hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 13:50



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 196 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 195 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: NPC
HozzászólásElküldve: 2014.10.12. 20:37 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
[kozep]NPC[/kozep]

Nem tudom hogy van-e már ilyen plugin, ha nincs akkor már van!

Lényege a plugin "csinál" egy npc-t, az npc-nél megtudjuk nézni a szerver infókat (szabályzat,elérhetőségek) persze aki ért hozzá az úgy is átírja.

Beállítani nem kell semmit berakjuk a plugint a szerverbe és működik. (Csak de_dust2 mapon működik)

Többi pályának be kell állítani az npc-nek a spawnolási helyét és működni fog.

KÉP :
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára DeR0iD 2014.10.12. 22:30-kor.

Ők köszönték meg DeR0iD nek ezt a hozzászólást: mforce (2014.10.12. 21:47)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC
HozzászólásElküldve: 2014.10.12. 21:47 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.08. 22:21
Hozzászólások: 3014
Megköszönt másnak: 96 alkalommal
Megköszönték neki: 555 alkalommal
Egy képet esetleg nyomathattál volna az npc-ről :D Nem mindenki ért hozzá,hogy megnézze az mdl-t.

_________________
GitHub - mforce


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC
HozzászólásElküldve: 2014.10.12. 22:30 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
mforce írta:
Egy képet esetleg nyomathattál volna az npc-ről :D Nem mindenki ért hozzá,hogy megnézze az mdl-t.

kiraktam 1 képet! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC
HozzászólásElküldve: 2014.10.13. 06:13 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Tetszik a modell :) Viszont van a leírásban és a kódban is hiba.

Leírásban: kihagytad, hogy random helyre teszi le a cfg fájlban található koordináták alapján.

Kódban: TFH 32 en játszanak a szerveren abból 30 an hozzáérnek ebben az esetben létrehoz még 30 entity-t ennek 2 megoldása lehet: 1. fix koordinátára állítod ebben az esetben 31 entity lesz 1 helyen ha nem állítod fix koordinátára akkor pedig 31 entity lesz elszortan valahol a koordináták alapján. 2. mikor hozzáér törlöd az entity-t így 1 entity marad végig valahol a mapon a koordináták alapján.

A második hiba a kódban ez:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. log_amx("Nem talalhato a betoltendo fajl")
Igazából ez nem nagy hiba de feltünt :) Ugye ezt az else ágat megelőzi egy vizsgálat, hogy a lines > 0. Ez annyit tesz, hogy a sorok száma nagyobb mint 0. Attól, hogy a fájlban nincs tartalom még létezhet :). Ez az else ág akkor lenne értelmes ha if(file_exist(file)) lenne.

És a végére egy javaslat:
Ez a beolvasás eredetileg a CSDM spawn koordinátáit használta fel (ha jól sejtem a karácsonyi dobozok pluginból másoltad ami nem baj csak előtte olvasd el, hogy hogyan is működik :) ) így a javaslatom, hogy hagyd így a kódot és csatold hozzá a CSDM spawn koordinátáit legalább lesz 1 kis élvezet a játékmenetben, hogy keresgélni kell :)

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC
HozzászólásElküldve: 2014.10.13. 06:38 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
1entity lesz mindig, miert rakna le ujat ha hozzaer vki? nezd mar meg a forraskodot

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC
HozzászólásElküldve: 2014.10.13. 08:21 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
crazyboy írta:
Tetszik a modell :) Viszont van a leírásban és a kódban is hiba.

Leírásban: kihagytad, hogy random helyre teszi le a cfg fájlban található koordináták alapján.

Kódban: TFH 32 en játszanak a szerveren abból 30 an hozzáérnek ebben az esetben létrehoz még 30 entity-t ennek 2 megoldása lehet: 1. fix koordinátára állítod ebben az esetben 31 entity lesz 1 helyen ha nem állítod fix koordinátára akkor pedig 31 entity lesz elszortan valahol a koordináták alapján. 2. mikor hozzáér törlöd az entity-t így 1 entity marad végig valahol a mapon a koordináták alapján.

A második hiba a kódban ez:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. log_amx("Nem talalhato a betoltendo fajl")
Igazából ez nem nagy hiba de feltünt :) Ugye ezt az else ágat megelőzi egy vizsgálat, hogy a lines > 0. Ez annyit tesz, hogy a sorok száma nagyobb mint 0. Attól, hogy a fájlban nincs tartalom még létezhet :). Ez az else ág akkor lenne értelmes ha if(file_exist(file)) lenne.

És a végére egy javaslat:
Ez a beolvasás eredetileg a CSDM spawn koordinátáit használta fel (ha jól sejtem a karácsonyi dobozok pluginból másoltad ami nem baj csak előtte olvasd el, hogy hogyan is működik :) ) így a javaslatom, hogy hagyd így a kódot és csatold hozzá a CSDM spawn koordinátáit legalább lesz 1 kis élvezet a játékmenetben, hogy keresgélni kell :)


Igen a spawnolásos, koordinátás cuccot azt a Karácsonyi doboz pluginból szedtem. többi az saját rész.

És egy állandó helye van az "NPC"-nek ezért van 1 koordináta a fájlban. Szóval nem kell keresgetni


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC
HozzászólásElküldve: 2014.10.13. 15:23 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Ezt az entity létrehozásos cuccot csúnyán benéztem kóma + telefon több ilyen nem lesz xD Nem baj amúgy h abból másoltad azért van.

A rar-t nem néztem viszont ha 1 koordináta van akkor felesleges a random sor kiválasztása viszont szerintem hagyd így egyszerűbb új koordinátát beleírni 1 cfg fájlba mint átírni a plugint ha valaki random helyre akarja :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 19:13 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.15. 14:42
Hozzászólások: 1345
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 277 alkalommal
Tetszetős.

_________________
Üdvözlettel: BBk
[AmxModX] Általam fordított pluginok
Death of Legend Fun Server History
NetMozi.com - Filmes fórum Badboy.killer
foximaxi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: NPC
HozzászólásElküldve: 2016.04.13. 07:28 
Offline
Újonc

Csatlakozott: 2015.09.01. 19:09
Hozzászólások: 8
Megköszönt másnak: 1 alkalommal
Hello!
Nézegettem ezt az NPCs cuccot, nagyon jó. Viszont nem tudok új spawn koordinátákat hozzáadni. Nem tudtok valami olyan plugint hozzá, vagy kódrészt, ami kijelzi hudba az aktuális koordinátákat? Köszi!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole