new Host[] = "xy"
new User[] = "xy"
new Pass[] = "xy"
new Db[] = "xy"
new Handle:g_SqlTuple
new g_Error[512]
public plugin_init() {
set_task(1.0, "MySql_Init")
}
public MySql_Init()
{
g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(Host,User,Pass,Db) //csatlakozunk az adatbázishoz
new ErrorCode,Handle:SqlConnection = SQL_Connect(g_SqlTuple,ErrorCode,g_Error,charsmax(g_Error))
if(SqlConnection == Empty_Handle)
set_fail_state(g_Error)
new Handle:Queries
Queries = SQL_PrepareQuery(SqlConnection,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS olesek (steamid varchar(32),oles INT(11),nev varchar(32))") //létrehozzuk a pontrendszer táblát név és pont sorokkal
if(!SQL_Execute(Queries))
{
SQL_QueryError(Queries,g_Error,charsmax(g_Error))
set_fail_state(g_Error)
}
SQL_FreeHandle(Queries)
SQL_FreeHandle(SqlConnection)
}
public plugin_end()
{
SQL_FreeHandle(g_SqlTuple)
}
public betoltes(id)
{
new szAuthid[32], szTemp[512]
get_user_authid(id, szAuthid, charsmax(szAuthid))
new Data[1]
Data[0] = id
format(szTemp,charsmax(szTemp),"SELECT * FROM `olesek` WHERE (`olesek`.`steamid` = '%s')", szAuthid) //kiválasztjuk a játékost a pontrendszer táblából a neve alapján
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"register_client",szTemp,Data,1)
}
public register_client(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
{
if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
{
log_amx("Kapcsolodas sikertelen. [%d] %s", Errcode, Error)
}
else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
{
log_amx("A QUERY betoltese sikertelen.[%d] %s", Errcode, Error)
}
new id
id = Data[0]
if(SQL_NumResults(Query) < 1)
{
new szAuthid[32], szName[32]
get_user_authid(id, szAuthid, charsmax(szAuthid))
get_user_name(id, szName, charsmax(szName))
new szTemp[512]
format(szTemp,charsmax(szTemp),"INSERT INTO `olesek` ( `steamid` , `oles` , `nev`)VALUES ('%s','0','%s');",szAuthid, szName) //ha a játékos neve nem található a táblában akkor létrehozunk neki egy új sort a nevével és a pont értékét beállítjük 0 ra
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"IgnoreHandle",szTemp)
}
else
{
oles[id] = SQL_ReadResult(Query, 1) // ha van már ilyen név az adatbázisban akkor a pontjait beállítjuk neki a pont sorban található értékre (0 = név, 1= pont)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public mentes(id)
{
new szAuthid[32], szName[32], szTemp[512]
get_user_authid(id, szAuthid, charsmax(szAuthid))
get_user_name(id, szName, charsmax(szName))
format(szTemp,charsmax(szTemp),"UPDATE `olesek` SET `oles` = '%i' , `nev` = '%s' WHERE `olesek`.`steamid` = '%s';",oles[id], szName, szAuthid) //frissítjük az adatokat tehát a pontrendszer táblán belüli pont sorba beírjuk a játékos jelenlegi pontját ott ahol a név megegyezik a játékos nevével
SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"IgnoreHandle",szTemp)
}
public IgnoreHandle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
{
SQL_FreeHandle(Query)
return PLUGIN_HANDLED
}
public client_putinserver(id)
{
oles[id]=0;
betoltes(id)
}
public client_disconnect(id)
{
mentes(id)
oles[id]=0;
}