hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 16:55



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 524 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 524 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Menü javítás:
HozzászólásElküldve: 2014.09.20. 13:01 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Valaki javítaná?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "crazy"
  13.  
  14. #define DROG_SEBESSEG 600.0
  15.  
  16. new message[192]
  17. new nev[32]
  18. new Temp[192]
  19. static color[10]
  20. new g_vault
  21. new olesek[33]
  22. new szint[33]
  23. new pontok[33]
  24. new name[33][32]
  25. new killp, killhsp
  26. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  27.  
  28. enum shopitems
  29. {
  30. KESEK,
  31. USPK,
  32. GRANATPACK,
  33. SEBESSEG,
  34. UJRAELEDES,
  35. HOHP,
  36. M4A1,
  37. AK47
  38. };
  39. new cvar_bolt[shopitems]
  40.  
  41. new bool:activ_sebesseg[33]
  42. new bool:activ_lathatatlan[33]
  43. new bool:activ_onehit[33]
  44. new bool:activ_halhatatlan[33]
  45.  
  46. #define MAX_SHOP_ITEM 9
  47. #define ASD 13
  48.  
  49. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  50.  
  51. new const szamok[ASD] = {
  52. 2,
  53. 4,
  54. 6,
  55. 10,
  56. 15,
  57. 20,
  58. 26,
  59. 33,
  60. 39,
  61. 47,
  62. 67,
  63. 79,
  64. 100
  65.  
  66. }
  67.  
  68. new const rangok[ASD+1][] = {
  69. "Nokedli",
  70. "Bot",
  71. "Kezdő",
  72. "HaladĂł",
  73. "HĂłember",
  74. "Ă–rult",
  75. "LoL",
  76. "Aimos",
  77. "Mester",
  78. "NagyMester",
  79. "Predátor",
  80. "LegenD",
  81. "FĂ©lIsten",
  82. "Isten"
  83. }
  84. public plugin_init() {
  85.  
  86. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  87.  
  88. killp = register_cvar("pont_kill", "4")
  89. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "8")
  90.  
  91. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  92. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "10")
  93. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "30")
  94.  
  95. register_clcmd("say", "sayhook")
  96. register_clcmd("say_team", "tshook")
  97. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  98. register_clcmd("say /adas", "adas")
  99. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  100.  
  101. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  102. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  103. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  104. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  105.  
  106. cvar_bolt[KESEK] = register_cvar("bolt_1", "0")
  107. cvar_bolt[USPK] = register_cvar("bolt_2", "0")
  108. cvar_bolt[GRANATPACK] = register_cvar("bolt_3", "10")
  109. cvar_bolt[SEBESSEG] = register_cvar("bolt_4", "5")
  110. cvar_bolt[UJRAELEDES] = register_cvar("bolt_5", "10")
  111. cvar_bolt[HOHP] = register_cvar("bolt_6", "15")
  112. cvar_bolt[M4A1] = register_cvar("bolt_7", "15")
  113. cvar_bolt[AK47] = register_cvar("bolt_8", "15")
  114.  
  115. g_vault = nvault_open("allin")
  116.  
  117. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  118. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  119. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  120. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  121. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  122. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  123. new itemszam = (_:shopitems)
  124. if(MAX_SHOP_ITEM != itemszam)
  125. {
  126. set_fail_state("Valamit elrontottal. A shopitems tombben es a shop_item_names tombben nem ugyanannyi elem van")
  127. }
  128. }
  129. public sayhook(id)
  130. {
  131.  
  132. read_args (message, 191)
  133. remove_quotes (message)
  134. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  135. {
  136. return PLUGIN_CONTINUE
  137. }
  138. get_user_name(id, nev, 31)
  139.  
  140. if(is_user_admin(id))
  141. {
  142. if(is_user_alive(id)) {
  143. get_user_team(id, color, 9)
  144. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  145.  
  146. }
  147. else {
  148. get_user_team(id, color, 9)
  149. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  150. }
  151. }else{
  152. if(is_user_alive(id)) {
  153. get_user_team(id, color, 9)
  154. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  155.  
  156. }
  157. else {
  158. get_user_team(id, color, 9)
  159. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  160. }
  161. }
  162. sendmessage(color)
  163. return PLUGIN_HANDLED
  164. }
  165. public tshook(id)
  166. {
  167. read_args (message, 191)
  168. remove_quotes (message)
  169. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  170. {
  171. return PLUGIN_CONTINUE
  172. }
  173. get_user_name(id, nev, 31)
  174. new playerTeam = get_user_team(id)
  175. new playerTeamName[19]
  176. switch (playerTeam)
  177. {
  178. case 1: {
  179. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  180.  
  181. }
  182. case 2: {
  183. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  184.  
  185. }
  186. default:
  187. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  188. }
  189. if(is_user_admin(id))
  190. {
  191. if(is_user_alive(id))
  192. {
  193. get_user_team(id, color, 9)
  194. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  195.  
  196. }
  197. else
  198. {
  199. get_user_team(id, color, 9)
  200. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  201. }
  202. }else{
  203. if(is_user_alive(id))
  204. {
  205. get_user_team(id, color, 9)
  206. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  207.  
  208. }
  209. else
  210. {
  211. get_user_team(id, color, 9)
  212. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  213. }
  214. }
  215. sendtmessage(color, playerTeam)
  216. return PLUGIN_HANDLED
  217. }
  218. public sendmessage(color[])
  219. {
  220. new teamName[10]
  221. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  222. {
  223. get_user_team (player, teamName, 9)
  224. teamf (player, color)
  225. elkuldes(player, Temp)
  226. teamf(player, teamName)
  227. }
  228. }
  229. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  230. {
  231. new teamName[10]
  232. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  233. {
  234. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  235. {
  236. get_user_team (player, teamName, 9)
  237. elkuldes(player, Temp)
  238. teamf (player, teamName)
  239. teamf (player, color)
  240. }
  241. }
  242. }
  243. public teamf(player, team[])
  244. {
  245. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  246. write_byte(player)
  247. write_string(team)
  248. message_end()
  249. }
  250. public elkuldes(player, Temp[])
  251. {
  252.  
  253. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  254. write_byte( player )
  255. write_string( Temp )
  256. message_end()
  257.  
  258. }
  259.  
  260. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  261. {
  262. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  263. return PLUGIN_CONTINUE;
  264.  
  265. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  266. {
  267. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  268. }
  269. else
  270. {
  271. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  272. }
  273. return PLUGIN_CONTINUE
  274. }
  275. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  276. {
  277. if(activ_onehit[attacker])
  278. {
  279. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  280. }
  281. if(activ_halhatatlan[victim])
  282. {
  283. return HAM_SUPERCEDE
  284. }
  285. return HAM_IGNORED
  286. }
  287. public fw_player_spawn(id)
  288. {
  289. activ_halhatatlan[id] = false
  290. activ_onehit[id] = false
  291. activ_sebesseg[id] = false
  292. }
  293. public fw_player_spawn_post(id)
  294. {
  295. if(activ_lathatatlan[id])
  296. {
  297. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  298. activ_lathatatlan[id] = false
  299. }
  300. }
  301. public Event_Change_Weapon(id)
  302. {
  303. if(activ_sebesseg[id])
  304. {
  305. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  306. }
  307. return PLUGIN_CONTINUE
  308. }
  309. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  310. {
  311. formatex(Item, charsmax(Item),"\r.:[R]3\w[L][O]\yAD]:. \rDeathrun Bolt:^n\ySzinted:\r%s \w| \yKell még:\r%d \w| \yPontjaid:\r%d",rangok[szint[id]],szamok[szint[id]]-olesek[id],pontok[id] )
  312. new Menu = menu_create(Item, "Shoph")
  313. menu_additem(menu, "\wElso Menupont", "1", 0);
  314. menu_additem(menu, "\wElso Menupont", "2", 0);
  315. menu_additem(menu, "\wElso Menupont", "3", 0);
  316. menu_additem(menu, "\wElso Menupont", "4", 0);
  317. menu_additem(menu, "\wElso Menupont", "5", 0);
  318. menu_additem(menu, "\wElso Menupont", "6", 0);
  319. }
  320. menu_setprop(Menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  321. menu_display(id, Menu)
  322.  
  323. return PLUGIN_HANDLED
  324. }
  325. public Shoph(id, menu, item)
  326. {
  327. if( item == MENU_EXIT )
  328. {
  329. menu_destroy(menu)
  330. return PLUGIN_HANDLED
  331. }
  332. new data[6], iName[64]
  333. new access, callback
  334. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
  335.  
  336. new key = str_to_num(data)
  337. new elo = is_user_alive(id)
  338. new ar[_:shopitems+1]
  339. for(new i=1; i<_:shopitems+1; i++)
  340. {
  341. ar[i] = get_pcvar_num(cvar_bolt[shopitems:(i-1)])
  342. }
  343.  
  344. switch(key)
  345. {
  346. case 1:
  347. {
  348. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  349. {
  350. pontok[id] -= ar[key]
  351. give_item(id, "weapon_flashbang")
  352. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  353. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  354. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^1Gratulálunk, Sikeresen megkaptad a ^4gránátokat!")
  355. }
  356. else
  357. {
  358. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^1Sajnos, nincs elég ^4pontod")
  359. }
  360. }
  361. case 2:
  362. {
  363. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  364. {
  365. pontok[id] -= ar[key]
  366. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  367. activ_sebesseg[id] = true
  368. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^1A ^4sebességed ^1gyorsitva lett!")
  369. }
  370. else
  371. {
  372. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^1Sajnos, nincs elég ^4pontod")
  373. }
  374. }
  375. case 3:
  376. {
  377. if (pontok[id] >= ar[key] && !elo)
  378. {
  379. pontok[id] -= ar[key]
  380. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  381. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^1Gratulálunk, Sikeresen ^4Újraéledtél!")
  382. }
  383. else if(elo)
  384. {
  385. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^4Elők ^1nem használhatják!")
  386. }
  387. else
  388. {
  389. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^1Sajnos, nincs elég ^4pontod")
  390. }
  391. }
  392. case 4:
  393. {
  394. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  395. {
  396. pontok[id] -= ar[key]
  397. set_user_health(id, get_user_health(id)+25)
  398. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^1Gratulálunk, Sikeresen megkaptad az ^4életet!")
  399. }
  400. else
  401. {
  402. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^1Sajnos, nincs elég ^4pontod")
  403. }
  404. }
  405. case 5:
  406. {
  407. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  408. {
  409. pontok[id] -= ar[key];
  410. give_item(id, "weapon_m4a1");
  411. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 30);
  412. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^1Gratulálunk, Sikeresen megkaptad az ^4M4A1-t!")
  413. }
  414. else
  415. {
  416. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^1Sajnos, nincs elég ^4pontod")
  417. }
  418. }
  419. case 6:
  420. {
  421. if (pontok[id] >= ar[key] && elo)
  422. {
  423. pontok[id] -= ar[key]
  424. give_item(id, "weapon_ak47");
  425. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 30);
  426. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^1Gratulálunk, Sikeresen megkaptad az ^4AK47-t!")
  427. }
  428. else
  429. {
  430. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^1Sajnos, nincs elég ^4pontod")
  431. }
  432. }
  433. }
  434. menu_destroy(menu)
  435. return PLUGIN_HANDLED
  436. }
  437.  
  438. public mentes(id)
  439. {
  440. new name[32]
  441. get_user_name(id, name, 31)
  442. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  443.  
  444. format(vaultkey,63,"%s-allin", name)
  445. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i",olesek[id],szint[id], pontok[id])
  446.  
  447. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  448. return PLUGIN_CONTINUE
  449. }
  450. public betoltes(id)
  451. {
  452. new name[32]
  453. get_user_name(id, name, 31)
  454. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  455.  
  456. format(vaultkey,63,"%s-allin", name)
  457. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i",olesek[id],szint[id], pontok[id])
  458.  
  459. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  460. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  461. new oles[32], level[32], pt[32]
  462. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31, pt, 31)
  463. olesek[id] = str_to_num(oles)
  464. szint[id] = str_to_num(level)
  465. pontok[id] = str_to_num(pt)
  466. return PLUGIN_CONTINUE
  467. }
  468. public client_disconnect(id)
  469. {
  470. mentes(id);
  471. remove_task(id);
  472. pontok[id] = 0;
  473. activ_sebesseg[id] = false
  474. }
  475.  
  476. public client_connect(id)
  477. {
  478. get_user_name(id, name[id], 31)
  479. betoltes(id);
  480. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  481. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  482. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  483. }
  484. public adas(id)
  485. {
  486. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  487. {
  488. new menu = menu_create("\r.:[R]3\w[L][O]\yAD]:. \wKinek akarsz pontot adni?", "menu_handler")
  489. new players[32], pnum, tempid
  490. new szName[32], szTempid[10]
  491. get_players(players, pnum)
  492. for( new i; i<pnum; i++ )
  493. {
  494. tempid = players[i];
  495. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  496. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  497. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  498.  
  499. }
  500. menu_display(id, menu, 0)
  501. }
  502. else
  503. {
  504. ColorChat(id, RED, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  505.  
  506. }
  507. }
  508. public menu_handler(id, menu, item)
  509. {
  510. if( item == MENU_EXIT )
  511. {
  512. menu_destroy(menu);
  513. return PLUGIN_HANDLED;
  514. }
  515.  
  516. new data[6], szName[64];
  517. new access, callback;
  518. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  519.  
  520. new tempid = str_to_num(data);
  521.  
  522. if( is_user_alive(tempid) )
  523. {
  524. pontok[tempid] += 10
  525. }
  526. client_cmd(id,"pont_adas")
  527. menu_destroy(menu);
  528. return PLUGIN_HANDLED;
  529. }
  530. public ajandek_1(id)
  531. {
  532. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  533. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^3%d ^4pont ^1jár, mert itt vagy mar 5 perce!", penz)
  534. pontok[id] += penz;
  535. }
  536. public ajandek_2(id)
  537. {
  538. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  539. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^3%d ^4pont ^1jár, mert itt vagy mar 10 perce!", penz)
  540. pontok[id] += penz;
  541. }
  542. public ajandek_3(id)
  543. {
  544. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  545. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^3%d ^4pont ^1jár, mert itt vagy mar 30 perce!", penz)
  546. pontok[id] += penz;
  547. }
  548. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  549. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  550. */
  551.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü javítás:
HozzászólásElküldve: 2014.09.21. 11:29 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.01.30. 19:22
Hozzászólások: 69
Megköszönt másnak: 4 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
V!rusHD írta:
Valaki javítaná?

Konkrétabban nem lehetne?
Hogy mit például.

_________________
Ölésed beautifuL támogatta :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü javítás:
HozzászólásElküldve: 2014.09.21. 11:40 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Talán ha megprobálnád átforditani láttnád, hogy erroros.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü javítás:
HozzászólásElküldve: 2014.09.22. 15:22 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
tessék így lefordul jobbnak láttam átírni a menüdet (a boltos részét) csak annyit javítottam h leforduljon működési hibája lehet.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "crazy"
  13.  
  14. #define DROG_SEBESSEG 600.0
  15.  
  16. new message[192]
  17. new nev[32]
  18. new Temp[192]
  19. static color[10]
  20. new g_vault
  21. new olesek[33]
  22. new szint[33]
  23. new pontok[33]
  24. new name[33][32]
  25. new killp, killhsp
  26. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  27.  
  28. new bool:activ_sebesseg[33]
  29. new bool:activ_lathatatlan[33]
  30. new bool:activ_onehit[33]
  31. new bool:activ_halhatatlan[33]
  32.  
  33. #define MAX_SHOP_ITEM 9
  34. #define ASD 13
  35.  
  36. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  37.  
  38. new const szamok[ASD] = {
  39. 2,
  40. 4,
  41. 6,
  42. 10,
  43. 15,
  44. 20,
  45. 26,
  46. 33,
  47. 39,
  48. 47,
  49. 67,
  50. 79,
  51. 100
  52.  
  53. }
  54.  
  55. new const rangok[ASD+1][] = {
  56. "Nokedli",
  57. "Bot",
  58. "Kezdő",
  59. "HaladĂł",
  60. "HĂłember",
  61. "Ă–rult",
  62. "LoL",
  63. "Aimos",
  64. "Mester",
  65. "NagyMester",
  66. "Predátor",
  67. "LegenD",
  68. "FĂ©lIsten",
  69. "Isten"
  70. }
  71. public plugin_init() {
  72.  
  73. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  74.  
  75. killp = register_cvar("pont_kill", "4")
  76. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "8")
  77.  
  78. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  79. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "10")
  80. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "30")
  81.  
  82. register_clcmd("say", "sayhook")
  83. register_clcmd("say_team", "tshook")
  84. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  85. register_clcmd("say /adas", "adas")
  86. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  87.  
  88. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  89. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  90. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  91. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  92.  
  93.  
  94. g_vault = nvault_open("allin")
  95.  
  96. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  97. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  98. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  99. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  100. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  101. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  102. }
  103. public sayhook(id)
  104. {
  105.  
  106. read_args (message, 191)
  107. remove_quotes (message)
  108. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  109. {
  110. return PLUGIN_CONTINUE
  111. }
  112. get_user_name(id, nev, 31)
  113.  
  114. if(is_user_admin(id))
  115. {
  116. if(is_user_alive(id)) {
  117. get_user_team(id, color, 9)
  118. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  119.  
  120. }
  121. else {
  122. get_user_team(id, color, 9)
  123. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  124. }
  125. }else{
  126. if(is_user_alive(id)) {
  127. get_user_team(id, color, 9)
  128. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  129.  
  130. }
  131. else {
  132. get_user_team(id, color, 9)
  133. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  134. }
  135. }
  136. sendmessage(color)
  137. return PLUGIN_HANDLED
  138. }
  139. public tshook(id)
  140. {
  141. read_args (message, 191)
  142. remove_quotes (message)
  143. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  144. {
  145. return PLUGIN_CONTINUE
  146. }
  147. get_user_name(id, nev, 31)
  148. new playerTeam = get_user_team(id)
  149. new playerTeamName[19]
  150. switch (playerTeam)
  151. {
  152. case 1: {
  153. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  154.  
  155. }
  156. case 2: {
  157. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  158.  
  159. }
  160. default:
  161. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  162. }
  163. if(is_user_admin(id))
  164. {
  165. if(is_user_alive(id))
  166. {
  167. get_user_team(id, color, 9)
  168. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  169.  
  170. }
  171. else
  172. {
  173. get_user_team(id, color, 9)
  174. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  175. }
  176. }else{
  177. if(is_user_alive(id))
  178. {
  179. get_user_team(id, color, 9)
  180. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  181.  
  182. }
  183. else
  184. {
  185. get_user_team(id, color, 9)
  186. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  187. }
  188. }
  189. sendtmessage(color, playerTeam)
  190. return PLUGIN_HANDLED
  191. }
  192. public sendmessage(color[])
  193. {
  194. new teamName[10]
  195. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  196. {
  197. get_user_team (player, teamName, 9)
  198. teamf (player, color)
  199. elkuldes(player, Temp)
  200. teamf(player, teamName)
  201. }
  202. }
  203. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  204. {
  205. new teamName[10]
  206. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  207. {
  208. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  209. {
  210. get_user_team (player, teamName, 9)
  211. elkuldes(player, Temp)
  212. teamf (player, teamName)
  213. teamf (player, color)
  214. }
  215. }
  216. }
  217. public teamf(player, team[])
  218. {
  219. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  220. write_byte(player)
  221. write_string(team)
  222. message_end()
  223. }
  224. public elkuldes(player, Temp[])
  225. {
  226.  
  227. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  228. write_byte( player )
  229. write_string( Temp )
  230. message_end()
  231.  
  232. }
  233.  
  234. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  235. {
  236. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  237. return PLUGIN_CONTINUE;
  238.  
  239. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  240. {
  241. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  242. }
  243. else
  244. {
  245. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  246. }
  247. return PLUGIN_CONTINUE
  248. }
  249. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  250. {
  251. if(activ_onehit[attacker])
  252. {
  253. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  254. }
  255. if(activ_halhatatlan[victim])
  256. {
  257. return HAM_SUPERCEDE
  258. }
  259. return HAM_IGNORED
  260. }
  261. public fw_player_spawn(id)
  262. {
  263. activ_halhatatlan[id] = false
  264. activ_onehit[id] = false
  265. activ_sebesseg[id] = false
  266. }
  267. public fw_player_spawn_post(id)
  268. {
  269. if(activ_lathatatlan[id])
  270. {
  271. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  272. activ_lathatatlan[id] = false
  273. }
  274. }
  275. public Event_Change_Weapon(id)
  276. {
  277. if(activ_sebesseg[id])
  278. {
  279. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  280. }
  281. return PLUGIN_CONTINUE
  282. }
  283. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  284. {
  285. new Item[512]
  286. formatex(Item, charsmax(Item),"\r.:[R]3\w[L][O]\yAD]:. \rDeathrun Bolt:^n\ySzinted:\r%s \w| \yKell még:\r%d \w| \yPontjaid:\r%d",rangok[szint[id]],szamok[szint[id]]-olesek[id],pontok[id] )
  287. new menu = menu_create(Item, "Shoph");
  288. menu_additem(menu, "Elso menupont", "", 0); // case 0
  289. menu_additem(menu, "Elso menupont", "", 0); // case 1
  290. menu_additem(menu, "Elso menupont", "", 0); // case 2
  291. menu_additem(menu, "Elso menupont", "", 0); // case 3
  292. menu_additem(menu, "Elso menupont", "", 0); // case 4
  293. menu_additem(menu, "Elso menupont", "", 0); // case 5
  294. }
  295. public Shoph(id, menu, item)
  296. {
  297. if(item == MENU_EXIT)
  298. {
  299. menu_cancel(id);
  300. return PLUGIN_HANDLED;
  301. }
  302.  
  303. new command[6], name[64], access, callback;
  304.  
  305. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  306.  
  307. new elo = is_user_alive(id)
  308.  
  309. switch(item)
  310. {
  311. case 0:
  312. {
  313. if (pontok[id] >= 120 && elo)
  314. {
  315. pontok[id] -= 120
  316. give_item(id, "weapon_flashbang")
  317. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  318. give_item(id, "weapon_smokegrenade")
  319. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^1Gratulálunk, Sikeresen megkaptad a ^4gránátokat!")
  320. }
  321. else
  322. {
  323. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^1Sajnos, nincs elég ^4pontod")
  324. }
  325. }
  326. case 1:
  327. {
  328. if (pontok[id] >= 120 && elo)
  329. {
  330. pontok[id] -= 120
  331. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  332. activ_sebesseg[id] = true
  333. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^1A ^4sebességed ^1gyorsitva lett!")
  334. }
  335. else
  336. {
  337. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^1Sajnos, nincs elég ^4pontod")
  338. }
  339. }
  340. case 2:
  341. {
  342. if (pontok[id] >= 120 && !elo)
  343. {
  344. pontok[id] -= 120
  345. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  346. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^1Gratulálunk, Sikeresen ^4Újraéledtél!")
  347. }
  348. else if(elo)
  349. {
  350. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^4Elők ^1nem használhatják!")
  351. }
  352. else
  353. {
  354. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^1Sajnos, nincs elég ^4pontod")
  355. }
  356. }
  357. case 3:
  358. {
  359. if (pontok[id] >= 120 && elo)
  360. {
  361. pontok[id] -= 120
  362. set_user_health(id, get_user_health(id)+25)
  363. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^1Gratulálunk, Sikeresen megkaptad az ^4életet!")
  364. }
  365. else
  366. {
  367. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^1Sajnos, nincs elég ^4pontod")
  368. }
  369. }
  370. case 4:
  371. {
  372. if (pontok[id] >= 120 && elo)
  373. {
  374. pontok[id] -= 120;
  375. give_item(id, "weapon_m4a1");
  376. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 30);
  377. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^1Gratulálunk, Sikeresen megkaptad az ^4M4A1-t!")
  378. }
  379. else
  380. {
  381. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^1Sajnos, nincs elég ^4pontod")
  382. }
  383. }
  384. case 5:
  385. {
  386. if (pontok[id] >= 120 && elo)
  387. {
  388. pontok[id] -= 120
  389. give_item(id, "weapon_ak47");
  390. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 30);
  391. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^1Gratulálunk, Sikeresen megkaptad az ^4AK47-t!")
  392. }
  393. else
  394. {
  395. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^1Sajnos, nincs elég ^4pontod")
  396. }
  397. }
  398. }
  399. menu_destroy(menu)
  400. return PLUGIN_HANDLED
  401. }
  402.  
  403. public mentes(id)
  404. {
  405. new name[32]
  406. get_user_name(id, name, 31)
  407. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  408.  
  409. format(vaultkey,63,"%s-allin", name)
  410. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i",olesek[id],szint[id], pontok[id])
  411.  
  412. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  413. return PLUGIN_CONTINUE
  414. }
  415. public betoltes(id)
  416. {
  417. new name[32]
  418. get_user_name(id, name, 31)
  419. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  420.  
  421. format(vaultkey,63,"%s-allin", name)
  422. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i",olesek[id],szint[id], pontok[id])
  423.  
  424. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  425. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  426. new oles[32], level[32], pt[32]
  427. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31, pt, 31)
  428. olesek[id] = str_to_num(oles)
  429. szint[id] = str_to_num(level)
  430. pontok[id] = str_to_num(pt)
  431. return PLUGIN_CONTINUE
  432. }
  433. public client_disconnect(id)
  434. {
  435. mentes(id);
  436. remove_task(id);
  437. pontok[id] = 0;
  438. activ_sebesseg[id] = false
  439. }
  440.  
  441. public client_connect(id)
  442. {
  443. get_user_name(id, name[id], 31)
  444. betoltes(id);
  445. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  446. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  447. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  448. }
  449. public adas(id)
  450. {
  451. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  452. {
  453. new menu = menu_create("\r.:[R]3\w[L][O]\yAD]:. \wKinek akarsz pontot adni?", "menu_handler")
  454. new players[32], pnum, tempid
  455. new szName[32], szTempid[10]
  456. get_players(players, pnum)
  457. for( new i; i<pnum; i++ )
  458. {
  459. tempid = players[i];
  460. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  461. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  462. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  463.  
  464. }
  465. menu_display(id, menu, 0)
  466. }
  467. else
  468. {
  469. ColorChat(id, RED, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  470.  
  471. }
  472. }
  473. public menu_handler(id, menu, item)
  474. {
  475. if( item == MENU_EXIT )
  476. {
  477. menu_destroy(menu);
  478. return PLUGIN_HANDLED;
  479. }
  480.  
  481. new data[6], szName[64];
  482. new access, callback;
  483. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  484.  
  485. new tempid = str_to_num(data);
  486.  
  487. if( is_user_alive(tempid) )
  488. {
  489. pontok[tempid] += 10
  490. }
  491. client_cmd(id,"pont_adas")
  492. menu_destroy(menu);
  493. return PLUGIN_HANDLED;
  494. }
  495. public ajandek_1(id)
  496. {
  497. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  498. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^3%d ^4pont ^1jár, mert itt vagy mar 5 perce!", penz)
  499. pontok[id] += penz;
  500. }
  501. public ajandek_2(id)
  502. {
  503. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  504. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^3%d ^4pont ^1jár, mert itt vagy mar 10 perce!", penz)
  505. pontok[id] += penz;
  506. }
  507. public ajandek_3(id)
  508. {
  509. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  510. ColorChat(id, RED, ".:[R]3^1[L][O]^4AD]:. ^3%d ^4pont ^1jár, mert itt vagy mar 30 perce!", penz)
  511. pontok[id] += penz;
  512. }
  513. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  514. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  515. */

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: V!rusHD (2014.09.22. 15:59)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menü javítás:
HozzászólásElküldve: 2014.09.22. 16:00 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Hálám üldözőn, sokat segítetél.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole