hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.06.16. 17:07



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 446 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 446 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: kicsinyítés+szinezés
HozzászólásElküldve: 2014.10.23. 15:46 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Sziasztok ezt a plugint valaki megcsinálja úgy , hogy : Legyen random színű (10 másodpercenként változzon a szine ) + kicsinyítcse le pls :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4.  
  5. #include <amxmisc>
  6.  
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9.  
  10.  
  11. #define PLUGIN "HUD Info"
  12.  
  13. #define VERSION "1.0"
  14.  
  15. #define AUTHOR "N/A"
  16.  
  17.  
  18.  
  19. #define MAXROUNDS 40
  20.  
  21.  
  22.  
  23. new Rounds
  24.  
  25.  
  26.  
  27. new iCTKills
  28.  
  29. new iTTKills
  30.  
  31.  
  32.  
  33. public plugin_init() {
  34.  
  35. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  36.  
  37. register_event( "DeathMsg", "DeathEvent", "a" );
  38.  
  39. register_event("TextMsg","ResetAll","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  40.  
  41. register_logevent("NewRounds", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  42.  
  43. set_task(1.0,"HUDInfo" , _ , _ , _ , "b")
  44.  
  45. }
  46.  
  47.  
  48.  
  49. public ResetAll() {
  50.  
  51. Rounds = 0
  52.  
  53. iCTKills = 0
  54.  
  55. iTTKills = 0
  56.  
  57. }
  58.  
  59.  
  60.  
  61. public DeathEvent(){
  62.  
  63. new Killer = read_data( 1 );
  64.  
  65. new CsTeams:Team
  66.  
  67. Team = cs_get_user_team( Killer );
  68.  
  69. if (Team == CS_TEAM_T)
  70.  
  71. {
  72.  
  73. iTTKills++
  74.  
  75. }
  76.  
  77. if (Team == CS_TEAM_CT)
  78.  
  79. {
  80.  
  81. iCTKills++
  82.  
  83. }
  84.  
  85. }
  86.  
  87.  
  88.  
  89. public NewRounds(){
  90.  
  91. Rounds++
  92.  
  93. }
  94.  
  95.  
  96.  
  97. public HUDInfo(){
  98.  
  99. new Time[9]
  100.  
  101. get_time("%H:%M",Time,8)
  102.  
  103.  
  104.  
  105. new CurrentPlayers = get_playersnum();
  106.  
  107. new MaxPlayers = get_maxplayers();
  108.  
  109.  
  110.  
  111. set_hudmessage(random(255),random(255),random(255), 0.0, 0.19, 0, 6.0, 12.0)
  112.  
  113. show_hudmessage(0, "Frags of T: %d^nFrags of CT: %d^nJátékosok: %d/%d", iTTKills, iCTKills, CurrentPlayers, MaxPlayers)
  114.  
  115.  
  116.  
  117. }
  118.  
  119.  
  120.  
  121. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  122.  
  123. {
  124.  
  125. new count = 1, players[32]
  126.  
  127. static msg[191]
  128.  
  129. vformat(msg, 190, input, 3)
  130.  
  131.  
  132.  
  133. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  134.  
  135. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  136.  
  137. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  138.  
  139. replace_all(msg, 190, "?", "á")
  140.  
  141. replace_all(msg, 190, "?", "é")
  142.  
  143. replace_all(msg, 190, "?", "í")
  144.  
  145. replace_all(msg, 190, "?", "ó")
  146.  
  147. replace_all(msg, 190, "?", "ö")
  148.  
  149. replace_all(msg, 190, "?", "ő")
  150.  
  151. replace_all(msg, 190, "?", "ú")
  152.  
  153. replace_all(msg, 190, "?", "ü")
  154.  
  155. replace_all(msg, 190, "?", "ű")
  156.  
  157. replace_all(msg, 190, "?", "Á")
  158.  
  159. replace_all(msg, 190, "?", "É")
  160.  
  161. replace_all(msg, 190, "?", "Í")
  162.  
  163. replace_all(msg, 190, "?", "Ó")
  164.  
  165. replace_all(msg, 190, "?", "Ö")
  166.  
  167. replace_all(msg, 190, "?", "Ő")
  168.  
  169. replace_all(msg, 190, "?", "Ú")
  170.  
  171. replace_all(msg, 190, "?", "Ü")
  172.  
  173. replace_all(msg, 190, "?", "Ű")
  174.  
  175.  
  176.  
  177. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  178.  
  179. {
  180.  
  181. for (new i = 0; i < count; i++)
  182.  
  183. {
  184.  
  185. if (is_user_connected(players[i]))
  186.  
  187. {
  188.  
  189. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  190.  
  191. write_byte(players[i])
  192.  
  193. write_string(msg)
  194.  
  195. message_end()
  196.  
  197. }
  198.  
  199. }
  200.  
  201. }
  202.  
  203. return PLUGIN_HANDLED
  204.  
  205. }
  206.  
  207.  
  208.  
  209.  

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: kicsinyítés+szinezés
HozzászólásElküldve: 2014.10.23. 15:53 
tessek azst nem tudtam meg csinálni h 10 masodpercenként váltson
De kicsi!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4.  
  5. #include <amxmisc>
  6.  
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9. #include <dhudmessage>
  10.  
  11.  
  12.  
  13. #define PLUGIN "HUD Info"
  14.  
  15. #define VERSION "1.0"
  16.  
  17. #define AUTHOR "N/A"
  18.  
  19.  
  20.  
  21. #define MAXROUNDS 40
  22.  
  23.  
  24.  
  25. new Rounds
  26.  
  27.  
  28.  
  29. new iCTKills
  30.  
  31. new iTTKills
  32.  
  33.  
  34.  
  35. public plugin_init() {
  36.  
  37. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  38.  
  39. register_event( "DeathMsg", "DeathEvent", "a" );
  40.  
  41. register_event("TextMsg","ResetAll","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  42.  
  43. register_logevent("NewRounds", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  44.  
  45. set_task(1.0,"HUDInfo" , _ , _ , _ , "b")
  46.  
  47. }
  48.  
  49.  
  50.  
  51. public ResetAll() {
  52.  
  53. Rounds = 0
  54.  
  55. iCTKills = 0
  56.  
  57. iTTKills = 0
  58.  
  59. }
  60.  
  61.  
  62.  
  63. public DeathEvent(){
  64.  
  65. new Killer = read_data( 1 );
  66.  
  67. new CsTeams:Team
  68.  
  69. Team = cs_get_user_team( Killer );
  70.  
  71. if (Team == CS_TEAM_T)
  72.  
  73. {
  74.  
  75. iTTKills++
  76.  
  77. }
  78.  
  79. if (Team == CS_TEAM_CT)
  80.  
  81. {
  82.  
  83. iCTKills++
  84.  
  85. }
  86.  
  87. }
  88.  
  89.  
  90.  
  91. public NewRounds(){
  92.  
  93. Rounds++
  94.  
  95. }
  96.  
  97.  
  98.  
  99. public HUDInfo(){
  100.  
  101. new Time[9]
  102.  
  103. get_time("%H:%M",Time,8)
  104.  
  105.  
  106.  
  107. new CurrentPlayers = get_playersnum();
  108.  
  109. new MaxPlayers = get_maxplayers();
  110.  
  111.  
  112.  
  113. set_dhudmessage(random(255),random(255),random(255), 0.0, 0.19, 0, 6.0, 12.0)
  114.  
  115. show_dhudmessage(0, "Frags of T: %d^nFrags of CT: %d^nJátékosok: %d/%d", iTTKills, iCTKills, CurrentPlayers, MaxPlayers)
  116.  
  117.  
  118.  
  119. }
  120.  
  121.  
  122.  
  123. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  124.  
  125. {
  126.  
  127. new count = 1, players[32]
  128.  
  129. static msg[191]
  130.  
  131. vformat(msg, 190, input, 3)
  132.  
  133.  
  134.  
  135. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  136.  
  137. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  138.  
  139. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  140.  
  141. replace_all(msg, 190, "?", "á")
  142.  
  143. replace_all(msg, 190, "?", "é")
  144.  
  145. replace_all(msg, 190, "?", "í")
  146.  
  147. replace_all(msg, 190, "?", "ó")
  148.  
  149. replace_all(msg, 190, "?", "ö")
  150.  
  151. replace_all(msg, 190, "?", "ő")
  152.  
  153. replace_all(msg, 190, "?", "ú")
  154.  
  155. replace_all(msg, 190, "?", "ü")
  156.  
  157. replace_all(msg, 190, "?", "ű")
  158.  
  159. replace_all(msg, 190, "?", "Á")
  160.  
  161. replace_all(msg, 190, "?", "É")
  162.  
  163. replace_all(msg, 190, "?", "Í")
  164.  
  165. replace_all(msg, 190, "?", "Ó")
  166.  
  167. replace_all(msg, 190, "?", "Ö")
  168.  
  169. replace_all(msg, 190, "?", "Ő")
  170.  
  171. replace_all(msg, 190, "?", "Ú")
  172.  
  173. replace_all(msg, 190, "?", "Ü")
  174.  
  175. replace_all(msg, 190, "?", "Ű")
  176.  
  177.  
  178.  
  179. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  180.  
  181. {
  182.  
  183. for (new i = 0; i < count; i++)
  184.  
  185. {
  186.  
  187. if (is_user_connected(players[i]))
  188.  
  189. {
  190.  
  191. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  192.  
  193. write_byte(players[i])
  194.  
  195. write_string(msg)
  196.  
  197. message_end()
  198.  
  199. }
  200.  
  201. }
  202.  
  203. }
  204.  
  205. return PLUGIN_HANDLED
  206.  
  207. }
  208.  
  209.  
  210.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: kicsinyítés+szinezés
HozzászólásElküldve: 2014.10.23. 16:58 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
MeSter írta:
tessek azst nem tudtam meg csinálni h 10 masodpercenként váltson
De kicsi!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4.  
  5. #include <amxmisc>
  6.  
  7. #include <cstrike>
  8.  
  9. #include <dhudmessage>
  10.  
  11.  
  12.  
  13. #define PLUGIN "HUD Info"
  14.  
  15. #define VERSION "1.0"
  16.  
  17. #define AUTHOR "N/A"
  18.  
  19.  
  20.  
  21. #define MAXROUNDS 40
  22.  
  23.  
  24.  
  25. new Rounds
  26.  
  27.  
  28.  
  29. new iCTKills
  30.  
  31. new iTTKills
  32.  
  33.  
  34.  
  35. public plugin_init() {
  36.  
  37. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  38.  
  39. register_event( "DeathMsg", "DeathEvent", "a" );
  40.  
  41. register_event("TextMsg","ResetAll","a","2&#Game_C","2&#Game_w")
  42.  
  43. register_logevent("NewRounds", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
  44.  
  45. set_task(1.0,"HUDInfo" , _ , _ , _ , "b")
  46.  
  47. }
  48.  
  49.  
  50.  
  51. public ResetAll() {
  52.  
  53. Rounds = 0
  54.  
  55. iCTKills = 0
  56.  
  57. iTTKills = 0
  58.  
  59. }
  60.  
  61.  
  62.  
  63. public DeathEvent(){
  64.  
  65. new Killer = read_data( 1 );
  66.  
  67. new CsTeams:Team
  68.  
  69. Team = cs_get_user_team( Killer );
  70.  
  71. if (Team == CS_TEAM_T)
  72.  
  73. {
  74.  
  75. iTTKills++
  76.  
  77. }
  78.  
  79. if (Team == CS_TEAM_CT)
  80.  
  81. {
  82.  
  83. iCTKills++
  84.  
  85. }
  86.  
  87. }
  88.  
  89.  
  90.  
  91. public NewRounds(){
  92.  
  93. Rounds++
  94.  
  95. }
  96.  
  97.  
  98.  
  99. public HUDInfo(){
  100.  
  101. new Time[9]
  102.  
  103. get_time("%H:%M",Time,8)
  104.  
  105.  
  106.  
  107. new CurrentPlayers = get_playersnum();
  108.  
  109. new MaxPlayers = get_maxplayers();
  110.  
  111.  
  112.  
  113. set_dhudmessage(random(255),random(255),random(255), 0.0, 0.19, 0, 6.0, 12.0)
  114.  
  115. show_dhudmessage(0, "Frags of T: %d^nFrags of CT: %d^nJátékosok: %d/%d", iTTKills, iCTKills, CurrentPlayers, MaxPlayers)
  116.  
  117.  
  118.  
  119. }
  120.  
  121.  
  122.  
  123. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  124.  
  125. {
  126.  
  127. new count = 1, players[32]
  128.  
  129. static msg[191]
  130.  
  131. vformat(msg, 190, input, 3)
  132.  
  133.  
  134.  
  135. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  136.  
  137. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  138.  
  139. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  140.  
  141. replace_all(msg, 190, "?", "á")
  142.  
  143. replace_all(msg, 190, "?", "é")
  144.  
  145. replace_all(msg, 190, "?", "í")
  146.  
  147. replace_all(msg, 190, "?", "ó")
  148.  
  149. replace_all(msg, 190, "?", "ö")
  150.  
  151. replace_all(msg, 190, "?", "ő")
  152.  
  153. replace_all(msg, 190, "?", "ú")
  154.  
  155. replace_all(msg, 190, "?", "ü")
  156.  
  157. replace_all(msg, 190, "?", "ű")
  158.  
  159. replace_all(msg, 190, "?", "Á")
  160.  
  161. replace_all(msg, 190, "?", "É")
  162.  
  163. replace_all(msg, 190, "?", "Í")
  164.  
  165. replace_all(msg, 190, "?", "Ó")
  166.  
  167. replace_all(msg, 190, "?", "Ö")
  168.  
  169. replace_all(msg, 190, "?", "Ő")
  170.  
  171. replace_all(msg, 190, "?", "Ú")
  172.  
  173. replace_all(msg, 190, "?", "Ü")
  174.  
  175. replace_all(msg, 190, "?", "Ű")
  176.  
  177.  
  178.  
  179. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  180.  
  181. {
  182.  
  183. for (new i = 0; i < count; i++)
  184.  
  185. {
  186.  
  187. if (is_user_connected(players[i]))
  188.  
  189. {
  190.  
  191. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  192.  
  193. write_byte(players[i])
  194.  
  195. write_string(msg)
  196.  
  197. message_end()
  198.  
  199. }
  200.  
  201. }
  202.  
  203. }
  204.  
  205. return PLUGIN_HANDLED
  206.  
  207. }
  208.  
  209.  
  210.  


ugyan akkora lett :S

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: kicsinyítés+szinezés
HozzászólásElküldve: 2014.10.23. 17:48 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
HUD üzenetet nem lehet lekicsinyíteni :D

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: kicsinyítés+szinezés
HozzászólásElküldve: 2014.10.23. 18:38 
RaZzoR írta:
HUD üzenetet nem lehet lekicsinyíteni :D


De ha dhud ban van akkor minimálisabban kisebb lesz a betü


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: kicsinyítés+szinezés
HozzászólásElküldve: 2014.10.23. 20:36 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
DHUD pont, hogy nagyobb :D

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: kicsinyítés+szinezés
HozzászólásElküldve: 2014.10.23. 21:09 
RaZzoR írta:
DHUD pont, hogy nagyobb :D


Nem tudom nekem mindig kisebb volt! :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: kicsinyítés+szinezés
HozzászólásElküldve: 2014.10.23. 21:20 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2013.11.12. 16:39
Hozzászólások: 258
Megköszönt másnak: 87 alkalommal
Megköszönték neki: 2 alkalommal
Valaki megoldás ? :D

_________________
Nem szégyen megköszönni :)

'The dictator is coming' :D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 8 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 51 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole