hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 11:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 225 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 224 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: 512 limit csak mappon ként ?
HozzászólásElküldve: 2014.10.02. 13:43 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.05.22. 17:06
Hozzászólások: 205
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
Sziasztok ki próbáltam a szerveremen azt hogy, ha ki veszem azt a mappot amelyiken ki írja az 512 limit problémát wóálá és jó !... csak az az egy gondom van, hogy a consol most meg nem mükszik de miért ? az okozhassa ?

pár profi aki tudja az kis tanács jól esne. meg lehet meg tudnánk oldani a limit problémát plugin nélkül.

mert ha minden igaz csak kisebb mappokon van a limit? vagy talán valami más miatt írja a limitet?

_________________
Ha, segítettél mindig meg köszönöm!
De ha, segítettem köszönd meg Te is ! LIKE


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit csak mappon ként ?
HozzászólásElküldve: 2014.10.02. 16:16 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Nevebe bennevan a valasz. 512 limit spr,hang,model stb. Irhattad volna alap map amin kifagy vagy te tetted be.
Ha te tetted be lehet tartozik hozza model ami miatt mar tullepi a limitet.

Hogy lasd kedvessegem es ne lekurjalak hogy fasz vagy keresni.
Ezzel kicsit "noveled" a limitet. DE alj le a modelek pakolasaval mert ez se kepes vegtelensegig huzni.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <cstrike>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define VERSION "0.1"
  6.  
  7. new const g_Sounds[][] =
  8. {
  9. "weapons\ak47-1.wav",
  10. "weapons\ak47-2.wav",
  11. "weapons\ak47_boltpull.wav",
  12. "weapons\ak47_clipin.wav",
  13. "weapons\ak47_clipout.wav",
  14. "weapons\aug-1.wav",
  15. "weapons\aug_boltpull.wav",
  16. "weapons\aug_boltslap.wav",
  17. "weapons\aug_clipin.wav",
  18. "weapons\aug_clipout.wav",
  19. "weapons\aug_forearm.wav",
  20. "weapons\awp1.wav",
  21. "weapons\awp_clipin.wav",
  22. "weapons\awp_clipout.wav",
  23. "weapons\awp_deploy.wav",
  24. "weapons\boltdown.wav",
  25. "weapons\boltpull1.wav",
  26. "weapons\boltup.wav",
  27. "weapons\c4_beep1.wav",
  28. "weapons\c4_beep2.wav",
  29. "weapons\c4_beep3.wav",
  30. "weapons\c4_beep4.wav",
  31. "weapons\c4_beep5.wav",
  32. "weapons\c4_click.wav",
  33. "weapons\c4_disarm.wav",
  34. "weapons\c4_disarmed.wav",
  35. "weapons\c4_explode1.wav",
  36. "weapons\c4_plant.wav",
  37. "weapons\clipin1.wav",
  38. "weapons\clipout1.wav",
  39. "weapons\de_clipin.wav",
  40. "weapons\de_clipout.wav",
  41. "weapons\de_deploy.wav",
  42. "weapons\deagle-1.wav",
  43. "weapons\deagle-2.wav",
  44. "weapons\dryfire_pistol.wav",
  45. "weapons\dryfire_rifle.wav",
  46. "weapons\elite_clipout.wav",
  47. "weapons\elite_deploy.wav",
  48. "weapons\elite_fire.wav",
  49. "weapons\elite_leftclipin.wav",
  50. "weapons\elite_reloadstart.wav",
  51. "weapons\elite_rightclipin.wav",
  52. "weapons\elite_sliderelease.wav",
  53. "weapons\elite_twirl.wav",
  54. "weapons\famas-1.wav",
  55. "weapons\famas-2.wav",
  56. "weapons\famas-burst.wav",
  57. "weapons\famas_boltpull.wav",
  58. "weapons\famas_boltslap.wav",
  59. "weapons\famas_clipin.wav",
  60. "weapons\famas_clipout.wav",
  61. "weapons\famas_forearm.wav",
  62. "weapons\fiveseven-1.wav",
  63. "weapons\fiveseven_clipin.wav",
  64. "weapons\fiveseven_clipout.wav",
  65. "weapons\fiveseven_slidepull.wav",
  66. "weapons\fiveseven_sliderelease.wav",
  67. "weapons\flashbang-1.wav",
  68. "weapons\flashbang-2.wav",
  69. "weapons\g3sg1-1.wav",
  70. "weapons\g3sg1_clipin.wav",
  71. "weapons\g3sg1_clipout.wav",
  72. "weapons\g3sg1_slide.wav",
  73. "weapons\galil-1.wav",
  74. "weapons\galil-2.wav",
  75. "weapons\galil_boltpull.wav",
  76. "weapons\galil_clipin.wav",
  77. "weapons\galil_clipout.wav",
  78. "weapons\generic_reload.wav",
  79. "weapons\generic_shot_reload.wav",
  80. "weapons\glock18-1.wav",
  81. "weapons\glock18-2.wav",
  82. "weapons\grenade_hit1.wav",
  83. "weapons\grenade_hit2.wav",
  84. "weapons\grenade_hit3.wav",
  85. "weapons\he_bounce-1.wav",
  86. "weapons\headshot2.wav",
  87. "weapons\hegrenade-1.wav",
  88. "weapons\hegrenade-2.wav",
  89. "weapons\knife_deploy1.wav",
  90. "weapons\knife_hit1.wav",
  91. "weapons\knife_hit2.wav",
  92. "weapons\knife_hit3.wav",
  93. "weapons\knife_hit4.wav",
  94. "weapons\knife_hitwall1.wav",
  95. "weapons\knife_slash1.wav",
  96. "weapons\knife_slash2.wav",
  97. "weapons\knife_stab.wav",
  98. "weapons\m3-1.wav",
  99. "weapons\m3_insertshell.wav",
  100. "weapons\m3_pump.wav",
  101. "weapons\m4a1-1.wav",
  102. "weapons\m4a1_boltpull.wav",
  103. "weapons\m4a1_clipin.wav",
  104. "weapons\m4a1_clipout.wav",
  105. "weapons\m4a1_deploy.wav",
  106. "weapons\m4a1_silencer_off.wav",
  107. "weapons\m4a1_silencer_on.wav",
  108. "weapons\m4a1_unsil-1.wav",
  109. "weapons\m4a1_unsil-2.wav",
  110. "weapons\m249-1.wav",
  111. "weapons\m249-2.wav",
  112. "weapons\m249_boxin.wav",
  113. "weapons\m249_boxout.wav",
  114. "weapons\m249_chain.wav",
  115. "weapons\m249_coverdown.wav",
  116. "weapons\m249_coverup.wav",
  117. "weapons\mac10-1.wav",
  118. "weapons\mac10_boltpull.wav",
  119. "weapons\mac10_clipin.wav",
  120. "weapons\mac10_clipout.wav",
  121. "weapons\mp5-1.wav",
  122. "weapons\mp5-2.wav",
  123. "weapons\mp5_clipin.wav",
  124. "weapons\mp5_clipout.wav",
  125. "weapons\mp5_slideback.wav",
  126. "weapons\p90-1.wav",
  127. "weapons\p90_boltpull.wav",
  128. "weapons\p90_clipin.wav",
  129. "weapons\p90_clipout.wav",
  130. "weapons\p90_cliprelease.wav",
  131. "weapons\p228-1.wav",
  132. "weapons\p228_clipin.wav",
  133. "weapons\p228_clipout.wav",
  134. "weapons\p228_slidepull.wav",
  135. "weapons\p228_sliderelease.wav",
  136. "weapons\pinpull.wav",
  137. "weapons\ric_conc-1.wav",
  138. "weapons\ric_conc-2.wav",
  139. "weapons\ric_metal-1.wav",
  140. "weapons\ric_metal-2.wav",
  141. "weapons\scout_bolt.wav",
  142. "weapons\scout_clipin.wav",
  143. "weapons\scout_clipout.wav",
  144. "weapons\scout_fire-1.wav",
  145. "weapons\sg550-1.wav",
  146. "weapons\sg550_boltpull.wav",
  147. "weapons\sg550_clipin.wav",
  148. "weapons\sg550_clipout.wav",
  149. "weapons\sg552-1.wav",
  150. "weapons\sg552-2.wav",
  151. "weapons\sg552_boltpull.wav",
  152. "weapons\sg552_clipin.wav",
  153. "weapons\sg552_clipout.wav",
  154. "weapons\sg_explode.wav",
  155. "weapons\slideback1.wav",
  156. "weapons\sliderelease1.wav",
  157. "weapons\tmp-1.wav",
  158. "weapons\tmp-2.wav",
  159. "weapons\ump45-1.wav",
  160. "weapons\ump45_boltslap.wav",
  161. "weapons\ump45_clipin.wav",
  162. "weapons\ump45_clipout.wav",
  163. "weapons\usp1.wav",
  164. "weapons\usp2.wav",
  165. "weapons\usp_clipin.wav",
  166. "weapons\usp_clipout.wav",
  167. "weapons\usp_silencer_off.wav",
  168. "weapons\usp_silencer_on.wav",
  169. "weapons\usp_slideback.wav",
  170. "weapons\usp_sliderelease.wav",
  171. "weapons\usp_unsil-1.wav",
  172. "weapons\xm1014-1.wav",
  173. "weapons\zoom.wav"
  174. }
  175.  
  176. public plugin_precache()
  177. {
  178. register_plugin("UnPrecacher", VERSION, "Tegla")
  179. register_forward(FM_PrecacheSound, "PrecacheSound")
  180. }
  181.  
  182. public PrecacheSound(const szSound[])
  183. {
  184. for(new i = 0; i < sizeof(g_Sounds); i++)
  185. {
  186. if( containi(szSound, g_Sounds[i]) != -1 )
  187. {
  188. forward_return(FMV_CELL, 0)
  189. return FMRES_SUPERCEDE
  190. }
  191. }
  192. return FMRES_IGNORED
  193. }

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép

Ők köszönték meg DeteCT0R nek ezt a hozzászólást: nyalka17 (2014.10.02. 18:33)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit csak mappon ként ?
HozzászólásElküldve: 2014.10.02. 18:36 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.05.22. 17:06
Hozzászólások: 205
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
1 fontos kérdés ha én ebbe bele írók pl amit berakok hangot akkor ez el menti ?

_________________
Ha, segítettél mindig meg köszönöm!
De ha, segítettem köszönd meg Te is ! LIKE


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit csak mappon ként ?
HozzászólásElküldve: 2014.10.02. 18:45 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
ezek alap hangok, amiket nem kötelező letölteni, de a szerver mégis leakarja töltetni, ez blokkolja, ha te ebbe beleírsz valami új hangot, akkor azt sem fogja letölteni --> lejátszani se, ha nincs meg az illetőnek
ha modelleket/sprite fájlokat írsz bele kifagy a szerver, azt nem ajánlott

_________________
http://www.ebateam.eu/

Ők köszönték meg IrOn nek ezt a hozzászólást: nyalka17 (2014.10.02. 18:46)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit csak mappon ként ?
HozzászólásElküldve: 2014.10.02. 18:47 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.05.22. 17:06
Hozzászólások: 205
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
Köszönöm !!! és van ilyen modelekkel is ? hogy az alap modelleket is el mentené ?
vagy csak rá kel keresni de még ahozis pancsika vagyok mert az angol tudásom a plafont verdesi *-*

_________________
Ha, segítettél mindig meg köszönöm!
De ha, segítettem köszönd meg Te is ! LIKE


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit csak mappon ként ?
HozzászólásElküldve: 2014.10.02. 18:51 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Idézet:
ha modelleket/sprite fájlokat írsz bele kifagy a szerver, azt nem ajánlott

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit csak mappon ként ?
HozzászólásElküldve: 2014.10.02. 18:52 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.05.22. 17:06
Hozzászólások: 205
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
DeteCT0R írta:
Idézet:
ha modelleket/sprite fájlokat írsz bele kifagy a szerver, azt nem ajánlott



ezt értem de van ilyen plugin modellekel is?

_________________
Ha, segítettél mindig meg köszönöm!
De ha, segítettem köszönd meg Te is ! LIKE


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit csak mappon ként ?
HozzászólásElküldve: 2014.10.02. 18:55 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.09.18. 13:01
Hozzászólások: 4270
Megköszönt másnak: 55 alkalommal
Megköszönték neki: 513 alkalommal
Ertem en mit akarsz de nincs es ha elolvasod a mondatot akkor bennevan hogy nincs.

_________________
Idk. Csak ugy funbooo.
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 512 limit csak mappon ként ?
HozzászólásElküldve: 2014.10.02. 18:57 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.05.22. 17:06
Hozzászólások: 205
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
DeteCT0R írta:
Ertem en mit akarsz de nincs es ha elolvasod a mondatot akkor bennevan hogy nincs.



értem köszönöm ! ˙(y)

_________________
Ha, segítettél mindig meg köszönöm!
De ha, segítettem köszönd meg Te is ! LIKE


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole