hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 01:09



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 533 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 533 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Arany fegyverek menübe
HozzászólásElküldve: 2014.10.10. 22:14 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Hali!
Azt szeretném kérni, hogy ebben a pluginba menüben lehessen kiválasztani a fegyvereket.
Előre is köszi

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <nvault>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <nvault>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Arany fegyverek olestol"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "DeRoiD"
  10.  
  11. new ak47_jatekosnezet[] = "models/BS_Fegyverek/v_ak47.mdl"
  12. new awp_jatekosnezet[] = "models/BS_Fegyverek/v_awp.mdl"
  13. new m4a1_jatekosnezet[] = "models/BS_Fegyverek/v_m4a1.mdl"
  14. new famas_jatekosnezet[] = "models/BS_Fegyverek/v_famas.mdl"
  15. new deagle_jatekosnezet[] = "models/BS_Fegyverek/v_deagle.mdl"
  16. new knife_jatekosnezet[] = "models/BS_Fegyverek/v_knife.mdl"
  17.  
  18. new ak47_oles[33], m4a1_oles[33], awp_oles[33], famas_oles[33], deagle_oles[33], knife_oles[33]
  19. new ak47_ertek, awp_ertek, m4a1_ertek, famas_ertek, deagle_ertek, knife_ertek
  20. new vault
  21.  
  22. public plugin_precache()
  23. {
  24. precache_model(ak47_jatekosnezet)
  25.  
  26. precache_model(m4a1_jatekosnezet)
  27.  
  28. precache_model(awp_jatekosnezet)
  29.  
  30. precache_model(famas_jatekosnezet)
  31.  
  32. precache_model(deagle_jatekosnezet)
  33.  
  34. precache_model(knife_jatekosnezet)
  35. }
  36. public plugin_init() {
  37. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  38. register_event("CurWeapon", "fegyver_valtas", "be", "1=1")
  39. register_event("DeathMsg","halal","a")
  40. vault = nvault_open("Aranyfegyverek")
  41. register_clcmd("say /oleseim","lekeres")
  42. register_clcmd("say /mykills","lekeres")
  43.  
  44. ak47_ertek = register_cvar("ak47_ertek","350")
  45. awp_ertek = register_cvar("awp_ertek","200")
  46. m4a1_ertek = register_cvar("m4a1_ertek","250")
  47. famas_ertek = register_cvar("famas_ertek","190")
  48. deagle_ertek = register_cvar("deagle_ertek","170")
  49. knife_ertek = register_cvar("knife_ertek","25")
  50.  
  51. }
  52. public fegyver_valtas(id)
  53. {
  54. new fegyver = get_user_weapon(id)
  55. if(ak47_oles[id] >= get_pcvar_num(ak47_ertek) && fegyver == CSW_AK47)
  56. {
  57. set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47_jatekosnezet)
  58. }
  59. if(awp_oles[id] >= get_pcvar_num(awp_ertek) && fegyver == CSW_AWP)
  60. {
  61. set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_jatekosnezet)
  62. }
  63. if(m4a1_oles[id] >= get_pcvar_num(m4a1_ertek) && fegyver == CSW_M4A1)
  64. {
  65. set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1_jatekosnezet)
  66. }
  67. if(famas_oles[id] >= get_pcvar_num(famas_ertek) && fegyver == CSW_FAMAS)
  68. {
  69. set_pev(id, pev_viewmodel2, famas_jatekosnezet)
  70. }
  71. if(deagle_oles[id] >= get_pcvar_num(deagle_ertek) && fegyver == CSW_DEAGLE)
  72. {
  73. set_pev(id, pev_viewmodel2, deagle_jatekosnezet)
  74. }
  75. if(knife_oles[id] >= get_pcvar_num(knife_ertek) && fegyver == CSW_KNIFE)
  76. {
  77. set_pev(id, pev_viewmodel2, knife_jatekosnezet)
  78. }
  79. }
  80. public halal()
  81. {
  82. new attacker = read_data(1)
  83. new victim = read_data(2)
  84.  
  85. if(attacker == victim)
  86. {
  87. return PLUGIN_HANDLED;
  88. }
  89.  
  90. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP)
  91. {
  92. awp_oles[attacker]++
  93. }
  94. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47)
  95. {
  96. ak47_oles[attacker]++
  97. }
  98. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1)
  99. {
  100. m4a1_oles[attacker]++
  101. }
  102. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_FAMAS)
  103. {
  104. famas_oles[attacker]++
  105. }
  106. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE)
  107. {
  108. deagle_oles[attacker]++
  109. }
  110. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
  111. {
  112. knife_oles[attacker]++
  113. }
  114. return PLUGIN_HANDLED
  115. }
  116. public lekeres(id)
  117. {
  118. ColorChat(id,GREEN,"[BS] ^3AK47: ^4%d ^3M4A1: ^4%d ^3AWP: ^4%d ^3FAMAS: ^4%d ^3DEAGLE: ^4%d ^3KÉS: ^4%d",m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id],famas_oles[id],deagle_oles[id],knife_oles[id])
  119. }
  120. public mentes(id)
  121. {
  122. new name[32]
  123. get_user_name(id, name, 31)
  124. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  125. format(vaultkey,63,"%s", name)
  126. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id],famas_oles[id],deagle_oles[id],knife_oles[id])
  127. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  128. return PLUGIN_CONTINUE
  129. }
  130. public betoltes(id)
  131. {
  132. new name[32]
  133. get_user_name(id, name, 31)
  134. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  135. format(vaultkey,63,"%s", name)
  136. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#",m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id],famas_oles[id],deagle_oles[id],knife_oles[id])
  137. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  138. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  139. new m_o[32], a_o[32], a_ol[32]
  140. parse(vaultdata, m_o, 31, a_o, 31, a_ol, 31)
  141. m4a1_oles[id] = str_to_num(m_o)
  142. ak47_oles[id] = str_to_num(a_o)
  143. awp_oles[id] = str_to_num(a_ol)
  144. return PLUGIN_CONTINUE
  145. }
  146. public client_connect(id)
  147. {
  148. betoltes(id)
  149. }
  150. public client_disconnect(id)
  151. {
  152. mentes(id)
  153. }
  154. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  155. {
  156. new count = 1, players[32]
  157. static msg[191]
  158. vformat(msg, 190, input, 3)
  159.  
  160. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  161. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  162. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  163. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  164. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  165. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  166. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  167. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  168. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  169. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  170. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  171. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  172. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  173. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  174. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  175. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  176. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  177. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  178. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  179. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  180. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  181.  
  182. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  183. {
  184. for (new i = 0; i < count; i++)
  185. {
  186. if (is_user_connected(players[i]))
  187. {
  188. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  189. write_byte(players[i])
  190. write_string(msg)
  191. message_end()
  192. }
  193. }
  194. }
  195. return PLUGIN_HANDLED
  196. }
  197.  

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Arany fegyverek menübe
HozzászólásElküldve: 2014.10.10. 23:26 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Először inkább egy javított verzió,mert amit te csináltál,az az általad betett fegyókat,kést le se mentette,csak az awp,m4,ak47-et amit deroid írt bele. Azt is fordítva jelezte chatben,azt se javítottad :D
Full javított verzió+ steamid-re menti a pontot :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <nvault>
  3. #include <fakemeta>
  4. #include <nvault>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Arany fegyverek olestol"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "DeRoiD"
  10.  
  11. new ak47_jatekosnezet[] = "models/BS_Fegyverek/v_ak47.mdl"
  12. new awp_jatekosnezet[] = "models/BS_Fegyverek/v_awp.mdl"
  13. new m4a1_jatekosnezet[] = "models/BS_Fegyverek/v_m4a1.mdl"
  14. new famas_jatekosnezet[] = "models/BS_Fegyverek/v_famas.mdl"
  15. new deagle_jatekosnezet[] = "models/BS_Fegyverek/v_deagle.mdl"
  16. new knife_jatekosnezet[] = "models/BS_Fegyverek/v_knife.mdl"
  17.  
  18. new ak47_oles[33], m4a1_oles[33], awp_oles[33], famas_oles[33], deagle_oles[33], knife_oles[33]
  19. new ak47_ertek, m4a1_ertek, awp_ertek, famas_ertek, deagle_ertek, knife_ertek
  20. new vault
  21.  
  22. public plugin_precache()
  23. {
  24. precache_model(ak47_jatekosnezet)
  25.  
  26. precache_model(m4a1_jatekosnezet)
  27.  
  28. precache_model(awp_jatekosnezet)
  29.  
  30. precache_model(famas_jatekosnezet)
  31.  
  32. precache_model(deagle_jatekosnezet)
  33.  
  34. precache_model(knife_jatekosnezet)
  35. }
  36. public plugin_init() {
  37. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  38. register_event("CurWeapon", "fegyver_valtas", "be", "1=1")
  39. register_event("DeathMsg","halal","a")
  40. vault = nvault_open("Aranyfegyverek")
  41. register_clcmd("say /oleseim","lekeres")
  42. register_clcmd("say /mykills","lekeres")
  43.  
  44. ak47_ertek = register_cvar("ak47_ertek","350")
  45. m4a1_ertek = register_cvar("m4a1_ertek","250")
  46. awp_ertek = register_cvar("awp_ertek","200")
  47. famas_ertek = register_cvar("famas_ertek","190")
  48. deagle_ertek = register_cvar("deagle_ertek","170")
  49. knife_ertek = register_cvar("knife_ertek","25")
  50.  
  51. }
  52. public fegyver_valtas(id)
  53. {
  54. new fegyver = get_user_weapon(id)
  55. if(ak47_oles[id] >= get_pcvar_num(ak47_ertek) && fegyver == CSW_AK47)
  56. {
  57. set_pev(id, pev_viewmodel2, ak47_jatekosnezet)
  58. }
  59. if(awp_oles[id] >= get_pcvar_num(awp_ertek) && fegyver == CSW_AWP)
  60. {
  61. set_pev(id, pev_viewmodel2, awp_jatekosnezet)
  62. }
  63. if(m4a1_oles[id] >= get_pcvar_num(m4a1_ertek) && fegyver == CSW_M4A1)
  64. {
  65. set_pev(id, pev_viewmodel2, m4a1_jatekosnezet)
  66. }
  67. if(famas_oles[id] >= get_pcvar_num(famas_ertek) && fegyver == CSW_FAMAS)
  68. {
  69. set_pev(id, pev_viewmodel2, famas_jatekosnezet)
  70. }
  71. if(deagle_oles[id] >= get_pcvar_num(deagle_ertek) && fegyver == CSW_DEAGLE)
  72. {
  73. set_pev(id, pev_viewmodel2, deagle_jatekosnezet)
  74. }
  75. if(knife_oles[id] >= get_pcvar_num(knife_ertek) && fegyver == CSW_KNIFE)
  76. {
  77. set_pev(id, pev_viewmodel2, knife_jatekosnezet)
  78. }
  79. }
  80. public halal()
  81. {
  82. new attacker = read_data(1)
  83. new victim = read_data(2)
  84.  
  85. if(attacker == victim)
  86. {
  87. return PLUGIN_HANDLED;
  88. }
  89.  
  90. if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AWP)
  91. {
  92. awp_oles[attacker]++
  93. }
  94. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_AK47)
  95. {
  96. ak47_oles[attacker]++
  97. }
  98. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_M4A1)
  99. {
  100. m4a1_oles[attacker]++
  101. }
  102. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_FAMAS)
  103. {
  104. famas_oles[attacker]++
  105. }
  106. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_DEAGLE)
  107. {
  108. deagle_oles[attacker]++
  109. }
  110. else if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
  111. {
  112. knife_oles[attacker]++
  113. }
  114. return PLUGIN_HANDLED
  115. }
  116. public lekeres(id)
  117. {
  118. ColorChat(id,GREEN,"[BS] ^3M4A1: ^4%d ^3AK47: ^4%d ^3AWP: ^4%d ^3FAMAS: ^4%d ^3DEAGLE: ^4%d ^3KÉS: ^4%d",m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id],famas_oles[id],deagle_oles[id],knife_oles[id])
  119. }
  120. public mentes(id)
  121. {
  122. new authid[32]
  123. get_user_authid(id, authid, 31)
  124. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  125. format(vaultkey,63,"%s", authid)
  126. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#",m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id],famas_oles[id],deagle_oles[id],knife_oles[id])
  127. nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata)
  128. return PLUGIN_CONTINUE
  129. }
  130. public betoltes(id)
  131. {
  132. new authid[32]
  133. get_user_authid(id, authid, 31)
  134. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  135. format(vaultkey,63,"%s", authid)
  136. format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#",m4a1_oles[id],ak47_oles[id],awp_oles[id],famas_oles[id],deagle_oles[id],knife_oles[id])
  137. nvault_get(vault,vaultkey,vaultdata,255)
  138. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  139. new m_o[32], a_o[32], a_ol[32], f_o[32], d_o[32], k_o[32]
  140. parse(vaultdata, m_o, 31, a_o, 31, a_ol, 31, f_o, 31, d_o, 31, k_o, 31)
  141. m4a1_oles[id] = str_to_num(m_o)
  142. ak47_oles[id] = str_to_num(a_o)
  143. awp_oles[id] = str_to_num(a_ol)
  144. famas_oles[id] = str_to_num(f_o)
  145. deagle_oles[id] = str_to_num(d_o)
  146. knife_oles[id] = str_to_num(k_o)
  147. return PLUGIN_CONTINUE
  148. }
  149. public client_connect(id)
  150. {
  151. betoltes(id)
  152. }
  153. public client_disconnect(id)
  154. {
  155. mentes(id)
  156. }
  157. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  158. {
  159. new count = 1, players[32]
  160. static msg[191]
  161. vformat(msg, 190, input, 3)
  162.  
  163. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  164. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  165. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  166. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  167. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  168. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  169. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  170. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  171. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  172. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  173. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  174. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  175. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  176. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  177. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  178. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  179. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  180. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  181. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  182. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  183. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  184.  
  185. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  186. {
  187. for (new i = 0; i < count; i++)
  188. {
  189. if (is_user_connected(players[i]))
  190. {
  191. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  192. write_byte(players[i])
  193. write_string(msg)
  194. message_end()
  195. }
  196. }
  197. }
  198. return PLUGIN_HANDLED
  199. }
  200.  

_________________
GitHub - mforce

Ők köszönték meg mforce nek ezt a hozzászólást: Beckx (2014.10.11. 10:32)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Arany fegyverek menübe
HozzászólásElküldve: 2014.10.11. 10:31 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Köszi!
Ebben még nincs benne a menü igaz?

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Arany fegyverek menübe
HozzászólásElküldve: 2014.10.11. 16:03 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Igen jól mondod,ez a te általad átírt kavalkád javítása :D

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole