hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 18:00



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 218 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 218 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Élet adás helyett levonás
HozzászólásElküldve: 2014.11.26. 21:01 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Hello.Hogyan tudnám megcsinálni ezzel a pluginnal azt,hogyha lerakom a medkitet akkor az ne +hp-t adjon ,hanem VONJON le.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <codmod>
  3. #include <engine>
  4. #include <hamsandwich>
  5.  
  6. native cod_add_wskrzes(id, ile)
  7.  
  8. new sprite_white;
  9. new ilosc_apteczek_gracza[33];
  10.  
  11. new const nazwa[] = "XM1014(2 Töltő,MutiJump)";
  12. new const opis[] = "2 Töltő";
  13. new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_XM1014)|(1<<CSW_USP);
  14. new const zdrowie = 20;
  15. new const kondycja = 15;
  16. new const inteligencja = 0;
  17. new const wytrzymalosc = 20;
  18.  
  19. new ma_klase[33];
  20.  
  21. public plugin_init()
  22. {
  23. register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");
  24.  
  25. cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  26.  
  27. register_think("medkit","MedkitThink");
  28.  
  29. register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
  30.  
  31. register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0");
  32.  
  33. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
  34. }
  35.  
  36. public plugin_precache()
  37. {
  38. sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
  39. precache_model("models/w_medkit.mdl");
  40. }
  41.  
  42. public cod_class_enabled(id)
  43. {
  44. ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
  45. cod_add_wskrzes(id, 1)
  46. ma_klase[id] = true
  47. }
  48.  
  49.  
  50. public cod_class_disabled(id)
  51. {
  52. cod_add_wskrzes(id, 0)
  53. ma_klase[id] = false
  54. }
  55.  
  56. public cod_class_skill_used(id)
  57. {
  58. if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
  59. {
  60. client_print(id, print_center, "2 Töltőt tudsz lerakni körönként");
  61. return PLUGIN_CONTINUE;
  62. }
  63.  
  64. ilosc_apteczek_gracza[id]--;
  65.  
  66. new Float:origin[3];
  67. entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
  68.  
  69. new ent = create_entity("info_target");
  70. entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
  71. entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
  72. entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
  73. entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
  74. entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
  75.  
  76.  
  77. entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
  78. set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ;
  79. drop_to_floor(ent);
  80.  
  81. entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
  82.  
  83. return PLUGIN_CONTINUE;
  84. }
  85.  
  86. public MedkitThink(ent)
  87. {
  88. if(!is_valid_ent(ent))
  89. return PLUGIN_CONTINUE;
  90.  
  91. new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
  92. new dist = 300;
  93. new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);
  94.  
  95. if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
  96. {
  97. new Float:forigin[3];
  98. entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
  99.  
  100. new entlist[33];
  101. new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
  102.  
  103. for (new i=0; i < numfound; i++)
  104. {
  105. new pid = entlist[i];
  106.  
  107. if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
  108. continue;
  109.  
  110. new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
  111. new zdrowie = get_user_health(pid);
  112. new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
  113. if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
  114. }
  115.  
  116. entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
  117. entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
  118.  
  119. return PLUGIN_CONTINUE;
  120. }
  121.  
  122. if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
  123. {
  124. remove_entity(ent);
  125. return PLUGIN_CONTINUE;
  126. }
  127.  
  128. if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
  129. set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
  130.  
  131. new Float:forigin[3];
  132. entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
  133.  
  134. new iOrigin[3];
  135. for(new i=0;i<3;i++)
  136. iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
  137.  
  138. message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
  139. write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
  140. write_coord( iOrigin[0] );
  141. write_coord( iOrigin[1] );
  142. write_coord( iOrigin[2] );
  143. write_coord( iOrigin[0] );
  144. write_coord( iOrigin[1] + dist );
  145. write_coord( iOrigin[2] + dist );
  146. write_short( sprite_white );
  147. write_byte( 0 ); // startframe
  148. write_byte( 0 ); // framerate
  149. write_byte( 10 ); // life
  150. write_byte( 10 ); // width
  151. write_byte( 255 ); // noise
  152. write_byte( 255 ); // r, g, b
  153. write_byte( 100 );// r, g, b
  154. write_byte( 100 ); // r, g, b
  155. write_byte( 128 ); // brightness
  156. write_byte( 0 ); // speed
  157. message_end();
  158.  
  159. entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
  160. entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
  161.  
  162.  
  163. return PLUGIN_CONTINUE;
  164.  
  165. }
  166.  
  167. public ResetHUD(id)
  168. ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
  169.  
  170. public client_disconnect(id)
  171. {
  172. /* Apteczki */
  173. new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
  174. while(entApteczki > 0)
  175. {
  176. if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
  177. remove_entity(entApteczki);
  178. entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
  179. }
  180. }
  181.  
  182. public Nowa_Runda()
  183. {
  184. /* Apteczki */
  185. new entApteczka = find_ent_by_class(-1, "medkit");
  186. while(entApteczka > 0)
  187. {
  188. remove_entity(entApteczka);
  189. entApteczka = find_ent_by_class(entApteczka, "medkit");
  190. }
  191. }
  192.  
  193. public Spawn(id)
  194. {
  195. if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
  196. return PLUGIN_CONTINUE;
  197.  
  198. if(ma_klase[id])
  199. {
  200. cod_add_wskrzes(id, 1)
  201. ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
  202. }
  203. return PLUGIN_CONTINUE;
  204. }
  205.  
  206. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  207. {
  208. new count = 1, players[32]
  209. static msg[191]
  210. vformat(msg, 190, input, 3)
  211.  
  212. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  213. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  214. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  215. replace_all(msg, 190, "á", "á")
  216. replace_all(msg, 190, "é", "Ă©")
  217. replace_all(msg, 190, "í", "Ă­")
  218. replace_all(msg, 190, "ó", "Ăł")
  219. replace_all(msg, 190, "ö", "ö")
  220. replace_all(msg, 190, "ő", "Ĺ‘")
  221. replace_all(msg, 190, "ú", "Ăş")
  222. replace_all(msg, 190, "ü", "ĂĽ")
  223. replace_all(msg, 190, "ű", "ű")
  224. replace_all(msg, 190, "Á", "Á")
  225. replace_all(msg, 190, "É", "É")
  226. replace_all(msg, 190, "Í", "ĂŤ")
  227. replace_all(msg, 190, "Ó", "Ă“")
  228. replace_all(msg, 190, "Ö", "Ă–")
  229. replace_all(msg, 190, "Ő", "Ő")
  230. replace_all(msg, 190, "Ú", "Ăš")
  231. replace_all(msg, 190, "Ü", "Ăś")
  232. replace_all(msg, 190, "Ű", "Ĺ°")
  233.  
  234. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  235. {
  236. for (new i = 0; i < count; i++)
  237. {
  238. if (is_user_connected(players[i]))
  239. {
  240. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  241. write_byte(players[i])
  242. write_string(msg)
  243. message_end()
  244. }
  245. }
  246. }
  247. return PLUGIN_HANDLED
  248. }
  249.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Élet adás helyett levonás
HozzászólásElküldve: 2014.11.26. 21:17 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
úgy hogy + jel helyett -(mínusz) jelet írsz

_________________
http://www.ebateam.eu/


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Élet adás helyett levonás
HozzászólásElküldve: 2014.11.26. 21:18 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Melyik Sorban?

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Élet adás helyett levonás
HozzászólásElküldve: 2014.11.26. 21:38 
Offline
Tiszteletbeli

Csatlakozott: 2010.02.04. 19:12
Hozzászólások: 3528
Megköszönt másnak: 26 alkalommal
Megköszönték neki: 180 alkalommal
alfaanero írta:
Melyik Sorban?

93.
5-ös elé írsz 1 - jelet

_________________
http://www.ebateam.eu/

Ők köszönték meg IrOn nek ezt a hozzászólást: alfaanero (2014.11.26. 22:18)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Élet adás helyett levonás
HozzászólásElküldve: 2014.11.27. 09:37 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
miután beirtam elé megsem jelenítette a kasztot

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 5 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole