hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 23:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 540 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 539 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: koko.988 az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Model elérési út megadása.
HozzászólásElküldve: 2014.09.22. 22:24 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Az lenne egy kérdésem, hogy van egy pluginom amibe raktam egy menüt ahol újfajta fegyvereket lehet választani...És, hogyan tudnám megadni a fegyverek elérési útját, hogy írjam bele?
Remélem értitek mit akkarok.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model elérési út megadása.
HozzászólásElküldve: 2014.09.22. 22:36 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
V!rusHD írta:
Az lenne egy kérdésem, hogy van egy pluginom amibe raktam egy menüt ahol újfajta fegyvereket lehet választani...És, hogyan tudnám megadni a fegyverek elérési útját, hogy írjam bele?
Remélem értitek mit akkarok.

Szerintem igy :) keress modelles sma kat es nezd ki belole :)
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_precache() {
  2. precache_model("models/mappa/kk/kk.mdl")
  3. precache_model("models/mappa/kk2/kk2.mdl")

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model elérési út megadása.
HozzászólásElküldve: 2014.09.22. 22:42 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Igen az egyikből sikerült rájönöm, de azzért köszi, azt véletlen nemtudod, hogy a kispisztolyt, hogyan jelüljük értem én itt azt, hogy pl a fegyvermneüben a case-knel
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. give_item(id, "weapon_knife");
Csak én kispisztolyt akkorok, nempeddig kést.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model elérési út megadása.
HozzászólásElküldve: 2014.09.22. 22:55 
Offline
Fórum Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.07.02. 17:41
Hozzászólások: 1641
Megköszönt másnak: 121 alkalommal
Megköszönték neki: 247 alkalommal
V!rusHD írta:
Igen az egyikből sikerült rájönöm, de azzért köszi, azt véletlen nemtudod, hogy a kispisztolyt, hogyan jelüljük értem én itt azt, hogy pl a fegyvermneüben a case-knel
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. give_item(id, "weapon_knife");
Csak én kispisztolyt akkorok, nempeddig kést.

Fegyver menukbol
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. give_item(id, "weapon_deagle");
  2. give_item(id,"ammo_50ae");
  3. give_item(id,"ammo_50ae");
  4. give_item(id,"ammo_50ae");
  5. give_item(id,"ammo_50ae");
  6. give_item(id,"ammo_50ae");
  7. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  8. give_item(id, "weapon_flashbang");
  9. give_item(id, "weapon_flashbang");
  10. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  11. }
  12. case 1:
  13. {
  14. give_item(id, "weapon_usp");
  15. give_item(id,"ammo_45acp");
  16. give_item(id,"ammo_45acp");
  17. give_item(id,"ammo_45acp");
  18. give_item(id,"ammo_45acp");
  19. give_item(id,"ammo_45acp");
  20. give_item(id,"ammo_45acp");
  21. give_item(id,"ammo_45acp");
  22. give_item(id,"ammo_45acp");
  23. give_item(id,"ammo_45acp");
  24. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  25. give_item(id, "weapon_flashbang");
  26. give_item(id, "weapon_flashbang");
  27. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  28. }
  29. case 2:
  30. {
  31. give_item(id, "weapon_glock18");
  32. give_item(id,"ammo_9mm");
  33. give_item(id,"ammo_9mm");
  34. give_item(id,"ammo_9mm");
  35. give_item(id,"ammo_9mm");
  36. give_item(id,"ammo_9mm");
  37. give_item(id,"ammo_9mm");
  38. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  39. give_item(id, "weapon_flashbang");
  40. give_item(id, "weapon_flashbang");
  41. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  42. }
  43. case 3:
  44. {
  45. give_item(id, "weapon_p228");
  46. give_item(id,"ammo_357sig");
  47. give_item(id,"ammo_357sig");
  48. give_item(id,"ammo_357sig");
  49. give_item(id,"ammo_357sig");
  50. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  51. give_item(id, "weapon_flashbang");
  52. give_item(id, "weapon_flashbang");
  53. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  54. }
  55. case 4:
  56. {
  57. give_item(id, "weapon_fiveseven");
  58. give_item(id,"ammo_57mm");
  59. give_item(id,"ammo_57mm");
  60. give_item(id,"ammo_57mm");
  61. give_item(id,"ammo_57mm");
  62. give_item(id,"ammo_57mm");
  63. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  64. give_item(id, "weapon_flashbang");
  65. give_item(id, "weapon_flashbang");
  66. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)
  67. }
  68. case 5:
  69. {
  70. give_item(id, "weapon_elite");
  71. give_item(id,"ammo_9mm");
  72. give_item(id,"ammo_9mm");
  73. give_item(id,"ammo_9mm");
  74. give_item(id,"ammo_9mm");
  75. give_item(id, "weapon_hegrenade");
  76. give_item(id, "weapon_flashbang");
  77. give_item(id, "weapon_flashbang");
  78. cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE, 1)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model elérési út megadása.
HozzászólásElküldve: 2014.09.23. 11:25 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Kosz.Azt esetleg tudja valaki, hogy hogyan lehet megcsínálni, hogy egyes fegyókal többet sebezünk.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model elérési út megadása.
HozzászólásElküldve: 2014.09.23. 11:55 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.21. 19:30
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 41 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_init()
  2. RegisterHam(Ham_sebzes, "jatekos", "asd");
  3.  
  4. public FwdPlayerTakeDamage(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float: flDamage, iDmgBits)
  5. {
  6. if(iDmgBits & (1<<24))
  7. {
  8. // Granat sebzes
  9. }
  10. }


V!rusHD írta:
Kosz.Azt esetleg tudja valaki, hogy hogyan lehet megcsínálni, hogy egyes fegyókal többet sebezünk.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model elérési út megadása.
HozzászólásElküldve: 2014.09.23. 12:04 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Nem nagyon értem :(

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model elérési út megadása.
HozzászólásElküldve: 2014.09.23. 12:50 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.21. 19:30
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 41 alkalommal
Anno te mondtad hogy "Konfigos" vagy :D :D :D A konfigolás itt kezdődik, hogy meg tudsz e írni egy égkézláb Plug-Int.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Olvasgasd inkább ezt: amxx_dokumentaciok.php?d=index meg ezt: http://amxmodx.crys.hu/site/?p=doc&d=index meg ezt: http://www.amxmodx.org/funcwiki.php

kb ennyi.

V!rusHD írta:
Nem nagyon értem :(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model elérési út megadása.
HozzászólásElküldve: 2014.09.23. 14:05 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
konfigolásnak semmi köze a scripteléshez.

megszorozza az m4 sebzését 97 el
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_init() {
  2. RegisterHam( Ham_TakeDamage , "player" , "PlayerHurt", 0);
  3. }
  4.  
  5. public PlayerHurt( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits )
  6. {
  7. new weap = get_user_weapon(attacker)
  8. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_M4A1)
  9. {
  10. SetHamParamFloat(4, damage * 97.0);
  11. }
  12. return HAM_IGNORED;
  13. }

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: V!rusHD (2014.09.23. 14:12)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model elérési út megadása.
HozzászólásElküldve: 2014.09.23. 14:11 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Nekem ugy van, hogy egy pluginbol lehet tobbfajta kinézzeti usp-t veni, és azt szeretném, hogy mindenek több legyen egy kicsivel a sebzésse, azt, hogy tudom megoldani?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 53 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole