hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.24. 22:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 180 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 179 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: MEGVÁLASZOLVA! Egyedi modell hiba
HozzászólásElküldve: 2014.11.03. 23:32 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Hali!
Egyedi admin modellt szeretnék csinálni, de valamiért ****-ra nem akar sikerülni ez az 1 perces dolog. Így csináltam:
Megnyitottam az Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 programot!
File->Load Model...->Betallóztam a STEAMES CS1.6 alap "terror" terror modellt(models mappából)
->megnyitottam
Textures fül->Export Textures->lementettem az asztalra admin_te néven.
Megnyitottam az Adobe Photoshop CS6 programot!
Fájl->Új-> és nyitottam egy új projectet CSAK a project nevét és méretét írtam át: 512x512(ekkora a lementett texturák kép mérete)
Behúztam a texturákat(1 kép csak ugye tele a modell textúráival).
Behúztam az egyedileg elkészített képeket és elhelyeztem a texturán(hátára,felsőtestére,felkarjára)
Mentés másként->lementettem az asztalra .BMP kiterjesztésben és admin_te néven.(16,24,32 bit mentéssel is próbáltam)
A Jed's Half-Life Model Viewer v1.36 programban(textures fül[itt ugye a "terror" terror modell van megnyitva])
Import texture->betallóztam a photoshopban készített új texturát, DE ezt írja ki!: ERROR loading .BMP texture. MIÉRT??????
Képek:
http://kepfeltoltes.hu/141103/model1_ww ... es.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/141103/model2_ww ... es.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/141103/model3_ww ... es.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/141103/model4_ww ... es.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/141103/model5_ww ... es.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/141103/model6_ww ... es.hu_.png
Előre is köszönöm!


A hozzászólást 5 alkalommal szerkesztették, utoljára ZiT3K 2021.02.13. 03:17-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: EGYEDI MODELL, mi a HIBA?
HozzászólásElküldve: 2014.11.04. 00:20 
Offline
Veterán

Csatlakozott: 2012.11.01. 20:49
Hozzászólások: 1837
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 78 alkalommal
Modell ráírás
használd a keresőt :)
ha ez sem segitett, akkor majd más fog.

Ők köszönték meg m0csy652 nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2014.11.04. 20:15)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: EGYEDI MODELL, mi a HIBA?
HozzászólásElküldve: 2014.11.04. 16:51 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
1. a bmp fájlt amit mentettél photoshopban állítsd át RGB színre
2. írd rá ami akarsz
3. állítsd vissza CMYK színre
4. mentsd el (bmp 8 bit)
5. tallózd be
6. save model as.

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2014.11.04. 20:15)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: EGYEDI MODELL, mi a HIBA?
HozzászólásElküldve: 2014.11.04. 18:27 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Én is hasonló kép csinálok skineket.
Alapból betöltöd 8 bittel a képet és utána lemented 24 bitre.
Utána Ps-ben megszerkeszted utána elmented.
Aztán paint.Netben lemented 8 bites képre.

Ők köszönték meg DeR0iD nek ezt a hozzászólást: ZiT3K (2014.11.04. 20:15)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: EGYEDI MODELL, mi a HIBA?
HozzászólásElküldve: 2014.11.04. 20:14 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.15. 19:13
Hozzászólások: 495
Megköszönt másnak: 289 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Meglett, köszi szépen a válaszokat!
Megoldás:
kiEXPORTálod a képet(textúrát);
PS-ben megnyitod, szerkeszted, lemented(16 bit a legkisebb, de 24,32-ben is jó);
Megnyitod PAINT-ben, lemented: 256 színű bitkép (.bmp .dib) kiterjesztésben.
Így ezt már megnyitja a Half Life Moder Viewerben.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 23 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole