hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.29. 00:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 226 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 1 rejtett és 224 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: BaseBuilder parancsok és kiírások
HozzászólásElküldve: 2014.10.05. 03:42 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
Sziasztok!

Remélem valaki tud segíteni ezeknek a fordításában. Fent van az oldalon a basebuilder mód de elég trehány a fordítása....
Kód:
new const g_szColorName[MAX_COLORS][] = 
{
   "Piros",
   "Red Orange",
   "Narancs",
   "Narcssarga",
   "Peach",
   "Sraga",
   "Lemon Yellow",
   "Jungle Green",
   "Yellow Green",
   "Zold",
   "Aquamarine",
   "Baby Blue",
   "Sky Blue",
   "Keke",
   "Violet",
   "Hot Pink",
   "Magenta",
   "Mahogany",
   "Tan",
   "Light Brown",
   "Brown",
   "Gray",
   "Fekete",
   "Feher"
}


Kód:
if (equali(szMessage, "/commands") == 1 || equali(szMessage, "/cmd")  == 1 )
print_color(id, "%s /class, /respawn, /random, /mycolor, /guns%s%s%s", MODNAME, (g_iColorMode ? ", /whois <color>": ""), (g_iColorMode != 2 ? ", /colors":""), (access(id, FLAGS_LOCK) ? ", /lock":"")  );
else if (equali(szMessage, "/class") == 1)
else if (equali(szMessage, "/respawn") == 1 || equali(szMessage, "/revive")  == 1 || equali(szMessage, "/fixspawn")  == 1)
else if (equal(szMessage, "/whois",6) && g_iColorMode)
else if (equali(szMessage, "/colors") == 1 && !g_isZombie[id] && g_boolCanBuild && g_iColorMode != 2)
else if (equali(szMessage, "/mycolor") == 1 && !g_isZombie[id])
else if (equali(szMessage, "/random") == 1 && !g_isZombie[id] && g_boolCanBuild)
else if (equal(szMessage, "/releasezombies",5) && access(id, FLAGS_RELEASE))


Kód:
print_color(id, "%s^x04 %s^x01's color is^x04 %s", MODNAME, szPlayerName, g_szColorName[i]);print_color(id, "%s Player^x04 %s^x01 could not be found or targetted", MODNAME, szMessage[6])
print_color(id, "%s Player^x04 %s^x01 could not be found or targetted", MODNAME, szMessage[6])
print_color(id, "%s Player^x04 %s^x01 could not be found or targetted", MODNAME, szMessage[6])
print_color(id, "%s You have picked^x04 %s^x01 as your color", MODNAME, g_szColorName[g_iColor[id]])

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BaseBuilder parancsok és kiírások
HozzászólásElküldve: 2014.10.05. 12:16 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Ez csak a kis része :
Kód:
Select Your Color:^nCurrent

Kód:
print_color(id, "%s You have picked^x04 %s^x01 as your color", MODNAME, g_szColorName[g_iColor[id]])

Kód:
format(menu,511,"\ySelect Your Class:^n\w%s^n", menu)

Kód:
print_color(id, "%s You have selected^x04 %s^x01 as your next class", MODNAME, szCache1)

Kód:
show_menu(id,(1<<0)|(1<<1),"\yChoose Your Weapon^n^n\y1. \wNew Guns^n\y2. \wLast Guns",-1,"WeaponMethodMenu")

Kód:
   ShowSyncHudMsg(id, g_HudSync, "Current Mover: %s^nLast Mover: NONE", szCurMover);
}
if (GetLastMover(ent))
{
get_user_name(GetLastMover(ent),szLastMover,31)
if (!GetEntMover(ent))
ShowSyncHudMsg(id, g_HudSync, "Current Mover: NONE^nLast Mover: %s", szLastMover);
}
if (GetEntMover(ent) && GetLastMover(ent))
ShowSyncHudMsg(id, g_HudSync, "Current Mover: %s^nLast Mover: %s", szCurMover, szLastMover);
else if (!GetEntMover(ent) && !GetLastMover(ent))
ShowSyncHudMsg(id, g_HudSync, "This object hasn't been moved");


Nem is tudom miért van jóváhagyva amikor a 90%-a Angol


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BaseBuilder parancsok és kiírások
HozzászólásElküldve: 2014.10.05. 14:03 
Offline
Minden6ó
Avatar

Csatlakozott: 2011.01.19. 12:14
Hozzászólások: 4280
Megköszönt másnak: 218 alkalommal
Megköszönték neki: 285 alkalommal
Pontosan nem arra gondoltam deroid hogy másold ki a több angolt hanem hogy fordítsa le valaki mert nincs időm rá. Viszont igazad van teljes mértékben hogy teljesen angol. Nem tudom kihagyta jóvá, de szerintem siette valahova.

_________________
<<eb@>>Team Website - Közösség
17Buddies - Általam készített pályák.
GameBanana - Általam készített pályák/vágott hangok.

Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: BaseBuilder parancsok és kiírások
HozzászólásElküldve: 2014.10.21. 13:49 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.12. 09:18
Hozzászólások: 71
Megköszönték neki: 12 alkalommal
57 ember látta, de senki nem segített lefordítani ezeket. Nos, én vettem a fáradságot, és lefordítottam neked.

Tessék, lefordítottam neked!

Kód:
new const g_szColorName[MAX_COLORS][] =
{
   "Piros",
   "Narancssargas Piros",
   "Narancs",
   "Narcssarga",
   "Barack Sarga",
   "Sarga",
   "Lemon Citromsarga",
   "Dzsungel Zold",
   "Citromsargas Zold",
   "Zold",
   "Aquamarine",
   "Baba Kek",
   "Egbolt kek",
   "Kek",
   "Violett",
   "Sotet Rozsaszin",
   "Magenta",
   "Mahogany",
   "Tan",
   "Vilagos Barna",
   "Barna",
   "Szurke",
   "Fekete",
   "Feher"
}



Kód:
if (equali(szMessage, "/parancsok") == 1 || equali(szMessage, "/cmd")  == 1 )
print_color(id, "%s /osztaly, /ujraeledes, /veletlenszeru, /sajatszinem, /fegyverek%s%s%s", MODNAME, (g_iColorMode ? ", /whois <color>": ""), (g_iColorMode != 2 ? ", /colors":""), (access(id, FLAGS_LOCK) ? ", /lock":"")  );
else if (equali(szMessage, "/osztaly") == 1)
else if (equali(szMessage, "/ujraeledes") == 1 || equali(szMessage, "/revive")  == 1 || equali(szMessage, "/fixspawn")  == 1)
else if (equal(szMessage, "/kiaz",6) && g_iColorMode)
else if (equali(szMessage, "/szinek") == 1 && !g_isZombie[id] && g_boolCanBuild && g_iColorMode != 2)
else if (equali(szMessage, "/sajatszinem") == 1 && !g_isZombie[id])
else if (equali(szMessage, "/veletlenszeru") == 1 && !g_isZombie[id] && g_boolCanBuild)
else if (equal(szMessage, "/zombikkiadasa",5) && access(id, FLAGS_RELEASE))



Kód:
print_color(id, "%s^x04 %s^x01's color is^x04 %s", MODNAME, szPlayerName, g_szColorName[i]);print_color(id, "%s Jatekos^x04 %s^x01 nem talalhato a celszemely, vagy elment a szerverrol.", MODNAME, szMessage[6])
print_color(id, "%s Jatekos^x04 %s^x01 nem talalhato a celszemely, vagy elment a szerverrol.", MODNAME, szMessage[6])
print_color(id, "%s Jatekos^x04 %s^x01 nem talalhato a celszemely, vagy elment a szerverrol.", MODNAME, szMessage[6])
print_color(id, "%s Felvetted a(z)^x04 %s^x01 szinedet", MODNAME, g_szColorName[g_iColor[id]])

Ők köszönték meg Connor nek ezt a hozzászólást: norbee.16 (2014.10.21. 15:06)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole