hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 17:02



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 360 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 360 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fire in the hole!
HozzászólásElküldve: 2014.09.14. 19:37 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 16:46
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Eszt hol tudom szerkeszteni Fire in the hole?
Vagy lehet-e?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fire in the hole!
HozzászólásElküldve: 2014.09.14. 20:10 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.21. 19:30
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 41 alkalommal
Ezzel a pluginnal át lehet írni:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN_NAME "Fire in the hole!"
  4. #define PLUGIN_VERSION "0.1"
  5. #define PLUGIN_AUTHOR "VEN"
  6.  
  7. enum grenade {
  8. GRENADE_HE,
  9. GRENADE_FLASH,
  10. GRENADE_SMOKE
  11. }
  12.  
  13. // EDITABLE: grenade description
  14. new const g_grenade_description[_:grenade][] = {
  15. "[Robbano]",
  16. "[Villano]",
  17. "[Fust]"
  18. }
  19.  
  20. enum color {
  21. COLOR_NORMAL,
  22. COLOR_RED,
  23. COLOR_BLUE,
  24. COLOR_GRAY,
  25. COLOR_GREEN
  26. }
  27.  
  28. // EDITABLE: grenade description text color
  29. new const g_grenade_desccolor[_:grenade] = {
  30. COLOR_RED,
  31. COLOR_GRAY,
  32. COLOR_GREEN
  33. }
  34.  
  35. new const g_grenade_weaponid[_:grenade] = {
  36. CSW_HEGRENADE,
  37. CSW_FLASHBANG,
  38. CSW_SMOKEGRENADE
  39. }
  40.  
  41. #define COLORCODE_NORMAL 0x01
  42. #define COLORCODE_TEAM 0x03
  43. #define COLORCODE_LOCATION 0x04
  44.  
  45. new const g_color_code[_:color] = {
  46. COLORCODE_NORMAL,
  47. COLORCODE_TEAM,
  48. COLORCODE_TEAM,
  49. COLORCODE_TEAM,
  50. COLORCODE_LOCATION
  51. }
  52.  
  53. new const g_color_teamname[_:color][] = {
  54. "",
  55. "TERRORIST",
  56. "CT",
  57. "SPECTATOR",
  58. ""
  59. }
  60.  
  61. #define RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER 5
  62.  
  63. enum radiotext_msgarg {
  64. RADIOTEXT_MSGARG_PRINTDEST = 1,
  65. RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID,
  66. RADIOTEXT_MSGARG_TEXTTYPE,
  67. RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME,
  68. RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE,
  69. }
  70.  
  71. new const g_required_radiotype[] = "#Fire_in_the_hole"
  72. new const g_radiotext_template[] = "%s (RADIO): Fire in the hole!"
  73.  
  74. new g_msgid_saytext
  75. new g_msgid_teaminfo
  76.  
  77. public plugin_init() {
  78. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
  79.  
  80. register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text")
  81.  
  82. g_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText")
  83. g_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo")
  84. }
  85.  
  86. public message_text(msgid, dest, id) {
  87. if (get_msg_args() != RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER || get_msg_argtype(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE) != ARG_STRING)
  88. return PLUGIN_CONTINUE
  89.  
  90. static arg[32]
  91. get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE, arg, sizeof arg - 1)
  92. if (!equal(arg, g_required_radiotype))
  93. return PLUGIN_CONTINUE
  94.  
  95. get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID, arg, sizeof arg - 1)
  96. new caller = str_to_num(arg)
  97. if (!is_user_alive(caller))
  98. return PLUGIN_CONTINUE
  99.  
  100. new clip, ammo, weapon
  101. weapon = get_user_weapon(caller, clip, ammo)
  102. for (new i; i < sizeof g_grenade_weaponid; ++i) {
  103. if (g_grenade_weaponid[i] == weapon) {
  104. static text[192]
  105. new pos = 0
  106. text[pos++] = g_color_code[COLOR_NORMAL]
  107.  
  108. get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME, arg, sizeof arg - 1)
  109. pos += formatex(text[pos], sizeof text - pos - 1, g_radiotext_template, arg)
  110. copy(text[++pos], sizeof text - pos - 1, g_grenade_description[i])
  111.  
  112. new desccolor = g_grenade_desccolor[i]
  113. if ((text[--pos] = g_color_code[desccolor]) == COLORCODE_TEAM) {
  114. static teamname[12]
  115. get_user_team(id, teamname, sizeof teamname - 1)
  116.  
  117. if (!equal(teamname, g_color_teamname[desccolor])) {
  118. msg_teaminfo(id, g_color_teamname[desccolor])
  119. msg_saytext(id, text)
  120. msg_teaminfo(id, teamname)
  121.  
  122. return PLUGIN_HANDLED
  123. }
  124. }
  125.  
  126. msg_saytext(id, text)
  127.  
  128. return PLUGIN_HANDLED
  129. }
  130. }
  131.  
  132. return PLUGIN_CONTINUE
  133. }
  134.  
  135. msg_teaminfo(id, teamname[]) {
  136. message_begin(MSG_ONE, g_msgid_teaminfo, _, id)
  137. write_byte(id)
  138. write_string(teamname)
  139. message_end()
  140. }
  141.  
  142. msg_saytext(id, text[]) {
  143. message_begin(MSG_ONE, g_msgid_saytext, _, id)
  144. write_byte(id)
  145. write_string(text)
  146. message_end()
  147. }


Itt tudod szerkeszteni: new const g_radiotext_template[] = "%s (RADIO): Fire in the hole!"

Homer írta:
Eszt hol tudom szerkeszteni Fire in the hole?
Vagy lehet-e?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fire in the hole!
HozzászólásElküldve: 2014.09.14. 20:36 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 16:46
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
HA átírom akkor ugyan aszt irja ki (Fire in the hole) es nem irja utána [He Granade] !

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN_NAME "Fire in the hole!"
  4. #define PLUGIN_VERSION "0.1"
  5. #define PLUGIN_AUTHOR "VEN"
  6.  
  7. enum grenade {
  8. GRENADE_HE,
  9. GRENADE_FLASH,
  10. GRENADE_SMOKE
  11. }
  12.  
  13. // EDITABLE: grenade description
  14. new const g_grenade_description[_:grenade][] = {
  15. "[He Granade]",
  16. "[Flash Granade]",
  17. "[Smoke Granade]"
  18. }
  19.  
  20. enum color {
  21. COLOR_NORMAL,
  22. COLOR_RED,
  23. COLOR_BLUE,
  24. COLOR_GRAY,
  25. COLOR_GREEN
  26. }
  27.  
  28. // EDITABLE: grenade description text color
  29. new const g_grenade_desccolor[_:grenade] = {
  30. COLOR_RED,
  31. COLOR_GRAY,
  32. COLOR_GREEN
  33. }
  34.  
  35. new const g_grenade_weaponid[_:grenade] = {
  36. CSW_HEGRENADE,
  37. CSW_FLASHBANG,
  38. CSW_SMOKEGRENADE
  39. }
  40.  
  41. #define COLORCODE_NORMAL 0x01
  42. #define COLORCODE_TEAM 0x03
  43. #define COLORCODE_LOCATION 0x04
  44.  
  45. new const g_color_code[_:color] = {
  46. COLORCODE_NORMAL,
  47. COLORCODE_TEAM,
  48. COLORCODE_TEAM,
  49. COLORCODE_TEAM,
  50. COLORCODE_LOCATION
  51. }
  52.  
  53. new const g_color_teamname[_:color][] = {
  54. "",
  55. "TERRORIST",
  56. "CT",
  57. "SPECTATOR",
  58. ""
  59. }
  60.  
  61. #define RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER 5
  62.  
  63. enum radiotext_msgarg {
  64. RADIOTEXT_MSGARG_PRINTDEST = 1,
  65. RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID,
  66. RADIOTEXT_MSGARG_TEXTTYPE,
  67. RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME,
  68. RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE,
  69. }
  70.  
  71. new const g_required_radiotype[] = "Vigyaz granatot!"
  72. new const g_radiotext_template[] = "%s (RADIO): Vigyaz granatot!"
  73.  
  74. new g_msgid_saytext
  75. new g_msgid_teaminfo
  76.  
  77. public plugin_init() {
  78. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
  79.  
  80. register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text")
  81.  
  82. g_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText")
  83. g_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo")
  84. }
  85.  
  86. public message_text(msgid, dest, id) {
  87. if (get_msg_args() != RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER || get_msg_argtype(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE) != ARG_STRING)
  88. return PLUGIN_CONTINUE
  89.  
  90. static arg[32]
  91. get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE, arg, sizeof arg - 1)
  92. if (!equal(arg, g_required_radiotype))
  93. return PLUGIN_CONTINUE
  94.  
  95. get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID, arg, sizeof arg - 1)
  96. new caller = str_to_num(arg)
  97. if (!is_user_alive(caller))
  98. return PLUGIN_CONTINUE
  99.  
  100. new clip, ammo, weapon
  101. weapon = get_user_weapon(caller, clip, ammo)
  102. for (new i; i < sizeof g_grenade_weaponid; ++i) {
  103. if (g_grenade_weaponid[i] == weapon) {
  104. static text[192]
  105. new pos = 0
  106. text[pos++] = g_color_code[COLOR_NORMAL]
  107.  
  108. get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME, arg, sizeof arg - 1)
  109. pos += formatex(text[pos], sizeof text - pos - 1, g_radiotext_template, arg)
  110. copy(text[++pos], sizeof text - pos - 1, g_grenade_description[i])
  111.  
  112. new desccolor = g_grenade_desccolor[i]
  113. if ((text[--pos] = g_color_code[desccolor]) == COLORCODE_TEAM) {
  114. static teamname[12]
  115. get_user_team(id, teamname, sizeof teamname - 1)
  116.  
  117. if (!equal(teamname, g_color_teamname[desccolor])) {
  118. msg_teaminfo(id, g_color_teamname[desccolor])
  119. msg_saytext(id, text)
  120. msg_teaminfo(id, teamname)
  121.  
  122. return PLUGIN_HANDLED
  123. }
  124. }
  125.  
  126. msg_saytext(id, text)
  127.  
  128. return PLUGIN_HANDLED
  129. }
  130. }
  131.  
  132. return PLUGIN_CONTINUE
  133. }
  134.  
  135. msg_teaminfo(id, teamname[]) {
  136. message_begin(MSG_ONE, g_msgid_teaminfo, _, id)
  137. write_byte(id)
  138. write_string(teamname)
  139. message_end()
  140. }
  141.  
  142. msg_saytext(id, text[]) {
  143. message_begin(MSG_ONE, g_msgid_saytext, _, id)
  144. write_byte(id)
  145. write_string(text)
  146. message_end()
  147. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fire in the hole!
HozzászólásElküldve: 2014.09.14. 21:00 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.16. 18:17
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
MOnd el konkrtéan, hogy mi kell és megszerkztem neked!.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fire in the hole!
HozzászólásElküldve: 2014.09.14. 21:11 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 16:46
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
amikor eldobol egy gránátot akkor esz irja "Fire in the hole" és át akkarom irni erre : vigyáz gránát
nem tom hogy vmi lang.txt be át lehet mert nem találtam sehol se

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fire in the hole!
HozzászólásElküldve: 2014.09.14. 21:16 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.16. 18:17
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN_NAME "Fire in the hole!"
  4. #define PLUGIN_VERSION "0.1"
  5. #define PLUGIN_AUTHOR "VEN"
  6.  
  7. enum grenade {
  8. GRENADE_HE,
  9. GRENADE_FLASH,
  10. GRENADE_SMOKE
  11. }
  12.  
  13. // EDITABLE: grenade description
  14. new const g_grenade_description[_:grenade][] = {
  15. "~",
  16. "~",
  17. "~"
  18. }
  19.  
  20. enum color {
  21. COLOR_NORMAL,
  22. COLOR_RED,
  23. COLOR_BLUE,
  24. COLOR_GRAY,
  25. COLOR_GREEN
  26. }
  27.  
  28. // EDITABLE: grenade description text color
  29. new const g_grenade_desccolor[_:grenade] = {
  30. COLOR_RED,
  31. COLOR_GRAY,
  32. COLOR_GREEN
  33. }
  34.  
  35. new const g_grenade_weaponid[_:grenade] = {
  36. CSW_HEGRENADE,
  37. CSW_FLASHBANG,
  38. CSW_SMOKEGRENADE
  39. }
  40.  
  41. #define COLORCODE_NORMAL 0x01
  42. #define COLORCODE_TEAM 0x03
  43. #define COLORCODE_LOCATION 0x04
  44.  
  45. new const g_color_code[_:color] = {
  46. COLORCODE_NORMAL,
  47. COLORCODE_TEAM,
  48. COLORCODE_TEAM,
  49. COLORCODE_TEAM,
  50. COLORCODE_LOCATION
  51. }
  52.  
  53. new const g_color_teamname[_:color][] = {
  54. "",
  55. "TERRORIST",
  56. "CT",
  57. "SPECTATOR",
  58. ""
  59. }
  60.  
  61. #define RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER 5
  62.  
  63. enum radiotext_msgarg {
  64. RADIOTEXT_MSGARG_PRINTDEST = 1,
  65. RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID,
  66. RADIOTEXT_MSGARG_TEXTTYPE,
  67. RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME,
  68. RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE,
  69. }
  70.  
  71. new const g_required_radiotype[] = "#Fire_in_the_hole"
  72. new const g_radiotext_template[] = "%s (RADIO): Vigyazz granat!"
  73.  
  74. new g_msgid_saytext
  75. new g_msgid_teaminfo
  76.  
  77. public plugin_init() {
  78. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
  79.  
  80. register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text")
  81.  
  82. g_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText")
  83. g_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo")
  84. }
  85.  
  86. public message_text(msgid, dest, id) {
  87. if (get_msg_args() != RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER || get_msg_argtype(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE) != ARG_STRING)
  88. return PLUGIN_CONTINUE
  89.  
  90. static arg[32]
  91. get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE, arg, sizeof arg - 1)
  92. if (!equal(arg, g_required_radiotype))
  93. return PLUGIN_CONTINUE
  94.  
  95. get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID, arg, sizeof arg - 1)
  96. new caller = str_to_num(arg)
  97. if (!is_user_alive(caller))
  98. return PLUGIN_CONTINUE
  99.  
  100. new clip, ammo, weapon
  101. weapon = get_user_weapon(caller, clip, ammo)
  102. for (new i; i < sizeof g_grenade_weaponid; ++i) {
  103. if (g_grenade_weaponid[i] == weapon) {
  104. static text[192]
  105. new pos = 0
  106. text[pos++] = g_color_code[COLOR_NORMAL]
  107.  
  108. get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME, arg, sizeof arg - 1)
  109. pos += formatex(text[pos], sizeof text - pos - 1, g_radiotext_template, arg)
  110. copy(text[++pos], sizeof text - pos - 1, g_grenade_description[i])
  111.  
  112. new desccolor = g_grenade_desccolor[i]
  113. if ((text[--pos] = g_color_code[desccolor]) == COLORCODE_TEAM) {
  114. static teamname[12]
  115. get_user_team(id, teamname, sizeof teamname - 1)
  116.  
  117. if (!equal(teamname, g_color_teamname[desccolor])) {
  118. msg_teaminfo(id, g_color_teamname[desccolor])
  119. msg_saytext(id, text)
  120. msg_teaminfo(id, teamname)
  121.  
  122. return PLUGIN_HANDLED
  123. }
  124. }
  125.  
  126. msg_saytext(id, text)
  127.  
  128. return PLUGIN_HANDLED
  129. }
  130. }
  131.  
  132. return PLUGIN_CONTINUE
  133. }
  134.  
  135. msg_teaminfo(id, teamname[]) {
  136. message_begin(MSG_ONE, g_msgid_teaminfo, _, id)
  137. write_byte(id)
  138. write_string(teamname)
  139. message_end()
  140. }
  141.  
  142. msg_saytext(id, text[]) {
  143. message_begin(MSG_ONE, g_msgid_saytext, _, id)
  144. write_byte(id)
  145. write_string(text)
  146. message_end()
  147. }
  148.  
  149. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  150. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  151. */
  152.  

így gondoltad, ha szeretnéd, akkor majd csinosítom (de azt már priviben).

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fire in the hole!
HozzászólásElküldve: 2014.09.14. 21:20 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 16:46
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hát nem tudom mert nekem ugy kellen hogy kirja [HE granade]....stb de itt szerintem nem fogja ki irni de azért kosz

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fire in the hole!
HozzászólásElküldve: 2014.09.14. 22:13 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.21. 19:30
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 41 alkalommal
Try:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN_NAME "Fire in the hole!"
  4. #define PLUGIN_VERSION "0.1"
  5. #define PLUGIN_AUTHOR "VEN"
  6.  
  7. enum grenade {
  8. GRENADE_HE,
  9. GRENADE_FLASH,
  10. GRENADE_SMOKE
  11. }
  12.  
  13. // EDITABLE: grenade description
  14. new const g_grenade_description[_:grenade][] = {
  15. "[Robbano]",
  16. "[Villano]",
  17. "[Fust]"
  18. }
  19.  
  20. enum color {
  21. COLOR_NORMAL,
  22. COLOR_RED,
  23. COLOR_BLUE,
  24. COLOR_GRAY,
  25. COLOR_GREEN
  26. }
  27.  
  28. // EDITABLE: grenade description text color
  29. new const g_grenade_desccolor[_:grenade] = {
  30. COLOR_RED,
  31. COLOR_GRAY,
  32. COLOR_GREEN
  33. }
  34.  
  35. new const g_grenade_weaponid[_:grenade] = {
  36. CSW_HEGRENADE,
  37. CSW_FLASHBANG,
  38. CSW_SMOKEGRENADE
  39. }
  40.  
  41. #define COLORCODE_NORMAL 0x01
  42. #define COLORCODE_TEAM 0x03
  43. #define COLORCODE_LOCATION 0x04
  44.  
  45. new const g_color_code[_:color] = {
  46. COLORCODE_NORMAL,
  47. COLORCODE_TEAM,
  48. COLORCODE_TEAM,
  49. COLORCODE_TEAM,
  50. COLORCODE_LOCATION
  51. }
  52.  
  53. new const g_color_teamname[_:color][] = {
  54. "",
  55. "TERRORIST",
  56. "CT",
  57. "SPECTATOR",
  58. ""
  59. }
  60.  
  61. #define RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER 5
  62.  
  63. enum radiotext_msgarg {
  64. RADIOTEXT_MSGARG_PRINTDEST = 1,
  65. RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID,
  66. RADIOTEXT_MSGARG_TEXTTYPE,
  67. RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME,
  68. RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE,
  69. }
  70.  
  71. new const g_required_radiotype[] = "#Fire_in_the_hole"
  72. new const g_radiotext_template[] = "%s (RADIO): Vigyazz granat!"
  73.  
  74. new g_msgid_saytext
  75. new g_msgid_teaminfo
  76.  
  77. public plugin_init() {
  78. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
  79.  
  80. register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text")
  81.  
  82. g_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText")
  83. g_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo")
  84. }
  85.  
  86. public message_text(msgid, dest, id) {
  87. if (get_msg_args() != RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER || get_msg_argtype(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE) != ARG_STRING)
  88. return PLUGIN_CONTINUE
  89.  
  90. static arg[32]
  91. get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE, arg, sizeof arg - 1)
  92. if (!equal(arg, g_required_radiotype))
  93. return PLUGIN_CONTINUE
  94.  
  95. get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID, arg, sizeof arg - 1)
  96. new caller = str_to_num(arg)
  97. if (!is_user_alive(caller))
  98. return PLUGIN_CONTINUE
  99.  
  100. new clip, ammo, weapon
  101. weapon = get_user_weapon(caller, clip, ammo)
  102. for (new i; i < sizeof g_grenade_weaponid; ++i) {
  103. if (g_grenade_weaponid[i] == weapon) {
  104. static text[192]
  105. new pos = 0
  106. text[pos++] = g_color_code[COLOR_NORMAL]
  107.  
  108. get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME, arg, sizeof arg - 1)
  109. pos += formatex(text[pos], sizeof text - pos - 1, g_radiotext_template, arg)
  110. copy(text[++pos], sizeof text - pos - 1, g_grenade_description[i])
  111.  
  112. new desccolor = g_grenade_desccolor[i]
  113. if ((text[--pos] = g_color_code[desccolor]) == COLORCODE_TEAM) {
  114. static teamname[12]
  115. get_user_team(id, teamname, sizeof teamname - 1)
  116.  
  117. if (!equal(teamname, g_color_teamname[desccolor])) {
  118. msg_teaminfo(id, g_color_teamname[desccolor])
  119. msg_saytext(id, text)
  120. msg_teaminfo(id, teamname)
  121.  
  122. return PLUGIN_HANDLED
  123. }
  124. }
  125.  
  126. msg_saytext(id, text)
  127.  
  128. return PLUGIN_HANDLED
  129. }
  130. }
  131.  
  132. return PLUGIN_CONTINUE
  133. }
  134.  
  135. msg_teaminfo(id, teamname[]) {
  136. message_begin(MSG_ONE, g_msgid_teaminfo, _, id)
  137. write_byte(id)
  138. write_string(teamname)
  139. message_end()
  140. }
  141.  
  142. msg_saytext(id, text[]) {
  143. message_begin(MSG_ONE, g_msgid_saytext, _, id)
  144. write_byte(id)
  145. write_string(text)
  146. message_end()
  147. }


Ezt ne írd át:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const g_required_radiotype[] = "#Fire_in_the_hole"


Így már a kiírás is működni fog. :)

Homer írta:
Hát nem tudom mert nekem ugy kellen hogy kirja [HE granade]....stb de itt szerintem nem fogja ki irni de azért kosz


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fire in the hole!
HozzászólásElküldve: 2014.09.14. 22:32 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.16. 18:17
Hozzászólások: 347
Megköszönt másnak: 7 alkalommal
Megköszönték neki: 30 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. #define PLUGIN_NAME "Fire in the hole!"
  4. #define PLUGIN_VERSION "0.1"
  5. #define PLUGIN_AUTHOR "VEN"
  6.  
  7. enum grenade {
  8. GRENADE_HE,
  9. GRENADE_FLASH,
  10. GRENADE_SMOKE
  11. }
  12.  
  13. // EDITABLE: grenade description
  14. new const g_grenade_description[_:grenade][] = {
  15. "Gránát",
  16. "Villanó",
  17. "Füst"
  18. }
  19.  
  20. enum color {
  21. COLOR_NORMAL,
  22. COLOR_RED,
  23. COLOR_BLUE,
  24. COLOR_GRAY,
  25. COLOR_GREEN
  26. }
  27.  
  28. // EDITABLE: grenade description text color
  29. new const g_grenade_desccolor[_:grenade] = {
  30. COLOR_RED,
  31. COLOR_GRAY,
  32. COLOR_GREEN
  33. }
  34.  
  35. new const g_grenade_weaponid[_:grenade] = {
  36. CSW_HEGRENADE,
  37. CSW_FLASHBANG,
  38. CSW_SMOKEGRENADE
  39. }
  40.  
  41. #define COLORCODE_NORMAL 0x01
  42. #define COLORCODE_TEAM 0x03
  43. #define COLORCODE_LOCATION 0x04
  44.  
  45. new const g_color_code[_:color] = {
  46. COLORCODE_NORMAL,
  47. COLORCODE_TEAM,
  48. COLORCODE_TEAM,
  49. COLORCODE_TEAM,
  50. COLORCODE_LOCATION
  51. }
  52.  
  53. new const g_color_teamname[_:color][] = {
  54. "",
  55. "TERRORIST",
  56. "CT",
  57. "SPECTATOR",
  58. ""
  59. }
  60.  
  61. #define RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER 5
  62.  
  63. enum radiotext_msgarg {
  64. RADIOTEXT_MSGARG_PRINTDEST = 1,
  65. RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID,
  66. RADIOTEXT_MSGARG_TEXTTYPE,
  67. RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME,
  68. RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE,
  69. }
  70.  
  71. new const g_required_radiotype[] = "#Fire_in_the_hole"
  72. new const g_radiotext_template[] = "%s (RADIO): Vigyazz granat!"
  73.  
  74. new g_msgid_saytext
  75. new g_msgid_teaminfo
  76.  
  77. public plugin_init() {
  78. register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
  79.  
  80. register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text")
  81.  
  82. g_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText")
  83. g_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo")
  84. }
  85.  
  86. public message_text(msgid, dest, id) {
  87. if (get_msg_args() != RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER || get_msg_argtype(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE) != ARG_STRING)
  88. return PLUGIN_CONTINUE
  89.  
  90. static arg[32]
  91. get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE, arg, sizeof arg - 1)
  92. if (!equal(arg, g_required_radiotype))
  93. return PLUGIN_CONTINUE
  94.  
  95. get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID, arg, sizeof arg - 1)
  96. new caller = str_to_num(arg)
  97. if (!is_user_alive(caller))
  98. return PLUGIN_CONTINUE
  99.  
  100. new clip, ammo, weapon
  101. weapon = get_user_weapon(caller, clip, ammo)
  102. for (new i; i < sizeof g_grenade_weaponid; ++i) {
  103. if (g_grenade_weaponid[i] == weapon) {
  104. static text[192]
  105. new pos = 0
  106. text[pos++] = g_color_code[COLOR_NORMAL]
  107.  
  108. get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME, arg, sizeof arg - 1)
  109. pos += formatex(text[pos], sizeof text - pos - 1, g_radiotext_template, arg)
  110. copy(text[++pos], sizeof text - pos - 1, g_grenade_description[i])
  111.  
  112. new desccolor = g_grenade_desccolor[i]
  113. if ((text[--pos] = g_color_code[desccolor]) == COLORCODE_TEAM) {
  114. static teamname[12]
  115. get_user_team(id, teamname, sizeof teamname - 1)
  116.  
  117. if (!equal(teamname, g_color_teamname[desccolor])) {
  118. msg_teaminfo(id, g_color_teamname[desccolor])
  119. msg_saytext(id, text)
  120. msg_teaminfo(id, teamname)
  121.  
  122. return PLUGIN_HANDLED
  123. }
  124. }
  125.  
  126. msg_saytext(id, text)
  127.  
  128. return PLUGIN_HANDLED
  129. }
  130. }
  131.  
  132. return PLUGIN_CONTINUE
  133. }
  134.  
  135. msg_teaminfo(id, teamname[]) {
  136. message_begin(MSG_ONE, g_msgid_teaminfo, _, id)
  137. write_byte(id)
  138. write_string(teamname)
  139. message_end()
  140. }
  141.  
  142. msg_saytext(id, text[]) {
  143. message_begin(MSG_ONE, g_msgid_saytext, _, id)
  144. write_byte(id)
  145. write_string(text)
  146. message_end()
  147. }
  148.  
  149. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  150. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  151. */
  152.  

Tessék

U.I Ne íd már neki a hülyeséget.:)
Mert kettőnkből nem tud kijönni..
Ezt kérted tessék. Szívesen

_________________
Kép

Ők köszönték meg golden15 nek ezt a hozzászólást: Homer (2014.09.14. 22:40)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fire in the hole!
HozzászólásElküldve: 2014.09.14. 22:40 
Offline
Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 16:46
Hozzászólások: 39
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hát mind2 ugyan az mind2 működik köszönöm mind2-toknek :xicon_e_biggrin:

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 24 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole