // Starter #1
  26. 40, // Noob #2
  27. 80, // Beginner #3
  28. 125, // Knifer #4
  29. 180, // Rambo #5
  30. 255, // Butcher #6
  31. 500, // Matrix #7
  32. 850, // Probhop #8
  33. 1200, // Freak #9
  34. 1800, // Racer #10
  35. 2500, // Kill Bill #11
  36. 3000 // Respected Player #12
  37. }
  38. new const Prefix[MaxLevels +1][] =
  39. {
  40. "Kezdo", // 0
  41. "Ujonc", // 1
  42. "Gyilkos", // 2
  43. "Orult", // 3
  44. "Halado", // 4
  45. "Knifer", // 5
  46. "HighKnifer", // 6
  47. "ProKnifer", // 7
  48. "OldKnifer", // 8
  49. "Kill Bill", // 9
  50. "Mester", // 10
  51. "Veteran", // 11
  52. "LeGenD" // 12
  53. }
  54.  
  55. // Bonus Stuff
  56. new healthperlevel,
  57. armorperlevel,
  58. speedperlevel,
  59. damageperlevel,
  60. gravityperlvl
  61.  
  62. new g_iMaxPlayers
  63.  
  64. // ADMIN CHAT COLORS by ConnorMcLeod
  65. enum _:ADMIN_DATAS
  66. {
  67. m_szName[32],
  68. m_iFlag
  69. }
  70.  
  71. new const AdminsDatas[][ADMIN_DATAS] =
  72. {
  73. {"Tulaj", ADMIN_IMMUNITY},
  74. {"Admin", ADMIN_BAN},
  75. // {"KisAdmin", ADMIN_CFG},
  76. {"VIP", ADMIN_KICK},
  77. {"VIP", ADMIN_RESERVATION}
  78. };
  79.  
  80. public plugin_init()
  81. {
  82. register_plugin("Deathrun XP & Level Mod", "0.0.9", "Freestyle")
  83.  
  84. register_message(get_user_msgid("SayText"),"Message_SayText"); // CREDITS TO ConnorMcLeod
  85.  
  86. RegisterHam ( Ham_Spawn, "player", "Ham_CheckOthers_Bonus", 1);
  87. RegisterHam ( Ham_TakeDamage, "player", "Ham_CheckDamage_Bonus", .Post = false );
  88. RegisterHam ( Ham_Item_PreFrame, "player", "Ham_CheckSpeed_Bonus", 1);
  89.  
  90. g_iMaxPlayers = get_maxplayers( );
  91.  
  92. register_cvar( "AdminChatColors_On", "0" ); // Admin Tag - Example: [Admin] Freestyle
  93. register_cvar( "XP_Reward_MSG", "1" ); // Message of the XP Gain
  94.  
  95. // CHAT COMMANDS //
  96. register_clcmd ( "say /xp", "ShowPlayerXP")
  97. register_clcmd ( "say_team /xp", "ShowPlayerXP")
  98. register_clcmd ( "say /level", "ShowPlayerLevel")
  99. register_clcmd ( "say_team /level", "ShowPlayerLevel")
  100.  
  101. // XP SYSTEM //
  102. KillXp = register_cvar("drxp_per_kill", "1")
  103. HsXp = register_cvar("drxp_per_hs", "1")
  104. HeXp = register_cvar("drxp_per_nade_kill", "0")
  105. //KnifeXp = register_cvar("drxp_per_knife_kill", "2")
  106.  
  107. // Give & Remove XP //
  108. register_concmd ( "give_xp", "CmdAddXP", ADMIN_RCON, "<nick, #userid, authid | @all> <xp>" )
  109. register_concmd ( "remove_xp", "CmdRemoveXP", ADMIN_RCON, "<nick, #userid, authid | @all> <xp>" )
  110.  
  111. /* Bonus Stuff */
  112.  
  113. // Health Per Level //
  114. healthperlevel = register_cvar("health_per_lvl", "2")
  115.  
  116. // Armor Per Level //
  117. armorperlevel = register_cvar("armor_per_lvl", "0")
  118.  
  119. // Speed Per Level //
  120. speedperlevel = register_cvar("speed_per_lvl", "7")
  121.  
  122. // Gravity Per Level //
  123. gravityperlvl = register_cvar("gravity_per_lvl", "2") // NERVER MORE THAN 66 PER LVL
  124.  
  125. // Damage Per Level //
  126. damageperlevel = register_cvar("damage_per_lvl", "1")
  127.  
  128. g_msgHudSync = CreateHudSyncObj()
  129. }
  130.  
  131. public plugin_cfg( )
  132. {
  133. gVault = nvault_open( "DEATHRUN_XP" )
  134.  
  135. if ( gVault == INVALID_HANDLE )
  136. set_fail_state( "Error opening nVault" );
  137. }
  138.  
  139. /* INFO ABOUT PERSONAL XP/LEVEL */
  140. public ShowPlayerXP(id)
  141. {
  142. ColorChat(id, GREY, "%s Neked ^4%i^3 XP-d van es a szinted: ^4%s^3!", szPrefix, eXP[id], Prefix[Level[id]])
  143. }
  144.  
  145. public ShowPlayerLevel(id)
  146. {
  147. new name[32]
  148. get_user_name(id, name, sizeof(name) -1)
  149.  
  150. ColorChat(id, GREY, "%s A te szinted: ^4%s^3 ^4%i^3 XP-vel!", szPrefix, Prefix[Level[id]], eXP[id])
  151. }
  152.  
  153. public Ham_CheckDamage_Bonus( pevVictim, pevInflictor, pevAttacker, Float:flDamage, iDmgBits )
  154. {
  155. if( !( 1 <= pevAttacker <= g_iMaxPlayers) )
  156. {
  157. return HAM_HANDLED;
  158. }
  159.  
  160. if( !is_user_alive( pevAttacker ) )
  161. {
  162. return HAM_HANDLED;
  163. }
  164.  
  165. SetHamParamFloat( 4 , flDamage + ( get_pcvar_num( damageperlevel ) * Level[ pevAttacker ] ) )
  166.  
  167. return HAM_IGNORED;
  168. }
  169.  
  170. /* Speed Check */
  171. public Ham_CheckSpeed_Bonus( id )
  172. {
  173. if( !is_user_alive( id ) || cs_get_user_team( id ) != CS_TEAM_T )
  174. {
  175. return HAM_IGNORED;
  176. }
  177.  
  178. set_user_maxspeed( id, 250.0 + ( get_pcvar_num(speedperlevel) * Level[ id ] ) );
  179.  
  180. return HAM_IGNORED;
  181. }
  182.  
  183. /* HP & AP & Gravity Check */
  184. public Ham_CheckOthers_Bonus(id)
  185. {
  186. if( !is_user_alive( id ) || cs_get_user_team( id ) != CS_TEAM_T )
  187. return HAM_IGNORED;
  188.  
  189. // HP Check
  190. new HPCheck = ( get_user_health(id) + get_pcvar_num(healthperlevel) * Level[ id ] );
  191. set_user_health( id, HPCheck );
  192.  
  193. // AP Check
  194. new APCheck = ( get_user_armor(id) + get_pcvar_num(armorperlevel) * Level[ id ] );
  195. set_user_armor( id, APCheck );
  196.  
  197. // Gravity
  198. new GRAVITYCheck = 800 - ( get_pcvar_num( gravityperlvl ) * Level[ id ] );
  199.  
  200. if(get_pcvar_num(gravityperlvl) > 66)
  201. {
  202. set_user_gravity( id, float( 8 ) / 800.0 );
  203. }
  204. else
  205. {
  206. set_user_gravity( id, float( GRAVITYCheck ) / 800.0 );
  207. }
  208.  
  209. remove_task( TASK_SHOW_HUD + id );
  210.  
  211. set_task(0.1, "ShowHud", TASK_SHOW_HUD + id)
  212.  
  213. return HAM_IGNORED;
  214. }
  215.  
  216. /* Respected Player Join / Leave Stuff */
  217.  
  218. public LvL_12_PlayerJoin(id)
  219. {
  220. new name[32]
  221. get_user_name(id, name, sizeof(name) -1)
  222.  
  223. ColorChat(0, GREY, "%s ^4Egy LegenD : ^1%s^4 belepett,^1%i^4 XP-je van!", szPrefix, name, eXP[id])
  224. }
  225.  
  226. public LvL_12_PlayerRemove(id)
  227. {
  228. new name[32]
  229. get_user_name(id, name, sizeof(name) -1)
  230.  
  231. ColorChat(0, GREY, "%s ^4Egy LegenD : %s lelepett %i XP-je van!", szPrefix, name, eXP[id])
  232. }
  233.  
  234. public plugin_end( )
  235. nvault_close( gVault )
  236.  
  237. public client_putinserver(id)
  238. {
  239. LoadData(id)
  240. set_task( 3.0, "ShowHud", id, .flags = "b" );
  241.  
  242. if(Level[id] == 12)
  243. {
  244. set_task(5.0, "LvL_12_PlayerJoin", id)
  245. }
  246. }
  247.  
  248. public client_disconnect(id)
  249. {
  250. SaveData(id)
  251.  
  252. if(Level[id] == 12)
  253. {
  254. set_task(1.0, "LvL_12_PlayerRemove", id)
  255. }
  256. }
  257.  
  258. /* XP REWARDS */
  259. public client_death( iKiller, iVictim, wpnindex, hitplace )
  260. {
  261. new vname[32]
  262. new kname[32]
  263.  
  264. get_user_name( iKiller, kname, charsmax( kname ) )
  265. get_user_name( iVictim, vname, charsmax( vname ) )
  266.  
  267. if( is_user_ignored[ iKiller ] )
  268. return PLUGIN_HANDLED_MAIN
  269.  
  270. get_user_name( iKiller, kname, charsmax( kname ) )
  271. get_user_name( iVictim, vname, charsmax( vname ) )
  272.  
  273. if( iKiller != iVictim && ( 1 <= iKiller <= g_iMaxPlayers ) && ( 1 <= iVictim <= g_iMaxPlayers ) && !( hitplace == HIT_HEAD ) && !( wpnindex == CSW_HEGRENADE ) )
  274. {
  275. eXP[iKiller] += get_pcvar_num(KillXp)
  276.  
  277. if( get_cvar_num("XP_Reward_MSG") == 1 )
  278. {
  279. ColorChat ( iKiller, GREY, "%s Kaptal^4 %i^3 XP-t mert megolted ^4 %s^3-t", szPrefix, get_pcvar_num(KillXp), vname )
  280. }
  281. }
  282.  
  283. if( hitplace == HIT_HEAD )
  284. {
  285. eXP[iKiller] += get_pcvar_num(HsXp)
  286.  
  287. if( get_cvar_num("XP_Reward_MSG") == 1 )
  288. {
  289. ColorChat ( iKiller, GREY, "%s Kaptal^4 %i^3 XP-t mert megolted ^4 %s^3-t", szPrefix, get_pcvar_num (HsXp), vname )
  290. }
  291. }
  292.  
  293. if( wpnindex == CSW_HEGRENADE && iKiller != iVictim )
  294. {
  295. eXP[iKiller] += get_pcvar_num(HeXp)
  296.  
  297. if( get_cvar_num("XP_Reward_MSG") == 1 )
  298. {
  299. ColorChat( iKiller, GREEN, "%s Kaptal^4 %i^3 XP-t mert megolted ^4 %s^3-t", szPrefix, get_pcvar_num (HeXp), vname )
  300. }
  301. }
  302. CheckLevel(iKiller)
  303. SaveData(iKiller)
  304.  
  305. return PLUGIN_CONTINUE
  306. }
  307.  
  308. public CheckLevel(id)
  309. {
  310. if(Level[id] < MaxLevels-1)
  311. {
  312. while(eXP[id] >= Levels[Level[id]])
  313. {
  314. Level[id] += 1
  315. ColorChat(id, GREY, "%s Gratulalok szintet leptel, mostani szinted szama : ^4%i^3", szPrefix, Level[id])
  316. }
  317. }
  318. }
  319.  
  320. /* HUD PERMANENT INFO */
  321. public ShowHud(task)
  322. {
  323. new id = task - TASK_SHOW_HUD
  324.  
  325. if(!is_user_alive(id))
  326. return;
  327.  
  328. set_hudmessage(0, 0, 0, 0.02, 0.33, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
  329. ShowSyncHudMsg(id, g_msgHudSync,"[Szinted : %s]^n[XP-d : %i]", Prefix[Level[id]], eXP[id])
  330.  
  331. set_task(0.1, "ShowHud", TASK_SHOW_HUD + id)
  332. }
  333.  
  334. /* nVault Stuff */
  335. public SaveData(id)
  336. {
  337. new AuthID[35]
  338. get_user_authid(id,AuthID,34)
  339. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  340.  
  341. format(vaultkey,63,"%s-Mod",AuthID)
  342. format(vaultdata,255,"%i#%i#",eXP[id],Level[id])
  343.  
  344. nvault_set(gVault,vaultkey,vaultdata)
  345.  
  346. return PLUGIN_CONTINUE
  347. }
  348. public LoadData(id)
  349. {
  350. new AuthID[35]
  351. get_user_authid(id,AuthID,34)
  352. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  353.  
  354. format(vaultkey,63,"%s-Mod",AuthID)
  355. format(vaultdata,255,"%i#%i#",eXP[id],Level[id])
  356.  
  357. nvault_get(gVault,vaultkey,vaultdata,255)
  358.  
  359. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  360.  
  361. new playerxp[32], playerlevel[32]
  362.  
  363. parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31)
  364.  
  365. eXP[id] = str_to_num(playerxp)
  366.  
  367. Level[id] = str_to_num(playerlevel)
  368.  
  369. return PLUGIN_CONTINUE
  370. }
  371.  
  372. /* Remove And Add XP */
  373. public CmdAddXP ( iPlayer, level, cid )
  374. {
  375. if( !cmd_access( iPlayer, level, cid, 3 ) ) return PLUGIN_HANDLED;
  376.  
  377. new arg [ 32 ]
  378. read_argv ( 1, arg, 31 )
  379.  
  380. new AddXP [ 32 ]
  381. read_argv ( 2, AddXP, charsmax ( AddXP ) )
  382.  
  383. new XPtoGive = str_to_num ( AddXP )
  384.  
  385. new AdminName [ 32 ]
  386. new TargetName [ 32 ]
  387. get_user_name ( iPlayer, AdminName, charsmax ( AdminName ) )
  388.  
  389. if( arg[0]=='@' )
  390. {
  391. if( equali(arg[1],"All") || equali(arg[1],"ALL") )
  392. {
  393. new players[32], totalplayers, All
  394. get_players( players, totalplayers )
  395.  
  396. for ( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  397. {
  398. All = players[ i ]
  399.  
  400. eXP[ All ] += XPtoGive
  401. }
  402.  
  403. CheckLevel( All )
  404. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 adott^1 %i^3 XP-t minden ^1 jatekosnak^3!", szPrefix, AdminName, XPtoGive )
  405. }
  406. else if( equali(arg[1],"T") || equali(arg[1],"t") )
  407. {
  408. new players[32], totalplayers, T
  409. get_players( players, totalplayers )
  410.  
  411. for ( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  412. {
  413. if ( get_user_team(players[ i ]) == 1 )
  414. {
  415. T = players[ i ]
  416.  
  417. eXP[ T ] += XPtoGive
  418. }
  419. }
  420.  
  421. CheckLevel( T )
  422. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 adott^1 %i^3 XP-t minden^1 Terrornak^3!", szPrefix, AdminName, XPtoGive )
  423. }
  424. else if( equali(arg[1],"CT") || equali(arg[1],"ct") )
  425. {
  426. new players[32], totalplayers, CT
  427. get_players( players, totalplayers )
  428.  
  429. for( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  430. {
  431. if( get_user_team(players[ i ] ) == 2 )
  432. {
  433. CT = players[ i ]
  434.  
  435. eXP[ CT ] += XPtoGive
  436. }
  437. }
  438.  
  439. CheckLevel( CT )
  440. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 adott^1 %i^3 XP-t minden^1 CT-nek^3!", szPrefix, AdminName, XPtoGive )
  441. }
  442. }
  443. else
  444. {
  445. new iTarget = cmd_target( iPlayer, arg, 3 )
  446. get_user_name ( iTarget, TargetName, charsmax ( TargetName ) )
  447.  
  448. if( iTarget )
  449. {
  450. eXP[ iTarget ] += XPtoGive
  451.  
  452. CheckLevel( iTarget )
  453. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 adott^1 %i^3 XP-t ^1 %s-nek^3", szPrefix, AdminName, XPtoGive, TargetName )
  454. }
  455. }
  456. return PLUGIN_HANDLED
  457. }
  458.  
  459. public CmdRemoveXP ( iPlayer, level, cid )
  460. {
  461. if( !cmd_access(iPlayer, level, cid, 3) ) return PLUGIN_HANDLED;
  462.  
  463. new arg [ 32 ]
  464. read_argv ( 1, arg, 31 )
  465.  
  466. new RemoveXP [ 32 ]
  467. read_argv ( 2, RemoveXP, charsmax ( RemoveXP ) )
  468.  
  469. new XPtoRemove = str_to_num ( RemoveXP )
  470.  
  471. new AdminName [ 32 ]
  472. new TargetName [ 32 ]
  473. get_user_name ( iPlayer, AdminName, charsmax ( AdminName ) )
  474.  
  475. if( arg[0]=='@' )
  476. {
  477. if( equali(arg[1],"All") || equali(arg[1],"ALL") )
  478. {
  479. new players[32], totalplayers, All
  480. get_players( players, totalplayers )
  481.  
  482. for ( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  483. {
  484. All = players[ i ]
  485.  
  486. eXP[ All ] -= XPtoRemove
  487. }
  488.  
  489. CheckLevel( All )
  490. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 elvett^1 %i^3 XP-t ^1mindenkitol^3!", szPrefix, AdminName, XPtoRemove )
  491. }
  492. else if( equali(arg[1],"T") || equali(arg[1],"t") )
  493. {
  494. new players[32], totalplayers, T
  495. get_players( players, totalplayers )
  496.  
  497. for ( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  498. {
  499. if ( get_user_team(players[ i ]) == 1 )
  500. {
  501. T = players[ i ]
  502.  
  503. eXP[ T ] -= XPtoRemove
  504. }
  505. }
  506.  
  507. CheckLevel( T )
  508. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 elvett^1 %i^3 XP-t minden^1 Terroristatol^3!", szPrefix, AdminName, XPtoRemove )
  509. }
  510. else if( equali(arg[1],"CT") || equali(arg[1],"ct") )
  511. {
  512. new players[32], totalplayers, CT
  513. get_players( players, totalplayers )
  514.  
  515. for( new i = 0; i < totalplayers; i++ )
  516. {
  517. if( get_user_team(players[ i ] ) == 2 )
  518. {
  519. CT = players[ i ]
  520.  
  521. eXP[ CT ] -= XPtoRemove
  522. }
  523. }
  524.  
  525. CheckLevel( CT )
  526. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 elvett^1 %i^3 XP-t minden^1 CT-tol^3!", szPrefix, AdminName, XPtoRemove )
  527. }
  528. }
  529. else
  530. {
  531. new iTarget = cmd_target( iPlayer, arg, 3 )
  532. get_user_name ( iTarget, TargetName, charsmax ( TargetName ) )
  533.  
  534. if( !iTarget )
  535. return PLUGIN_HANDLED
  536.  
  537. eXP[ iTarget ] -= XPtoRemove
  538.  
  539. CheckLevel( iTarget )
  540. ColorChat ( 0, GREY, "%s ^1%s^3 adott^1 %i^3 XP-t ^1 %s-nek^3", szPrefix, AdminName, XPtoRemove, TargetName )
  541. }
  542.  
  543. return PLUGIN_HANDLED
  544. }
  545. /* Level Behind Nick & AdminChatColors
  546.   CREDITS TO ConnorMcLeod */
  547. public Message_SayText(msgId,msgDest,msgEnt)
  548. {
  549. new id = get_msg_arg_int(1);
  550. if( is_user_connected(id) )
  551. {
  552. if( get_cvar_num("AdminChatColors_On") == 1 )
  553. {
  554. new flags = get_user_flags(id)
  555. for(new i; i<sizeof(AdminsDatas); i++)
  556. {
  557. if( flags & AdminsDatas[i][m_iFlag] )
  558. {
  559. new szChannel[64]
  560. get_msg_arg_string(2, szChannel, charsmax(szChannel))
  561.  
  562. if( equal(szChannel, "#Cstrike_Chat_All") )
  563. {
  564. formatex(szChannel, charsmax(szChannel), "^4[%s] ^3%%s1 ^1: %%s2", Prefix[Level[id]])
  565. set_msg_arg_string(2, szChannel)
  566. }
  567. else if( !equal(szChannel, "#Cstrike_Name_Change") )
  568. {
  569. format(szChannel, charsmax(szChannel), "^4[%s] %s", Prefix[Level[id]], szChannel)
  570. set_msg_arg_string(2, szChannel)
  571. }
  572. return
  573. }
  574. else
  575. {
  576. new szChannel[64]
  577. get_msg_arg_string(2, szChannel, charsmax(szChannel))
  578.  
  579. if( equal(szChannel, "#Cstrike_Chat_All") )
  580. {
  581. formatex(szChannel, charsmax(szChannel), "^4[%s] ^3%%s1 ^1: %%s2", Prefix[Level[id]])
  582. set_msg_arg_string(2, szChannel)
  583. }
  584. else if( !equal(szChannel, "#Cstrike_Name_Change") )
  585. {
  586. format(szChannel, charsmax(szChannel), "^4[%s] %s", Prefix[Level[id]], szChannel)
  587. set_msg_arg_string(2, szChannel)
  588. }
  589. return
  590. }
  591. }
  592. }
  593. else
  594. {
  595. new szChannel[64]
  596. get_msg_arg_string(2, szChannel, charsmax(szChannel));
  597.  
  598. if( equal(szChannel, "#Cstrike_Chat_All") )
  599. {
  600. formatex(szChannel, charsmax(szChannel), "^4[%s] ^3%%s1 ^1: %%s2", Prefix[Level[id]])
  601. set_msg_arg_string(2, szChannel)
  602. }
  603. else if( !equal(szChannel, "#Cstrike_Name_Change") )
  604. {
  605. format(szChannel, charsmax(szChannel), "^4[%s] %s", Prefix[Level[id]], szChannel)
  606. set_msg_arg_string(2, szChannel)
  607. }
  608. return
  609. }
  610. }
  611. }
  612.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szintrendszer javítás
HozzászólásElküldve: 2014.08.28. 12:36 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.21. 19:30
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 41 alkalommal
Szia!

Sikeresen lefordítja, nem értem mi a hiba. :)

[kozep]
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 2164 bytes
Code size: 21348 bytes
Data size: 9064 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 48960 bytes
Done.
[/kozep]

Ők köszönték meg Z77 nek ezt a hozzászólást: kenan93 (2014.08.28. 13:23)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szintrendszer javítás
HozzászólásElküldve: 2014.08.28. 13:10 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.18. 15:06
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

szintrendszer.sma(299) : error 017: undefined symbol "GREEN"
szintrendszer.sma(299) : warning 215: expression has no effect
szintrendszer.sma(299) : warning 215: expression has no effect
szintrendszer.sma(299) : warning 215: expression has no effect
szintrendszer.sma(299) : error 001: expected token: ";", but found ")"
szintrendszer.sma(299) : error 029: invalid expression, assumed zero
szintrendszer.sma(299) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file szintrendszer.amx (compile failed).


Nekem nem engedi :/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szintrendszer javítás
HozzászólásElküldve: 2014.08.28. 13:23 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.18. 15:06
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Most már nincs gond. Ezzel a fordítóval sikerült: http://www.fmcs.tk/webcompiler


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szintrendszer javítás
HozzászólásElküldve: 2014.08.28. 13:55 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.21. 19:30
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 41 alkalommal
Igazából az se hiba, csak a colorchat.inc -et hiányolta. :)

kenan93 írta:
Most már nincs gond. Ezzel a fordítóval sikerült: http://www.fmcs.tk/webcompiler


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole