hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.16. 06:30



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 110 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 110 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 9 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyver menü!
HozzászólásElküldve: 2014.10.31. 16:00 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
#~AWP-csak az ellsö két embernek~#
#~Színezve!~#
#~Másodperc számláloval!~#
#~Pénzed lenulláza~#


#~Cvarok nincsenek~#
Jó szorakozást!:D


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Be$t.# 2014.10.31. 17:01-kor.

Ők köszönték meg Be$t.# nek ezt a hozzászólást: NuD[!]e (2014.10.31. 16:06)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü!
HozzászólásElküldve: 2014.10.31. 16:02 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
WTF:P

Ők köszönték meg NuD[!]e nek ezt a hozzászólást: Be$t.# (2014.10.31. 16:07)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü!
HozzászólásElküldve: 2014.10.31. 16:03 
bővíteni kellene a leírást :cry: :cry: :cry:


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü!
HozzászólásElküldve: 2014.10.31. 16:04 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Hátjaa :'( :'(


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü!
HozzászólásElküldve: 2014.10.31. 16:07 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Bövitve!
:D


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü!
HozzászólásElküldve: 2014.10.31. 16:09 
Offline
Nagyúr

Csatlakozott: 2014.05.10. 16:41
Hozzászólások: 721
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 64 alkalommal
Mindjárt jobb!:D
Javitsd! ....
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <cstrike>
  5. #include <hamsandwich>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyomenu by NuD[!]e"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "NuD[!]e"
  10.  
  11. new gWPCT,gWPTE;
  12. new g_showsec[33];
  13. new bool:already[33];
  14. new bool:beirta[33];
  15.  
  16. public plugin_init() {
  17. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  18. register_clcmd("say guns", "fegyvermenuredirect");
  19. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "playerspawn", 1)
  20. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  21. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  22. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  23. }
  24.  
  25. public logevent_end()
  26. {
  27. gWPCT = 0;
  28. gWPTE = 0;
  29. }
  30. public fegyvermenuredirect(id){
  31. set_user_health(id,get_user_health(id)-25)
  32. fegyvermenu(id)
  33. }
  34.  
  35.  
  36. public playerspawn(id)
  37. {
  38. g_showsec[id] = 16;
  39. already[id] = false;
  40. beirta[id] = false
  41. fegyvermenu(id);
  42. }
  43. public megnyitas(id)
  44. {
  45. g_showsec[id] = 16;
  46. already[id] = false;
  47. beirta[id] = true;
  48. fegyvermenu(id);
  49. }
  50.  
  51. public fegyvermenu(id)
  52. {
  53. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  54.  
  55. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  56. new string[200];
  57.  
  58. if(g_showsec[id] <= 16)
  59. {
  60. if(g_showsec[id] != 0)
  61. {
  62. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  63. set_task(1.0, "fegyvermenu",id);
  64. g_showsec[id]--;
  65. }
  66. else
  67. {
  68. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  69. return PLUGIN_HANDLED;
  70. }
  71. }
  72.  
  73. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  74. {
  75.  
  76. strip_user_weapons(id);
  77. format(string, charsmax(string), "^n\wFegyver csomagok \y[\w%d mp\y]\w:", g_showsec[id]);
  78. new menu = menu_create(string, "handler")
  79. menu_additem(menu, "\w[\rM4\yA1 \dCso\ymag\w]", "1", 0);
  80. menu_additem(menu, "\w[\rAK\y47 \dCso\ymag\w]", "2", 0);
  81. menu_additem(menu, "\w[\rAW\yP \dCso\ymag\w]", "3", 0);
  82. menu_additem(menu, "\w[\rMac\yhine \dCso\ymag\w]", "4", 0);
  83. menu_additem(menu, "\w[\rFA\yMAS \dCso\ymag\w]", "5", 0);
  84. menu_additem(menu, "\w[\rS\yMG \dCso\ymag\w]", "6", 0);
  85. menu_additem(menu, "\w[\rSc\yout \dCso\ymag\w]", "7", 0);
  86. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  87.  
  88. menu_display(id, menu);
  89. }
  90. else
  91. {
  92. format(string, charsmax(string), "\d ^n\wFegyver cso\rma\ygok \y[\r%d mp\y]\w:", g_showsec[id]);
  93. new menu = menu_create(string, "handler")
  94. menu_additem(menu, "\w[\rM4\yA1 \dCso\ymag\w]", "1", 0);
  95. menu_additem(menu, "\w[\rAK\y47 \dCso\ymag\w]", "2", 0);
  96. menu_additem(menu, "\w[\rAW\yP \dCso\ymag\w]", "3", 0);
  97. menu_additem(menu, "\w[\rMac\yhine \dCso\ymag\w]", "4", 0);
  98. menu_additem(menu, "\w[\rFA\yMAS \dCso\ymag\w]", "5", 0);
  99. menu_additem(menu, "\w[\rS\yMG \dCso\ymag\w]", "6", 0);
  100. menu_additem(menu, "\w[\rSc\yout \dCs\yomag\w]", "7", 0);
  101. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  102. menu_display(id, menu);
  103. }
  104.  
  105. return PLUGIN_HANDLED;
  106. }
  107.  
  108. public handler(id, menu, item)
  109. {
  110. if( item == MENU_EXIT )
  111. {
  112. menu_destroy(menu);
  113. return PLUGIN_HANDLED;
  114. }
  115. already[id] = true;
  116. new data[6], szName[64];
  117. new access, callback;
  118. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  119. new key = str_to_num(data);
  120. switch(key)
  121. {
  122.  
  123. case 1:
  124. {
  125.  
  126. give_player_grenades(id);
  127. give_item(id, "weapon_knife");
  128. give_item(id, "weapon_deagle");
  129. give_item(id, "ammo_50ae");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_50ae")
  132. give_item(id, "ammo_50ae")
  133. give_item(id, "ammo_50ae")
  134. give_item(id, "weapon_m4a1");
  135. give_item(id, "ammo_556nato");
  136. give_item(id, "ammo_556nato");
  137. give_item(id, "ammo_556nato");
  138.  
  139. }
  140. case 2:
  141. {
  142.  
  143. give_player_grenades(id);
  144. give_item(id, "weapon_knife");
  145. give_item(id, "weapon_deagle");
  146. give_item(id, "ammo_50ae");
  147. give_item(id, "ammo_50ae");
  148. give_item(id, "ammo_50ae")
  149. give_item(id, "ammo_50ae")
  150. give_item(id, "ammo_50ae")
  151. give_item(id, "ammo_50ae")
  152. give_item(id, "weapon_ak47");
  153. give_item(id, "ammo_762nato");
  154. give_item(id, "ammo_762nato");
  155. give_item(id, "ammo_762nato");
  156.  
  157. }
  158. case 3:
  159. {
  160. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  161. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  162. {
  163. if(gWPCT < 2)
  164. {
  165.  
  166. give_player_grenades(id);
  167. give_item(id, "weapon_knife");
  168. give_item(id, "weapon_awp");
  169. give_item(id, "weapon_deagle");
  170. give_item(id, "ammo_50ae");
  171. give_item(id, "ammo_50ae");
  172. give_item(id, "ammo_50ae")
  173. give_item(id, "ammo_50ae")
  174. give_item(id, "ammo_50ae")
  175. give_item(id, "ammo_338magnum");
  176. give_item(id, "ammo_338magnum");
  177. give_item(id, "ammo_338magnum");
  178.  
  179. gWPCT++
  180. }
  181. else
  182. {
  183. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  184. fegyvermenu(id);
  185. }
  186. }
  187. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  188. {
  189. if(gWPTE < 2)
  190. {
  191.  
  192. give_player_grenades(id);
  193. give_item(id, "weapon_knife");
  194. give_item(id, "weapon_awp");
  195. give_item(id, "weapon_deagle");
  196. give_item(id, "ammo_50ae");
  197. give_item(id, "ammo_50ae");
  198. give_item(id, "ammo_50ae")
  199. give_item(id, "ammo_50ae")
  200. give_item(id, "ammo_50ae")
  201. give_item(id, "ammo_338magnum");
  202. give_item(id, "ammo_338magnum");
  203. give_item(id, "ammo_338magnum");
  204.  
  205. gWPTE++
  206. }
  207. else
  208. {
  209. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  210. fegyvermenu(id);
  211. }
  212. }
  213.  
  214. }
  215. case 4:
  216. {
  217. give_player_grenades(id);
  218. give_item(id, "weapon_knife");
  219. give_item(id, "weapon_deagle");
  220. give_item(id, "ammo_50ae");
  221. give_item(id, "ammo_50ae");
  222. give_item(id, "ammo_50ae")
  223. give_item(id, "ammo_50ae")
  224. give_item(id, "ammo_50ae")
  225. give_item(id, "weapon_m249");
  226. give_item(id, "ammo_556natobox");
  227. give_item(id, "ammo_556natobox");
  228. give_item(id, "ammo_556natobox");
  229. }
  230. case 5:
  231. {
  232.  
  233. give_player_grenades(id);
  234. give_item(id, "weapon_knife");
  235. give_item(id, "weapon_deagle");
  236. give_item(id, "ammo_50ae");
  237. give_item(id, "ammo_50ae");
  238. give_item(id, "ammo_50ae")
  239. give_item(id, "ammo_50ae")
  240. give_item(id, "ammo_50ae")
  241. give_item(id, "weapon_famas");
  242. give_item(id, "ammo_556nato");
  243. give_item(id, "ammo_556nato");
  244. give_item(id, "ammo_556nato");
  245.  
  246. }
  247. case 6:
  248. {
  249.  
  250. give_player_grenades(id);
  251. give_item(id, "weapon_knife");
  252. give_item(id, "weapon_deagle");
  253. give_item(id, "ammo_50ae");
  254. give_item(id, "ammo_50ae");
  255. give_item(id, "ammo_50ae")
  256. give_item(id, "ammo_50ae")
  257. give_item(id, "ammo_50ae")
  258. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  259. give_item(id, "ammo_9mm");
  260. give_item(id, "ammo_9mm");
  261. give_item(id, "ammo_9mm");
  262.  
  263. }
  264. case 7:
  265. {
  266.  
  267. give_player_grenades(id);
  268. give_item(id, "weapon_knife");
  269. give_item(id, "weapon_deagle");
  270. give_item(id, "ammo_50ae");
  271. give_item(id, "ammo_50ae");
  272. give_item(id, "ammo_50ae")
  273. give_item(id, "ammo_50ae")
  274. give_item(id, "ammo_50ae")
  275. give_item(id, "weapon_scout");
  276. give_item(id, "ammo_762nato");
  277. give_item(id, "ammo_762nato");
  278. give_item(id, "ammo_762nato");
  279.  
  280. }
  281. case 8:
  282. {
  283.  
  284. give_player_grenades(id);
  285. give_item(id, "weapon_knife");
  286. give_item(id, "weapon_deagle");
  287. give_item(id, "ammo_50ae");
  288. give_item(id, "ammo_50ae");
  289. give_item(id, "ammo_50ae")
  290. give_item(id, "ammo_50ae")
  291. give_item(id, "ammo_50ae")
  292. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  293. give_item(id, "ammo_9mm");
  294. give_item(id, "ammo_9mm");
  295. give_item(id, "ammo_9mm");
  296.  
  297. }
  298. case 9:
  299. {
  300.  
  301. give_player_grenades(id);
  302. give_item(id, "weapon_knife");
  303. give_item(id, "weapon_deagle");
  304. give_item(id, "ammo_50ae");
  305. give_item(id, "ammo_50ae");
  306. give_item(id, "ammo_50ae")
  307. give_item(id, "ammo_50ae")
  308. give_item(id, "ammo_50ae")
  309. give_item(id, "weapon_xm1014");
  310. give_item(id, "ammo_buckshot");
  311. give_item(id, "ammo_buckshot");
  312. give_item(id, "ammo_buckshot");
  313.  
  314. }
  315. case 10:
  316. {
  317.  
  318. give_player_grenades(id);
  319. give_item(id, "weapon_knife");
  320. give_item(id, "weapon_deagle");
  321. give_item(id, "ammo_50ae");
  322. give_item(id, "ammo_50ae");
  323. give_item(id, "ammo_50ae")
  324. give_item(id, "ammo_50ae")
  325. give_item(id, "ammo_50ae")
  326. give_item(id, "weapon_m3");
  327. give_item(id, "ammo_buckshot");
  328. give_item(id, "ammo_buckshot");
  329. give_item(id, "ammo_buckshot");
  330.  
  331. }
  332. case 11:
  333. {
  334.  
  335. give_player_grenades(id);
  336. give_item(id, "weapon_knife");
  337. give_item(id, "weapon_deagle");
  338. give_item(id, "ammo_50ae");
  339. give_item(id, "ammo_50ae");
  340. give_item(id, "ammo_50ae")
  341. give_item(id, "ammo_50ae")
  342. give_item(id, "ammo_50ae")
  343. give_item(id, "weapon_scout");
  344. give_item(id, "ammo_762nato");
  345. give_item(id, "ammo_762nato");
  346. give_item(id, "ammo_762nato");
  347.  
  348. }
  349. }
  350. return PLUGIN_HANDLED;
  351. }
  352.  
  353. stock give_player_grenades(index)
  354. {
  355. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  356. give_item(index, "weapon_flashbang");
  357. give_item(index, "weapon_flashbang");
  358. give_item(index, "item_thighpack");
  359. give_item(index, "item_assaultsuit");
  360. }
  361. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  362. *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1038\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  363. */
  364.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü!
HozzászólásElküldve: 2014.10.31. 16:13 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.31. 14:51
Hozzászólások: 462
Megköszönt másnak: 73 alkalommal
Megköszönték neki: 29 alkalommal
Köszi! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü!
HozzászólásElküldve: 2014.10.31. 16:33 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.28. 00:35
Hozzászólások: 2736
Megköszönt másnak: 56 alkalommal
Megköszönték neki: 275 alkalommal
Csak az author érdekes..

_________________
****


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Fegyver menü!
HozzászólásElküldve: 2014.10.31. 18:58 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Author érdekes..

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 9 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole