hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.23. 22:22



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 178 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 178 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenű
HozzászólásElküldve: 2014.09.04. 11:11 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.05.23. 18:32
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Ezt a fegyvermenüt át kellene írni hogy fordítsa le :s
És csak a CT Csapatnál legyen menű!
Aki megcsinálja megy a Gomb! :D
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
  32. {
  33. give_item(id, "weapon_knife");
  34. give_item(id, "weapon_ak47");
  35. give_item(id, "ammo_762nato");
  36. give_item(id, "ammo_762nato");
  37. give_item(id, "ammo_762nato");
  38. return PLUGIN_HANDLED;
  39.  
  40. }
  41. // cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  42. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  43. {
  44. strip_user_weapons(id);
  45. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  46. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  47. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  48. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  49. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  50. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  51. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  52. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  53. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  54. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  55. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  56. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  57. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  58. menu_display(id, menu);
  59. }
  60. else
  61. {
  62. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  63. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  64. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  65. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  66. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  67. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  68. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  69. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  70. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  71. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  72. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  73. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  74. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  75. menu_display(id, menu);
  76. }
  77. }
  78.  
  79. public handler(id, menu, item)
  80. {
  81. if( item == MENU_EXIT )
  82. {
  83. menu_destroy(menu);
  84. return PLUGIN_HANDLED;
  85. }
  86. new data[6], szName[64];
  87. new access, callback;
  88. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  89. new key = str_to_num(data);
  90. switch(key)
  91. {
  92.  
  93. case 1:
  94. {
  95.  
  96. give_player_grenades(id);
  97. give_item(id, "weapon_knife");
  98. give_item(id, "weapon_deagle");
  99. give_item(id, "ammo_50ae");
  100. give_item(id, "ammo_50ae");
  101. give_item(id, "ammo_50ae");
  102. give_item(id, "weapon_m4a1");
  103. give_item(id, "ammo_556nato");
  104. give_item(id, "ammo_556nato");
  105. give_item(id, "ammo_556nato");
  106. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  107. }
  108. case 2:
  109. {
  110.  
  111. give_player_grenades(id);
  112. give_item(id, "weapon_knife");
  113. give_item(id, "weapon_deagle");
  114. give_item(id, "ammo_50ae");
  115. give_item(id, "ammo_50ae");
  116. give_item(id, "ammo_50ae");
  117. give_item(id, "weapon_ak47");
  118. give_item(id, "ammo_762nato");
  119. give_item(id, "ammo_762nato");
  120. give_item(id, "ammo_762nato");
  121. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  122. }
  123. case 3:
  124. {
  125. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  126. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  127. {
  128. if(gWPCT < 2)
  129. {
  130.  
  131. give_player_grenades(id);
  132. give_item(id, "weapon_knife");
  133. give_item(id, "weapon_awp");
  134. give_item(id, "weapon_deagle");
  135. give_item(id, "ammo_50ae");
  136. give_item(id, "ammo_50ae");
  137. give_item(id, "ammo_50ae");
  138. give_item(id, "ammo_338magnum");
  139. give_item(id, "ammo_338magnum");
  140. give_item(id, "ammo_338magnum");
  141. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  142. gWPCT++
  143. }
  144. else
  145. {
  146. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  147. fegyvermenu(id);
  148. }
  149. }
  150. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  151. {
  152. if(gWPTE < 2)
  153. {
  154.  
  155. give_player_grenades(id);
  156. give_item(id, "weapon_knife");
  157. give_item(id, "weapon_awp");
  158. give_item(id, "weapon_deagle");
  159. give_item(id, "ammo_50ae");
  160. give_item(id, "ammo_50ae");
  161. give_item(id, "ammo_50ae");
  162. give_item(id, "ammo_338magnum");
  163. give_item(id, "ammo_338magnum");
  164. give_item(id, "ammo_338magnum");
  165. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  166. gWPTE++
  167. }
  168. else
  169. {
  170. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  171. fegyvermenu(id);
  172. }
  173. }
  174.  
  175. }
  176. case 4:
  177. {
  178.  
  179. give_player_grenades(id);
  180. give_item(id, "weapon_knife");
  181. give_item(id, "weapon_deagle");
  182. give_item(id, "ammo_50ae");
  183. give_item(id, "ammo_50ae");
  184. give_item(id, "ammo_50ae");
  185. give_item(id, "weapon_m249");
  186. give_item(id, "ammo_556natobox");
  187. give_item(id, "ammo_556natobox");
  188. give_item(id, "ammo_556natobox");
  189. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  190. }
  191. case 5:
  192. {
  193.  
  194. give_player_grenades(id);
  195. give_item(id, "weapon_knife");
  196. give_item(id, "weapon_deagle");
  197. give_item(id, "ammo_50ae");
  198. give_item(id, "ammo_50ae");
  199. give_item(id, "ammo_50ae")
  200. give_item(id, "weapon_aug");
  201. give_item(id, "ammo_556nato");
  202. give_item(id, "ammo_556nato");
  203. give_item(id, "ammo_556nato");
  204. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  205. }
  206. case 6:
  207. {
  208.  
  209. give_player_grenades(id);
  210. give_item(id, "weapon_knife");
  211. give_item(id, "weapon_deagle");
  212. give_item(id, "ammo_50ae");
  213. give_item(id, "ammo_50ae");
  214. give_item(id, "ammo_50ae")
  215. give_item(id, "weapon_famas");
  216. give_item(id, "ammo_556nato");
  217. give_item(id, "ammo_556nato");
  218. give_item(id, "ammo_556nato");
  219. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  220. }
  221. case 7:
  222. {
  223.  
  224. give_player_grenades(id);
  225. give_item(id, "weapon_knife");
  226. give_item(id, "weapon_deagle");
  227. give_item(id, "ammo_50ae");
  228. give_item(id, "ammo_50ae");
  229. give_item(id, "ammo_50ae")
  230. give_item(id, "weapon_galil");
  231. give_item(id, "ammo_556nato");
  232. give_item(id, "ammo_556nato");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  235. }
  236. case 8:
  237. {
  238.  
  239. give_player_grenades(id);
  240. give_item(id, "weapon_knife");
  241. give_item(id, "weapon_deagle");
  242. give_item(id, "ammo_50ae");
  243. give_item(id, "ammo_50ae");
  244. give_item(id, "ammo_50ae")
  245. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  246. give_item(id, "ammo_9mm");
  247. give_item(id, "ammo_9mm");
  248. give_item(id, "ammo_9mm");
  249. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  250. }
  251. case 9:
  252. {
  253.  
  254. give_player_grenades(id);
  255. give_item(id, "weapon_knife");
  256. give_item(id, "weapon_deagle");
  257. give_item(id, "ammo_50ae");
  258. give_item(id, "ammo_50ae");
  259. give_item(id, "ammo_50ae")
  260. give_item(id, "weapon_xm1014");
  261. give_item(id, "ammo_buckshot");
  262. give_item(id, "ammo_buckshot");
  263. give_item(id, "ammo_buckshot");
  264. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  265. }
  266. case 10:
  267. {
  268.  
  269. give_player_grenades(id);
  270. give_item(id, "weapon_knife");
  271. give_item(id, "weapon_deagle");
  272. give_item(id, "ammo_50ae");
  273. give_item(id, "ammo_50ae");
  274. give_item(id, "ammo_50ae")
  275. give_item(id, "weapon_m3");
  276. give_item(id, "ammo_buckshot");
  277. give_item(id, "ammo_buckshot");
  278. give_item(id, "ammo_buckshot");
  279. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  280. }
  281. case 11:
  282. {
  283.  
  284. give_player_grenades(id);
  285. give_item(id, "weapon_knife");
  286. give_item(id, "weapon_deagle");
  287. give_item(id, "ammo_50ae");
  288. give_item(id, "ammo_50ae");
  289. give_item(id, "ammo_50ae")
  290. give_item(id, "weapon_scout");
  291. give_item(id, "ammo_762nato");
  292. give_item(id, "ammo_762nato");
  293. give_item(id, "ammo_762nato");
  294. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  295. }
  296. }
  297. return PLUGIN_HANDLED;
  298. }
  299.  
  300. stock give_player_grenades(index)
  301. {
  302. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  303. give_item(index, "item_thighpack");
  304. give_item(index, "item_assaultsuit");
  305.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenű
HozzászólásElküldve: 2014.09.04. 13:53 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.21. 19:30
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 41 alkalommal
Szia!


Nem vagyok egy "Scripter", de megpróbálkoztam vele. Lefordítani lefordítja, de dob 3 warningot. :(

Try:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
  32. {
  33. give_item(id, "weapon_knife");
  34. give_item(id, "weapon_ak47");
  35. give_item(id, "ammo_762nato");
  36. give_item(id, "ammo_762nato");
  37. give_item(id, "ammo_762nato");
  38. return PLUGIN_HANDLED;
  39.  
  40. }
  41. // cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  42. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  43. {
  44. strip_user_weapons(id);
  45. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  46. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  47. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  48. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  49. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  50. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  51. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  52. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  53. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  54. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  55. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  56. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  57. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  58. menu_display(id, menu);
  59. }
  60. else
  61. {
  62. new menu = menu_create("\rValassz packot!", "handler");
  63. menu_additem(menu, "M4A1 PACK.", "1", 0);
  64. menu_additem(menu, "AK47 PACK.", "2", 0);
  65. menu_additem(menu, "AWP PACK.\y (elso 4 embernek)", "3", 0);
  66. menu_additem(menu, "MachineGun PACK.", "4", 0);
  67. menu_additem(menu, "AUG PACK.", "5", 0);
  68. menu_additem(menu, "FAMAS PACK.", "6", 0);
  69. menu_additem(menu, "Galil PACK.", "7", 0);
  70. menu_additem(menu, "SMG PACK.", "8", 0);
  71. menu_additem(menu, "Autoshotgun PACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  72. menu_additem(menu, "Shotgun PACK.\d (m3)", "10", 0);
  73. menu_additem(menu, "Scout PACK.", "11", 0);
  74. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  75. menu_display(id, menu);
  76. }
  77. }
  78. public handler(id, menu, item)
  79. {
  80. if( item == MENU_EXIT )
  81. {
  82. menu_destroy(menu);
  83. return PLUGIN_HANDLED;
  84. }
  85. new data[6], szName[64];
  86. new access, callback;
  87. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  88. new key = str_to_num(data);
  89. switch(key)
  90. {
  91.  
  92. case 1:
  93. {
  94.  
  95. give_player_grenades(id);
  96. give_item(id, "weapon_knife");
  97. give_item(id, "weapon_deagle");
  98. give_item(id, "ammo_50ae");
  99. give_item(id, "ammo_50ae");
  100. give_item(id, "ammo_50ae");
  101. give_item(id, "weapon_m4a1");
  102. give_item(id, "ammo_556nato");
  103. give_item(id, "ammo_556nato");
  104. give_item(id, "ammo_556nato");
  105. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  106. }
  107. case 2:
  108. {
  109.  
  110. give_player_grenades(id);
  111. give_item(id, "weapon_knife");
  112. give_item(id, "weapon_deagle");
  113. give_item(id, "ammo_50ae");
  114. give_item(id, "ammo_50ae");
  115. give_item(id, "ammo_50ae");
  116. give_item(id, "weapon_ak47");
  117. give_item(id, "ammo_762nato");
  118. give_item(id, "ammo_762nato");
  119. give_item(id, "ammo_762nato");
  120. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  121. }
  122. case 3:
  123. {
  124. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  125. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  126. {
  127. if(gWPCT < 2)
  128. {
  129.  
  130. give_player_grenades(id);
  131. give_item(id, "weapon_knife");
  132. give_item(id, "weapon_awp");
  133. give_item(id, "weapon_deagle");
  134. give_item(id, "ammo_50ae");
  135. give_item(id, "ammo_50ae");
  136. give_item(id, "ammo_50ae");
  137. give_item(id, "ammo_338magnum");
  138. give_item(id, "ammo_338magnum");
  139. give_item(id, "ammo_338magnum");
  140. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  141. gWPCT++
  142. }
  143. else
  144. {
  145. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  146. fegyvermenu(id);
  147. }
  148. }
  149. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  150. {
  151. if(gWPCT < 2)
  152. {
  153. give_player_grenades(id);
  154. give_item(id, "weapon_knife");
  155. give_item(id, "weapon_awp");
  156. give_item(id, "weapon_deagle");
  157. give_item(id, "ammo_50ae");
  158. give_item(id, "ammo_50ae");
  159. give_item(id, "ammo_50ae");
  160. give_item(id, "ammo_338magnum");
  161. give_item(id, "ammo_338magnum");
  162. give_item(id, "ammo_338magnum");
  163. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  164. gWPCT++
  165. }
  166. else
  167. {
  168. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  169. fegyvermenu(id);
  170. }
  171. }
  172.  
  173. }
  174. case 4:
  175. {
  176.  
  177. give_player_grenades(id);
  178. give_item(id, "weapon_knife");
  179. give_item(id, "weapon_deagle");
  180. give_item(id, "ammo_50ae");
  181. give_item(id, "ammo_50ae");
  182. give_item(id, "ammo_50ae");
  183. give_item(id, "weapon_m249");
  184. give_item(id, "ammo_556natobox");
  185. give_item(id, "ammo_556natobox");
  186. give_item(id, "ammo_556natobox");
  187. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  188. }
  189. case 5:
  190. {
  191.  
  192. give_player_grenades(id);
  193. give_item(id, "weapon_knife");
  194. give_item(id, "weapon_deagle");
  195. give_item(id, "ammo_50ae");
  196. give_item(id, "ammo_50ae");
  197. give_item(id, "ammo_50ae")
  198. give_item(id, "weapon_aug");
  199. give_item(id, "ammo_556nato");
  200. give_item(id, "ammo_556nato");
  201. give_item(id, "ammo_556nato");
  202. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  203. }
  204. case 6:
  205. {
  206.  
  207. give_player_grenades(id);
  208. give_item(id, "weapon_knife");
  209. give_item(id, "weapon_deagle");
  210. give_item(id, "ammo_50ae");
  211. give_item(id, "ammo_50ae");
  212. give_item(id, "ammo_50ae")
  213. give_item(id, "weapon_famas");
  214. give_item(id, "ammo_556nato");
  215. give_item(id, "ammo_556nato");
  216. give_item(id, "ammo_556nato");
  217. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  218. }
  219. case 7:
  220. {
  221.  
  222. give_player_grenades(id);
  223. give_item(id, "weapon_knife");
  224. give_item(id, "weapon_deagle");
  225. give_item(id, "ammo_50ae");
  226. give_item(id, "ammo_50ae");
  227. give_item(id, "ammo_50ae")
  228. give_item(id, "weapon_galil");
  229. give_item(id, "ammo_556nato");
  230. give_item(id, "ammo_556nato");
  231. give_item(id, "ammo_556nato");
  232. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  233. }
  234. case 8:
  235. {
  236.  
  237. give_player_grenades(id);
  238. give_item(id, "weapon_knife");
  239. give_item(id, "weapon_deagle");
  240. give_item(id, "ammo_50ae");
  241. give_item(id, "ammo_50ae");
  242. give_item(id, "ammo_50ae")
  243. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  244. give_item(id, "ammo_9mm");
  245. give_item(id, "ammo_9mm");
  246. give_item(id, "ammo_9mm");
  247. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  248. }
  249. case 9:
  250. {
  251.  
  252. give_player_grenades(id);
  253. give_item(id, "weapon_knife");
  254. give_item(id, "weapon_deagle");
  255. give_item(id, "ammo_50ae");
  256. give_item(id, "ammo_50ae");
  257. give_item(id, "ammo_50ae")
  258. give_item(id, "weapon_xm1014");
  259. give_item(id, "ammo_buckshot");
  260. give_item(id, "ammo_buckshot");
  261. give_item(id, "ammo_buckshot");
  262. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  263. }
  264. case 10:
  265. {
  266.  
  267. give_player_grenades(id);
  268. give_item(id, "weapon_knife");
  269. give_item(id, "weapon_deagle");
  270. give_item(id, "ammo_50ae");
  271. give_item(id, "ammo_50ae");
  272. give_item(id, "ammo_50ae")
  273. give_item(id, "weapon_m3");
  274. give_item(id, "ammo_buckshot");
  275. give_item(id, "ammo_buckshot");
  276. give_item(id, "ammo_buckshot");
  277. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  278. }
  279. case 11:
  280. {
  281.  
  282. give_player_grenades(id);
  283. give_item(id, "weapon_knife");
  284. give_item(id, "weapon_deagle");
  285. give_item(id, "ammo_50ae");
  286. give_item(id, "ammo_50ae");
  287. give_item(id, "ammo_50ae")
  288. give_item(id, "weapon_scout");
  289. give_item(id, "ammo_762nato");
  290. give_item(id, "ammo_762nato");
  291. give_item(id, "ammo_762nato");
  292. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  293. }
  294. }
  295. return PLUGIN_HANDLED;
  296. }
  297.  
  298. stock give_player_grenades(index)
  299. {
  300. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  301. give_item(index, "item_thighpack");
  302. give_item(index, "item_assaultsuit");
  303. }


Ha esetleg nem menne, HSZ be adj error logot. :)

Üdvözlettel,
Z77


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenű
HozzászólásElküldve: 2014.09.04. 21:21 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.05.23. 18:32
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
SMX Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Fatal Error 100 Colorchat


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenű
HozzászólásElküldve: 2014.09.05. 07:00 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
http://www.fmcs.tk/webcompiler/amxmodx.php
3 Warning-ot dob ez a fordító :)
Szerint-em használd azt vagy a rendes amxmodx-est :D

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép

Ők köszönték meg D3M0*~ nek ezt a hozzászólást: spice (2014.09.05. 08:55)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: :s
HozzászólásElküldve: 2014.09.05. 08:56 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.05.23. 18:32
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Leforditotta de remélem nem fog kifagyni a szerver?!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenű
HozzászólásElküldve: 2014.09.05. 16:14 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Nem tartom valószínűnek..
Nekünk sem fagy ki a szerverünk..
Pedig van olyan plugin ahol 4-5 warning-ok szoktak lenni :D

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole