hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.18. 07:08



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 119 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 117 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot], Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Mutató
HozzászólásElküldve: 2014.10.04. 14:00 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Sziasztok nekem egy olyan plugin kellene hogy a radar allat irja hogy Frag CT Frag T Slot 10 és TULAJ % KONFIG ennyi lenne köszönöm előre is


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mutató
HozzászólásElküldve: 2014.10.04. 15:47 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.05.23. 18:32
Hozzászólások: 68
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Tessék ittvan Próba nem volt.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #if defined _dhudmessage_included
  5. #endinput
  6. #endif
  7.  
  8. #define _dhudmessage_included
  9.  
  10. #include <amxmodx>
  11.  
  12. stock __dhud_color;
  13. stock __dhud_x;
  14. stock __dhud_y;
  15. stock __dhud_effect;
  16. stock __dhud_fxtime;
  17. stock __dhud_holdtime;
  18. stock __dhud_fadeintime;
  19. stock __dhud_fadeouttime;
  20. stock __dhud_reliable;
  21.  
  22. stock set_dhudmessage( red = 0, green = 160, blue = 0, Float:x = -1.0, Float:y = 0.65, effects = 2, Float:fxtime = 6.0, Float:holdtime = 3.0, Float:fadeintime = 0.1, Float:fadeouttime = 1.5, bool:reliable = false )
  23. {
  24. #define clamp_byte(%1) ( clamp( %1, 0, 255 ) )
  25. #define pack_color(%1,%2,%3) ( %3 + ( %2 << 8 ) + ( %1 << 16 ) )
  26.  
  27. __dhud_color = pack_color( clamp_byte( red ), clamp_byte( green ), clamp_byte( blue ) );
  28. __dhud_x = _:x;
  29. __dhud_y = _:y;
  30. __dhud_effect = effects;
  31. __dhud_fxtime = _:fxtime;
  32. __dhud_holdtime = _:holdtime;
  33. __dhud_fadeintime = _:fadeintime;
  34. __dhud_fadeouttime = _:fadeouttime;
  35. __dhud_reliable = _:reliable;
  36.  
  37. return 1;
  38. }
  39.  
  40. stock show_dhudmessage( index, const message[], any:... )
  41. {
  42. new buffer[ 128 ];
  43. new numArguments = numargs();
  44.  
  45. if( numArguments == 2 )
  46. {
  47. send_dhudMessage( index, message );
  48. }
  49. else if( index || numArguments == 3 )
  50. {
  51. vformat( buffer, charsmax( buffer ), message, 3 );
  52. send_dhudMessage( index, buffer );
  53. }
  54. else
  55. {
  56. new playersList[ 32 ], numPlayers;
  57. get_players( playersList, numPlayers, "ch" );
  58.  
  59. if( !numPlayers )
  60. {
  61. return 0;
  62. }
  63.  
  64. new Array:handleArrayML = ArrayCreate();
  65.  
  66. for( new i = 2, j; i < numArguments; i++ )
  67. {
  68. if( getarg( i ) == LANG_PLAYER )
  69. {
  70. while( ( buffer[ j ] = getarg( i + 1, j++ ) ) ) {}
  71. j = 0;
  72.  
  73. if( GetLangTransKey( buffer ) != TransKey_Bad )
  74. {
  75. ArrayPushCell( handleArrayML, i++ );
  76. }
  77. }
  78. }
  79.  
  80. new size = ArraySize( handleArrayML );
  81.  
  82. if( !size )
  83. {
  84. vformat( buffer, charsmax( buffer ), message, 3 );
  85. send_dhudMessage( index, buffer );
  86. }
  87. else
  88. {
  89. for( new i = 0, j; i < numPlayers; i++ )
  90. {
  91. index = playersList[ i ];
  92.  
  93. for( j = 0; j < size; j++ )
  94. {
  95. setarg( ArrayGetCell( handleArrayML, j ), 0, index );
  96. }
  97.  
  98. vformat( buffer, charsmax( buffer ), message, 3 );
  99. send_dhudMessage( index, buffer );
  100. }
  101. }
  102.  
  103. ArrayDestroy( handleArrayML );
  104. }
  105.  
  106. return 1;
  107. }
  108.  
  109. stock send_dhudMessage( const index, const message[] )
  110. {
  111. message_begin( __dhud_reliable ? ( index ? MSG_ONE : MSG_ALL ) : ( index ? MSG_ONE_UNRELIABLE : MSG_BROADCAST ), SVC_DIRECTOR, _, index );
  112. {
  113. write_byte( strlen( message ) + 31 );
  114. write_byte( DRC_CMD_MESSAGE );
  115. write_byte( __dhud_effect );
  116. write_long( __dhud_color );
  117. write_long( __dhud_x );
  118. write_long( __dhud_y );
  119. write_long( __dhud_fadeintime );
  120. write_long( __dhud_fadeouttime );
  121. write_long( __dhud_holdtime );
  122. write_long( __dhud_fxtime );
  123. write_string( message );
  124. }
  125. message_end();
  126. }
  127.  
  128.  
  129. #define PLUGIN "HUD Info"
  130. #define VERSION "1.0"
  131. #define AUTHOR "N/A"
  132.  
  133. #define MAXROUNDS 40
  134.  
  135. new Rounds
  136.  
  137. new iCTKills
  138. new iTTKills
  139.  
  140. public plugin_init() {
  141. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  142. register_event( "DeathMsg", "DeathEvent", "a" );
  143. register_event("TextMsg","ResetAll","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  144. register_logevent("NewRounds", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  145. set_task(1.0,"HUDInfo" , _ , _ , _ , "b")
  146. }
  147.  
  148. public ResetAll() {
  149. Rounds = 0
  150. iCTKills = 0
  151. iTTKills = 0
  152. }
  153.  
  154. public DeathEvent(){
  155. new Killer = read_data( 1 );
  156. new CsTeams:Team
  157. Team = cs_get_user_team( Killer );
  158. if (Team == CS_TEAM_T)
  159. {
  160. iTTKills++
  161. }
  162. if (Team == CS_TEAM_CT)
  163. {
  164. iCTKills++
  165. }
  166. }
  167.  
  168. public NewRounds(){
  169. Rounds++
  170. }
  171.  
  172. public HUDInfo(){
  173. new Time[9]
  174. get_time("%H:%M",Time,8)
  175.  
  176. new CurrentPlayers = get_playersnum();
  177. new MaxPlayers = get_maxplayers();
  178.  
  179. set_dhudmessage(random(255),random(255),random(255), 0.0, 0.19, 0, 6.0, 12.0)
  180. show_dhudmessage(0, "Frags of T: %d^nFrags of CT: %d^n Slot:10 Tulaj%d^n Konfig%d^n", iTTKills, iCTKills, CurrentPlayers, Config)
  181.  
  182. }
  183.  
  184. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  185. {
  186. new count = 1, players[32]
  187. static msg[191]
  188. vformat(msg, 190, input, 3)
  189.  
  190. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  191. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  192. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  193. replace_all(msg, 190, "�", "á")
  194. replace_all(msg, 190, "�", "é")
  195. replace_all(msg, 190, "�", "í")
  196. replace_all(msg, 190, "�", "ó")
  197. replace_all(msg, 190, "�", "ö")
  198. replace_all(msg, 190, "�", "ő")
  199. replace_all(msg, 190, "�", "ú")
  200. replace_all(msg, 190, "�", "ü")
  201. replace_all(msg, 190, "�", "ű")
  202. replace_all(msg, 190, "�", "Á")
  203. replace_all(msg, 190, "�", "É")
  204. replace_all(msg, 190, "�", "Í")
  205. replace_all(msg, 190, "�", "Ó")
  206. replace_all(msg, 190, "�", "Ö")
  207. replace_all(msg, 190, "�", "Ő")
  208. replace_all(msg, 190, "�", "Ú")
  209. replace_all(msg, 190, "�", "Ü")
  210. replace_all(msg, 190, "�", "Ű")
  211.  
  212. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  213. {
  214. for (new i = 0; i < count; i++)
  215. {
  216. if (is_user_connected(players[i]))
  217. {
  218. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  219. write_byte(players[i])
  220. write_string(msg)
  221. message_end()
  222. }
  223. }
  224. }
  225. return PLUGIN_HANDLED
  226. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mutató
HozzászólásElküldve: 2014.10.04. 18:32 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Eszt irja mutato.sma(182) : error 017: undefined symbol "Config"


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mutató
HozzászólásElküldve: 2014.10.04. 21:04 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.27. 16:39
Hozzászólások: 394
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
Ez alapból használhatatlan scriptnek tűnik így első ránézésre..:D

_________________
"Scripta manent, verba volant."
"A szó elszáll, az írás megmarad."
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mutató
HozzászólásElküldve: 2014.10.05. 08:03 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
tessék nem tudom, hogy radar alatt írja e nincs amxx studióm:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <engine>
  5. new ctoles
  6. new toles
  7.  
  8. #define TULAJNEVE "Tulajneve"
  9. #define KONFIGNEVE "Konfigosneve"
  10.  
  11. public plugin_init()
  12. {
  13. register_plugin("info", "1", "CrB")
  14. register_event( "DeathMsg", "halal", "a" );
  15. register_event("TextMsg","ujra","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  16. }
  17. public ujra()
  18. {
  19. ctoles = 0
  20. toles = 0
  21. }
  22. public halal()
  23. {
  24. new k = read_data(1)
  25. switch(cs_get_user_team(k))
  26. {
  27. case CS_TEAM_CT: ctoles++
  28. case CS_TEAM_T: toles++
  29. }
  30. }
  31. public client_PreThink(id)
  32. {
  33. set_hudmessage(255,0,255, 0.0, 0.19, 0, 6.0, 1.0)
  34. show_hudmessage(id, "CT Frag: %d^nT Frag: %d^nSlot: %d^nTULAJ %s^nKONFIG: %s",ctoles, toles, get_maxplayers(),TULAJNEVE,KONFIGNEVE)
  35. }

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást (összesen 2): PiStA99 (2014.10.05. 11:05) • spice (2014.10.24. 14:44)
  Népszerűség: 4.55%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Mutató
HozzászólásElküldve: 2014.10.05. 11:05 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Köszi ment a gomb


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 6 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole