hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 22:02



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 267 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 265 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], The Peace az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Rang ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 19:02 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.07.21. 09:51
Hozzászólások: 64
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Sziasztok.
Nekem egy olyan pluginra lenne szükségem amivel ölésért különféle rangokat kapnap a playerek!
Pl.:
100 ölés- Kezdő
200 ölés- Elit
.
.
.
Megköszönném ! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 19:03 
A rangokat és az oléseket ird át

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <nvault>
  5.  
  6. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  7. #define VERSION "1.0"
  8. #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>"
  9.  
  10. new message[192]
  11. new nev[32]
  12. new Temp[192]
  13. static color[10]
  14. new g_vault
  15. new olesek[33]
  16. new szint[33]
  17.  
  18.  
  19. #define ASD 15
  20.  
  21. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  22.  
  23. new const szamok[ASD] = {
  24. 15,
  25. 20,
  26. 30,
  27. 45,
  28. 55,
  29. 65,
  30. 75,
  31. 85,
  32. 90,
  33. 105,
  34. 115,
  35. 120,
  36. 125,
  37. 135,
  38. 140
  39.  
  40. }
  41.  
  42. new const rangok[ASD+1][] = {
  43. "Újonc",
  44. "Lelkes",
  45. "Tag",
  46. "Beavatott",
  47. "Tud valamit",
  48. "Fanatikus",
  49. "Senior Tag",
  50. "Jómunkásember",
  51. "Nagyúr",
  52. "Félisten",
  53. "Östag",
  54. "Veterán",
  55. "Őskövület",
  56. "Minden6ó",
  57. "ISTEN",
  58. "Mindent Tudó"
  59.  
  60. }
  61.  
  62. public plugin_init()
  63. {
  64. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  65. register_clcmd("say /rang", "hud")
  66. register_clcmd("say", "sayhook")
  67. register_clcmd("say_team", "tshook")
  68. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  69. g_vault = nvault_open("namerang")
  70.  
  71. }
  72. public hud(id)
  73. {
  74. if(szint[id] != ASD+1)
  75. {
  76.  
  77.  
  78. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  79. }
  80. else {
  81.  
  82. client_print(id, print_chat, "Prefix: %s^nÖlések: %d^nKell még: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  83. }
  84.  
  85. }
  86. public sayhook(id)
  87. {
  88.  
  89. read_args (message, 191)
  90. remove_quotes (message)
  91. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  92. {
  93. return PLUGIN_CONTINUE
  94. }
  95. get_user_name(id, nev, 31)
  96. if(is_user_alive(id)) {
  97. get_user_team(id, color, 9)
  98. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  99.  
  100. }
  101. else {
  102. get_user_team(id, color, 9)
  103. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  104. }
  105. sendmessage(color)
  106. return PLUGIN_HANDLED
  107. }
  108. public tshook(id)
  109. {
  110. read_args (message, 191)
  111. remove_quotes (message)
  112. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  113. {
  114. return PLUGIN_CONTINUE
  115. }
  116. get_user_name(id, nev, 31)
  117. new playerTeam = get_user_team(id)
  118. new playerTeamName[19]
  119. switch (playerTeam)
  120. {
  121. case 1: {
  122. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  123.  
  124. }
  125. case 2: {
  126. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  127.  
  128. }
  129. default:
  130. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  131. }
  132. if(is_user_alive(id))
  133. {
  134. get_user_team(id, color, 9)
  135. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  136.  
  137. }
  138. else
  139. {
  140. get_user_team(id, color, 9)
  141. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  142. }
  143. sendtmessage(color, playerTeam)
  144. return PLUGIN_HANDLED
  145. }
  146. public sendmessage(color[])
  147. {
  148. new teamName[10]
  149. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  150. {
  151. get_user_team (player, teamName, 9)
  152. teamf (player, color)
  153. elkuldes(player, Temp)
  154. teamf(player, teamName)
  155. }
  156. }
  157. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  158. {
  159. new teamName[10]
  160. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  161. {
  162. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  163. {
  164. get_user_team (player, teamName, 9)
  165. elkuldes(player, Temp)
  166. teamf (player, teamName)
  167. teamf (player, color)
  168. }
  169. }
  170. }
  171. public teamf(player, team[])
  172. {
  173. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  174. write_byte(player)
  175. write_string(team)
  176. message_end()
  177. }
  178. public elkuldes(player, Temp[])
  179. {
  180.  
  181. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  182. write_byte( player )
  183. write_string( Temp )
  184. message_end()
  185.  
  186. }
  187.  
  188. public client_connect(id)
  189. {
  190. LoadData(id)
  191. }
  192. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  193.  
  194. public SaveData(id)
  195. {
  196. new name[32]
  197. get_user_name(id, name, 31)
  198.  
  199. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  200. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  201. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  202.  
  203.  
  204. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  205. return PLUGIN_CONTINUE
  206. }
  207. public LoadData(id)
  208. {
  209. new name[32]
  210. get_user_name(id, name, 31)
  211. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  212.  
  213. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  214. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  215.  
  216. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  217. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  218. new oles[32], level[32]
  219. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  220. olesek[id] = str_to_num(oles)
  221. szint[id] = str_to_num(level)
  222. return PLUGIN_CONTINUE
  223. }
  224. public halal()
  225. {
  226. new killer = read_data(1)
  227. new victim = read_data(2)
  228.  
  229. if(killer != victim)
  230. olesek[killer]++
  231.  
  232. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  233. {
  234. szint[killer]++
  235. }
  236. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 19:15 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.07.21. 09:51
Hozzászólások: 64
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Ezt írja a compiler
olesrendszer.sma(51) : error 029: invalid expression, assumed zero
olesrendszer.sma(51 -- 53) : error 008: must be a constant expression; assumed zero


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 19:18 
kricsi15 írta:
Ezt írja a compiler
olesrendszer.sma(51) : error 029: invalid expression, assumed zero
olesrendszer.sma(51 -- 53) : error 008: must be a constant expression; assumed zero



Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:            884 bytes
Code size:             6364 bytes
Data size:             4132 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage=780 cells (3120 bytes)
Total requirements:   27764 bytes
Done.


itt fordisd le: http://aghl.ru/webcompiler/webcompiler.php


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 19:20 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.07.21. 09:51
Hozzászólások: 64
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
Szerintem akkor nem jól írtam át valamit!
Itt van így írtam át! :)

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13. new g_vault
  14. new olesek[33]
  15. new szint[33]
  16.  
  17.  
  18. #define ASD 15
  19.  
  20. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  21.  
  22. new const szamok[ASD] = {
  23. 25,
  24. 50,
  25. 100,
  26. 150,
  27. 200,
  28. 250,
  29. 300,
  30. 400,
  31. 500,
  32. 600,
  33. 900,
  34.  
  35. }
  36.  
  37. new const rangok[ASD+1][] = {
  38. "Újonc",
  39. "Kezdő",
  40. "Haladó",
  41. "Elit",
  42. "Elszánt",
  43. "Profi",
  44. "Beavatott",
  45. "Veterán",
  46. "Bérgyilkos",
  47. "Brutális állat",
  48. "Az ISTEN",
  49.  
  50. }
  51.  
  52. public plugin_init()
  53. {
  54. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  55. register_clcmd("say /rang", "hud")
  56. register_clcmd("say", "sayhook")
  57. register_clcmd("say_team", "tshook")
  58. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  59. g_vault = nvault_open("namerang")
  60.  
  61. }
  62. public hud(id)
  63. {
  64. if(szint[id] != ASD+1)
  65. {
  66.  
  67.  
  68. client_print(id, print_chat, "H4rdCor3 - [ Only DD2 & Inferno] : %s^nÖlések: %d^nKell még: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  69. }
  70. else {
  71.  
  72. client_print(id, print_chat, "H4rdCor3 - [ Only DD2 & Inferno] : %s^nÖlések: %d^nKell még: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  73. }
  74.  
  75. }
  76. public sayhook(id)
  77. {
  78.  
  79. read_args (message, 191)
  80. remove_quotes (message)
  81. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  82. {
  83. return PLUGIN_CONTINUE
  84. }
  85. get_user_name(id, nev, 31)
  86. if(is_user_alive(id)) {
  87. get_user_team(id, color, 9)
  88. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  89.  
  90. }
  91. else {
  92. get_user_team(id, color, 9)
  93. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  94. }
  95. sendmessage(color)
  96. return PLUGIN_HANDLED
  97. }
  98. public tshook(id)
  99. {
  100. read_args (message, 191)
  101. remove_quotes (message)
  102. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  103. {
  104. return PLUGIN_CONTINUE
  105. }
  106. get_user_name(id, nev, 31)
  107. new playerTeam = get_user_team(id)
  108. new playerTeamName[19]
  109. switch (playerTeam)
  110. {
  111. case 1: {
  112. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  113.  
  114. }
  115. case 2: {
  116. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  117.  
  118. }
  119. default:
  120. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  121. }
  122. if(is_user_alive(id))
  123. {
  124. get_user_team(id, color, 9)
  125. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  126.  
  127. }
  128. else
  129. {
  130. get_user_team(id, color, 9)
  131. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  132. }
  133. sendtmessage(color, playerTeam)
  134. return PLUGIN_HANDLED
  135. }
  136. public sendmessage(color[])
  137. {
  138. new teamName[10]
  139. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  140. {
  141. get_user_team (player, teamName, 9)
  142. teamf (player, color)
  143. elkuldes(player, Temp)
  144. teamf(player, teamName)
  145. }
  146. }
  147. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  148. {
  149. new teamName[10]
  150. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  151. {
  152. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  153. {
  154. get_user_team (player, teamName, 9)
  155. elkuldes(player, Temp)
  156. teamf (player, teamName)
  157. teamf (player, color)
  158. }
  159. }
  160. }
  161. public teamf(player, team[])
  162. {
  163. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  164. write_byte(player)
  165. write_string(team)
  166. message_end()
  167. }
  168. public elkuldes(player, Temp[])
  169. {
  170.  
  171. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  172. write_byte( player )
  173. write_string( Temp )
  174. message_end()
  175.  
  176. }
  177.  
  178. public client_connect(id)
  179. {
  180. LoadData(id)
  181. }
  182. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  183.  
  184. public SaveData(id)
  185. {
  186. new name[32]
  187. get_user_name(id, name, 31)
  188.  
  189. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  190. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  191. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  192.  
  193.  
  194. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  195. return PLUGIN_CONTINUE
  196. }
  197. public LoadData(id)
  198. {
  199. new name[32]
  200. get_user_name(id, name, 31)
  201. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  202.  
  203. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  204. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  205.  
  206. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  207. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  208. new oles[32], level[32]
  209. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  210. olesek[id] = str_to_num(oles)
  211. szint[id] = str_to_num(level)
  212. return PLUGIN_CONTINUE
  213. }
  214. public halal()
  215. {
  216. new killer = read_data(1)
  217. new victim = read_data(2)
  218.  
  219. if(killer != victim)
  220. olesek[killer]++
  221.  
  222. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  223. {
  224. szint[killer]++
  225. }
  226. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 19:21 
Tessék

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <nvault>
  4.  
  5. #define PLUGIN "HLMOD.Hus Rangok"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "ExTraaaa and qKKKJ;>"
  8.  
  9. new message[192]
  10. new nev[32]
  11. new Temp[192]
  12. static color[10]
  13. new g_vault
  14. new olesek[33]
  15. new szint[33]
  16.  
  17.  
  18. #define ASD 10
  19.  
  20. //Ha az ASD értéke 15 akkor a szamoknal 15 szám a rangoknál 16 szöveg
  21.  
  22. new const szamok[ASD] = {
  23. 50,
  24. 100,
  25. 150,
  26. 200,
  27. 250,
  28. 300,
  29. 400,
  30. 500,
  31. 600,
  32. 900
  33.  
  34. }
  35.  
  36. new const rangok[ASD+1][] = {
  37. "Újonc",
  38. "Kezdő",
  39. "Haladó",
  40. "Elit",
  41. "Elszánt",
  42. "Profi",
  43. "Beavatott",
  44. "Veterán",
  45. "Bérgyilkos",
  46. "Brutális állat",
  47. "Az ISTEN"
  48.  
  49. }
  50.  
  51. public plugin_init()
  52. {
  53. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  54. register_clcmd("say /rang", "hud")
  55. register_clcmd("say", "sayhook")
  56. register_clcmd("say_team", "tshook")
  57. register_event("DeathMsg", "halal", "a")
  58. g_vault = nvault_open("namerang")
  59.  
  60. }
  61. public hud(id)
  62. {
  63. if(szint[id] != ASD+1)
  64. {
  65.  
  66.  
  67. client_print(id, print_chat, "H4rdCor3 - [ Only DD2 & Inferno] : %s^nÖlések: %d^nKell még: %d",rangok[szint[id]], olesek[id],szamok[szint[id]]-olesek[id] )
  68. }
  69. else {
  70.  
  71. client_print(id, print_chat, "H4rdCor3 - [ Only DD2 & Inferno] : %s^nÖlések: %d^nKell még: 0",rangok[szint[id]], olesek[id])
  72. }
  73.  
  74. }
  75. public sayhook(id)
  76. {
  77.  
  78. read_args (message, 191)
  79. remove_quotes (message)
  80. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  81. {
  82. return PLUGIN_CONTINUE
  83. }
  84. get_user_name(id, nev, 31)
  85. if(is_user_alive(id)) {
  86. get_user_team(id, color, 9)
  87. formatex(Temp, 191, "^x04[%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  88.  
  89. }
  90. else {
  91. get_user_team(id, color, 9)
  92. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* [%s] ^x03%s^x01: %s", rangok[szint[id]], nev, message)
  93. }
  94. sendmessage(color)
  95. return PLUGIN_HANDLED
  96. }
  97. public tshook(id)
  98. {
  99. read_args (message, 191)
  100. remove_quotes (message)
  101. if (message[0] == '@' || message[0] == '/' || message[0] == '!' || equal (message, ""))
  102. {
  103. return PLUGIN_CONTINUE
  104. }
  105. get_user_name(id, nev, 31)
  106. new playerTeam = get_user_team(id)
  107. new playerTeamName[19]
  108. switch (playerTeam)
  109. {
  110. case 1: {
  111. copy (playerTeamName, 11, "*Terrorista*")
  112.  
  113. }
  114. case 2: {
  115. copy (playerTeamName, 18, "*Anti-Terrorista*")
  116.  
  117. }
  118. default:
  119. copy (playerTeamName, 9, "*Néző*")
  120. }
  121. if(is_user_alive(id))
  122. {
  123. get_user_team(id, color, 9)
  124. formatex(Temp, 191, "^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  125.  
  126. }
  127. else
  128. {
  129. get_user_team(id, color, 9)
  130. formatex(Temp, 191, "^x04*Halott* ^x03(%s) ^x04[%s] ^x03%s^x01: %s",playerTeamName, rangok[szint[id]], nev, message)
  131. }
  132. sendtmessage(color, playerTeam)
  133. return PLUGIN_HANDLED
  134. }
  135. public sendmessage(color[])
  136. {
  137. new teamName[10]
  138. for(new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  139. {
  140. get_user_team (player, teamName, 9)
  141. teamf (player, color)
  142. elkuldes(player, Temp)
  143. teamf(player, teamName)
  144. }
  145. }
  146. public sendtmessage(color[], playerTeam)
  147. {
  148. new teamName[10]
  149. for (new player = 1; player < get_maxplayers(); player++)
  150. {
  151. if(get_user_team(player) == playerTeam)
  152. {
  153. get_user_team (player, teamName, 9)
  154. elkuldes(player, Temp)
  155. teamf (player, teamName)
  156. teamf (player, color)
  157. }
  158. }
  159. }
  160. public teamf(player, team[])
  161. {
  162. message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("TeamInfo"), _, player)
  163. write_byte(player)
  164. write_string(team)
  165. message_end()
  166. }
  167. public elkuldes(player, Temp[])
  168. {
  169.  
  170. message_begin( MSG_ONE, get_user_msgid( "SayText" ), _, player)
  171. write_byte( player )
  172. write_string( Temp )
  173. message_end()
  174.  
  175. }
  176.  
  177. public client_connect(id)
  178. {
  179. LoadData(id)
  180. }
  181. public client_disconnect(id) SaveData(id)
  182.  
  183. public SaveData(id)
  184. {
  185. new name[32]
  186. get_user_name(id, name, 31)
  187.  
  188. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  189. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  190. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  191.  
  192.  
  193. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  194. return PLUGIN_CONTINUE
  195. }
  196. public LoadData(id)
  197. {
  198. new name[32]
  199. get_user_name(id, name, 31)
  200. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  201.  
  202. format(vaultkey,63,"%s-rang", name)
  203. format(vaultdata,255,"%i#%i#",olesek[id],szint[id])
  204.  
  205. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  206. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  207. new oles[32], level[32]
  208. parse(vaultdata, oles, 31, level, 31)
  209. olesek[id] = str_to_num(oles)
  210. szint[id] = str_to_num(level)
  211. return PLUGIN_CONTINUE
  212. }
  213. public halal()
  214. {
  215. new killer = read_data(1)
  216. new victim = read_data(2)
  217.  
  218. if(killer != victim)
  219. olesek[killer]++
  220.  
  221. while(olesek[killer] >= szamok[szint[killer]])
  222. {
  223. szint[killer]++
  224. }
  225. }


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 19:22 
Offline
Beavatott

Csatlakozott: 2014.07.21. 09:51
Hozzászólások: 64
Megköszönt másnak: 13 alkalommal
olesrendszer.sma(47) : error 018: initialization data exceeds declared size
Ezt írta ... :(
http://aghl.ru/webcompiler/webcompiler.php


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 19:23 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.15. 14:42
Hozzászólások: 1345
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 277 alkalommal
kricsi15 legközelebb kérlek code-ba helyezd a forráskódot! Köszönöm

_________________
Üdvözlettel: BBk
[AmxModX] Általam fordított pluginok
Death of Legend Fun Server History
NetMozi.com - Filmes fórum Badboy.killer
foximaxi

Ők köszönték meg Badboy.killer nek ezt a hozzászólást: kricsi15 (2014.10.24. 19:24)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 19:24 
Javítottam az előzőt Bocs a dupla postért !


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára MeSter 2014.10.24. 19:27-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Rang ölésért!
HozzászólásElküldve: 2014.10.24. 19:26 
Offline
Tiszteletbeli
Avatar

Csatlakozott: 2011.08.15. 14:42
Hozzászólások: 1345
Megköszönt másnak: 10 alkalommal
Megköszönték neki: 277 alkalommal
MeSter írta:
Javítotam az elözöt Bocs a dupla postért !

Rendben. Semmi gond!

_________________
Üdvözlettel: BBk
[AmxModX] Általam fordított pluginok
Death of Legend Fun Server History
NetMozi.com - Filmes fórum Badboy.killer
foximaxi


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 16 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole