hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 19:22



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 196 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 195 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Szintrendszer mentés.
HozzászólásElküldve: 2014.10.20. 17:41 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Ha ebbe a szintrendszerbe olést adok magamnak akkor elmenti meg felis megy a szintem csak amikor újrainditom a szervert akkor már nincsmeg a mentés.Valaki javítaná?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN ""
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR ""
  9.  
  10. new message[192]
  11. new nev[32]
  12. new Temp[192]
  13. static color[10]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18.  
  19. #define ASD 43
  20.  
  21. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  22.  
  23. new const szamok[ASD] = {
  24. 1,
  25. 2,
  26. 3,
  27. 4,
  28. 5,
  29. 7,
  30. 9,
  31. 12,
  32. 15,
  33. 18,
  34. 21,
  35. 24,
  36. 28,
  37. 32,
  38. 36,
  39. 42,
  40. 48,
  41. 55,
  42. 65,
  43. 75,
  44. 85,
  45. 100,
  46. 120,
  47. 145,
  48. 190,
  49. 250,
  50. 380,
  51. 480,
  52. 650,
  53. 800,
  54. 1000,
  55. 1200,
  56. 1500,
  57. 1800,
  58. 2100,
  59. 2400,
  60. 2800,
  61. 3200,
  62. 3600,
  63. 4000,
  64. 4500,
  65. 5000,
  66. 6000
  67. }
  68.  
  69. new const rangok[ASD+1][] = {
  70. "[Pisis][Lv0]",
  71. "[Taknyos][Lv1]",
  72. "[Nokedli][Lv2]",
  73. "[Noob][Lv3]",
  74. "[Páwa][Lv4]",
  75. "[Csirkefogó][Lv5]",
  76. "[McDonald’s][Lv6]",
  77. "[Bot][Lv7]",
  78. "[Kezdő][Lv8]‘",
  79. "[Újonc][Lv9]",
  80. "[Tag][Lv10]",
  81. "[Lelkes][Lv11]",
  82. "[Haladó][Lv12]",
  83. "[TudValamit][Lv13]",
  84. "[Tanuló][Lv14]",
  85. "[Tanár][Lv15]",
  86. "[Hóember][Lv16]",
  87. "[Gyilkos][Lv17]",
  88. "[Őrult][Lv18]",
  89. "[LoL][Lv19]",
  90. "[Kobra][Lv20]",
  91. "[Alien][Lv21]",
  92. "[Jómunkásember][Lv22]",
  93. "[Eszméletlen][Lv23]",
  94. "[Legyőzhetetlen][Lv24]",
  95. "[Veterán][Lv25]",
  96. "[Fejvadász][Lv26]",
  97. "[Rambó][Lv27]",
  98. "[Hercules][Lv28]",
  99. "[Aimos][Lv29]",
  100. "[Fanatikus][Lv30]",
  101. "[Godzilla][Lv31]",
  102. "[Brutál][Lv32]",
  103. "[Mester][Lv33]",
  104. "[Pro][Lv34]",
  105. "[NagyMester][Lv35]",
  106. "[Tábornok][Lv36]",
  107. "[Terminátor][Lv37]",
  108. "[Predátor][Lv38]",
  109. "[LegenD][Lv39]",
  110. "[Minden6ó][Lv40]",
  111. "[FélIsten][Lv41]",
  112. "[Isten][Lv42]",
  113. "[Titán][Lv43]"
  114.  
  115. }
  116.  
  117. public plugin_init()
  118. {
  119. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  120. register_clcmd("say /rang", "hud")
  121. register_clcmd("say /xp", "hud")
  122. register_clcmd("say /szint", "hud")
  123. register_clcmd("say /mykill", "hud")
  124. register_clcmd("say /olesadas", "adas")
  125. register_clcmd("say /szintadas", "adas")
  126. register_clcmd("say /xpadas", "adas")
  127. register_clcmd("say", "sayhook")
  128. register_clcmd("say_team", "tshook")
  129. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  130. g_vault = nvault_open("")
  131.  
  132. }
  133. public hud(id)
  134. {
  135. if(szint[id] != ASD+1)
  136. {
  137.  
  138.  
  139. ColorChat(id, RED, "Szint:^4%s ^1| ^3Ölések:^4%d ^1| ^3Kell még:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  140. }
  141. else {
  142.  
  143. ColorChat(id, GREEN, "Elérted a ^3Maximális ^4Szintet.Gratulálunk.")
  144. }
  145.  
  146. }
  147. public sayhook(id)
  148. {
  149.  
  150. read_args (message, 191)
  151. remove_quotes (message)
  152. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  153. {
  154. return PLUGIN_CONTINUE
  155. }
  156. get_user_name(id, nev, 31)
  157.  
  158. if(is_user_admin(id))
  159. {
  160. if(is_user_alive(id)) {
  161. get_user_team(id, color, 9)
  162. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  163.  
  164. }
  165. else {
  166. get_user_team(id, color, 9)
  167. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  168. }
  169. }else{
  170. if(is_user_alive(id)) {
  171. get_user_team(id, color, 9)
  172. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  173.  
  174. }
  175. else {
  176. get_user_team(id, color, 9)
  177. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  178. }
  179. }
  180. sendmessage(color)
  181. return PLUGIN_HANDLED
  182. }
  183. public tshook(id)
  184. {
  185. read_args (message, 191)
  186. remove_quotes (message)
  187. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  188. {
  189. return PLUGIN_CONTINUE
  190. }
  191. get_user_name(id, nev, 31)
  192. new playerTeam = get_user_team(id)
  193. new playerTeamName[19]
  194. switch (playerTeam)
  195. {
  196. case 1: {
  197. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  198.  
  199. }
  200. case 2: {
  201. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  202.  
  203. }
  204. default:
  205. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  206. }
  207. if(is_user_admin(id))
  208. {
  209. if(is_user_alive(id))
  210. {
  211. get_user_team(id, color, 9)
  212. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  213.  
  214. }
  215. else
  216. {
  217. get_user_team(id, color, 9)
  218. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  219. }
  220. }else{
  221. if(is_user_alive(id))
  222. {
  223. get_user_team(id, color, 9)
  224. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  225.  
  226. }
  227. else
  228. {
  229. get_user_team(id, color, 9)
  230. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  231. }
  232. }
  233. sendtmessage(color, playerTeam)
  234. return PLUGIN_HANDLED
  235. }
  236. public sendmessage(color[])
  237. {
  238. new teamName[10]
  239. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  240. {
  241. get_user_team (player, teamName, 9)
  242. teamf (player, color)
  243. elkuldes(player, Temp)
  244. teamf(player, teamName)
  245. }
  246. }
  247. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  248. {
  249. new teamName[10]
  250. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  251. {
  252. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  253. {
  254. get_user_team (player, teamName, 9)
  255. elkuldes(player, Temp)
  256. teamf (player, teamName)
  257. teamf (player, color)
  258. }
  259. }
  260. }
  261. public teamf(player, team[])
  262. {
  263. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  264. write_byte(player)
  265. write_string(team)
  266. message_end()
  267. }
  268. public elkuldes(player, Temp[])
  269. {
  270.  
  271. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  272. write_byte( player )
  273. write_string( Temp )
  274. message_end()
  275.  
  276. }
  277.  
  278. public client_connect(id)
  279. {
  280. LoadData(id)
  281. }
  282. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  283.  
  284. public SaveData(id)
  285. {
  286. new name[32]
  287. get_user_name(id, name, 31)
  288.  
  289. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  290. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  291. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  292.  
  293.  
  294. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  295. return PLUGIN_CONTINUE
  296. }
  297. public LoadData(id)
  298. {
  299. new name[32]
  300. get_user_name(id, name, 31)
  301. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  302.  
  303. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  304. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  305.  
  306. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  307. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  308. new oles[32], level[32]
  309. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  310. olesek[id] = str_to_num(oles)
  311. szint[id] = str_to_num(level)
  312. return PLUGIN_CONTINUE
  313. }
  314. public halal()
  315. {
  316. new killer = read_data(1)
  317. new victim = read_data(2)
  318.  
  319. if(killer != victim)
  320. olesek[killer]++
  321.  
  322. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  323. {
  324. szint[killer]++
  325. }
  326. }
  327. public adas(id)
  328. {
  329. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  330. {
  331. new menu = menu_create("\r.:[R]3\w[L][O]\yAD]:. \wKinek akarsz pontot adni?", "menu_handler")
  332. new players[32], pnum, tempid
  333. new szName[32], szTempid[10]
  334. get_players(players, pnum)
  335. for( new i; i<pnum; i++ )
  336. {
  337. tempid = players[i];
  338. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  339. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  340. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  341.  
  342. }
  343. menu_display(id, menu, 0)
  344. }
  345. else
  346. {
  347. ColorChat(id, RED, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  348.  
  349. }
  350. }
  351. public menu_handler(id, menu, item)
  352. {
  353. if( item == MENU_EXIT )
  354. {
  355. menu_destroy(menu);
  356. return PLUGIN_HANDLED;
  357. }
  358.  
  359. new data[6], szName[64];
  360. new access, callback;
  361. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  362.  
  363. new tempid = str_to_num(data);
  364.  
  365. if( is_user_alive(tempid) )
  366. {
  367. olesek[tempid] += 100
  368. }
  369. client_cmd(id,"oles_adas")
  370. menu_destroy(menu);
  371. return PLUGIN_HANDLED;
  372. }
  373. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  374. {
  375. new count = 1, players[32]
  376. static msg[191]
  377. vformat(msg, 190, input, 3)
  378.  
  379. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  380. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  381. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  382. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  383. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  384. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  385. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  386. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  387. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  388. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  389. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  390. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  391. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  392. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  393. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  394. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  395. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  396. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  397. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  398. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  399. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  400.  
  401. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  402. {
  403. for (new i = 0; i < count; i++)
  404. {
  405. if (is_user_connected(players[i]))
  406. {
  407. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  408. write_byte(players[i])
  409. write_string(msg)
  410. message_end()
  411. }
  412. }
  413. }
  414. return PLUGIN_HANDLED
  415. }
  416.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Szintrendszer mentés.
HozzászólásElküldve: 2014.10.20. 19:42 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Try:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4. #include <colorchat>
  5.  
  6. #define PLUGIN ""
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR ""
  9.  
  10. new message[192]
  11. new nev[32]
  12. new Temp[192]
  13. static color[10]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18.  
  19. #define ASD 43
  20.  
  21. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  22.  
  23. new const szamok[ASD] = {
  24. 1,
  25. 2,
  26. 3,
  27. 4,
  28. 5,
  29. 7,
  30. 9,
  31. 12,
  32. 15,
  33. 18,
  34. 21,
  35. 24,
  36. 28,
  37. 32,
  38. 36,
  39. 42,
  40. 48,
  41. 55,
  42. 65,
  43. 75,
  44. 85,
  45. 100,
  46. 120,
  47. 145,
  48. 190,
  49. 250,
  50. 380,
  51. 480,
  52. 650,
  53. 800,
  54. 1000,
  55. 1200,
  56. 1500,
  57. 1800,
  58. 2100,
  59. 2400,
  60. 2800,
  61. 3200,
  62. 3600,
  63. 4000,
  64. 4500,
  65. 5000,
  66. 6000
  67. }
  68.  
  69. new const rangok[ASD+1][] = {
  70. "[Pisis][Lv0]",
  71. "[Taknyos][Lv1]",
  72. "[Nokedli][Lv2]",
  73. "[Noob][Lv3]",
  74. "[Páwa][Lv4]",
  75. "[Csirkefogó][Lv5]",
  76. "[McDonald’s][Lv6]",
  77. "[Bot][Lv7]",
  78. "[Kezdő][Lv8]‘",
  79. "[Újonc][Lv9]",
  80. "[Tag][Lv10]",
  81. "[Lelkes][Lv11]",
  82. "[Haladó][Lv12]",
  83. "[TudValamit][Lv13]",
  84. "[Tanuló][Lv14]",
  85. "[Tanár][Lv15]",
  86. "[Hóember][Lv16]",
  87. "[Gyilkos][Lv17]",
  88. "[Őrult][Lv18]",
  89. "[LoL][Lv19]",
  90. "[Kobra][Lv20]",
  91. "[Alien][Lv21]",
  92. "[Jómunkásember][Lv22]",
  93. "[Eszméletlen][Lv23]",
  94. "[Legyőzhetetlen][Lv24]",
  95. "[Veterán][Lv25]",
  96. "[Fejvadász][Lv26]",
  97. "[Rambó][Lv27]",
  98. "[Hercules][Lv28]",
  99. "[Aimos][Lv29]",
  100. "[Fanatikus][Lv30]",
  101. "[Godzilla][Lv31]",
  102. "[Brutál][Lv32]",
  103. "[Mester][Lv33]",
  104. "[Pro][Lv34]",
  105. "[NagyMester][Lv35]",
  106. "[Tábornok][Lv36]",
  107. "[Terminátor][Lv37]",
  108. "[Predátor][Lv38]",
  109. "[LegenD][Lv39]",
  110. "[Minden6ó][Lv40]",
  111. "[FélIsten][Lv41]",
  112. "[Isten][Lv42]",
  113. "[Titán][Lv43]"
  114.  
  115. }
  116.  
  117. public plugin_init()
  118. {
  119. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  120. register_clcmd("say /rang", "hud")
  121. register_clcmd("say /xp", "hud")
  122. register_clcmd("say /szint", "hud")
  123. register_clcmd("say /mykill", "hud")
  124. register_clcmd("say /olesadas", "adas")
  125. register_clcmd("say /szintadas", "adas")
  126. register_clcmd("say /xpadas", "adas")
  127. register_clcmd("say", "sayhook")
  128. register_clcmd("say_team", "tshook")
  129. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  130. g_vault = nvault_open("Rang")
  131.  
  132. }
  133. public hud(id)
  134. {
  135. if(szint[id] != ASD+1)
  136. {
  137.  
  138.  
  139. ColorChat(id, RED, "Szint:^4%s ^1| ^3Ölések:^4%d ^1| ^3Kell még:^4%d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  140. }
  141. else {
  142.  
  143. ColorChat(id, GREEN, "Elérted a ^3Maximális ^4Szintet.Gratulálunk.")
  144. }
  145.  
  146. }
  147. public sayhook(id)
  148. {
  149.  
  150. read_args (message, 191)
  151. remove_quotes (message)
  152. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  153. {
  154. return PLUGIN_CONTINUE
  155. }
  156. get_user_name(id, nev, 31)
  157.  
  158. if(is_user_admin(id))
  159. {
  160. if(is_user_alive(id)) {
  161. get_user_team(id, color, 9)
  162. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  163.  
  164. }
  165. else {
  166. get_user_team(id, color, 9)
  167. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x04: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  168. }
  169. }else{
  170. if(is_user_alive(id)) {
  171. get_user_team(id, color, 9)
  172. formatex(Temp, 191, "^x04%s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  173.  
  174. }
  175. else {
  176. get_user_team(id, color, 9)
  177. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* %s ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  178. }
  179. }
  180. sendmessage(color)
  181. return PLUGIN_HANDLED
  182. }
  183. public tshook(id)
  184. {
  185. read_args (message, 191)
  186. remove_quotes (message)
  187. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  188. {
  189. return PLUGIN_CONTINUE
  190. }
  191. get_user_name(id, nev, 31)
  192. new playerTeam = get_user_team(id)
  193. new playerTeamName[19]
  194. switch (playerTeam)
  195. {
  196. case 1: {
  197. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  198.  
  199. }
  200. case 2: {
  201. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  202.  
  203. }
  204. default:
  205. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  206. }
  207. if(is_user_admin(id))
  208. {
  209. if(is_user_alive(id))
  210. {
  211. get_user_team(id, color, 9)
  212. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  213.  
  214. }
  215. else
  216. {
  217. get_user_team(id, color, 9)
  218. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x04: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  219. }
  220. }else{
  221. if(is_user_alive(id))
  222. {
  223. get_user_team(id, color, 9)
  224. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  225.  
  226. }
  227. else
  228. {
  229. get_user_team(id, color, 9)
  230. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04%s ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  231. }
  232. }
  233. sendtmessage(color, playerTeam)
  234. return PLUGIN_HANDLED
  235. }
  236. public sendmessage(color[])
  237. {
  238. new teamName[10]
  239. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  240. {
  241. get_user_team (player, teamName, 9)
  242. teamf (player, color)
  243. elkuldes(player, Temp)
  244. teamf(player, teamName)
  245. }
  246. }
  247. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  248. {
  249. new teamName[10]
  250. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  251. {
  252. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  253. {
  254. get_user_team (player, teamName, 9)
  255. elkuldes(player, Temp)
  256. teamf (player, teamName)
  257. teamf (player, color)
  258. }
  259. }
  260. }
  261. public teamf(player, team[])
  262. {
  263. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  264. write_byte(player)
  265. write_string(team)
  266. message_end()
  267. }
  268. public elkuldes(player, Temp[])
  269. {
  270.  
  271. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  272. write_byte( player )
  273. write_string( Temp )
  274. message_end()
  275.  
  276. }
  277.  
  278. public client_connect(id)
  279. {
  280. LoadData(id)
  281. }
  282. public client_disconnect(id)
  283. {
  284. SaveData(id)
  285. }
  286.  
  287. public SaveData(id)
  288. {
  289. new name[32]
  290. get_user_name(id, name, 31)
  291.  
  292. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  293. format(vaultkey,63,"%s", name)
  294. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  295. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  296. return PLUGIN_CONTINUE
  297. }
  298. public LoadData(id)
  299. {
  300. new name[32]
  301. get_user_name(id, name, 31)
  302. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  303.  
  304. format(vaultkey,63,"%s", name)
  305. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  306.  
  307. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  308. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  309. new lekeres_1[32],lekeres_2[32]
  310. parse(vaultdata, lekeres_1, 31, lekeres_2, 31)
  311. olesek[id] = str_to_num(lekeres_1)
  312. szint[id] = str_to_num(lekeres_2)
  313. return PLUGIN_CONTINUE
  314. }
  315. public halal()
  316. {
  317. new killer = read_data(1)
  318. new victim = read_data(2)
  319.  
  320. if(killer != victim)
  321. olesek[killer]++
  322.  
  323. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  324. {
  325. szint[killer]++
  326. }
  327. }
  328. public adas(id)
  329. {
  330. if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK)
  331. {
  332. new menu = menu_create("\r.:[R]3\w[L][O]\yAD]:. \wKinek akarsz pontot adni?", "menu_handler")
  333. new players[32], pnum, tempid
  334. new szName[32], szTempid[10]
  335. get_players(players, pnum)
  336. for( new i; i<pnum; i++ )
  337. {
  338. tempid = players[i];
  339. get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName))
  340. num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid))
  341. menu_additem(menu, szName, szTempid, 0)
  342.  
  343. }
  344. menu_display(id, menu, 0)
  345. }
  346. else
  347. {
  348. ColorChat(id, RED, "Sajnos nincs jogod hasznalni ezt a parancsot!")
  349.  
  350. }
  351. }
  352. public menu_handler(id, menu, item)
  353. {
  354. if( item == MENU_EXIT )
  355. {
  356. menu_destroy(menu);
  357. return PLUGIN_HANDLED;
  358. }
  359.  
  360. new data[6], szName[64];
  361. new access, callback;
  362. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  363.  
  364. new tempid = str_to_num(data);
  365.  
  366. if( is_user_alive(tempid) )
  367. {
  368. olesek[tempid] += 100
  369. }
  370. client_cmd(id,"oles_adas")
  371. menu_destroy(menu);
  372. return PLUGIN_HANDLED;
  373. }
  374. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  375. {
  376. new count = 1, players[32]
  377. static msg[191]
  378. vformat(msg, 190, input, 3)
  379.  
  380. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  381. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  382. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  383. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  384. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  385. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  386. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  387. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  388. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  389. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  390. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  391. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  392. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  393. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  394. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  395. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  396. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  397. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  398. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  399. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  400. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  401.  
  402. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  403. {
  404. for (new i = 0; i < count; i++)
  405. {
  406. if (is_user_connected(players[i]))
  407. {
  408. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  409. write_byte(players[i])
  410. write_string(msg)
  411. message_end()
  412. }
  413. }
  414. }
  415. return PLUGIN_HANDLED
  416. }

_________________
****

Ők köszönték meg pixxa112 nek ezt a hozzászólást: Beckx (2014.11.26. 17:33)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole