hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.20. 00:06



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 234 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 233 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: fegyvermenübe belerakás
HozzászólásElküldve: 2014.11.04. 13:58 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.04.26. 23:27
Hozzászólások: 201
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Sziasztok. Láttam már olyan sma-t amiben pl beírod /menu akkor kiadja
1. Statisztika nullázás
2. Rank
Valahogyan így vannak megoldva pluginokba:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. switch(item)
  2. {
  3. case 0: client_cmd(id, "^"say /rs^"");
  4. case 1: client_cmd(id, "^"say /rank^"");
  5.  
  6. }


Most ezt kéne megcsinálni a fegyvermenümben a 12. helyre ,hogy /plasma legyen. Ami ha rányomok a 12. re a fegyvermenüben adjon plasma fegyvert ez a lényeg. A szerveremen ezzel a parancsal lehet előhívni /plasma. Ezért gondoltam ,hogy így megoldanám fegyvermenüben lenne benne. Remélem érthető!!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\yVálassz packot!", "handler");
  36. menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag.", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag.", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\yAWP Csomag.\y (első 4 embernek)", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag.", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\yAUG Csomag.", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag.", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "\yGalil Csomag.", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "\ySMG Csomag.", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag.\d (m3)", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "\yScout Csomag.", "11", 0);
  47. menu_additem(menu, "\yplazma.", "12", 0);
  48. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  49. menu_display(id, menu);
  50. }
  51. else
  52. {
  53. new menu = menu_create("\yVálassz packot!", "handler");
  54. menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag.", "1", 0);
  55. menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag.", "2", 0);
  56. menu_additem(menu, "\yAWP Csomag.\y (első 4 embernek)", "3", 0);
  57. menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag.", "4", 0);
  58. menu_additem(menu, "\yAUG Csomag.", "5", 0);
  59. menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag.", "6", 0);
  60. menu_additem(menu, "\yGalil Csomag.", "7", 0);
  61. menu_additem(menu, "\ySMG Csomag.", "8", 0);
  62. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  63. menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag.\d (m3)", "10", 0);
  64. menu_additem(menu, "\yScout Csomag.", "11", 0);
  65. menu_additem(menu, "\yplazma.", "12", 0);
  66. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  67. menu_display(id, menu);
  68. }
  69. }
  70.  
  71. public handler(id, menu, item)
  72. {
  73. if( item == MENU_EXIT )
  74. {
  75. menu_destroy(menu);
  76. return PLUGIN_HANDLED;
  77. }
  78. new data[6], szName[64];
  79. new access, callback;
  80. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  81. new key = str_to_num(data);
  82. switch(key)
  83. {
  84.  
  85. case 1:
  86. {
  87.  
  88. give_player_grenades(id);
  89. give_item(id, "weapon_knife");
  90. give_item(id, "weapon_deagle");
  91. give_item(id, "weapon_usp");
  92. give_item(id, "ammo_50ae");
  93. give_item(id, "ammo_50ae");
  94. give_item(id, "ammo_50ae");
  95. give_item(id, "weapon_m4a1");
  96. give_item(id, "ammo_556nato");
  97. give_item(id, "ammo_556nato");
  98. give_item(id, "ammo_556nato");
  99. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|->]^x04 Kaptál egy M4A1 packot!");
  100. }
  101. case 2:
  102. {
  103.  
  104. give_player_grenades(id);
  105. give_item(id, "weapon_knife");
  106. give_item(id, "weapon_deagle");
  107. give_item(id, "weapon_usp");
  108. give_item(id, "ammo_50ae");
  109. give_item(id, "ammo_50ae");
  110. give_item(id, "ammo_50ae");
  111. give_item(id, "weapon_ak47");
  112. give_item(id, "ammo_762nato");
  113. give_item(id, "ammo_762nato");
  114. give_item(id, "ammo_762nato");
  115. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy AK47 packot!");
  116. }
  117. case 3:
  118. {
  119. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  120. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  121. {
  122. if(gWPCT < 2)
  123. {
  124.  
  125. give_player_grenades(id);
  126. give_item(id, "weapon_knife");
  127. give_item(id, "weapon_awp");
  128. give_item(id, "weapon_deagle");
  129. give_item(id, "weapon_usp");
  130. give_item(id, "ammo_50ae");
  131. give_item(id, "ammo_50ae");
  132. give_item(id, "ammo_50ae");
  133. give_item(id, "ammo_338magnum");
  134. give_item(id, "ammo_338magnum");
  135. give_item(id, "ammo_338magnum");
  136. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy AWP packot!");
  137. gWPCT++
  138. }
  139. else
  140. {
  141. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  142. fegyvermenu(id);
  143. }
  144. }
  145. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  146. {
  147. if(gWPTE < 2)
  148. {
  149.  
  150. give_player_grenades(id);
  151. give_item(id, "weapon_knife");
  152. give_item(id, "weapon_awp");
  153. give_item(id, "weapon_deagle");
  154. give_item(id, "weapon_usp");
  155. give_item(id, "ammo_50ae");
  156. give_item(id, "ammo_50ae");
  157. give_item(id, "ammo_50ae");
  158. give_item(id, "ammo_338magnum");
  159. give_item(id, "ammo_338magnum");
  160. give_item(id, "ammo_338magnum");
  161. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy AWP packot!");
  162. gWPTE++
  163. }
  164. else
  165. {
  166. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  167. fegyvermenu(id);
  168. }
  169. }
  170.  
  171. }
  172. case 4:
  173. {
  174.  
  175. give_player_grenades(id);
  176. give_item(id, "weapon_knife");
  177. give_item(id, "weapon_deagle");
  178. give_item(id, "weapon_usp");
  179. give_item(id, "ammo_50ae");
  180. give_item(id, "ammo_50ae");
  181. give_item(id, "ammo_50ae");
  182. give_item(id, "weapon_m249");
  183. give_item(id, "ammo_556natobox");
  184. give_item(id, "ammo_556natobox");
  185. give_item(id, "ammo_556natobox");
  186. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy MachineGun packot!");
  187. }
  188. case 5:
  189. {
  190.  
  191. give_player_grenades(id);
  192. give_item(id, "weapon_knife");
  193. give_item(id, "weapon_deagle");
  194. give_item(id, "weapon_usp");
  195. give_item(id, "ammo_50ae");
  196. give_item(id, "ammo_50ae");
  197. give_item(id, "ammo_50ae")
  198. give_item(id, "weapon_aug");
  199. give_item(id, "ammo_556nato");
  200. give_item(id, "ammo_556nato");
  201. give_item(id, "ammo_556nato");
  202. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy AUG packot!");
  203. }
  204. case 6:
  205. {
  206.  
  207. give_player_grenades(id);
  208. give_item(id, "weapon_knife");
  209. give_item(id, "weapon_deagle");
  210. give_item(id, "weapon_usp");
  211. give_item(id, "ammo_50ae");
  212. give_item(id, "ammo_50ae");
  213. give_item(id, "ammo_50ae")
  214. give_item(id, "weapon_famas");
  215. give_item(id, "ammo_556nato");
  216. give_item(id, "ammo_556nato");
  217. give_item(id, "ammo_556nato");
  218. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy Famas packot!");
  219. }
  220. case 7:
  221. {
  222.  
  223. give_player_grenades(id);
  224. give_item(id, "weapon_knife");
  225. give_item(id, "weapon_deagle");
  226. give_item(id, "weapon_usp");
  227. give_item(id, "ammo_50ae");
  228. give_item(id, "ammo_50ae");
  229. give_item(id, "ammo_50ae")
  230. give_item(id, "weapon_galil");
  231. give_item(id, "ammo_556nato");
  232. give_item(id, "ammo_556nato");
  233. give_item(id, "ammo_556nato");
  234. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy Galil packot!");
  235. }
  236. case 8:
  237. {
  238.  
  239. give_player_grenades(id);
  240. give_item(id, "weapon_knife");
  241. give_item(id, "weapon_deagle");
  242. give_item(id, "weapon_usp");
  243. give_item(id, "ammo_50ae");
  244. give_item(id, "ammo_50ae");
  245. give_item(id, "ammo_50ae")
  246. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  247. give_item(id, "ammo_9mm");
  248. give_item(id, "ammo_9mm");
  249. give_item(id, "ammo_9mm");
  250. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy Smg packot!");
  251. }
  252. case 9:
  253. {
  254.  
  255. give_player_grenades(id);
  256. give_item(id, "weapon_knife");
  257. give_item(id, "weapon_deagle");
  258. give_item(id, "weapon_usp");
  259. give_item(id, "ammo_50ae");
  260. give_item(id, "ammo_50ae");
  261. give_item(id, "ammo_50ae")
  262. give_item(id, "weapon_xm1014");
  263. give_item(id, "ammo_buckshot");
  264. give_item(id, "ammo_buckshot");
  265. give_item(id, "ammo_buckshot");
  266. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy AutoShotgun packot!");
  267. }
  268. case 10:
  269. {
  270.  
  271. give_player_grenades(id);
  272. give_item(id, "weapon_knife");
  273. give_item(id, "weapon_deagle");
  274. give_item(id, "weapon_usp");
  275. give_item(id, "ammo_50ae");
  276. give_item(id, "ammo_50ae");
  277. give_item(id, "ammo_50ae")
  278. give_item(id, "weapon_m3");
  279. give_item(id, "ammo_buckshot");
  280. give_item(id, "ammo_buckshot");
  281. give_item(id, "ammo_buckshot");
  282. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy Shotgun packot!");
  283. }
  284. case 11:
  285. {
  286.  
  287. give_player_grenades(id);
  288. give_item(id, "weapon_knife");
  289. give_item(id, "weapon_deagle");
  290. give_item(id, "weapon_usp");
  291. give_item(id, "ammo_50ae");
  292. give_item(id, "ammo_50ae");
  293. give_item(id, "ammo_50ae")
  294. give_item(id, "weapon_scout");
  295. give_item(id, "ammo_762nato");
  296. give_item(id, "ammo_762nato");
  297. give_item(id, "ammo_762nato");
  298. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy Scout packot!");
  299. }
  300. case 12:
  301. {
  302.  
  303. give_player_grenades(id);
  304. give_item(id, "weapon_knife");
  305. give_item(id, "weapon_deagle");
  306. give_item(id, "weapon_usp");
  307. give_item(id, "ammo_50ae");
  308. give_item(id, "ammo_50ae");
  309. give_item(id, "ammo_50ae")
  310.  
  311. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy Plazmát packot!");
  312. }
  313. }
  314. return PLUGIN_HANDLED;
  315. }
  316.  
  317. stock give_player_grenades(index)
  318. {
  319. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  320. give_item(index, "weapon_flashbang");
  321. give_item(index, "weapon_flashbang");
  322. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  323. give_item(index, "item_thighpack");
  324. give_item(index, "item_assaultsuit");
  325. }
  326. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  327. {
  328. new count = 1, players[32]
  329. static msg[191]
  330. vformat(msg, 190, input, 3)
  331.  
  332. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  333. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  334. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  335. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  336. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  337. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  338. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  339. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  340. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  341. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  342. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  343. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  344. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  345. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  346. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  347. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  348. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  349. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  350. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  351. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  352. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  353.  
  354. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  355. {
  356. for (new i = 0; i < count; i++)
  357. {
  358. if (is_user_connected(players[i]))
  359. {
  360. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  361. write_byte(players[i])
  362. write_string(msg)
  363. message_end()
  364. }
  365. }
  366. }
  367. return PLUGIN_HANDLED
  368. }
  369.  


Aki megcsinálja megy a gomb!!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenübe belerakás
HozzászólásElküldve: 2014.11.04. 14:05 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.18. 17:35
Hozzászólások: 365
Megköszönt másnak: 152 alkalommal
Megköszönték neki: 31 alkalommal
Tessék! Próbáld:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <colorchat>
  4. #include <fun>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define PLUGIN "Weapon Menu"
  9. #define VERSION "1.0"
  10. #define AUTHOR "Silent"
  11.  
  12. new gWPCT;
  13. new gWPTE;
  14.  
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_clcmd("say /guns", "fegyvermenu");
  18. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fegyvermenu", 1)
  19. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  20. }
  21.  
  22. public logevent_end()
  23. {
  24. gWPCT = 0;
  25. gWPTE = 0;
  26. }
  27.  
  28.  
  29. public fegyvermenu(id)
  30. {
  31. cs_set_user_money(id, 0); // Penz nullazasa
  32. if(!user_has_weapon(id, CSW_C4))
  33. {
  34. strip_user_weapons(id);
  35. new menu = menu_create("\yVálassz packot!", "handler");
  36. menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag.", "1", 0);
  37. menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag.", "2", 0);
  38. menu_additem(menu, "\yAWP Csomag.\y (első 4 embernek)", "3", 0);
  39. menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag.", "4", 0);
  40. menu_additem(menu, "\yAUG Csomag.", "5", 0);
  41. menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag.", "6", 0);
  42. menu_additem(menu, "\yGalil Csomag.", "7", 0);
  43. menu_additem(menu, "\ySMG Csomag.", "8", 0);
  44. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  45. menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag.\d (m3)", "10", 0);
  46. menu_additem(menu, "\yScout Csomag.", "11", 0);
  47. menu_additem(menu, "\yplazma.", "12", 0);
  48. menu_additem(menu, "\yStatisztika Nullazas", "13", 0);
  49. menu_additem(menu, "\yRankod", "14", 0);
  50. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  51. menu_display(id, menu);
  52. }
  53. else
  54. {
  55. new menu = menu_create("\yVálassz packot!", "handler");
  56. menu_additem(menu, "\yM4A1 Csomag.", "1", 0);
  57. menu_additem(menu, "\yAK47 Csomag.", "2", 0);
  58. menu_additem(menu, "\yAWP Csomag.\y (első 4 embernek)", "3", 0);
  59. menu_additem(menu, "\yMachineGun Csomag.", "4", 0);
  60. menu_additem(menu, "\yAUG Csomag.", "5", 0);
  61. menu_additem(menu, "\yFAMAS Csomag.", "6", 0);
  62. menu_additem(menu, "\yGalil Csomag.", "7", 0);
  63. menu_additem(menu, "\ySMG Csomag.", "8", 0);
  64. menu_additem(menu, "\yAutoshotgun Csomag. \d (xm1014)", "9", 0);
  65. menu_additem(menu, "\yShotgun Csomag.\d (m3)", "10", 0);
  66. menu_additem(menu, "\yScout Csomag.", "11", 0);
  67. menu_additem(menu, "\yplazma.", "12", 0);
  68. menu_additem(menu, "\yStatisztika Nullazas", "13", 0);
  69. menu_additem(menu, "\yRankod", "14", 0);
  70. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  71. menu_display(id, menu);
  72. }
  73. }
  74.  
  75. public handler(id, menu, item)
  76. {
  77. if( item == MENU_EXIT )
  78. {
  79. menu_destroy(menu);
  80. return PLUGIN_HANDLED;
  81. }
  82. new data[6], szName[64];
  83. new access, callback;
  84. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);
  85. new key = str_to_num(data);
  86. switch(key)
  87. {
  88.  
  89. case 1:
  90. {
  91.  
  92. give_player_grenades(id);
  93. give_item(id, "weapon_knife");
  94. give_item(id, "weapon_deagle");
  95. give_item(id, "weapon_usp");
  96. give_item(id, "ammo_50ae");
  97. give_item(id, "ammo_50ae");
  98. give_item(id, "ammo_50ae");
  99. give_item(id, "weapon_m4a1");
  100. give_item(id, "ammo_556nato");
  101. give_item(id, "ammo_556nato");
  102. give_item(id, "ammo_556nato");
  103. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|->]^x04 Kaptál egy M4A1 packot!");
  104. }
  105. case 2:
  106. {
  107.  
  108. give_player_grenades(id);
  109. give_item(id, "weapon_knife");
  110. give_item(id, "weapon_deagle");
  111. give_item(id, "weapon_usp");
  112. give_item(id, "ammo_50ae");
  113. give_item(id, "ammo_50ae");
  114. give_item(id, "ammo_50ae");
  115. give_item(id, "weapon_ak47");
  116. give_item(id, "ammo_762nato");
  117. give_item(id, "ammo_762nato");
  118. give_item(id, "ammo_762nato");
  119. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy AK47 packot!");
  120. }
  121. case 3:
  122. {
  123. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  124. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  125. {
  126. if(gWPCT < 2)
  127. {
  128.  
  129. give_player_grenades(id);
  130. give_item(id, "weapon_knife");
  131. give_item(id, "weapon_awp");
  132. give_item(id, "weapon_deagle");
  133. give_item(id, "weapon_usp");
  134. give_item(id, "ammo_50ae");
  135. give_item(id, "ammo_50ae");
  136. give_item(id, "ammo_50ae");
  137. give_item(id, "ammo_338magnum");
  138. give_item(id, "ammo_338magnum");
  139. give_item(id, "ammo_338magnum");
  140. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy AWP packot!");
  141. gWPCT++
  142. }
  143. else
  144. {
  145. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  146. fegyvermenu(id);
  147. }
  148. }
  149. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  150. {
  151. if(gWPTE < 2)
  152. {
  153.  
  154. give_player_grenades(id);
  155. give_item(id, "weapon_knife");
  156. give_item(id, "weapon_awp");
  157. give_item(id, "weapon_deagle");
  158. give_item(id, "weapon_usp");
  159. give_item(id, "ammo_50ae");
  160. give_item(id, "ammo_50ae");
  161. give_item(id, "ammo_50ae");
  162. give_item(id, "ammo_338magnum");
  163. give_item(id, "ammo_338magnum");
  164. give_item(id, "ammo_338magnum");
  165. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy AWP packot!");
  166. gWPTE++
  167. }
  168. else
  169. {
  170. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember wpzhet csapatonként!");
  171. fegyvermenu(id);
  172. }
  173. }
  174.  
  175. }
  176. case 4:
  177. {
  178.  
  179. give_player_grenades(id);
  180. give_item(id, "weapon_knife");
  181. give_item(id, "weapon_deagle");
  182. give_item(id, "weapon_usp");
  183. give_item(id, "ammo_50ae");
  184. give_item(id, "ammo_50ae");
  185. give_item(id, "ammo_50ae");
  186. give_item(id, "weapon_m249");
  187. give_item(id, "ammo_556natobox");
  188. give_item(id, "ammo_556natobox");
  189. give_item(id, "ammo_556natobox");
  190. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy MachineGun packot!");
  191. }
  192. case 5:
  193. {
  194.  
  195. give_player_grenades(id);
  196. give_item(id, "weapon_knife");
  197. give_item(id, "weapon_deagle");
  198. give_item(id, "weapon_usp");
  199. give_item(id, "ammo_50ae");
  200. give_item(id, "ammo_50ae");
  201. give_item(id, "ammo_50ae")
  202. give_item(id, "weapon_aug");
  203. give_item(id, "ammo_556nato");
  204. give_item(id, "ammo_556nato");
  205. give_item(id, "ammo_556nato");
  206. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy AUG packot!");
  207. }
  208. case 6:
  209. {
  210.  
  211. give_player_grenades(id);
  212. give_item(id, "weapon_knife");
  213. give_item(id, "weapon_deagle");
  214. give_item(id, "weapon_usp");
  215. give_item(id, "ammo_50ae");
  216. give_item(id, "ammo_50ae");
  217. give_item(id, "ammo_50ae")
  218. give_item(id, "weapon_famas");
  219. give_item(id, "ammo_556nato");
  220. give_item(id, "ammo_556nato");
  221. give_item(id, "ammo_556nato");
  222. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy Famas packot!");
  223. }
  224. case 7:
  225. {
  226.  
  227. give_player_grenades(id);
  228. give_item(id, "weapon_knife");
  229. give_item(id, "weapon_deagle");
  230. give_item(id, "weapon_usp");
  231. give_item(id, "ammo_50ae");
  232. give_item(id, "ammo_50ae");
  233. give_item(id, "ammo_50ae")
  234. give_item(id, "weapon_galil");
  235. give_item(id, "ammo_556nato");
  236. give_item(id, "ammo_556nato");
  237. give_item(id, "ammo_556nato");
  238. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy Galil packot!");
  239. }
  240. case 8:
  241. {
  242.  
  243. give_player_grenades(id);
  244. give_item(id, "weapon_knife");
  245. give_item(id, "weapon_deagle");
  246. give_item(id, "weapon_usp");
  247. give_item(id, "ammo_50ae");
  248. give_item(id, "ammo_50ae");
  249. give_item(id, "ammo_50ae")
  250. give_item(id, "weapon_mp5navy");
  251. give_item(id, "ammo_9mm");
  252. give_item(id, "ammo_9mm");
  253. give_item(id, "ammo_9mm");
  254. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy Smg packot!");
  255. }
  256. case 9:
  257. {
  258.  
  259. give_player_grenades(id);
  260. give_item(id, "weapon_knife");
  261. give_item(id, "weapon_deagle");
  262. give_item(id, "weapon_usp");
  263. give_item(id, "ammo_50ae");
  264. give_item(id, "ammo_50ae");
  265. give_item(id, "ammo_50ae")
  266. give_item(id, "weapon_xm1014");
  267. give_item(id, "ammo_buckshot");
  268. give_item(id, "ammo_buckshot");
  269. give_item(id, "ammo_buckshot");
  270. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy AutoShotgun packot!");
  271. }
  272. case 10:
  273. {
  274.  
  275. give_player_grenades(id);
  276. give_item(id, "weapon_knife");
  277. give_item(id, "weapon_deagle");
  278. give_item(id, "weapon_usp");
  279. give_item(id, "ammo_50ae");
  280. give_item(id, "ammo_50ae");
  281. give_item(id, "ammo_50ae")
  282. give_item(id, "weapon_m3");
  283. give_item(id, "ammo_buckshot");
  284. give_item(id, "ammo_buckshot");
  285. give_item(id, "ammo_buckshot");
  286. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy Shotgun packot!");
  287. }
  288. case 11:
  289. {
  290.  
  291. give_player_grenades(id);
  292. give_item(id, "weapon_knife");
  293. give_item(id, "weapon_deagle");
  294. give_item(id, "weapon_usp");
  295. give_item(id, "ammo_50ae");
  296. give_item(id, "ammo_50ae");
  297. give_item(id, "ammo_50ae")
  298. give_item(id, "weapon_scout");
  299. give_item(id, "ammo_762nato");
  300. give_item(id, "ammo_762nato");
  301. give_item(id, "ammo_762nato");
  302. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy Scout packot!");
  303. }
  304. case 12:
  305. {
  306.  
  307. give_player_grenades(id);
  308. give_item(id, "weapon_knife");
  309. give_item(id, "weapon_deagle");
  310. give_item(id, "weapon_usp");
  311. give_item(id, "ammo_50ae");
  312. give_item(id, "ammo_50ae");
  313. give_item(id, "ammo_50ae")
  314.  
  315. ColorChat(id, BLUE, "[<-[N]o_ob[o]k|-]^x04 Kaptál egy Plazmát packot!");
  316. }
  317.  
  318. case 13:
  319. {
  320. client_cmd(id, "^"say /rs^"");
  321. }
  322. case 14:
  323. {
  324. client_cmd(id, "^"say /rank^"");
  325. }
  326. }
  327. return PLUGIN_HANDLED;
  328. }
  329.  
  330. stock give_player_grenades(index)
  331. {
  332. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  333. give_item(index, "weapon_flashbang");
  334. give_item(index, "weapon_flashbang");
  335. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  336. give_item(index, "item_thighpack");
  337. give_item(index, "item_assaultsuit");
  338. }
  339. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  340. {
  341. new count = 1, players[32]
  342. static msg[191]
  343. vformat(msg, 190, input, 3)
  344.  
  345. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  346. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  347. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  348. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  349. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  350. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  351. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  352. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  353. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  354. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  355. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  356. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  357. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  358. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  359. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  360. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  361. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  362. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  363. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  364. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  365. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  366.  
  367. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  368. {
  369. for (new i = 0; i < count; i++)
  370. {
  371. if (is_user_connected(players[i]))
  372. {
  373. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  374. write_byte(players[i])
  375. write_string(msg)
  376. message_end()
  377. }
  378. }
  379. }
  380. return PLUGIN_HANDLED
  381. }
  382.  

_________________
Ha segítettem használd a gombot!

Kép
KépKép

Ők köszönték meg Beckx nek ezt a hozzászólást: Somterno (2014.11.04. 14:49)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: fegyvermenübe belerakás
HozzászólásElküldve: 2014.11.04. 14:48 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2014.04.26. 23:27
Hozzászólások: 201
Megköszönt másnak: 19 alkalommal
Megköszönték neki: 1 alkalommal
Köszi. Sajnos vagy szarul magyaráztam vagy te értelmezted rosszul a plazmát kellene így de most már tudom hogyan kell szóval megy a GOMB :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 3 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole