hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 14:57



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 222 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 221 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.10.18. 14:37 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.23. 09:50
Hozzászólások: 569
Megköszönt másnak: 76 alkalommal
Megköszönték neki: 37 alkalommal
Sziasztok!
Valaki beleírná, hogy ha WP-t választ, és a csapatba már megvan az elengedő WP, akkor helyette adjon egy M4A1-et neki
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT,gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  22. }
  23.  
  24. public logevent_end()
  25. {
  26. gWPCT = 4;
  27. gWPTE = 4;
  28.  
  29. new players[32], pnum
  30. get_players(players, pnum)
  31. for(new i=0; i<pnum; i++)
  32. {
  33. already[i] = false;
  34. }
  35. }
  36.  
  37. public playerspawn(id)
  38. {
  39. g_showsec[id] = 10;
  40. already[id] = false;
  41. fegyvermenu(id);
  42. }
  43.  
  44. public fegyvermenu(id)
  45. {
  46. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  47.  
  48. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  49. new string[200];
  50.  
  51. if(g_showsec[id] <= 10)
  52. {
  53. if(g_showsec[id] != 0)
  54. {
  55. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  56. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  57. g_showsec[id]--;
  58. }
  59. else
  60. {
  61. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  62. return PLUGIN_HANDLED;
  63. }
  64. }
  65.  
  66. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  67. {
  68.  
  69. strip_user_weapons(id);
  70. format(string, charsmax(string), " \rOnly \yD2^n\wFegyver menu\y[\r%d \ymp\y]\w:", g_showsec[id]);
  71. new menu = menu_create(string, "handler")
  72. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  73. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  74. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElso 2 Embernek!\d]", "3", 0);
  75. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  76. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  77. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  78. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  79. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  80. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag]^" \d [\rXM1014\d]^"", "9", 0);
  81. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag]^" \d (m3)^"", "10", 0);
  82. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  83. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  84.  
  85. menu_display(id, menu);
  86. }
  87. else
  88. {
  89. formatex(string, charsmax(string), "\rOnly \yD2^n\wFegyver menu\y[\r%d \ymp\y]\w:", g_showsec[id]);
  90. new menu = menu_create(string, "handler")
  91. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  92. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  93. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag]" , "3", 0);
  94. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  95. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  96. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  97. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  98. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  99. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  100. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag] \d (m3)", "10", 0);
  101. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  102. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  103. menu_display(id, menu);
  104. }
  105.  
  106. return PLUGIN_HANDLED;
  107. }
  108.  
  109. public handler(id, menu, item)
  110. {
  111. if( item == MENU_EXIT )
  112. {
  113. menu_destroy(menu);
  114. return PLUGIN_HANDLED;
  115. }
  116. already[id] = true;
  117. new data[6], szName[64];
  118. new access, callback;
  119. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  120. new key = str_to_num(data);
  121. switch(key)
  122. {
  123.  
  124. case 1:
  125. {
  126.  
  127. give_player_grenades(id);
  128. give_item(id, "weapon_knife");
  129. give_item(id, "weapon_deagle");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "weapon_m4a1");
  134. give_item(id, "ammo_556nato");
  135. give_item(id, "ammo_556nato");
  136. give_item(id, "ammo_556nato");
  137. ColorChat(id, RED, "[#EsGam[i]nG#]^x01 Kaptal egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  138. }
  139. case 2:
  140. {
  141.  
  142. give_player_grenades(id);
  143. give_item(id, "weapon_knife");
  144. give_item(id, "weapon_deagle");
  145. give_item(id, "ammo_50ae");
  146. give_item(id, "ammo_50ae");
  147. give_item(id, "ammo_50ae");
  148. give_item(id, "weapon_ak47");
  149. give_item(id, "ammo_762nato");
  150. give_item(id, "ammo_762nato");
  151. give_item(id, "ammo_762nato");
  152. ColorChat(id, RED, "[#EsGam[i]nG#]^x01 Kaptal egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  153. }
  154. case 3:
  155. {
  156. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  157. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  158. {
  159. if(gWPCT < 2)
  160. {
  161.  
  162. give_player_grenades(id);
  163. give_item(id, "weapon_knife");
  164. give_item(id, "weapon_awp");
  165. give_item(id, "weapon_deagle");
  166. give_item(id, "ammo_50ae");
  167. give_item(id, "ammo_50ae");
  168. give_item(id, "ammo_50ae");
  169. give_item(id, "ammo_338magnum");
  170. give_item(id, "ammo_338magnum");
  171. give_item(id, "ammo_338magnum");
  172. ColorChat(id, RED, "[#EsGam[i]nG#]^x01 Kaptal egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  173. gWPCT++
  174. }
  175. else
  176. {
  177. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  178. fegyvermenu(id);
  179. }
  180. }
  181. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  182. {
  183. if(gWPTE < 2)
  184. {
  185.  
  186. give_player_grenades(id);
  187. give_item(id, "weapon_knife");
  188. give_item(id, "weapon_awp");
  189. give_item(id, "weapon_deagle");
  190. give_item(id, "ammo_50ae");
  191. give_item(id, "ammo_50ae");
  192. give_item(id, "ammo_50ae");
  193. give_item(id, "ammo_338magnum");
  194. give_item(id, "ammo_338magnum");
  195. give_item(id, "ammo_338magnum");
  196. ColorChat(id, RED, "[#EsGam[i]nG#]^x01 Kaptal egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  197. gWPTE++
  198. }
  199. else
  200. {
  201. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  202. fegyvermenu(id);
  203. }
  204. }
  205.  
  206. }
  207. case 4:
  208. {
  209.  
  210. give_player_grenades(id);
  211. give_item(id, "weapon_knife");
  212. give_item(id, "weapon_deagle");
  213. give_item(id, "ammo_50ae");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "weapon_m249");
  217. give_item(id, "ammo_556natobox");
  218. give_item(id, "ammo_556natobox");
  219. give_item(id, "ammo_556natobox");
  220. ColorChat(id, RED, "[#EsGam[i]nG#]^x01 Kaptal egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  221. }
  222. case 5:
  223. {
  224.  
  225. give_player_grenades(id);
  226. give_item(id, "weapon_knife");
  227. give_item(id, "weapon_deagle");
  228. give_item(id, "ammo_50ae");
  229. give_item(id, "ammo_50ae");
  230. give_item(id, "ammo_50ae")
  231. give_item(id, "weapon_aug");
  232. give_item(id, "ammo_556nato");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. give_item(id, "ammo_556nato");
  235. ColorChat(id, RED, "[#EsGam[i]nG#]^x01 Kaptal egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  236. }
  237. case 6:
  238. {
  239.  
  240. give_player_grenades(id);
  241. give_item(id, "weapon_knife");
  242. give_item(id, "weapon_deagle");
  243. give_item(id, "ammo_50ae");
  244. give_item(id, "ammo_50ae");
  245. give_item(id, "ammo_50ae")
  246. give_item(id, "weapon_famas");
  247. give_item(id, "ammo_556nato");
  248. give_item(id, "ammo_556nato");
  249. give_item(id, "ammo_556nato");
  250. ColorChat(id, RED, "[#EsGam[i]nG#]^x01 Kaptal egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  251. }
  252. case 7:
  253. {
  254.  
  255. give_player_grenades(id);
  256. give_item(id, "weapon_knife");
  257. give_item(id, "weapon_deagle");
  258. give_item(id, "ammo_50ae");
  259. give_item(id, "ammo_50ae");
  260. give_item(id, "ammo_50ae")
  261. give_item(id, "weapon_galil");
  262. give_item(id, "ammo_556nato");
  263. give_item(id, "ammo_556nato");
  264. give_item(id, "ammo_556nato");
  265. ColorChat(id, RED, "[#EsGam[i]nG#]^x01 Kaptal egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  266. }
  267. case 8:
  268. {
  269.  
  270. give_player_grenades(id);
  271. give_item(id, "weapon_knife");
  272. give_item(id, "weapon_deagle");
  273. give_item(id, "ammo_50ae");
  274. give_item(id, "ammo_50ae");
  275. give_item(id, "ammo_50ae")
  276. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  277. give_item(id, "ammo_9mm");
  278. give_item(id, "ammo_9mm");
  279. give_item(id, "ammo_9mm");
  280. ColorChat(id, RED, "[#EsGam[i]nG#]^x01 Kaptal egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  281. }
  282. case 9:
  283. {
  284.  
  285. give_player_grenades(id);
  286. give_item(id, "weapon_knife");
  287. give_item(id, "weapon_deagle");
  288. give_item(id, "ammo_50ae");
  289. give_item(id, "ammo_50ae");
  290. give_item(id, "ammo_50ae")
  291. give_item(id, "weapon_xm1014");
  292. give_item(id, "ammo_buckshot");
  293. give_item(id, "ammo_buckshot");
  294. give_item(id, "ammo_buckshot");
  295. ColorChat(id, RED, "[#EsGam[i]nG#]^x01 Kaptal egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  296. }
  297. case 10:
  298. {
  299.  
  300. give_player_grenades(id);
  301. give_item(id, "weapon_knife");
  302. give_item(id, "weapon_deagle");
  303. give_item(id, "ammo_50ae");
  304. give_item(id, "ammo_50ae");
  305. give_item(id, "ammo_50ae")
  306. give_item(id, "weapon_m3");
  307. give_item(id, "ammo_buckshot");
  308. give_item(id, "ammo_buckshot");
  309. give_item(id, "ammo_buckshot");
  310. ColorChat(id, RED, "[#EsGam[i]nG#]^x01 Kaptal egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  311. }
  312. case 11:
  313. {
  314.  
  315. give_player_grenades(id);
  316. give_item(id, "weapon_knife");
  317. give_item(id, "weapon_deagle");
  318. give_item(id, "ammo_50ae");
  319. give_item(id, "ammo_50ae");
  320. give_item(id, "ammo_50ae")
  321. give_item(id, "weapon_scout");
  322. give_item(id, "ammo_762nato");
  323. give_item(id, "ammo_762nato");
  324. give_item(id, "ammo_762nato");
  325. ColorChat(id, RED, "[#EsGam[i]nG#]^x01 Kaptal egy ^4Scout ^1Csomagot! ");
  326. }
  327. }
  328. return PLUGIN_HANDLED;
  329. }
  330.  
  331. stock give_player_grenades(index)
  332. {
  333. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  334. give_item(index, "weapon_flashbang");
  335. give_item(index, "weapon_flashbang");
  336. give_item(index, "item_thighpack");
  337. give_item(index, "item_assaultsuit");
  338. }
  339.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.10.18. 14:50 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Teszteld, én nem tudtam, mert most nem nagyon értem rá.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT,gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  22. }
  23.  
  24. public logevent_end()
  25. {
  26. gWPCT = 4;
  27. gWPTE = 4;
  28.  
  29. new players[32], pnum
  30. get_players(players, pnum)
  31. for(new i=0; i<pnum; i++)
  32. {
  33. already[i] = false;
  34. }
  35. }
  36.  
  37. public playerspawn(id)
  38. {
  39. g_showsec[id] = 10;
  40. already[id] = false;
  41. fegyvermenu(id);
  42. }
  43.  
  44. public fegyvermenu(id)
  45. {
  46. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  47.  
  48. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  49. new string[200];
  50.  
  51. if(g_showsec[id] <= 10)
  52. {
  53. if(g_showsec[id] != 0)
  54. {
  55. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  56. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  57. g_showsec[id]--;
  58. }
  59. else
  60. {
  61. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  62. return PLUGIN_HANDLED;
  63. }
  64. }
  65.  
  66. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  67. {
  68.  
  69. strip_user_weapons(id);
  70. format(string, charsmax(string), " \rOnly \yD2^n\wFegyver menu\y[\r%d \ymp\y]\w:", g_showsec[id]);
  71. new menu = menu_create(string, "handler")
  72. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  73. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  74. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag] \d [\rElso 2 Embernek!\d]", "3", 0);
  75. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  76. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  77. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  78. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  79. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  80. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag]^" \d [\rXM1014\d]^"", "9", 0);
  81. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag]^" \d (m3)^"", "10", 0);
  82. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  83. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  84.  
  85. menu_display(id, menu);
  86. }
  87. else
  88. {
  89. formatex(string, charsmax(string), "\rOnly \yD2^n\wFegyver menu\y[\r%d \ymp\y]\w:", g_showsec[id]);
  90. new menu = menu_create(string, "handler")
  91. menu_additem(menu, "\y[M4A1 \rCsomag]", "1", 0);
  92. menu_additem(menu, "\y[AK47 \rCsomag]", "2", 0);
  93. menu_additem(menu, "\y[AWP \rCsomag]" , "3", 0);
  94. menu_additem(menu, "\y[MachineGun \rCsomag]", "4", 0);
  95. menu_additem(menu, "\y[AUG \rCsomag]", "5", 0);
  96. menu_additem(menu, "\y[FAMAS \rCsomag]", "6", 0);
  97. menu_additem(menu, "\y[Galil \rCsomag]", "7", 0);
  98. menu_additem(menu, "\y[SMG \rCsomag]", "8", 0);
  99. menu_additem(menu, "\y[Autoshotgun \rCsomag] \d [\rXM1014\d]", "9", 0);
  100. menu_additem(menu, "\y[Shotgun \rCsomag] \d (m3)", "10", 0);
  101. menu_additem(menu, "\y[Scout \rCsomag]", "11", 0);
  102. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  103. menu_display(id, menu);
  104. }
  105.  
  106. return PLUGIN_HANDLED;
  107. }
  108.  
  109. public handler(id, menu, item)
  110. {
  111. if( item == MENU_EXIT )
  112. {
  113. menu_destroy(menu);
  114. return PLUGIN_HANDLED;
  115. }
  116. already[id] = true;
  117. new data[6], szName[64];
  118. new access, callback;
  119. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  120. new key = str_to_num(data);
  121. switch(key)
  122. {
  123.  
  124. case 1:
  125. {
  126.  
  127. give_player_grenades(id);
  128. give_item(id, "weapon_knife");
  129. give_item(id, "weapon_deagle");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "weapon_m4a1");
  134. give_item(id, "ammo_556nato");
  135. give_item(id, "ammo_556nato");
  136. give_item(id, "ammo_556nato");
  137. ColorChat(id, RED, "[#EsGam[i]nG#]^x01 Kaptal egy ^4M4A1 ^1Csomagot!");
  138. }
  139. case 2:
  140. {
  141.  
  142. give_player_grenades(id);
  143. give_item(id, "weapon_knife");
  144. give_item(id, "weapon_deagle");
  145. give_item(id, "ammo_50ae");
  146. give_item(id, "ammo_50ae");
  147. give_item(id, "ammo_50ae");
  148. give_item(id, "weapon_ak47");
  149. give_item(id, "ammo_762nato");
  150. give_item(id, "ammo_762nato");
  151. give_item(id, "ammo_762nato");
  152. ColorChat(id, RED, "[#EsGam[i]nG#]^x01 Kaptal egy ^4AK47 ^1Csomagot!");
  153. }
  154. case 3:
  155. {
  156. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  157. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  158. {
  159. if(gWPCT < 2)
  160. {
  161.  
  162. give_player_grenades(id);
  163. give_item(id, "weapon_knife");
  164. give_item(id, "weapon_awp");
  165. give_item(id, "weapon_deagle");
  166. give_item(id, "ammo_50ae");
  167. give_item(id, "ammo_50ae");
  168. give_item(id, "ammo_50ae");
  169. give_item(id, "ammo_338magnum");
  170. give_item(id, "ammo_338magnum");
  171. give_item(id, "ammo_338magnum");
  172. ColorChat(id, RED, "[#EsGam[i]nG#]^x01 Kaptal egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  173. gWPCT++
  174. }
  175. else
  176. {
  177. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  178. give_item(id, "weapon_knife");
  179. give_item(id, "weapon_deagle");
  180. give_item(id, "ammo_50ae");
  181. give_item(id, "ammo_50ae");
  182. give_item(id, "ammo_50ae");
  183. give_item(id, "weapon_m4a1");
  184. give_item(id, "ammo_556nato");
  185. give_item(id, "ammo_556nato");
  186. give_item(id, "ammo_556nato");
  187. fegyvermenu(id);
  188. }
  189. }
  190. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  191. {
  192. if(gWPTE < 2)
  193. {
  194.  
  195. give_player_grenades(id);
  196. give_item(id, "weapon_knife");
  197. give_item(id, "weapon_awp");
  198. give_item(id, "weapon_deagle");
  199. give_item(id, "ammo_50ae");
  200. give_item(id, "ammo_50ae");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_338magnum");
  203. give_item(id, "ammo_338magnum");
  204. give_item(id, "ammo_338magnum");
  205. ColorChat(id, RED, "[#EsGam[i]nG#]^x01 Kaptal egy ^4AWP ^1Csomagot!");
  206. gWPTE++
  207. }
  208. else
  209. {
  210. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  211. give_item(id, "weapon_knife");
  212. give_item(id, "weapon_deagle");
  213. give_item(id, "ammo_50ae");
  214. give_item(id, "ammo_50ae");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "weapon_m4a1");
  217. give_item(id, "ammo_556nato");
  218. give_item(id, "ammo_556nato");
  219. give_item(id, "ammo_556nato");
  220. fegyvermenu(id);
  221. }
  222. }
  223.  
  224. }
  225. case 4:
  226. {
  227.  
  228. give_player_grenades(id);
  229. give_item(id, "weapon_knife");
  230. give_item(id, "weapon_deagle");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae");
  234. give_item(id, "weapon_m249");
  235. give_item(id, "ammo_556natobox");
  236. give_item(id, "ammo_556natobox");
  237. give_item(id, "ammo_556natobox");
  238. ColorChat(id, RED, "[#EsGam[i]nG#]^x01 Kaptal egy ^4Machinegun ^1Csomagot!");
  239. }
  240. case 5:
  241. {
  242.  
  243. give_player_grenades(id);
  244. give_item(id, "weapon_knife");
  245. give_item(id, "weapon_deagle");
  246. give_item(id, "ammo_50ae");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae")
  249. give_item(id, "weapon_aug");
  250. give_item(id, "ammo_556nato");
  251. give_item(id, "ammo_556nato");
  252. give_item(id, "ammo_556nato");
  253. ColorChat(id, RED, "[#EsGam[i]nG#]^x01 Kaptal egy ^4AUG ^1Csomagot!");
  254. }
  255. case 6:
  256. {
  257.  
  258. give_player_grenades(id);
  259. give_item(id, "weapon_knife");
  260. give_item(id, "weapon_deagle");
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262. give_item(id, "ammo_50ae");
  263. give_item(id, "ammo_50ae")
  264. give_item(id, "weapon_famas");
  265. give_item(id, "ammo_556nato");
  266. give_item(id, "ammo_556nato");
  267. give_item(id, "ammo_556nato");
  268. ColorChat(id, RED, "[#EsGam[i]nG#]^x01 Kaptal egy ^4Famas ^1Csomagot!");
  269. }
  270. case 7:
  271. {
  272.  
  273. give_player_grenades(id);
  274. give_item(id, "weapon_knife");
  275. give_item(id, "weapon_deagle");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae");
  278. give_item(id, "ammo_50ae")
  279. give_item(id, "weapon_galil");
  280. give_item(id, "ammo_556nato");
  281. give_item(id, "ammo_556nato");
  282. give_item(id, "ammo_556nato");
  283. ColorChat(id, RED, "[#EsGam[i]nG#]^x01 Kaptal egy ^4Galil ^1Csomagot!");
  284. }
  285. case 8:
  286. {
  287.  
  288. give_player_grenades(id);
  289. give_item(id, "weapon_knife");
  290. give_item(id, "weapon_deagle");
  291. give_item(id, "ammo_50ae");
  292. give_item(id, "ammo_50ae");
  293. give_item(id, "ammo_50ae")
  294. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  295. give_item(id, "ammo_9mm");
  296. give_item(id, "ammo_9mm");
  297. give_item(id, "ammo_9mm");
  298. ColorChat(id, RED, "[#EsGam[i]nG#]^x01 Kaptal egy ^4SMG ^1Csomagot!");
  299. }
  300. case 9:
  301. {
  302.  
  303. give_player_grenades(id);
  304. give_item(id, "weapon_knife");
  305. give_item(id, "weapon_deagle");
  306. give_item(id, "ammo_50ae");
  307. give_item(id, "ammo_50ae");
  308. give_item(id, "ammo_50ae")
  309. give_item(id, "weapon_xm1014");
  310. give_item(id, "ammo_buckshot");
  311. give_item(id, "ammo_buckshot");
  312. give_item(id, "ammo_buckshot");
  313. ColorChat(id, RED, "[#EsGam[i]nG#]^x01 Kaptal egy ^4Autoshutgun ^1Csomagot!");
  314. }
  315. case 10:
  316. {
  317.  
  318. give_player_grenades(id);
  319. give_item(id, "weapon_knife");
  320. give_item(id, "weapon_deagle");
  321. give_item(id, "ammo_50ae");
  322. give_item(id, "ammo_50ae");
  323. give_item(id, "ammo_50ae")
  324. give_item(id, "weapon_m3");
  325. give_item(id, "ammo_buckshot");
  326. give_item(id, "ammo_buckshot");
  327. give_item(id, "ammo_buckshot");
  328. ColorChat(id, RED, "[#EsGam[i]nG#]^x01 Kaptal egy ^4Shotgun ^1Csomagot!");
  329. }
  330. case 11:
  331. {
  332.  
  333. give_player_grenades(id);
  334. give_item(id, "weapon_knife");
  335. give_item(id, "weapon_deagle");
  336. give_item(id, "ammo_50ae");
  337. give_item(id, "ammo_50ae");
  338. give_item(id, "ammo_50ae")
  339. give_item(id, "weapon_scout");
  340. give_item(id, "ammo_762nato");
  341. give_item(id, "ammo_762nato");
  342. give_item(id, "ammo_762nato");
  343. ColorChat(id, RED, "[#EsGam[i]nG#]^x01 Kaptal egy ^4Scout ^1Csomagot! ");
  344. }
  345. }
  346. return PLUGIN_HANDLED;
  347. }
  348.  
  349. stock give_player_grenades(index)
  350. {
  351. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  352. give_item(index, "weapon_flashbang");
  353. give_item(index, "weapon_flashbang");
  354. give_item(index, "item_thighpack");
  355. give_item(index, "item_assaultsuit");
  356. }

_________________
****

Ők köszönték meg pixxa112 nek ezt a hozzászólást: Beckx (2014.11.26. 17:35)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole