hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 11:14



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 194 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 193 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.10.25. 22:41 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Üdv!
Valaki segítene, hogy hogyan is csináljam meg ebben az adott fegyvermenüben azt, hogy mikor például kiválasztod a AK47 csomagot akkor, valamilyen hangot játsszon le.
Köszi előre is!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14. new players[32]
  15. new numct
  16. new numt
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. }
  22.  
  23. public logevent_end()
  24. {
  25. gWPCT = 0;
  26. gWPTE = 0;
  27. }
  28.  
  29.  
  30. public fegyvermenu(id)
  31. {
  32.  
  33. get_players(players, numct, "e", "CT")
  34. get_players(players, numt, "e", "TERRORIST")
  35. cs_set_user_money(id, 0);
  36. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  37. {
  38. strip_user_weapons(id);
  39. new menu = menu_create("\rValassz \dcsomagot!", "handler");
  40. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yPACK.", "1", 0);
  41. menu_additem(menu, "\rAK47 \yPACK.", "2", 0);
  42. menu_additem(menu, "\rAWP \yPACK.\y (\yelso \r4 \yembernek)", "3", 0);
  43. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yPACK.", "4", 0);
  44. menu_additem(menu, "\rAUG \yPACK.", "5", 0);
  45. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yPACK.", "6", 0);
  46. menu_additem(menu, "\rGalil \yPACK.", "7", 0);
  47. menu_additem(menu, "\rSMG \yPACK.", "8", 0);
  48. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yPACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  49. menu_additem(menu, "\rShotgun \yPACK.\d (m3)", "10", 0);
  50. menu_additem(menu, "\rScout \yPACK.", "11", 0);
  51. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  52. menu_display(id, menu);
  53. }
  54. else
  55. {
  56. new menu = menu_create("\rValassz \dcsomagot!", "handler");
  57. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yPACK.", "1", 0);
  58. menu_additem(menu, "\rAK47 \yPACK.", "2", 0);
  59. menu_additem(menu, "\rAWP \yPACK.\y (\yelso \r4 \yembernek)", "3", 0);
  60. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yPACK.", "4", 0);
  61. menu_additem(menu, "\rAUG \yPACK.", "5", 0);
  62. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yPACK.", "6", 0);
  63. menu_additem(menu, "\rGalil \yPACK.", "7", 0);
  64. menu_additem(menu, "\rSMG \yPACK.", "8", 0);
  65. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yPACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  66. menu_additem(menu, "\rShotgun \yPACK.\d (m3)", "10", 0);
  67. menu_additem(menu, "\rScout \yPACK.", "11", 0);
  68. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  69. menu_display(id, menu);
  70. }
  71. }
  72.  
  73. public handler(id, menu, item)
  74. {
  75. if( item == MENU_EXIT )
  76. {
  77. menu_destroy(menu);
  78. return PLUGIN_HANDLED;
  79. }
  80. new data[6], szName[64];
  81. new access, callback;
  82. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  83. new key = str_to_num(data);
  84. switch(key)
  85. {
  86.  
  87. case 1:
  88. {
  89.  
  90. give_player_grenades(id);
  91. give_item(id, "weapon_knife");
  92. give_item(id, "weapon_deagle");
  93. give_item(id, "ammo_50ae");
  94. give_item(id, "ammo_50ae");
  95. give_item(id, "ammo_50ae");
  96. give_item(id, "weapon_m4a1");
  97. give_item(id, "ammo_556nato");
  98. give_item(id, "ammo_556nato");
  99. give_item(id, "ammo_556nato");
  100. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  101. }
  102. case 2:
  103. {
  104.  
  105. give_player_grenades(id);
  106. give_item(id, "weapon_knife");
  107. give_item(id, "weapon_deagle");
  108. give_item(id, "ammo_50ae");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "ammo_50ae");
  111. give_item(id, "weapon_ak47");
  112. give_item(id, "ammo_762nato");
  113. give_item(id, "ammo_762nato");
  114. give_item(id, "ammo_762nato");
  115. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  116. }
  117. case 3:
  118. {
  119. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  120. if(numct >= 5 && numt >= 5)
  121. {
  122.  
  123. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  124. {
  125. if(gWPCT < 2)
  126. {
  127.  
  128. give_player_grenades(id);
  129. give_item(id, "weapon_knife");
  130. give_item(id, "weapon_awp");
  131. give_item(id, "weapon_deagle");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_50ae");
  134. give_item(id, "ammo_50ae");
  135. give_item(id, "ammo_338magnum");
  136. give_item(id, "ammo_338magnum");
  137. give_item(id, "ammo_338magnum");
  138. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  139. gWPCT++
  140. }
  141. else
  142. {
  143. client_print(id, print_center, "Csak 3 ember wpzhet csapatonkent!");
  144. fegyvermenu(id);
  145. }
  146. }
  147. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  148. {
  149. if(gWPTE < 2)
  150. {
  151.  
  152. give_player_grenades(id);
  153. give_item(id, "weapon_knife");
  154. give_item(id, "weapon_awp");
  155. give_item(id, "weapon_deagle");
  156. give_item(id, "ammo_50ae");
  157. give_item(id, "ammo_50ae");
  158. give_item(id, "ammo_50ae");
  159. give_item(id, "ammo_338magnum");
  160. give_item(id, "ammo_338magnum");
  161. give_item(id, "ammo_338magnum");
  162. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  163. gWPTE++
  164. }
  165. else
  166. {
  167. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  168. fegyvermenu(id);
  169. }
  170. }
  171. }
  172. else
  173. {
  174. client_print(id, print_center, "Nincs meg a 4v4 igy nem hasznalhatod az AWP-t!")
  175. fegyvermenu(id)
  176. }
  177.  
  178. }
  179. case 4:
  180. {
  181.  
  182. give_player_grenades(id);
  183. give_item(id, "weapon_knife");
  184. give_item(id, "weapon_deagle");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "ammo_50ae");
  187. give_item(id, "ammo_50ae");
  188. give_item(id, "weapon_m249");
  189. give_item(id, "ammo_556natobox");
  190. give_item(id, "ammo_556natobox");
  191. give_item(id, "ammo_556natobox");
  192. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  193. }
  194. case 5:
  195. {
  196.  
  197. give_player_grenades(id);
  198. give_item(id, "weapon_knife");
  199. give_item(id, "weapon_deagle");
  200. give_item(id, "ammo_50ae");
  201. give_item(id, "ammo_50ae");
  202. give_item(id, "ammo_50ae")
  203. give_item(id, "weapon_aug");
  204. give_item(id, "ammo_556nato");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. give_item(id, "ammo_556nato");
  207. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  208. }
  209. case 6:
  210. {
  211.  
  212. give_player_grenades(id);
  213. give_item(id, "weapon_knife");
  214. give_item(id, "weapon_deagle");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae")
  218. give_item(id, "weapon_famas");
  219. give_item(id, "ammo_556nato");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  223. }
  224. case 7:
  225. {
  226.  
  227. give_player_grenades(id);
  228. give_item(id, "weapon_knife");
  229. give_item(id, "weapon_deagle");
  230. give_item(id, "ammo_50ae");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae")
  233. give_item(id, "weapon_galil");
  234. give_item(id, "ammo_556nato");
  235. give_item(id, "ammo_556nato");
  236. give_item(id, "ammo_556nato");
  237. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  238. }
  239. case 8:
  240. {
  241.  
  242. give_player_grenades(id);
  243. give_item(id, "weapon_knife");
  244. give_item(id, "weapon_deagle");
  245. give_item(id, "ammo_50ae");
  246. give_item(id, "ammo_50ae");
  247. give_item(id, "ammo_50ae")
  248. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  249. give_item(id, "ammo_9mm");
  250. give_item(id, "ammo_9mm");
  251. give_item(id, "ammo_9mm");
  252. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  253. }
  254. case 9:
  255. {
  256.  
  257. give_player_grenades(id);
  258. give_item(id, "weapon_knife");
  259. give_item(id, "weapon_deagle");
  260. give_item(id, "ammo_50ae");
  261. give_item(id, "ammo_50ae");
  262. give_item(id, "ammo_50ae")
  263. give_item(id, "weapon_xm1014");
  264. give_item(id, "ammo_buckshot");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. give_item(id, "ammo_buckshot");
  267. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  268. }
  269. case 10:
  270. {
  271.  
  272. give_player_grenades(id);
  273. give_item(id, "weapon_knife");
  274. give_item(id, "weapon_deagle");
  275. give_item(id, "ammo_50ae");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae")
  278. give_item(id, "weapon_m3");
  279. give_item(id, "ammo_buckshot");
  280. give_item(id, "ammo_buckshot");
  281. give_item(id, "ammo_buckshot");
  282. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  283. }
  284. case 11:
  285. {
  286.  
  287. give_player_grenades(id);
  288. give_item(id, "weapon_knife");
  289. give_item(id, "weapon_deagle");
  290. give_item(id, "ammo_50ae");
  291. give_item(id, "ammo_50ae");
  292. give_item(id, "ammo_50ae")
  293. give_item(id, "weapon_scout");
  294. give_item(id, "ammo_762nato");
  295. give_item(id, "ammo_762nato");
  296. give_item(id, "ammo_762nato");
  297. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  298. }
  299. }
  300. return PLUGIN_HANDLED;
  301. }
  302.  
  303. stock give_player_grenades(index)
  304. {
  305. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  306. give_item(index, "weapon_flashbang");
  307. give_item(index, "weapon_flashbang");
  308. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  309. give_item(index, "item_thighpack");
  310. give_item(index, "item_assaultsuit");
  311. }

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.10.25. 22:58 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Try:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14. new players[32]
  15. new numct
  16. new numt
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. }
  22.  
  23. public plugin_precache()
  24. {
  25. precache_sound("misc/select.wav")
  26. }
  27.  
  28. public logevent_end()
  29. {
  30. gWPCT = 0;
  31. gWPTE = 0;
  32. }
  33.  
  34.  
  35. public fegyvermenu(id)
  36. {
  37.  
  38. get_players(players, numct, "e", "CT")
  39. get_players(players, numt, "e", "TERRORIST")
  40. cs_set_user_money(id, 0);
  41. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  42. {
  43. strip_user_weapons(id);
  44. new menu = menu_create("\rValassz \dcsomagot!", "handler");
  45. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yPACK.", "1", 0);
  46. menu_additem(menu, "\rAK47 \yPACK.", "2", 0);
  47. menu_additem(menu, "\rAWP \yPACK.\y (\yelso \r4 \yembernek)", "3", 0);
  48. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yPACK.", "4", 0);
  49. menu_additem(menu, "\rAUG \yPACK.", "5", 0);
  50. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yPACK.", "6", 0);
  51. menu_additem(menu, "\rGalil \yPACK.", "7", 0);
  52. menu_additem(menu, "\rSMG \yPACK.", "8", 0);
  53. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yPACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  54. menu_additem(menu, "\rShotgun \yPACK.\d (m3)", "10", 0);
  55. menu_additem(menu, "\rScout \yPACK.", "11", 0);
  56. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  57. menu_display(id, menu);
  58. }
  59. else
  60. {
  61. new menu = menu_create("\rValassz \dcsomagot!", "handler");
  62. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yPACK.", "1", 0);
  63. menu_additem(menu, "\rAK47 \yPACK.", "2", 0);
  64. menu_additem(menu, "\rAWP \yPACK.\y (\yelso \r4 \yembernek)", "3", 0);
  65. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yPACK.", "4", 0);
  66. menu_additem(menu, "\rAUG \yPACK.", "5", 0);
  67. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yPACK.", "6", 0);
  68. menu_additem(menu, "\rGalil \yPACK.", "7", 0);
  69. menu_additem(menu, "\rSMG \yPACK.", "8", 0);
  70. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yPACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  71. menu_additem(menu, "\rShotgun \yPACK.\d (m3)", "10", 0);
  72. menu_additem(menu, "\rScout \yPACK.", "11", 0);
  73. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  74. menu_display(id, menu);
  75. }
  76. }
  77.  
  78. public handler(id, menu, item)
  79. {
  80. client_cmd(id, "spk misc/select")
  81.  
  82. if( item == MENU_EXIT )
  83. {
  84. menu_destroy(menu);
  85. return PLUGIN_HANDLED;
  86. }
  87. new data[6], szName[64];
  88. new access, callback;
  89. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  90. new key = str_to_num(data);
  91. switch(key)
  92. {
  93.  
  94. case 1:
  95. {
  96.  
  97. give_player_grenades(id);
  98. give_item(id, "weapon_knife");
  99. give_item(id, "weapon_deagle");
  100. give_item(id, "ammo_50ae");
  101. give_item(id, "ammo_50ae");
  102. give_item(id, "ammo_50ae");
  103. give_item(id, "weapon_m4a1");
  104. give_item(id, "ammo_556nato");
  105. give_item(id, "ammo_556nato");
  106. give_item(id, "ammo_556nato");
  107. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  108. }
  109. case 2:
  110. {
  111.  
  112. give_player_grenades(id);
  113. give_item(id, "weapon_knife");
  114. give_item(id, "weapon_deagle");
  115. give_item(id, "ammo_50ae");
  116. give_item(id, "ammo_50ae");
  117. give_item(id, "ammo_50ae");
  118. give_item(id, "weapon_ak47");
  119. give_item(id, "ammo_762nato");
  120. give_item(id, "ammo_762nato");
  121. give_item(id, "ammo_762nato");
  122. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  123. }
  124. case 3:
  125. {
  126. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  127. if(numct >= 5 && numt >= 5)
  128. {
  129.  
  130. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  131. {
  132. if(gWPCT < 2)
  133. {
  134.  
  135. give_player_grenades(id);
  136. give_item(id, "weapon_knife");
  137. give_item(id, "weapon_awp");
  138. give_item(id, "weapon_deagle");
  139. give_item(id, "ammo_50ae");
  140. give_item(id, "ammo_50ae");
  141. give_item(id, "ammo_50ae");
  142. give_item(id, "ammo_338magnum");
  143. give_item(id, "ammo_338magnum");
  144. give_item(id, "ammo_338magnum");
  145. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  146. gWPCT++
  147. }
  148. else
  149. {
  150. client_print(id, print_center, "Csak 3 ember wpzhet csapatonkent!");
  151. fegyvermenu(id);
  152. }
  153. }
  154. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  155. {
  156. if(gWPTE < 2)
  157. {
  158.  
  159. give_player_grenades(id);
  160. give_item(id, "weapon_knife");
  161. give_item(id, "weapon_awp");
  162. give_item(id, "weapon_deagle");
  163. give_item(id, "ammo_50ae");
  164. give_item(id, "ammo_50ae");
  165. give_item(id, "ammo_50ae");
  166. give_item(id, "ammo_338magnum");
  167. give_item(id, "ammo_338magnum");
  168. give_item(id, "ammo_338magnum");
  169. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  170. gWPTE++
  171. }
  172. else
  173. {
  174. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  175. fegyvermenu(id);
  176. }
  177. }
  178. }
  179. else
  180. {
  181. client_print(id, print_center, "Nincs meg a 4v4 igy nem hasznalhatod az AWP-t!")
  182. fegyvermenu(id)
  183. }
  184.  
  185. }
  186. case 4:
  187. {
  188.  
  189. give_player_grenades(id);
  190. give_item(id, "weapon_knife");
  191. give_item(id, "weapon_deagle");
  192. give_item(id, "ammo_50ae");
  193. give_item(id, "ammo_50ae");
  194. give_item(id, "ammo_50ae");
  195. give_item(id, "weapon_m249");
  196. give_item(id, "ammo_556natobox");
  197. give_item(id, "ammo_556natobox");
  198. give_item(id, "ammo_556natobox");
  199. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  200. }
  201. case 5:
  202. {
  203.  
  204. give_player_grenades(id);
  205. give_item(id, "weapon_knife");
  206. give_item(id, "weapon_deagle");
  207. give_item(id, "ammo_50ae");
  208. give_item(id, "ammo_50ae");
  209. give_item(id, "ammo_50ae")
  210. give_item(id, "weapon_aug");
  211. give_item(id, "ammo_556nato");
  212. give_item(id, "ammo_556nato");
  213. give_item(id, "ammo_556nato");
  214. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  215. }
  216. case 6:
  217. {
  218.  
  219. give_player_grenades(id);
  220. give_item(id, "weapon_knife");
  221. give_item(id, "weapon_deagle");
  222. give_item(id, "ammo_50ae");
  223. give_item(id, "ammo_50ae");
  224. give_item(id, "ammo_50ae")
  225. give_item(id, "weapon_famas");
  226. give_item(id, "ammo_556nato");
  227. give_item(id, "ammo_556nato");
  228. give_item(id, "ammo_556nato");
  229. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  230. }
  231. case 7:
  232. {
  233.  
  234. give_player_grenades(id);
  235. give_item(id, "weapon_knife");
  236. give_item(id, "weapon_deagle");
  237. give_item(id, "ammo_50ae");
  238. give_item(id, "ammo_50ae");
  239. give_item(id, "ammo_50ae")
  240. give_item(id, "weapon_galil");
  241. give_item(id, "ammo_556nato");
  242. give_item(id, "ammo_556nato");
  243. give_item(id, "ammo_556nato");
  244. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  245. }
  246. case 8:
  247. {
  248.  
  249. give_player_grenades(id);
  250. give_item(id, "weapon_knife");
  251. give_item(id, "weapon_deagle");
  252. give_item(id, "ammo_50ae");
  253. give_item(id, "ammo_50ae");
  254. give_item(id, "ammo_50ae")
  255. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  256. give_item(id, "ammo_9mm");
  257. give_item(id, "ammo_9mm");
  258. give_item(id, "ammo_9mm");
  259. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  260. }
  261. case 9:
  262. {
  263.  
  264. give_player_grenades(id);
  265. give_item(id, "weapon_knife");
  266. give_item(id, "weapon_deagle");
  267. give_item(id, "ammo_50ae");
  268. give_item(id, "ammo_50ae");
  269. give_item(id, "ammo_50ae")
  270. give_item(id, "weapon_xm1014");
  271. give_item(id, "ammo_buckshot");
  272. give_item(id, "ammo_buckshot");
  273. give_item(id, "ammo_buckshot");
  274. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  275. }
  276. case 10:
  277. {
  278.  
  279. give_player_grenades(id);
  280. give_item(id, "weapon_knife");
  281. give_item(id, "weapon_deagle");
  282. give_item(id, "ammo_50ae");
  283. give_item(id, "ammo_50ae");
  284. give_item(id, "ammo_50ae")
  285. give_item(id, "weapon_m3");
  286. give_item(id, "ammo_buckshot");
  287. give_item(id, "ammo_buckshot");
  288. give_item(id, "ammo_buckshot");
  289. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  290. }
  291. case 11:
  292. {
  293.  
  294. give_player_grenades(id);
  295. give_item(id, "weapon_knife");
  296. give_item(id, "weapon_deagle");
  297. give_item(id, "ammo_50ae");
  298. give_item(id, "ammo_50ae");
  299. give_item(id, "ammo_50ae")
  300. give_item(id, "weapon_scout");
  301. give_item(id, "ammo_762nato");
  302. give_item(id, "ammo_762nato");
  303. give_item(id, "ammo_762nato");
  304. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  305. }
  306. }
  307. return PLUGIN_HANDLED;
  308. }
  309.  
  310. stock give_player_grenades(index)
  311. {
  312. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  313. give_item(index, "weapon_flashbang");
  314. give_item(index, "weapon_flashbang");
  315. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  316. give_item(index, "item_thighpack");
  317. give_item(index, "item_assaultsuit");
  318. }

_________________
****


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára pixxa112 2014.10.25. 23:04-kor.

Ők köszönték meg pixxa112 nek ezt a hozzászólást: Beckx (2014.10.25. 23:15)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.10.25. 23:01 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.27. 16:39
Hozzászólások: 394
Megköszönt másnak: 31 alkalommal
Megköszönték neki: 17 alkalommal
pixxa112 írta:
Try:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14. new players[32]
  15. new numct
  16. new numt
  17. public plugin_init() {
  18. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. }
  22.  
  23. public plugin_precache()
  24. {
  25.  
  26. precache_sound("misc/select.wav")
  27. }
  28.  
  29. public logevent_end()
  30. {
  31. gWPCT = 0;
  32. gWPTE = 0;
  33. }
  34.  
  35.  
  36. public fegyvermenu(id)
  37. {
  38.  
  39. get_players(players, numct, "e", "CT")
  40. get_players(players, numt, "e", "TERRORIST")
  41. cs_set_user_money(id, 0);
  42. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  43. {
  44. strip_user_weapons(id);
  45. new menu = menu_create("\rValassz \dcsomagot!", "handler");
  46. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yPACK.", "1", 0);
  47. menu_additem(menu, "\rAK47 \yPACK.", "2", 0);
  48. menu_additem(menu, "\rAWP \yPACK.\y (\yelso \r4 \yembernek)", "3", 0);
  49. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yPACK.", "4", 0);
  50. menu_additem(menu, "\rAUG \yPACK.", "5", 0);
  51. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yPACK.", "6", 0);
  52. menu_additem(menu, "\rGalil \yPACK.", "7", 0);
  53. menu_additem(menu, "\rSMG \yPACK.", "8", 0);
  54. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yPACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  55. menu_additem(menu, "\rShotgun \yPACK.\d (m3)", "10", 0);
  56. menu_additem(menu, "\rScout \yPACK.", "11", 0);
  57. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  58. menu_display(id, menu);
  59. }
  60. else
  61. {
  62. new menu = menu_create("\rValassz \dcsomagot!", "handler");
  63. menu_additem(menu, "\rM4A1 \yPACK.", "1", 0);
  64. menu_additem(menu, "\rAK47 \yPACK.", "2", 0);
  65. menu_additem(menu, "\rAWP \yPACK.\y (\yelso \r4 \yembernek)", "3", 0);
  66. menu_additem(menu, "\rMachineGun \yPACK.", "4", 0);
  67. menu_additem(menu, "\rAUG \yPACK.", "5", 0);
  68. menu_additem(menu, "\rFAMAS \yPACK.", "6", 0);
  69. menu_additem(menu, "\rGalil \yPACK.", "7", 0);
  70. menu_additem(menu, "\rSMG \yPACK.", "8", 0);
  71. menu_additem(menu, "\rAutoshotgun \yPACK. \d (xm1014)", "9", 0);
  72. menu_additem(menu, "\rShotgun \yPACK.\d (m3)", "10", 0);
  73. menu_additem(menu, "\rScout \yPACK.", "11", 0);
  74. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  75. menu_display(id, menu);
  76. }
  77. }
  78.  
  79. public handler(id, menu, item)
  80. {
  81. client_cmd(id, "spk mw/select")
  82.  
  83. if( item == MENU_EXIT )
  84. {
  85. menu_destroy(menu);
  86. return PLUGIN_HANDLED;
  87. }
  88. new data[6], szName[64];
  89. new access, callback;
  90. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  91. new key = str_to_num(data);
  92. switch(key)
  93. {
  94.  
  95. case 1:
  96. {
  97.  
  98. give_player_grenades(id);
  99. give_item(id, "weapon_knife");
  100. give_item(id, "weapon_deagle");
  101. give_item(id, "ammo_50ae");
  102. give_item(id, "ammo_50ae");
  103. give_item(id, "ammo_50ae");
  104. give_item(id, "weapon_m4a1");
  105. give_item(id, "ammo_556nato");
  106. give_item(id, "ammo_556nato");
  107. give_item(id, "ammo_556nato");
  108. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy M4A1 packot!");
  109. }
  110. case 2:
  111. {
  112.  
  113. give_player_grenades(id);
  114. give_item(id, "weapon_knife");
  115. give_item(id, "weapon_deagle");
  116. give_item(id, "ammo_50ae");
  117. give_item(id, "ammo_50ae");
  118. give_item(id, "ammo_50ae");
  119. give_item(id, "weapon_ak47");
  120. give_item(id, "ammo_762nato");
  121. give_item(id, "ammo_762nato");
  122. give_item(id, "ammo_762nato");
  123. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AK47 packot!");
  124. }
  125. case 3:
  126. {
  127. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  128. if(numct >= 5 && numt >= 5)
  129. {
  130.  
  131. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  132. {
  133. if(gWPCT < 2)
  134. {
  135.  
  136. give_player_grenades(id);
  137. give_item(id, "weapon_knife");
  138. give_item(id, "weapon_awp");
  139. give_item(id, "weapon_deagle");
  140. give_item(id, "ammo_50ae");
  141. give_item(id, "ammo_50ae");
  142. give_item(id, "ammo_50ae");
  143. give_item(id, "ammo_338magnum");
  144. give_item(id, "ammo_338magnum");
  145. give_item(id, "ammo_338magnum");
  146. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  147. gWPCT++
  148. }
  149. else
  150. {
  151. client_print(id, print_center, "Csak 3 ember wpzhet csapatonkent!");
  152. fegyvermenu(id);
  153. }
  154. }
  155. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  156. {
  157. if(gWPTE < 2)
  158. {
  159.  
  160. give_player_grenades(id);
  161. give_item(id, "weapon_knife");
  162. give_item(id, "weapon_awp");
  163. give_item(id, "weapon_deagle");
  164. give_item(id, "ammo_50ae");
  165. give_item(id, "ammo_50ae");
  166. give_item(id, "ammo_50ae");
  167. give_item(id, "ammo_338magnum");
  168. give_item(id, "ammo_338magnum");
  169. give_item(id, "ammo_338magnum");
  170. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AWP packot!");
  171. gWPTE++
  172. }
  173. else
  174. {
  175. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonkent!");
  176. fegyvermenu(id);
  177. }
  178. }
  179. }
  180. else
  181. {
  182. client_print(id, print_center, "Nincs meg a 4v4 igy nem hasznalhatod az AWP-t!")
  183. fegyvermenu(id)
  184. }
  185.  
  186. }
  187. case 4:
  188. {
  189.  
  190. give_player_grenades(id);
  191. give_item(id, "weapon_knife");
  192. give_item(id, "weapon_deagle");
  193. give_item(id, "ammo_50ae");
  194. give_item(id, "ammo_50ae");
  195. give_item(id, "ammo_50ae");
  196. give_item(id, "weapon_m249");
  197. give_item(id, "ammo_556natobox");
  198. give_item(id, "ammo_556natobox");
  199. give_item(id, "ammo_556natobox");
  200. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy MachineGun packot!");
  201. }
  202. case 5:
  203. {
  204.  
  205. give_player_grenades(id);
  206. give_item(id, "weapon_knife");
  207. give_item(id, "weapon_deagle");
  208. give_item(id, "ammo_50ae");
  209. give_item(id, "ammo_50ae");
  210. give_item(id, "ammo_50ae")
  211. give_item(id, "weapon_aug");
  212. give_item(id, "ammo_556nato");
  213. give_item(id, "ammo_556nato");
  214. give_item(id, "ammo_556nato");
  215. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AUG packot!");
  216. }
  217. case 6:
  218. {
  219.  
  220. give_player_grenades(id);
  221. give_item(id, "weapon_knife");
  222. give_item(id, "weapon_deagle");
  223. give_item(id, "ammo_50ae");
  224. give_item(id, "ammo_50ae");
  225. give_item(id, "ammo_50ae")
  226. give_item(id, "weapon_famas");
  227. give_item(id, "ammo_556nato");
  228. give_item(id, "ammo_556nato");
  229. give_item(id, "ammo_556nato");
  230. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Famas packot!");
  231. }
  232. case 7:
  233. {
  234.  
  235. give_player_grenades(id);
  236. give_item(id, "weapon_knife");
  237. give_item(id, "weapon_deagle");
  238. give_item(id, "ammo_50ae");
  239. give_item(id, "ammo_50ae");
  240. give_item(id, "ammo_50ae")
  241. give_item(id, "weapon_galil");
  242. give_item(id, "ammo_556nato");
  243. give_item(id, "ammo_556nato");
  244. give_item(id, "ammo_556nato");
  245. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Galil packot!");
  246. }
  247. case 8:
  248. {
  249.  
  250. give_player_grenades(id);
  251. give_item(id, "weapon_knife");
  252. give_item(id, "weapon_deagle");
  253. give_item(id, "ammo_50ae");
  254. give_item(id, "ammo_50ae");
  255. give_item(id, "ammo_50ae")
  256. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  257. give_item(id, "ammo_9mm");
  258. give_item(id, "ammo_9mm");
  259. give_item(id, "ammo_9mm");
  260. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Smg packot!");
  261. }
  262. case 9:
  263. {
  264.  
  265. give_player_grenades(id);
  266. give_item(id, "weapon_knife");
  267. give_item(id, "weapon_deagle");
  268. give_item(id, "ammo_50ae");
  269. give_item(id, "ammo_50ae");
  270. give_item(id, "ammo_50ae")
  271. give_item(id, "weapon_xm1014");
  272. give_item(id, "ammo_buckshot");
  273. give_item(id, "ammo_buckshot");
  274. give_item(id, "ammo_buckshot");
  275. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy AutoShotgun packot!");
  276. }
  277. case 10:
  278. {
  279.  
  280. give_player_grenades(id);
  281. give_item(id, "weapon_knife");
  282. give_item(id, "weapon_deagle");
  283. give_item(id, "ammo_50ae");
  284. give_item(id, "ammo_50ae");
  285. give_item(id, "ammo_50ae")
  286. give_item(id, "weapon_m3");
  287. give_item(id, "ammo_buckshot");
  288. give_item(id, "ammo_buckshot");
  289. give_item(id, "ammo_buckshot");
  290. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Shotgun packot!");
  291. }
  292. case 11:
  293. {
  294.  
  295. give_player_grenades(id);
  296. give_item(id, "weapon_knife");
  297. give_item(id, "weapon_deagle");
  298. give_item(id, "ammo_50ae");
  299. give_item(id, "ammo_50ae");
  300. give_item(id, "ammo_50ae")
  301. give_item(id, "weapon_scout");
  302. give_item(id, "ammo_762nato");
  303. give_item(id, "ammo_762nato");
  304. give_item(id, "ammo_762nato");
  305. ColorChat(id, BLUE, "[INFO]^x04 Kaptal egy Scout packot!");
  306. }
  307. }
  308. return PLUGIN_HANDLED;
  309. }
  310.  
  311. stock give_player_grenades(index)
  312. {
  313. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  314. give_item(index, "weapon_flashbang");
  315. give_item(index, "weapon_flashbang");
  316. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  317. give_item(index, "item_thighpack");
  318. give_item(index, "item_assaultsuit");
  319. }

ne felejsd hozzá irni, hogy töltsön a szerverre le egy select.wav-ot másképp nem fog menni :D

_________________
"Scripta manent, verba volant."
"A szó elszáll, az írás megmarad."
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenü
HozzászólásElküldve: 2014.10.25. 23:03 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public plugin_precache()
  2. {
  3. precache_sound("misc/select.wav")
  4. }


Ez egy nagyon jó hozzászólás volt, de komolyan...

_________________
****

Ők köszönték meg pixxa112 nek ezt a hozzászólást: Beckx (2014.11.26. 17:31)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole