hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 07:43



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 524 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 524 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: 3 kés kivevése
HozzászólásElküldve: 2014.10.16. 20:30 
Offline
Fanatikus
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.18. 21:10
Hozzászólások: 186
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Hello!Nekem ebböl: Kés Mód 1.0 kikellene venni a: 1. Machete - Tulajdonsága: Több sebzés/Kis sebesség,2. Bak Kés - Tulajdonsága: Nincs trappolás,3. Zsebkés - Tulajdonsága: Gyorsaság!ezeket kellene kivenni!Csak az életöltö meg a gravity kés maradjon!
És 1 modelcsere:
Gravity késnek a modell neve: gravity.mdl
Hp töltönek: hptolt.mdl

A modellek a: cstrike/models/knife/-mappában lennének!

Fontos: Alapbol a hptöltö késed legyen a hptöltö modellel!(Alap kés skin nem lenne!)

Aki tud segiteni megy a gomb!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: 3 kés kivevése
HozzászólásElküldve: 2014.10.21. 21:36 
Offline
Beavatott
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.12. 09:18
Hozzászólások: 71
Megköszönték neki: 12 alkalommal
Tessék, próbáld ki. Ha valami hiba van, írd le.

Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:           1536 bytes
Code size:             7700 bytes
Data size:             3020 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   28640 bytes
Done.


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <engine>
  4. #include <vault>
  5. #include <fun>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Knife Mod"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "spunko"
  10.  
  11. #define TASK_INTERVAL 4.0
  12. #define MAX_HEALTH 255
  13.  
  14. new knife_model[33]
  15. new g_Menu
  16.  
  17. new CVAR_LOWGRAV
  18. new CVAR_NORMGRAV
  19. new CVAR_HEALTH_ADD
  20. new CVAR_HEALTH_MAX
  21. new CVAR_DAMAGE
  22.  
  23. public plugin_init() {
  24.  
  25. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  26.  
  27. register_event( "Damage", "event_damage", "be" )
  28. register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")
  29.  
  30. g_Menu = register_menuid("Kes Mod")
  31. register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
  32.  
  33. register_clcmd("say /knife", "display_knife")
  34.  
  35. CVAR_HEALTH_ADD = register_cvar("km_addhealth", "3")
  36. CVAR_HEALTH_MAX = register_cvar("km_maxhealth", "75")
  37. CVAR_LOWGRAV = register_cvar("km_lowgravity" , "400")
  38. CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity")
  39.  
  40. set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")
  41. }
  42.  
  43. public plugin_precache() {
  44. precache_model("models/knife/gravity.mdl")
  45. precache_model("models/knife/p_pocket.mdl")
  46. precache_model("models/hptolto.mdl")
  47. precache_model("models/hptolto.mdl")
  48. }
  49.  
  50. public display_knife(id) {
  51. new menuBody[512]
  52. add(menuBody, 511, "\rKes Modok\w^n^n")
  53. add(menuBody, 511, "1. Hentes Bard \y(Nagyobb ugras)\w^n")
  54. add(menuBody, 511, "2. Alap Kes \y(Elet ujratoltodes)\w^n^n")
  55. add(menuBody, 511, "0. Kilepes^n")
  56.  
  57. new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
  58. show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Kes Modok")
  59. }
  60.  
  61. public knifemenu(id, key) {
  62. switch(key)
  63. {
  64. case 0: SetKnife(id , 4)
  65. case 1: SetKnife(id , 2)
  66. default: return PLUGIN_HANDLED
  67. }
  68. SaveData(id)
  69. return PLUGIN_HANDLED
  70. }
  71.  
  72. public SetKnife(id , Knife) {
  73. knife_model[id] = Knife
  74.  
  75. new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
  76. if ( Weapon != CSW_KNIFE )
  77. return PLUGIN_HANDLED
  78.  
  79. new vModel[56],pModel[56]
  80.  
  81. switch(Knife)
  82. {
  83. case 0: {
  84. format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
  85. format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
  86. }
  87. case 1: {
  88. format(vModel,55,"models/knife/hptolto.mdl")
  89. format(pModel,55,"models/knife/hptolto.mdl")
  90. }
  91. }
  92.  
  93. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
  94. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)
  95.  
  96. return PLUGIN_HANDLED;
  97. }
  98.  
  99. public event_damage( id ) {
  100.  
  101. new victim_id = id;
  102. if( !is_user_connected( victim_id ) ) return PLUGIN_CONTINUE
  103. new dmg_take = read_data( 2 );
  104. new dmgtype = read_data( 3 );
  105. new Float:multiplier = get_pcvar_float(CVAR_DAMAGE);
  106. new Float:damage = dmg_take * multiplier;
  107. new health = get_user_health( victim_id );
  108.  
  109. new iWeapID, attacker_id = get_user_attacker( victim_id, iWeapID );
  110.  
  111. if( !is_user_connected( attacker_id ) || !is_user_alive( victim_id ) ) {
  112. return PLUGIN_HANDLED
  113. }
  114.  
  115. if( iWeapID == CSW_KNIFE && knife_model[attacker_id] == 4 ) {
  116.  
  117. if( floatround(damage) >= health ) {
  118. if( victim_id == attacker_id ) {
  119. return PLUGIN_CONTINUE
  120. }else{
  121. log_kill( attacker_id, victim_id, "knife", 0 );
  122. }
  123.  
  124. return PLUGIN_CONTINUE
  125. }else {
  126. if( victim_id == attacker_id ) return PLUGIN_CONTINUE
  127.  
  128. fakedamage( victim_id, "weapon_knife", damage, dmgtype );
  129. }
  130. }
  131. return PLUGIN_CONTINUE
  132. }
  133.  
  134. public CurWeapon(id)
  135. {
  136. new Weapon = read_data(2)
  137.  
  138. // Set Knife Model
  139. SetKnife(id, knife_model[id])
  140.  
  141. // Task Options
  142.  
  143. if(knife_model[id] == 0 && !task_exists(id) && Weapon == CSW_KNIFE)
  144. set_task(TASK_INTERVAL , "task_healing",id,_,_,"b")
  145. else if(task_exists(id))
  146. remove_task(id)
  147.  
  148. // Abilities
  149. set_user_footsteps(id , ( (knife_model[id] == 2 && Weapon == CSW_KNIFE) ? 1 : 0) )
  150.  
  151. new Float:Gravity = ((knife_model[id] == 1 && Weapon == CSW_KNIFE)? get_pcvar_float(CVAR_LOWGRAV) : get_pcvar_float(CVAR_NORMGRAV)) / 800.0
  152. set_user_gravity(id , Gravity)
  153.  
  154.  
  155. return PLUGIN_HANDLED
  156.  
  157. }
  158.  
  159. stock log_kill(killer, victim, weapon[],headshot) {
  160. user_silentkill( victim );
  161.  
  162. message_begin( MSG_ALL, get_user_msgid( "DeathMsg" ), {0,0,0}, 0 );
  163. write_byte( killer );
  164. write_byte( victim );
  165. write_byte( headshot );
  166. write_string( weapon );
  167. message_end();
  168.  
  169. new kfrags = get_user_frags( killer );
  170. set_user_frags( killer, kfrags++ );
  171. new vfrags = get_user_frags( victim );
  172. set_user_frags( victim, vfrags++ );
  173.  
  174. return PLUGIN_CONTINUE
  175. }
  176.  
  177.  
  178. public task_healing(id) {
  179. new addhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_ADD)
  180. if (!addhealth)
  181. return
  182.  
  183. new maxhealth = get_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX)
  184. if (maxhealth > MAX_HEALTH) {
  185. set_pcvar_num(CVAR_HEALTH_MAX, MAX_HEALTH)
  186. maxhealth = MAX_HEALTH
  187. }
  188.  
  189. new health = get_user_health(id)
  190.  
  191. if (is_user_alive(id) && (health < maxhealth)) {
  192. set_user_health(id, health + addhealth)
  193. set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.1, 4)
  194. show_hudmessage(id,"<< !!ELET TOLTODES!! >>")
  195. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, id)
  196. write_short(1<<10)
  197. write_short(1<<10)
  198. write_short(0x0000)
  199. write_byte(0)
  200. write_byte(200)
  201. write_byte(0)
  202. write_byte(75)
  203. message_end()
  204. }
  205.  
  206. else {
  207. if (is_user_alive(id) && (health > maxhealth))
  208. remove_task(id)
  209. }
  210. }
  211.  
  212. public client_disconnect(id) {
  213. if(task_exists(id)) remove_task(id)
  214. }
  215.  
  216.  
  217. public kmodmsg() {
  218.  
  219. client_print(0,print_chat,"[AMXX] Ird be /knife, hogy valaszthass a kesek kozul.")
  220. }
  221.  
  222. public client_authorized(id)
  223. {
  224. LoadData(id)
  225. }
  226.  
  227. SaveData(id)
  228. {
  229.  
  230. new authid[32]
  231. get_user_authid(id, authid, 31)
  232.  
  233. new vaultkey[64]
  234. new vaultdata[64]
  235.  
  236. format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
  237. format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
  238. set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
  239. }
  240.  
  241. LoadData(id)
  242. {
  243. new authid[32]
  244. get_user_authid(id,authid,31)
  245.  
  246. new vaultkey[64], vaultdata[64]
  247.  
  248. format(vaultkey, 63, "KMOD_%s", authid)
  249. get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
  250. knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
  251. }

_________________
Kép

Ők köszönték meg Connor nek ezt a hozzászólást: Multi~Hacker (2014.12.27. 13:44)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 22 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole