hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 10:19



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 237 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 236 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pontrendszer javítása
HozzászólásElküldve: 2014.09.24. 10:19 
Offline
Lelkes
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.18. 15:06
Hozzászólások: 27
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Valaki javítaná ezt nekem? Előre is köszönöm :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "crazy"
  13.  
  14. #define DROG_SEBESSEG 600.0
  15.  
  16. new message[192]
  17. new nev[32]
  18. new Temp[192]
  19. static color[10]
  20. new g_vault
  21. new olesek[33]
  22. new szint[33]
  23. new pontok[33]
  24. new name[33][32]
  25. new killp, killhsp
  26. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  27.  
  28. new bool:activ_sebesseg[33]
  29. new bool:activ_lathatatlan[33]
  30. new bool:activ_onehit[33]
  31. new bool:activ_halhatatlan[33]
  32.  
  33. #define MAX_SHOP_ITEM 9
  34. #define ASD 13
  35.  
  36. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  37.  
  38. new const szamok[ASD] = {
  39. 15,
  40. 45,
  41. 80,
  42. 125,
  43. 185,
  44. 355,
  45. 655,
  46. 1000,
  47. 1400,
  48. 1800,
  49. 2450,
  50. 2800,
  51. 3450
  52.  
  53. }
  54.  
  55. new const rangok[ASD+1][] = {
  56. "Nokedli",
  57. "Kezdő",
  58. "Gyilkos",
  59. "Ă–rult",
  60. "HaladĂł",
  61. "Knifer",
  62. "ProKnifer",
  63. "HighKnifer",
  64. "OldKnifer",
  65. "Predátor",
  66. "Veterán",
  67. "LeGenD",
  68. "FĂ©lIsten",
  69. "Isten"
  70. }
  71. public plugin_init() {
  72.  
  73. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  74.  
  75. killp = register_cvar("pont_kill", "1")
  76. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "2")
  77.  
  78. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  79. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "8")
  80. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "10")
  81.  
  82. register_clcmd("say", "sayhook")
  83. register_clcmd("say_team", "tshook")
  84. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  85. register_clcmd("say /adas", "adas")
  86. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  87.  
  88. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  89. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  90. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  91. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  92.  
  93.  
  94. g_vault = nvault_open("allin")
  95.  
  96. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  97. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  98. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  99. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  100. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  101. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  102. }
  103. public sayhook(id)
  104. {
  105.  
  106. read_args (message, 191)
  107. remove_quotes (message)
  108. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  109. {
  110. return PLUGIN_CONTINUE
  111. }
  112. get_user_name(id, nev, 31)
  113.  
  114. if(is_user_admin(id))
  115. {
  116. if(is_user_alive(id)) {
  117. get_user_team(id, color, 9)
  118. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  119.  
  120. }
  121. else {
  122. get_user_team(id, color, 9)
  123. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  124. }
  125. }else{
  126. if(is_user_alive(id)) {
  127. get_user_team(id, color, 9)
  128. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  129.  
  130. }
  131. else {
  132. get_user_team(id, color, 9)
  133. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  134. }
  135. }
  136. sendmessage(color)
  137. return PLUGIN_HANDLED
  138. }
  139. public tshook(id)
  140. {
  141. read_args (message, 191)
  142. remove_quotes (message)
  143. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  144. {
  145. return PLUGIN_CONTINUE
  146. }
  147. get_user_name(id, nev, 31)
  148. new playerTeam = get_user_team(id)
  149. new playerTeamName[19]
  150. switch (playerTeam)
  151. {
  152. case 1: {
  153. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  154.  
  155. }
  156. case 2: {
  157. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  158.  
  159. }
  160. default:
  161. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  162. }
  163. if(is_user_admin(id))
  164. {
  165. if(is_user_alive(id))
  166. {
  167. get_user_team(id, color, 9)
  168. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  169.  
  170. }
  171. else
  172. {
  173. get_user_team(id, color, 9)
  174. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  175. }
  176. }else{
  177. if(is_user_alive(id))
  178. {
  179. get_user_team(id, color, 9)
  180. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  181.  
  182. }
  183. else
  184. {
  185. get_user_team(id, color, 9)
  186. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  187. }
  188. }
  189. sendtmessage(color, playerTeam)
  190. return PLUGIN_HANDLED
  191. }
  192. public sendmessage(color[])
  193. {
  194. new teamName[10]
  195. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  196. {
  197. get_user_team (player, teamName, 9)
  198. teamf (player, color)
  199. elkuldes(player, Temp)
  200. teamf(player, teamName)
  201. }
  202. }
  203. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  204. {
  205. new teamName[10]
  206. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  207. {
  208. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  209. {
  210. get_user_team (player, teamName, 9)
  211. elkuldes(player, Temp)
  212. teamf (player, teamName)
  213. teamf (player, color)
  214. }
  215. }
  216. }
  217. public teamf(player, team[])
  218. {
  219. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  220. write_byte(player)
  221. write_string(team)
  222. message_end()
  223. }
  224. public elkuldes(player, Temp[])
  225. {
  226.  
  227. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  228. write_byte( player )
  229. write_string( Temp )
  230. message_end()
  231.  
  232. }
  233.  
  234. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  235. {
  236. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  237. return PLUGIN_CONTINUE;
  238.  
  239. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  240. {
  241. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  242. }
  243. else
  244. {
  245. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  246. }
  247. return PLUGIN_CONTINUE
  248. }
  249. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  250. {
  251. if(activ_onehit[attacker])
  252. {
  253. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  254. }
  255. if(activ_halhatatlan[victim])
  256. {
  257. return HAM_SUPERCEDE
  258. }
  259. return HAM_IGNORED
  260. }
  261. public fw_player_spawn(id)
  262. {
  263. activ_halhatatlan[id] = false
  264. activ_onehit[id] = false
  265. activ_sebesseg[id] = false
  266. }
  267. public fw_player_spawn_post(id)
  268. {
  269. if(activ_lathatatlan[id])
  270. {
  271. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  272. activ_lathatatlan[id] = false
  273. }
  274. }
  275. public Event_Change_Weapon(id)
  276. {
  277. if(activ_sebesseg[id])
  278. {
  279. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  280. }
  281. return PLUGIN_CONTINUE
  282. }
  283. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  284. {
  285. new Item[512]
  286. formatex(Item, charsmax(Item),"\r.:[\wOnly\r.\yKnife]:. \rBolt:^n\ySzinted:\r%s \w| \yKell még:\r%d \w| \yPontjaid:\r%d",rangok[szint[id]],szamok[szint[id]]-olesek[id],pontok[id] )
  287. new menu = menu_create(Item, "Shoph");
  288. menu_additem(menu, "\yGranatPack \r35 pont", "", 0); // case 0
  289. menu_additem(menu, "\yExtra Gyorsasag \r45 pont", "", 1); // case 1
  290. menu_additem(menu, "\yUjraeledes \r18 pont", "", 2); // case 2
  291. menu_additem(menu, "\yExtra 25HP \r55 pont", "", 3); // case 3
  292. menu_additem(menu, "\yGlock 2 Golyoval \r120 pont", "", 4); // case 4
  293. menu_additem(menu, "\yTaktikai Pajzs \r35 pont", "", 5); // case 5
  294. }
  295. public Shoph(id, menu, item)
  296. {
  297. if(item == MENU_EXIT)
  298. {
  299. menu_cancel(id);
  300. return PLUGIN_HANDLED;
  301. }
  302.  
  303. new command[6], name[64], access, callback;
  304.  
  305. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  306.  
  307. new elo = is_user_alive(id)
  308.  
  309. switch(item)
  310. {
  311. case 0:
  312. {
  313. if (pontok[id] >= 35 && elo)
  314. {
  315. pontok[id] -= 35
  316. give_item(id, "weapon_flashbang")
  317. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  318. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^1Gratulálunk, Sikeresen megkaptad a ^4gránátokat!")
  319. }
  320. else
  321. {
  322. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^1Sajnos, nincs elég ^4pontod")
  323. }
  324. }
  325. case 1:
  326. {
  327. if (pontok[id] >= 45 && elo)
  328. {
  329. pontok[id] -= 45
  330. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  331. activ_sebesseg[id] = true
  332. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^1A ^4sebességed ^1gyorsitva lett!")
  333. }
  334. else
  335. {
  336. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^1Sajnos, nincs elég ^4pontod")
  337. }
  338. }
  339. case 2:
  340. {
  341. if (pontok[id] >= 18 && !elo)
  342. {
  343. pontok[id] -= 18
  344. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  345. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^1Gratulálunk, Sikeresen ^4Újraéledtél!")
  346. }
  347. else if(elo)
  348. {
  349. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^4Elők ^1nem használhatják!")
  350. }
  351. else
  352. {
  353. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^1Sajnos, nincs elég ^4pontod")
  354. }
  355. }
  356. case 3:
  357. {
  358. if (pontok[id] >= 55 && elo)
  359. {
  360. pontok[id] -= 55
  361. set_user_health(id, get_user_health(id)+25)
  362. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^1Gratulálunk, Sikeresen megkaptad az ^4életet!")
  363. }
  364. else
  365. {
  366. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^1Sajnos, nincs elég ^4pontod")
  367. }
  368. }
  369. case 4:
  370. {
  371. if (pontok[id] >= 120 && elo)
  372. {
  373. pontok[id] -= 120;
  374. give_item(id, "weapon_glock18");
  375. cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 2);
  376. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^1Gratulálunk, Sikeresen megkaptad a ^GLOCK-ot!")
  377. }
  378. else
  379. {
  380. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^1Sajnos, nincs elég ^4pontod")
  381. }
  382. }
  383. case 5:
  384. {
  385. if (pontok[id] >= 35 && elo)
  386. {
  387. pontok[id] -= 35
  388. give_item(id, "weapon_shield_r");
  389. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^1Gratulálunk, Sikeresen megkaptad a ^PAJZS-ot!")
  390. }
  391. else
  392. {
  393. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^1Sajnos, nincs elég ^4pontod")
  394. }
  395. }
  396. }
  397. menu_destroy(menu)
  398. return PLUGIN_HANDLED
  399. }
  400.  
  401. public mentes(id)
  402. {
  403. new name[32]
  404. get_user_name(id, name, 31)
  405. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  406.  
  407. format(vaultkey,63,"%s-allin", name)
  408. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i",olesek[id],szint[id], pontok[id])
  409.  
  410. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  411. return PLUGIN_CONTINUE
  412. }
  413. public betoltes(id)
  414. {
  415. new name[32]
  416. get_user_name(id, name, 31)
  417. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  418.  
  419. format(vaultkey,63,"%s-allin", name)
  420. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i",olesek[id],szint[id], pontok[id])
  421.  
  422. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  423. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  424. new oles[32], level[32], pt[32]
  425. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31, pt, 31)
  426. olesek[id] = str_to_num(oles)
  427. szint[id] = str_to_num(level)
  428. pontok[id] = str_to_num(pt)
  429. return PLUGIN_CONTINUE
  430. }
  431. public client_disconnect(id)
  432. {
  433. mentes(id);
  434. remove_task(id);
  435. pontok[id] = 0;
  436. activ_sebesseg[id] = false
  437. }
  438.  
  439. public client_connect(id)
  440. {
  441. get_user_name(id, name[id], 31)
  442. betoltes(id);
  443. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  444. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  445. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  446. }
  447. public adas(id)
  448. {
  449. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  450. {
  451. new menu = menu_create("\r.:[Only.Knife]:. \wKinek akarsz pontot adni?", "menu_handler")
  452. new players[32], pnum, tempid
  453. new szName[32], szTempid[10]
  454. get_players(players, pnum)
  455. for( new i; i<pnum; i++ )
  456. {
  457. tempid = players[i];
  458. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  459. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  460. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  461.  
  462. }
  463. menu_display(id, menu, 0)
  464. }
  465. else
  466. {
  467. ColorChat(id, RED, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  468.  
  469. }
  470. }
  471. public menu_handler(id, menu, item)
  472. {
  473. if( item == MENU_EXIT )
  474. {
  475. menu_destroy(menu);
  476. return PLUGIN_HANDLED;
  477. }
  478.  
  479. new data[6], szName[64];
  480. new access, callback;
  481. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  482.  
  483. new tempid = str_to_num(data);
  484.  
  485. if( is_user_alive(tempid) )
  486. {
  487. pontok[tempid] += 10
  488. }
  489. client_cmd(id,"pont_adas")
  490. menu_destroy(menu);
  491. return PLUGIN_HANDLED;
  492. }
  493. public ajandek_1(id)
  494. {
  495. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  496. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^3%d ^4pont ^1jár, mert itt vagy mar 5 perce!", penz)
  497. pontok[id] += penz;
  498. }
  499. public ajandek_2(id)
  500. {
  501. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  502. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^3%d ^4pont ^1jár, mert itt vagy mar 10 perce!", penz)
  503. pontok[id] += penz;
  504. }
  505. public ajandek_3(id)
  506. {
  507. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  508. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^3%d ^4pont ^1jár, mert itt vagy mar 30 perce!", penz)
  509. pontok[id] += penz;
  510. }
  511. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  512. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  513. */


Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

pontrendszer.sma(376) : error 027: invalid character constant
pontrendszer.sma(376) : error 027: invalid character constant
pontrendszer.sma(389) : error 027: invalid character constant
pontrendszer.sma(389) : error 027: invalid character constant

4 Errors.
Could not locate output file pontrendszer.amx (compile failed).


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pontrendszer javítása
HozzászólásElküldve: 2014.09.24. 11:16 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.08.21. 19:30
Hozzászólások: 182
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 41 alkalommal
Tessék:
Fordító: http://fmcs.tk/webcompiler/amxmodx.php

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <hamsandwich>
  7. #include <nvault>
  8. #include <colorchat>
  9.  
  10. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  11. #define VERSION "1.0"
  12. #define AUTHOR "crazy"
  13.  
  14. #define DROG_SEBESSEG 600.0
  15.  
  16. new message[192]
  17. new nev[32]
  18. new Temp[192]
  19. static color[10]
  20. new g_vault
  21. new olesek[33]
  22. new szint[33]
  23. new pontok[33]
  24. new name[33][32]
  25. new killp, killhsp
  26. new ajandek1, ajandek2, ajandek3
  27.  
  28. new bool:activ_sebesseg[33]
  29. new bool:activ_lathatatlan[33]
  30. new bool:activ_onehit[33]
  31. new bool:activ_halhatatlan[33]
  32.  
  33. #define MAX_SHOP_ITEM 9
  34. #define ASD 13
  35.  
  36. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  37.  
  38. new const szamok[ASD] = {
  39. 15,
  40. 45,
  41. 80,
  42. 125,
  43. 185,
  44. 355,
  45. 655,
  46. 1000,
  47. 1400,
  48. 1800,
  49. 2450,
  50. 2800,
  51. 3450
  52.  
  53. }
  54.  
  55. new const rangok[ASD+1][] = {
  56. "Nokedli",
  57. "Kezdő",
  58. "Gyilkos",
  59. "Ă–rult",
  60. "HaladĂł",
  61. "Knifer",
  62. "ProKnifer",
  63. "HighKnifer",
  64. "OldKnifer",
  65. "Predátor",
  66. "Veterán",
  67. "LeGenD",
  68. "FĂ©lIsten",
  69. "Isten"
  70. }
  71. public plugin_init() {
  72.  
  73. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  74.  
  75. killp = register_cvar("pont_kill", "1")
  76. killhsp = register_cvar("pont_killhs", "2")
  77.  
  78. ajandek1 = register_cvar("pont_ajandek1", "5")
  79. ajandek2 = register_cvar("pont_ajandek2", "8")
  80. ajandek3 = register_cvar("pont_ajandek3", "10")
  81.  
  82. register_clcmd("say", "sayhook")
  83. register_clcmd("say_team", "tshook")
  84. register_clcmd("team_say /adas", "adas")
  85. register_clcmd("say /adas", "adas")
  86. register_clcmd("pont_adas", "adas")
  87.  
  88. register_clcmd("team_say /shop", "Shop")
  89. register_clcmd("say /shop", "Shop")
  90. register_clcmd("team_say /bolt", "Shop")
  91. register_clcmd("say /bolt", "Shop")
  92.  
  93.  
  94. g_vault = nvault_open("allin")
  95.  
  96. RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fw_player_killed", 1)
  97. RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_player_damage", 0)
  98. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn", 0)
  99. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fw_player_spawn_post", 1)
  100. register_event("CurWeapon", "Event_Change_Weapon", "be", "1=1")
  101. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  102. }
  103. public sayhook(id)
  104. {
  105.  
  106. read_args (message, 191)
  107. remove_quotes (message)
  108. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  109. {
  110. return PLUGIN_CONTINUE
  111. }
  112. get_user_name(id, nev, 31)
  113.  
  114. if(is_user_admin(id))
  115. {
  116. if(is_user_alive(id)) {
  117. get_user_team(id, color, 9)
  118. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  119.  
  120. }
  121. else {
  122. get_user_team(id, color, 9)
  123. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  124. }
  125. }else{
  126. if(is_user_alive(id)) {
  127. get_user_team(id, color, 9)
  128. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  129.  
  130. }
  131. else {
  132. get_user_team(id, color, 9)
  133. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  134. }
  135. }
  136. sendmessage(color)
  137. return PLUGIN_HANDLED
  138. }
  139. public tshook(id)
  140. {
  141. read_args (message, 191)
  142. remove_quotes (message)
  143. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  144. {
  145. return PLUGIN_CONTINUE
  146. }
  147. get_user_name(id, nev, 31)
  148. new playerTeam = get_user_team(id)
  149. new playerTeamName[19]
  150. switch (playerTeam)
  151. {
  152. case 1: {
  153. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  154.  
  155. }
  156. case 2: {
  157. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  158.  
  159. }
  160. default:
  161. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  162. }
  163. if(is_user_admin(id))
  164. {
  165. if(is_user_alive(id))
  166. {
  167. get_user_team(id, color, 9)
  168. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  169.  
  170. }
  171. else
  172. {
  173. get_user_team(id, color, 9)
  174. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  175. }
  176. }else{
  177. if(is_user_alive(id))
  178. {
  179. get_user_team(id, color, 9)
  180. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  181.  
  182. }
  183. else
  184. {
  185. get_user_team(id, color, 9)
  186. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  187. }
  188. }
  189. sendtmessage(color, playerTeam)
  190. return PLUGIN_HANDLED
  191. }
  192. public sendmessage(color[])
  193. {
  194. new teamName[10]
  195. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  196. {
  197. get_user_team (player, teamName, 9)
  198. teamf (player, color)
  199. elkuldes(player, Temp)
  200. teamf(player, teamName)
  201. }
  202. }
  203. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  204. {
  205. new teamName[10]
  206. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  207. {
  208. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  209. {
  210. get_user_team (player, teamName, 9)
  211. elkuldes(player, Temp)
  212. teamf (player, teamName)
  213. teamf (player, color)
  214. }
  215. }
  216. }
  217. public teamf(player, team[])
  218. {
  219. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  220. write_byte(player)
  221. write_string(team)
  222. message_end()
  223. }
  224. public elkuldes(player, Temp[])
  225. {
  226.  
  227. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  228. write_byte( player )
  229. write_string( Temp )
  230. message_end()
  231.  
  232. }
  233.  
  234. public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib)
  235. {
  236. if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim)
  237. return PLUGIN_CONTINUE;
  238.  
  239. if(get_pdata_int(victim, 75) == HIT_HEAD)
  240. {
  241. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killhsp)
  242. }
  243. else
  244. {
  245. pontok[attacker] += get_pcvar_num(killp)
  246. }
  247. return PLUGIN_CONTINUE
  248. }
  249. public fw_player_damage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
  250. {
  251. if(activ_onehit[attacker])
  252. {
  253. SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(victim)+1))
  254. }
  255. if(activ_halhatatlan[victim])
  256. {
  257. return HAM_SUPERCEDE
  258. }
  259. return HAM_IGNORED
  260. }
  261. public fw_player_spawn(id)
  262. {
  263. activ_halhatatlan[id] = false
  264. activ_onehit[id] = false
  265. activ_sebesseg[id] = false
  266. }
  267. public fw_player_spawn_post(id)
  268. {
  269. if(activ_lathatatlan[id])
  270. {
  271. set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255)
  272. activ_lathatatlan[id] = false
  273. }
  274. }
  275. public Event_Change_Weapon(id)
  276. {
  277. if(activ_sebesseg[id])
  278. {
  279. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  280. }
  281. return PLUGIN_CONTINUE
  282. }
  283. public Shop(id)//IGEN EZ ITT A MENU
  284. {
  285. new Item[512]
  286. formatex(Item, charsmax(Item),"\r.:[\wOnly\r.\yKnife]:. \rBolt:^n\ySzinted:\r%s \w| \yKell még:\r%d \w| \yPontjaid:\r%d",rangok[szint[id]],szamok[szint[id]]-olesek[id],pontok[id] )
  287. new menu = menu_create(Item, "Shoph");
  288. menu_additem(menu, "\yGranatPack \r35 pont", "", 0); // case 0
  289. menu_additem(menu, "\yExtra Gyorsasag \r45 pont", "", 1); // case 1
  290. menu_additem(menu, "\yUjraeledes \r18 pont", "", 2); // case 2
  291. menu_additem(menu, "\yExtra 25HP \r55 pont", "", 3); // case 3
  292. menu_additem(menu, "\yGlock 2 Golyoval \r120 pont", "", 4); // case 4
  293. menu_additem(menu, "\yTaktikai Pajzs \r35 pont", "", 5); // case 5
  294. }
  295. public Shoph(id, menu, item)
  296. {
  297. if(item == MENU_EXIT)
  298. {
  299. menu_cancel(id);
  300. return PLUGIN_HANDLED;
  301. }
  302.  
  303. new command[6], name[64], access, callback;
  304.  
  305. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  306.  
  307. new elo = is_user_alive(id)
  308.  
  309. switch(item)
  310. {
  311. case 0:
  312. {
  313. if (pontok[id] >= 35 && elo)
  314. {
  315. pontok[id] -= 35
  316. give_item(id, "weapon_flashbang")
  317. give_item(id, "weapon_hegrenade")
  318. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^1Gratulálunk, Sikeresen megkaptad a ^4gránátokat!")
  319. }
  320. else
  321. {
  322. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^1Sajnos, nincs elég ^4pontod")
  323. }
  324. }
  325. case 1:
  326. {
  327. if (pontok[id] >= 45 && elo)
  328. {
  329. pontok[id] -= 45
  330. set_user_maxspeed(id, DROG_SEBESSEG)
  331. activ_sebesseg[id] = true
  332. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^1A ^4sebességed ^1gyorsitva lett!")
  333. }
  334. else
  335. {
  336. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^1Sajnos, nincs elég ^4pontod")
  337. }
  338. }
  339. case 2:
  340. {
  341. if (pontok[id] >= 18 && !elo)
  342. {
  343. pontok[id] -= 18
  344. ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
  345. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^1Gratulálunk, Sikeresen ^4Újraéledtél!")
  346. }
  347. else if(elo)
  348. {
  349. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^4Elők ^1nem használhatják!")
  350. }
  351. else
  352. {
  353. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^1Sajnos, nincs elég ^4pontod")
  354. }
  355. }
  356. case 3:
  357. {
  358. if (pontok[id] >= 55 && elo)
  359. {
  360. pontok[id] -= 55
  361. set_user_health(id, get_user_health(id)+25)
  362. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^1Gratulálunk, Sikeresen megkaptad az ^4életet!")
  363. }
  364. else
  365. {
  366. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^1Sajnos, nincs elég ^4pontod")
  367. }
  368. }
  369. case 4:
  370. {
  371. if (pontok[id] >= 120 && elo)
  372. {
  373. pontok[id] -= 120;
  374. give_item(id, "weapon_glock18");
  375. cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 2);
  376. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^1Gratulálunk, Sikeresen megkaptad a ^4GLOCK-ot!")
  377. }
  378. else
  379. {
  380. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^1Sajnos, nincs elég ^4pontod")
  381. }
  382. }
  383. case 5:
  384. {
  385. if (pontok[id] >= 35 && elo)
  386. {
  387. pontok[id] -= 35
  388. give_item(id, "weapon_shield_r");
  389. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^1Gratulálunk, Sikeresen megkaptad a ^4PAJZS-ot!")
  390. }
  391. else
  392. {
  393. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^1Sajnos, nincs elég ^4pontod")
  394. }
  395. }
  396. }
  397. menu_destroy(menu)
  398. return PLUGIN_HANDLED
  399. }
  400.  
  401. public mentes(id)
  402. {
  403. new name[32]
  404. get_user_name(id, name, 31)
  405. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  406.  
  407. format(vaultkey,63,"%s-allin", name)
  408. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i",olesek[id],szint[id], pontok[id])
  409.  
  410. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  411. return PLUGIN_CONTINUE
  412. }
  413. public betoltes(id)
  414. {
  415. new name[32]
  416. get_user_name(id, name, 31)
  417. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  418.  
  419. format(vaultkey,63,"%s-allin", name)
  420. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i",olesek[id],szint[id], pontok[id])
  421.  
  422. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  423. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  424. new oles[32], level[32], pt[32]
  425. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31, pt, 31)
  426. olesek[id] = str_to_num(oles)
  427. szint[id] = str_to_num(level)
  428. pontok[id] = str_to_num(pt)
  429. return PLUGIN_CONTINUE
  430. }
  431. public client_disconnect(id)
  432. {
  433. mentes(id);
  434. remove_task(id);
  435. pontok[id] = 0;
  436. activ_sebesseg[id] = false
  437. }
  438.  
  439. public client_connect(id)
  440. {
  441. get_user_name(id, name[id], 31)
  442. betoltes(id);
  443. set_task(300.0, "ajandek_1",id)
  444. set_task(900.0, "ajandek_2",id)
  445. set_task(1800.0, "ajandek_3",id)
  446. }
  447. public adas(id)
  448. {
  449. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  450. {
  451. new menu = menu_create("\r.:[Only.Knife]:. \wKinek akarsz pontot adni?", "menu_handler")
  452. new players[32], pnum, tempid
  453. new szName[32], szTempid[10]
  454. get_players(players, pnum)
  455. for( new i; i<pnum; i++ )
  456. {
  457. tempid = players[i];
  458. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  459. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  460. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  461.  
  462. }
  463. menu_display(id, menu, 0)
  464. }
  465. else
  466. {
  467. ColorChat(id, RED, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  468.  
  469. }
  470. }
  471. public menu_handler(id, menu, item)
  472. {
  473. if( item == MENU_EXIT )
  474. {
  475. menu_destroy(menu);
  476. return PLUGIN_HANDLED;
  477. }
  478.  
  479. new data[6], szName[64];
  480. new access, callback;
  481. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  482.  
  483. new tempid = str_to_num(data);
  484.  
  485. if( is_user_alive(tempid) )
  486. {
  487. pontok[tempid] += 10
  488. }
  489. client_cmd(id,"pont_adas")
  490. menu_destroy(menu);
  491. return PLUGIN_HANDLED;
  492. }
  493. public ajandek_1(id)
  494. {
  495. new penz = get_pcvar_num(ajandek1);
  496. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^3%d ^4pont ^1jár, mert itt vagy mar 5 perce!", penz)
  497. pontok[id] += penz;
  498. }
  499. public ajandek_2(id)
  500. {
  501. new penz = get_pcvar_num(ajandek2);
  502. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^3%d ^4pont ^1jár, mert itt vagy mar 10 perce!", penz)
  503. pontok[id] += penz;
  504. }
  505. public ajandek_3(id)
  506. {
  507. new penz = get_pcvar_num(ajandek3);
  508. ColorChat(id, RED, ".:[Only.Knife]:. ^3%d ^4pont ^1jár, mert itt vagy mar 30 perce!", penz)
  509. pontok[id] += penz;
  510. }

[kozep]
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Header size: 1968 bytes Code size: 16872 bytes Data size: 16888 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion Total requirements: 52112 bytes Done.
[/kozep]

Ők köszönték meg Z77 nek ezt a hozzászólást: kenan93 (2014.09.24. 11:53)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole