hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.25. 01:37



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 271 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 270 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: robbantas ideje
HozzászólásElküldve: 2014.11.11. 09:25 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Hello.Az lenne a kérdésem,hogy hogyan lehetne azt megcsinálni a dinamit kaszttal ,hogy amikor használom akkor ne csak 1-2 mpre lehesen látni a körvonalat amit a dinamit csinál hanem kb 5-6 mp-ig ,mint zombi módban a sikoly zm.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1.  
  2. #include <amxmodx>
  3. #include <amxmisc>
  4. #include <codmod>
  5. #include <engine>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #define AUTHOR "Radim"
  9.  
  10. new const nazwa[] = "SCOUT+M3(3 Dinamit)"; //Nev
  11. new const opis[] = "3 Dinamit"; //mit tud leirashoz
  12. new const bronie = (1<<CSW_M3)|(1<<CSW_SCOUT); //fegyverek
  13. new const zdrowie = 0; //elet
  14. new const kondycja = -5; //sebesseg
  15. new const inteligencja = 10; //intelligencia
  16. new const wytrzymalosc = 0; //Sebezhetetlenseg
  17.  
  18. new dynamit_gracza[33];
  19. new ilosc_dynamitow_gracza[33];
  20.  
  21. new sprite_blast_dynamit, sprite_white_dynamit;
  22.  
  23. public plugin_init()
  24. {
  25. register_plugin(nazwa, "1.0", "");
  26.  
  27. cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  28. register_event("HLTV", "NowaRunda_Dynamit", "a", "1=0", "2=0");
  29.  
  30. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Dynamit", 1);
  31.  
  32. }
  33.  
  34. public plugin_precache()
  35. {
  36.  
  37. sprite_blast_dynamit = precache_model("sprites/dexplo.spr");
  38. sprite_white_dynamit = precache_model("sprites/white.spr");
  39. precache_model("models/cod_mod/dynamite.mdl");
  40.  
  41. }
  42.  
  43. public client_disconnect(id)
  44. {
  45.  
  46. new entDynamit = find_ent_by_class(0, "dynamite");
  47. while(entDynamit > 0)
  48. {
  49. if(entity_get_edict(entDynamit, EV_ENT_owner) == id)
  50. remove_entity(entDynamit);
  51. entDynamit = find_ent_by_class(entDynamit, "dynamite");
  52. }
  53.  
  54. }
  55.  
  56. public cod_class_enabled(id)
  57. {
  58.  
  59. ilosc_dynamitow_gracza[id] = 3;
  60.  
  61. }
  62.  
  63. public cod_class_skill_used(id)
  64. {
  65.  
  66. if(is_user_alive(id)){
  67. if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
  68. {
  69. client_print(id, print_center, "M�r haszn�ltad a dinamitot");
  70. }
  71. else{
  72.  
  73. static dynamit_gracza[33];
  74. if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
  75. {
  76. ilosc_dynamitow_gracza[id]--;
  77.  
  78. new Float:fOrigin[3];
  79. entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);
  80.  
  81. new iOrigin[3];
  82. for(new i=0;i<3;i++)
  83. iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
  84.  
  85. message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
  86. write_byte(TE_EXPLOSION);
  87. write_coord(iOrigin[0]);
  88. write_coord(iOrigin[1]);
  89. write_coord(iOrigin[2]);
  90. write_short(sprite_blast_dynamit);
  91. write_byte(32);
  92. write_byte(20);
  93. write_byte(0);
  94. message_end();
  95.  
  96. message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
  97. write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
  98. write_coord( iOrigin[0] );
  99. write_coord( iOrigin[1] );
  100. write_coord( iOrigin[2] );
  101. write_coord( iOrigin[0] );
  102. write_coord( iOrigin[1] + 250 );
  103. write_coord( iOrigin[2] + 250 );
  104. write_short( sprite_white_dynamit );
  105. write_byte( 0 );
  106. write_byte( 0 );
  107. write_byte( 10 );
  108. write_byte( 10 );
  109. write_byte( 255 );
  110. write_byte( 255 );
  111. write_byte( 100 );
  112. write_byte( 100 );
  113. write_byte( 128 );
  114. write_byte( 0 );
  115. message_end();
  116.  
  117. new entlist[33];
  118. new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);
  119.  
  120. for (new i=0; i < numfound; i++)
  121. {
  122. new pid = entlist[i];
  123.  
  124. if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
  125. cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24));
  126. }
  127. remove_entity(dynamit_gracza[id]);
  128. }
  129. else
  130. {
  131.  
  132. new Float:origin[3];
  133. entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
  134.  
  135. dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
  136. entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
  137. entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
  138. entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
  139. entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
  140. entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  141.  
  142. entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/cod_mod/dynamite.mdl");
  143. entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});
  144.  
  145. drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);
  146. }
  147. }
  148. }
  149.  
  150. }
  151.  
  152. public fwSpawn_Dynamit(id)
  153. {
  154. client_disconnect(id);
  155. ilosc_dynamitow_gracza[id] = 3;
  156. }
  157.  
  158.  
  159. public NowaRunda_Dynamit()
  160. {
  161. new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite");
  162. while(ent > 0)
  163. {
  164. remove_entity(ent);
  165. ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
  166. }
  167. }
  168.  
  169. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  170. {
  171. new count = 1, players[32]
  172. static msg[191]
  173. vformat(msg, 190, input, 3)
  174.  
  175. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  176. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  177. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  178. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  179. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  180. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  181. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  182. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  183. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  184. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  185. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  186. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  187. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  188. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  189. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  190. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  191. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  192. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  193. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  194. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  195. replace_all(msg, 190, "?", "�")
  196.  
  197. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  198. {
  199. for (new i = 0; i < count; i++)
  200. {
  201. if (is_user_connected(players[i]))
  202. {
  203. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  204. write_byte(players[i])
  205. write_string(msg)
  206. message_end()
  207. }
  208. }
  209. }
  210. return PLUGIN_HANDLED
  211. }
  212.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: robbantas ideje
HozzászólásElküldve: 2014.11.11. 13:35 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
107. sorban a 10 et írd át jelenlegi érték 10*0.1=1mp értelem szerűen 100*0.1=10mp

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: alfaanero (2014.11.11. 14:23)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole