hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 22:05



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 522 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 522 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Arany fegyverek öléstől menübe.
HozzászólásElküldve: 2014.09.08. 12:52 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Valaki áttudná nekem ezt írni, hogy menüből lehesen kiválasztani az arany fegyvereket, és pontokért lehesen megveni...
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <nvault>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6. #define PLUGIN "Arany fegyverek olestol"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "DeRoiD"
  9.  
  10. new ak47_jatekosnezet[] = "models/arany_fegyverek/v_ak47.mdl"
  11. new awp_jatekosnezet[] = "models/arany_fegyverek/v_awp.mdl"
  12. new m4a1_jatekosnezet[] = "models/arany_fegyverek/v_m4a1.mdl"
  13.  
  14. new ak47_kivulnezet[] = "models/arany_fegyverek/p_ak47.mdl"
  15. new awp_kivulnezet[] = "models/arany_fegyverek/p_awp.mdl"
  16. new m4a1_kivulnezet[] = "models/arany_fegyverek/p_m4a1.mdl"
  17.  
  18. new ak47_oles[33], m4a1_oles[33], awp_oles[33]
  19. new ak47_ertek, awp_ertek, m4a1_ertek
  20. new vault
  21.  
  22. public plugin_precache()
  23. {
  24. precache_model(ak47_jatekosnezet)
  25. precache_model(ak47_kivulnezet)
  26.  
  27. precache_model(m4a1_jatekosnezet)
  28. precache_model(m4a1_kivulnezet)
  29.  
  30. precache_model(awp_jatekosnezet)
  31. precache_model(awp_kivulnezet)
  32. }
  33. public plugin_init() {
  34. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  35. register_event("CurWeapon", "fegyver_valtas", "be", "1=1")
  36. register_event("DeathMsg","halal","a")
  37. vault = nvault_open("Aranyfegyverek")
  38. register_clcmd("say /oleseim","lekeres")
  39. register_clcmd("say /mykills","lekeres")
  40.  
  41. ak47_ertek = register_cvar("ak47_ertek","250")
  42. awp_ertek = register_cvar("awp_ertek","200")
  43. m4a1_ertek = register_cvar("m4a1_ertek","250")
  44. }
  45. public fegyver_valtas(id)
  46. {
  47. new fegyver = get_user_weapon(id)
  48. if(ak47_oles[id] >= get_pcvar_num(ak47_ertek) && fegyver == CSW_AK47)
  49. {
  50. set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47_jatekosnezet)
  51. set_pev(id, pev_weaponmodel2, ak47_kivulnezet)
  52. }
  53. if(awp_oles[id] >= get_pcvar_num(awp_ertek) && fegyver == CSW_AWP)
  54. {
  55. set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_jatekosnezet)
  56. set_pev(id, pev_weaponmodel2, awp_kivulnezet)
  57. }
  58. if(m4a1_oles[id] >= get_pcvar_num(m4a1_ertek) && fegyver == CSW_M4A1)
  59. {
  60. set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1_jatekosnezet)
  61. set_pev(id, pev_weaponmodel2, m4a1_kivulnezet)
  62. }
  63. }
  64. public halal()
  65. {
  66. new attacker = read_data(1)
  67. new victim = read_data(2)
  68.  
  69. if(attacker == victim)
  70. {
  71. return PLUGIN_HANDLED;
  72. }
  73.  
  74. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP)
  75. {
  76. awp_oles[attacker]++
  77. }
  78. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47)
  79. {
  80. ak47_oles[attacker]++
  81. }
  82. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1)
  83. {
  84. m4a1_oles[attacker]++
  85. }
  86. return PLUGIN_HANDLED
  87. }
  88. public lekeres(id)
  89. {
  90. client_print(id,print_chat,"[Arany fegyverek - Olesek] AK47 : %d / M4A1 : %d / AWP : %d (Plugin by : DeRoiD)",m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id])
  91. }
  92. public mentes(id)
  93. {
  94. new name[32]
  95. get_user_name(id, name, 31)
  96. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  97. format(vaultkey,63,"%s", name)
  98. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id])
  99. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  100. return PLUGIN_CONTINUE
  101. }
  102. public betoltes(id)
  103. {
  104. new name[32]
  105. get_user_name(id, name, 31)
  106. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  107. format(vaultkey,63,"%s", name)
  108. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id])
  109. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  110. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  111. new m_o[32], a_o[32], a_ol[32]
  112. parse(vaultdata, m_o, 31, a_o, 31, a_ol, 31)
  113. m4a1_oles[id] = str_to_num(m_o)
  114. ak47_oles[id] = str_to_num(a_o)
  115. awp_oles[id] = str_to_num(a_ol)
  116. return PLUGIN_CONTINUE
  117. }
  118. public client_connect(id)
  119. {
  120. betoltes(id)
  121. }
  122. public client_disconnect(id)
  123. {
  124. mentes(id)
  125. }

500pont legyen mindegyik fegyver, sima ölésért 1pontot, kés ölésért 2pontot, hs-ért pedig 3pontot kapjunk.

_________________
Kép

Ők köszönték meg V!rusHD nek ezt a hozzászólást: birkula01 (2014.09.24. 19:07)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Arany fegyverek öléstől menübe.
HozzászólásElküldve: 2014.09.08. 15:42 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Probáltam én valahogy megcsínálni, és ezz let belőle...
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Kes olesert"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "DeRoiD"
  13.  
  14. new pont[33], m4a1[33], ak47[33], awp[33], vault
  15.  
  16. public plugin_precache() {
  17. precache_model("models/arany_m4a1.mdl")
  18. precache_model("models/arany_ak47.mdl")
  19. precache_model("models/arany_awp.mdl")
  20.  
  21.  
  22. }
  23. public plugin_init() {
  24. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  25. register_event("DeathMsg","death","a")
  26. register_clcmd("say /bolt","menu")
  27. register_clcmd("say /shop","menu")
  28. vault = nvault_open("bolt")
  29. }
  30. public ecw(id)
  31. {
  32. new fegyver = get_user_weapon(id)
  33. if(m4a1[id] == 1 && fegyver == CSW_M4A1)
  34. {
  35. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/arany_m4a1.mdl")
  36. }
  37. if(ak47[id] == 2 && fegyver == CSW_AK47)
  38. {
  39. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/arany_ak47.mdl")
  40. }
  41. if(awp[id] == 3 && fegyver == CSW_AWP)
  42. {
  43. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/arany_awp.mdl")
  44. }
  45. }
  46. public death(){
  47. new killer = read_data(1)
  48. new victim = read_data(2)
  49.  
  50. if(killer == victim)
  51. {
  52. return PLUGIN_HANDLED
  53. }
  54. pont[killer]++
  55. return PLUGIN_HANDLED
  56. }
  57. public menu(id) {
  58. new menu = menu_create("\r.:[R]3\w[L][O]\yAD]:. \wOnly\rDust2 \yBolt:", "menu_h")
  59. if(pont[id] >= 500)
  60. menu_additem(menu,"\yArany \rM4A1","1",0)
  61. if(pont[id] >= 500)
  62. menu_additem(menu,"\yArany \rAK47","2",0)
  63. if(pont[id] >= 500)
  64. menu_additem(menu,"\yArany \rAWP","3",0)
  65. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  66. menu_display(id, menu, 0);
  67. }
  68. public menu_h(id, menu, item)
  69. {
  70. if( item == MENU_EXIT )
  71. {
  72. menu_destroy(menu);
  73. return PLUGIN_HANDLED;
  74. }
  75. new data[9], szName[64];
  76. new access, callback;
  77. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  78. new key = str_to_num(data);
  79.  
  80. switch(key)
  81. {
  82. case 1:{
  83. if(pont[id] >= 500)
  84. {
  85. m4a1[id] = 1
  86. ColorChat(id, RED, "[Bolt] ^1- Kaptal egy ^4Arany M4A1 ^3Fegyvert.")
  87. }
  88. else
  89. {
  90. ColorChat(id, GREY, "Meg ^4%d ^1pontot kell szerez, hogy megved", 500-pont[id])
  91. }
  92. }
  93. case 2:{
  94. if(pont[id] >= 2500)
  95. {
  96. ak47[id] = 3
  97. ColorChat(id, RED, "[Bolt] ^1- Kaptal egy ^4Arany AK47 ^3Fegyvert.")
  98. }
  99. else
  100. {
  101. ColorChat(id, GREY, "Meg ^4%d ^1pontot kell szerez, hogy megved", 500-pont[id])
  102. }
  103. }
  104. case 3:{
  105. if(pont[id] >= 5000)
  106. {
  107. awp[id] = 4
  108. ColorChat(id, RED, "[Bolt] ^1- Kaptal egy ^4Arany AWP ^3Fegyvert.")
  109. }
  110. else
  111. {
  112. ColorChat(id, GREY, "Meg ^4%d ^1pontot kell szerez, hogy megved", 500-pont[id])
  113. }
  114. }
  115.  
  116. }
  117. menu_destroy(menu)
  118. return PLUGIN_HANDLED
  119. }
  120. public mentes(id)
  121. {
  122. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  123. get_user_name(id, name, 31)
  124. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  125. format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
  126. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  127. return PLUGIN_CONTINUE
  128. }
  129. public betoltes(id)
  130. {
  131. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  132. get_user_name(id, name, 31)
  133. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  134. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  135. pont[id] = str_to_num(vaultdata)
  136. return PLUGIN_CONTINUE
  137. }
  138. public client_disconnect(id)
  139. {
  140. mentes(id)
  141. }
  142. public client_connect(id)
  143. {
  144. betoltes(id)
  145. }
  146. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  147. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  148. */
  149.  
  150. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  151. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  152. */
  153.  

Átalakissa warning nélkül...Szerintetek jólessz?

_________________
Kép

Ők köszönték meg V!rusHD nek ezt a hozzászólást: birkula01 (2014.09.24. 19:08)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Arany fegyverek öléstől menübe.
HozzászólásElküldve: 2014.09.08. 16:09 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.03. 00:07
Hozzászólások: 297
Megköszönt másnak: 37 alkalommal
Megköszönték neki: 35 alkalommal
V!rusHD írta:
Probáltam én valahogy megcsínálni, és ezz let belőle...
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <engine>
  3. #include <nvault>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <fun>
  6. #include <fakemeta>
  7. #include <hamsandwich>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Kes olesert"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "DeRoiD"
  13.  
  14. new pont[33], m4a1[33], ak47[33], awp[33], vault
  15.  
  16. public plugin_precache() {
  17. precache_model("models/arany_m4a1.mdl")
  18. precache_model("models/arany_ak47.mdl")
  19. precache_model("models/arany_awp.mdl")
  20.  
  21.  
  22. }
  23. public plugin_init() {
  24. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  25. register_event("DeathMsg","death","a")
  26. register_clcmd("say /bolt","menu")
  27. register_clcmd("say /shop","menu")
  28. vault = nvault_open("bolt")
  29. }
  30. public ecw(id)
  31. {
  32. new fegyver = get_user_weapon(id)
  33. if(m4a1[id] == 1 && fegyver == CSW_M4A1)
  34. {
  35. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/arany_m4a1.mdl")
  36. }
  37. if(ak47[id] == 2 && fegyver == CSW_AK47)
  38. {
  39. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/arany_ak47.mdl")
  40. }
  41. if(awp[id] == 3 && fegyver == CSW_AWP)
  42. {
  43. set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/arany_awp.mdl")
  44. }
  45. }
  46. public death(){
  47. new killer = read_data(1)
  48. new victim = read_data(2)
  49.  
  50. if(killer == victim)
  51. {
  52. return PLUGIN_HANDLED
  53. }
  54. pont[killer]++
  55. return PLUGIN_HANDLED
  56. }
  57. public menu(id) {
  58. new menu = menu_create("\r.:[R]3\w[L][O]\yAD]:. \wOnly\rDust2 \yBolt:", "menu_h")
  59. if(pont[id] >= 500)
  60. menu_additem(menu,"\yArany \rM4A1","1",0)
  61. if(pont[id] >= 500)
  62. menu_additem(menu,"\yArany \rAK47","2",0)
  63. if(pont[id] >= 500)
  64. menu_additem(menu,"\yArany \rAWP","3",0)
  65. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  66. menu_display(id, menu, 0);
  67. }
  68. public menu_h(id, menu, item)
  69. {
  70. if( item == MENU_EXIT )
  71. {
  72. menu_destroy(menu);
  73. return PLUGIN_HANDLED;
  74. }
  75. new data[9], szName[64];
  76. new access, callback;
  77. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  78. new key = str_to_num(data);
  79.  
  80. switch(key)
  81. {
  82. case 1:{
  83. if(pont[id] >= 500)
  84. {
  85. m4a1[id] = 1
  86. ColorChat(id, RED, "[Bolt] ^1- Kaptal egy ^4Arany M4A1 ^3Fegyvert.")
  87. }
  88. else
  89. {
  90. ColorChat(id, GREY, "Meg ^4%d ^1pontot kell szerez, hogy megved", 500-pont[id])
  91. }
  92. }
  93. case 2:{
  94. if(pont[id] >= 2500)
  95. {
  96. ak47[id] = 3
  97. ColorChat(id, RED, "[Bolt] ^1- Kaptal egy ^4Arany AK47 ^3Fegyvert.")
  98. }
  99. else
  100. {
  101. ColorChat(id, GREY, "Meg ^4%d ^1pontot kell szerez, hogy megved", 500-pont[id])
  102. }
  103. }
  104. case 3:{
  105. if(pont[id] >= 5000)
  106. {
  107. awp[id] = 4
  108. ColorChat(id, RED, "[Bolt] ^1- Kaptal egy ^4Arany AWP ^3Fegyvert.")
  109. }
  110. else
  111. {
  112. ColorChat(id, GREY, "Meg ^4%d ^1pontot kell szerez, hogy megved", 500-pont[id])
  113. }
  114. }
  115.  
  116. }
  117. menu_destroy(menu)
  118. return PLUGIN_HANDLED
  119. }
  120. public mentes(id)
  121. {
  122. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  123. get_user_name(id, name, 31)
  124. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  125. format(vaultdata,255,"%d", pont[id])
  126. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  127. return PLUGIN_CONTINUE
  128. }
  129. public betoltes(id)
  130. {
  131. new vaultkey[64],vaultdata[256], name[32]
  132. get_user_name(id, name, 31)
  133. format(vaultkey,63,"%s-KES", name)
  134. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  135. pont[id] = str_to_num(vaultdata)
  136. return PLUGIN_CONTINUE
  137. }
  138. public client_disconnect(id)
  139. {
  140. mentes(id)
  141. }
  142. public client_connect(id)
  143. {
  144. betoltes(id)
  145. }
  146. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  147. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  148. */
  149.  
  150. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  151. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  152. */
  153.  

Átalakissa warning nélkül...Szerintetek jólessz?


Első ránézésre szerintem nem :
Kód:
if(pont[id] >= 500)
      menu_additem(menu,"\yArany \rM4A1","1",0)
   if(pont[id] >= 500)
      menu_additem(menu,"\yArany \rAK47","2",0)
   if(pont[id] >= 500)
      menu_additem(menu,"\yArany \rAWP","3",0)

Kód:
case 1:{
         if(pont[id] >= 500)
         {   
         m4a1[id] = 1
         ColorChat(id, RED, "[Bolt] ^1- Kaptal egy ^4Arany M4A1 ^3Fegyvert.")
         }
         else
         {
         ColorChat(id, GREY, "Meg ^4%d ^1pontot kell szerez, hogy megved", 500-pont[id])
         }
      }
      case 2:{
         if(pont[id] >= 2500)
         {
         ak47[id] = 3
         ColorChat(id, RED, "[Bolt] ^1- Kaptal egy ^4Arany AK47 ^3Fegyvert.")
         }
         else
         {
         ColorChat(id, GREY, "Meg ^4%d ^1pontot kell szerez, hogy megved", 500-pont[id])
         }
      }
      case 3:{
         if(pont[id] >= 5000)
         {
         awp[id] = 4
         ColorChat(id, RED, "[Bolt] ^1- Kaptal egy ^4Arany AWP ^3Fegyvert.")
         }
         else
         {
         ColorChat(id, GREY, "Meg ^4%d ^1pontot kell szerez, hogy megved", 500-pont[id])

Egyik helyen 1,2,3 másik helyen 1,3,4 :)

_________________
http://www.subbass.hu
[steam]krisz_nvidia[/steam]
Admin Rendszer v1.3
http://csgoskins.net/?rid=76561198147396400


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Arany fegyverek öléstől menübe.
HozzászólásElküldve: 2014.09.08. 16:18 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Igaz, köszi...

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole