hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 23:59



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 293 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 293 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 12 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Aimbot Detektor(Anti Aimbot)
HozzászólásElküldve: 2014.11.16. 12:29 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.03.22. 18:22
Hozzászólások: 2978
Megköszönt másnak: 115 alkalommal
Megköszönték neki: 368 alkalommal
Amxx.cfg aljara is ird be a cvarokat ertekkel egyutt.akkor mukodnie kell.

_________________
Blasenkampfwagen

https://discord.gg/uBYnNnZP
GTA:PURSUIT MTA

Ők köszönték meg ultraibolya nek ezt a hozzászólást: jokypapa (2014.11.16. 16:30)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Aimbot Detektor(Anti Aimbot)
HozzászólásElküldve: 2014.11.16. 16:34 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.10.30. 10:18
Hozzászólások: 468
Megköszönt másnak: 235 alkalommal
Megköszönték neki: 34 alkalommal
Így h átpakolásztam működik :) csak még az arányokon kell módosítani. Mert kb 30/15-ös aránynál kapcsol, és az GG-nél majdnem egy map. Előbb nem csak kb 30-nál! Azt sokallom egy kicsit :)

Kód:
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// **************** Aimbot Detection Configuration File **************** //   
////////////////////////////////// v1.4 ///////////////////////////////////
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

echo Executing Aimbot Detection Configuration File

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Enable\Disable the plugin.                   //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// 0 - Disabled                         //
// 1 - Enabled                         //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default: 1                              //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_enabled 1

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Enable\Disable Auto-Watch option.                //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// 0 - Disabled                         //
// 1 - Enabled                         //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default: 1                         //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_autowatch 1

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Verbose Mode. (Level of chat notification)             //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// 0 - All nofication disabled                    //
// 1 - Display detections only                  //   
// 2 - Display only when watch enabled\disabled and when player detected //
// 3 - Display everything                   //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default: 3                         //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_verbosemode 3

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Detection method used to detect aimbots.             //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// 0 - Detect by monitoring if detection bot was shot by watched player. //
// 1 - Detect by monitoring if watched player aimed at detection bot.    //
// 2 - Detect using both shoot and aiming method.                         //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default: 0                         //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_detectmethod 0

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// The number of detections needed for a player to be punished. If set   //
// to a value greater than 1, a chat notification will be displayed upon //
// detection notifying how many more detections are needed for the user  //
// to be punished.                       //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default: 1                         //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_detectsneeded 2

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// The number of times we attempt to detect a player using an aimbot. If //
// the bot is spawned and the player does not shoot\aim at the bot this  //
// many times consequetively, we remove the watch on the player. If a    //
// player has accumulated 2 attempts without shooting\aiming at the bot  //
// and then does aim\shoot it, the attempts counter gets reset.      //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default: 3                         //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_aimattempts 3

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// The type punishment to issue on a player if his # of detections reach //
// the ad_detectsneeded cvar.                    //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// 0 - Log only (no punishment)                   //
// 1 - Kick only                      //
// 2 - Kick and ban using the players Steam ID             //
// 3 - Kick and ban using the players IP address          //
// 4 - Kick and ban via AMX ban                   //
// 5 - Shoot blanks, saved via Steam ID and reapplied if user reconnects //
// 6 - Shoot blanks, saved via IP addr and reapplied if user reconnects  //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default: 0 (log only)                   //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_punishment 3

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// RGB color to spawn the bot. This is mainly to make the plugin work    //
// with newer aimbots that will check if the player is visible before    //
// aiming.                           //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default: 0 0 0 (invisible)                   //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_botcolor "0 0 0"

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// The amount of time (minutes) to ban player if using a ban punishment. //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default: 0 (permanent)                   //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_bantime 120

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// This will control how the plugin reacts when admin(s) are present on  //
// the server.                         //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// 0 - No action (plugin will act no differently when admins present)    //
// 1 - Admin players are not monitored for auto-watch          //
// 2 - Auto-watch disabled when 1+ admins are present          //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default: 0                         //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_aw_admin 0

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// This cvar is only used if you have auto-watch enabled and are using a //
// custom mod that doesn't use rounds as standard counter-strike does.   //
// For this type of mod, this option will make the plugin check users    //
// stats at an interval instead of at round-end. If set to 1 (enabled)     //
// you must also set ad_checkinterval to your desired check interval.    //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// 0 - Disabled                         //
// 1 - Enabled                         //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default: 0 (standard Counter-Strike, no custom mod)          //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_custommod 1

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// If ad_custommod is set to 1 (enabled), this will set the frequency in //
// seconds at which users stats are checked for auto-watch.         //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default: 180 (3 minutes)                   //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_checkinterval 60.0

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// ************************ Auto-Watch Ratios *************************  //
// Each ratio item has 2 elements. One defines the actual ratio to check //
// and the other defines the ratio-points added if the ratio is met.    //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// ad_awr_TYPE - Ratio value                   //
// ad_awp_TYPE - Ratio-points added if ratio met          //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Ratio of round-kills needed before any of the other auto-watch ratios //
// are checked. This ratio is only checked if there are 5+ enemies. If   //
// there are <= 2 enemies, the ratio of round-kills needed is 100%, if   //
// there are <= 4 enemies, the ratio of round-kills needed is 50%. These //
// ratios cannot be changed.                   //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default: 0.33 (33%)                      //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_awr_roundkills 1.0

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Ratio of kills-to-deaths.                    //
// Example, if set to 3.0 and a player has 15 kills and 5 deaths, this   //
// ratio is met.                                //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default: 3.0   (3 to 1)                   //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_awr_killdeath 1.0
ad_awp_killdeath 1

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Ratio of hits-to-shots.                    //
// Example, if set to 0.4 or 40%, and a player has shot 100 times and     //
// hit a player with 40 of the shots then the ratio is met.       //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default: 0.4   (40%)                      //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_awr_hitsshots 0.3
ad_awp_hitsshots 1

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Ratio of headshot kills to non-headshot kills.           //
// Example: If set to 0.5 (50%) and a player has 10 kills, 5 of them via //
// headshot then this ratio is met.                //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default: 0.5   (50%)                      //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_awr_hskill 0.3
ad_awp_hskill 1

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Ratio of head-hits to total hits.                 //
// Example: If set to 0.33 and a player has 100 hits (can be multiple    //
// players) and 33 of them hit the enemies head, this ratio is met.    //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default: 0.33 (33%)                      //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_awr_headbody 0.33
ad_awp_headbody 1

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Ratio of chest-hits to total hits (functions same as above excpet for //
// chest.                         //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default: 0.6 (60%)                      //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_awr_chestbody 0.6
ad_awp_chestbody 1

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Specifies the number of ratio points needed to add an autowatch point //
// for the player. When a ratio is met, the cooresponding ratio point is //
// added to the counter. When this counter reaches this cvar value, an   //
// auto-watch point is added for the player.             //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default: 3                         //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_awp_rpointsneeded 3

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Specifies the max number of times a player can be auto-watched.       //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default : 2                         //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_aw_maxautowatches 3

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Specifies the number of auto-watch points needed before an auto-watch //
// gets applied on player.                    //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default: 3                         //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_aw_pointsneeded 3

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// ************************ Aiming Detection CVar ********************** //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// If using the aiming detection method (ad_detectmethod 1), this cvar   //
// specifies the number of times the watched player has to be aiming at  //
// the bot for him to be detected. When the bot is spawned, a check is   //
// done every 0.25 second. If set to 4, we check a total of 4 times and  //
// if in each check the watched player was aiming at the bot, the player //
// gets detected. For each number in this cvar, add 0.25 second to the   //
// amount of time the bot is on the server. Default 2 = 0.5 second    //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default: 2                         //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_aimnumneeded 2

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// ******************** Shooting Detection CVars *********************** //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Specifies the time in seconds that the bot will remain on the server, //
// in the air, waiting to be shot.                 //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default: 1.5 (seconds)                   //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_botstaytime 1.5

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Enable\Disable auto-shoot feature. This will force the watched player //
// to reload and then fire 2 shots shortly after the bot is spawned. The //
// players ammo will then be restored to the original value.       //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// 0 - Disabled                         //
// 1 - Enabled                         //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default: 1                         //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_forceshoot 1

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Specifies number of bot body hit-points added if the watched player   //
// shoots the bot and hits it in the specified body part.        //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Defaults: ad_hp_head   4                   //
//        ad_hp_midbody 2                   //
//        ad_hp_legs 1                   //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_hp_head 4
ad_hp_midbody 2
ad_hp_legs 1

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Specifies the number of bot body hit-points needed for a player to be //
// detected.                         //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////
// Default: 4                         //
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ad_hp_hitsneeded 4


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Lezárt fórum  A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 12 hozzászólás ]  Oldal Előző 1 2


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole