hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 08:14



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 547 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 547 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Model elérési út megadása.
HozzászólásElküldve: 2014.09.23. 14:57 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
V!rusHD írta:
Nekem ugy van, hogy egy pluginbol lehet tobbfajta kinézzeti usp-t veni, és azt szeretném, hogy mindenek több legyen egy kicsivel a sebzésse, azt, hogy tudom megoldani?

Adsz smat megcsinálom neked

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model elérési út megadása.
HozzászólásElküldve: 2014.09.23. 15:29 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
PM-ben elküldőm.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model elérési út megadása.
HozzászólásElküldve: 2014.09.23. 17:55 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
csinálsz 1 változot pl: new uspselector[33]

TFH 12 skined van amikor az 1 est adod neki akkor uspselector[id] = 1 így tovább 12 ig

ezt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_M4A1)
  2. {
  3. SetHamParamFloat(4, damage * 97.0);
  4. }

átírod erre:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_USP && uspselector[attacker] == 1)
  3. {
  4. SetHamParamFloat(4, damage * 97.0);
  5. }


Ezzel elérted azt, hogy ha USP vel sebez és az 1 es számú skine van megszorozza az alap sebzést 97 el.

Vagy ha azt akarod h mindegyik skinnek ugyan annyi legyen a sebzése akkor csinálsz 1 bool változot pl: new bool:vanuspskinem[33] = false

Ahol adod neki a skint vanuspskinem[id] = true
ezt:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_M4A1)
  2. {
  3. SetHamParamFloat(4, damage * 97.0);
  4. }

átírod erre:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && weap == CSW_USP && vanuspskinem[attacker] == true)
  3. {
  4. SetHamParamFloat(4, damage * 97.0);
  5. }


Ezzel pedig azt érted el, hogy ha van skine akkor megszorozza az USP sebzését 97 el.

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: V!rusHD (2014.09.23. 19:27)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Model elérési út megadása.
HozzászólásElküldve: 2014.10.06. 10:50 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Ezzel mi a probléma? Hamsandwich include meg minden megvan,csak ezzel a kódrésszel van baj,mert ha az oles[id]-t kiszedem,meg felülről az id,-t a PlayerHurt után akkor megy.
De nekem úgy kéne,hogy XY ölés után sebzésemelés,nem alapból.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_init()
  2. RegisterHam(Ham_TakeDamage , "player", "PlayerHurt", 0)
  3.  
  4. public PlayerHurt(victim, inflictor, attacker, Float:damage, DamageBits)
  5. {
  6. new weap = get_user_weapon(attacker)
  7. if(is_user_alive(victim) && is_user_alive(attacker) && oles[attacker] >= 20 && weap == CSW_AK47)
  8. {
  9. SetHamParamFloat(4, damage * 3.0);
  10. }
  11. return HAM_IGNORED;
  12. }


EDIT: MEGOLDVA, így megy :D

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 64 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole