hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.26. 22:34



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 409 felhasználó van jelen :: 2 regisztrált, 0 rejtett és 407 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Pont Rendszer HIBA4
HozzászólásElküldve: 2014.12.01. 22:54 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.05.22. 17:06
Hozzászólások: 205
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
Sziasztok miért írja ezt a hiba 4 miért nem jó? valaki segítene köszönöm!

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmisc>
  2. #include <fun>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <engine>
  7. #include <nvault>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  10. #define VERSION "1.2"
  11. #define AUTHOR "N/A"
  12.  
  13. //VIP tagok joga
  14. #define VIPJOG ADMIN_LEVEL_H
  15.  
  16. #define OFFSET_CLIPAMMO 51
  17. #define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4
  18. #define fm_cs_set_weapon_ammo(%1,%2) set_pdata_int(%1, OFFSET_CLIPAMMO, %2, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  19. #define m_pActiveItem 373
  20.  
  21. const NOCLIP_WPN_BS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  22. new const g_MaxClipAmmo[] =
  23. {
  24. 0,
  25. 13, //CSW_P228
  26. 0,
  27. 10, //CSW_SCOUT
  28. 0, //CSW_HEGRENADE
  29. 7, //CSW_XM1014
  30. 0, //CSW_C4
  31. 30,//CSW_MAC10
  32. 30, //CSW_AUG
  33. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  34. 15,//CSW_ELITE
  35. 20,//CSW_FIVESEVEN
  36. 25,//CSW_UMP45
  37. 30, //CSW_SG550
  38. 35, //CSW_GALIL
  39. 25, //CSW_FAMAS
  40. 12,//CSW_USP
  41. 20,//CSW_GLOCK18
  42. 10, //CSW_AWP
  43. 30,//CSW_MP5NAVY
  44. 100,//CSW_M249
  45. 8, //CSW_M3
  46. 30, //CSW_M4A1
  47. 30,//CSW_TMP
  48. 20, //CSW_G3SG1
  49. 0, //CSW_FLASHBANG
  50. 7, //CSW_DEAGLE
  51. 30, //CSW_SG552
  52. 30, //CSW_AK47
  53. 0, //CSW_KNIFE
  54. 50//CSW_P90
  55. }
  56.  
  57. new pont[33];
  58. new g_vault;
  59.  
  60. //Prefix
  61. new const Prefix[ ] = "[Bolt]";
  62.  
  63. //Uzenetek
  64. new const Hiba1[ ] = "!yEz sajnos nem sikerült nincs elég pontod!";
  65. new const Hiba2[ ] = "!yHalottak nem használhatják ezt a menüpontot!";
  66. new const Hiba3[ ] = "!yEzt a menüpontot csak terroristák használhatják!";
  67. new const Hiba4[ ] = "!yEzt a menüpontot csak ct-k használhatják!";
  68. new const Vasarlas[ ] = "!ySikeres vásárlás.";
  69.  
  70. new shop;
  71. new vipitem1cost;
  72. new vipitem2cost;
  73. new vipitem3cost;
  74. new vipitem4cost;
  75. new vipitem5cost;
  76. new vipitem6cost;
  77. new vipitem7cost;
  78.  
  79. new wpnitem1cost;
  80. new wpnitem2cost;
  81. new wpnitem3cost;
  82. new wpnitem4cost;
  83. new wpnitem5cost;
  84. new wpnitem6cost;
  85.  
  86. new egyebitem1cost;
  87. new egyebitem2cost;
  88. new egyebitem3cost;
  89. new egyebitem4cost;
  90. new egyebitem5cost;
  91. new egyebitem6cost;
  92.  
  93. new kill, hs;
  94.  
  95. new const g_varanyak[] = "models/aranyak/v_aranyak.mdl"; //Arany AK47 v modelje
  96. new const g_paranyak[] = "models/aranyak/p_aranyak.mdl"; //Arany AK47 p modelje
  97. new const g_varanym4[] = "models/aranym4/v_aranym4.mdl"; //Arany M4A1 v modelje
  98. new const g_paranym4[] = "models/aranym4/p_aranym4.mdl"; //Arany M4A1 p modelje
  99. new const g_varanydezi[] = "models/aranydezi/v_aranydezi.mdl"; //Arany Deagle v modelje
  100. new const g_paranydezi[] = "models/aranydezi/p_aranydezi.mdl"; //Arany Deagle p modelje
  101. new bool:g_aranyak[33] = false;
  102. new bool:g_aranym4[33] = false;
  103. new bool:g_aranydezi[33] = false;
  104. new bool:g_has_unlimited_clip[33];
  105.  
  106. public plugin_init(){
  107. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  108. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
  109. RegisterHam(Ham_TakeDamage , "player" , "PlayerHurt", 0);
  110. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "newRound", 1);
  111. register_clcmd("say /shop", "ShowMenu");
  112. register_clcmd("say shop", "ShowMenu");
  113. register_clcmd("say /bolt", "ShowMenu");
  114. register_clcmd("say bolt", "ShowMenu");
  115. register_clcmd("say_team /shop", "ShowMenu");
  116. register_clcmd("say_team shop", "ShowMenu");
  117. register_clcmd("say_team /bolt", "ShowMenu");
  118. register_clcmd("say_team bolt", "ShowMenu");
  119. register_event("DeathMsg", "halal", "a");
  120.  
  121. g_vault = nvault_open("pont_rendszer");
  122.  
  123. shop = register_cvar( "pt_shop", "1" ); //Bolt ki/bekapcsolasa 1-be, 0-ki
  124.  
  125. vipitem1cost = register_cvar( "pt_vipitem1", "200" ); //VIP menu item1 a'ra
  126. vipitem2cost = register_cvar( "pt_vipitem2", "200" ); //VIP menu item2 a'ra
  127. vipitem3cost = register_cvar( "pt_vipitem3", "150" ); //VIP menu item3 a'ra
  128. vipitem4cost = register_cvar( "pt_vipitem4", "10" ); //VIP menu item4 a'ra
  129. vipitem5cost = register_cvar( "pt_vipitem5", "15" ); //VIP menu item5 a'ra
  130. vipitem6cost = register_cvar( "pt_vipitem6", "10" ); //VIP menu item6 a'ra
  131. vipitem7cost = register_cvar( "pt_vipitem7", "5" ); //VIP menu item7 a'ra
  132.  
  133. wpnitem1cost = register_cvar( "pt_wpnitem1", "215" ); //Fegyver menu item1 a'ra
  134. wpnitem2cost = register_cvar( "pt_wpnitem2", "215" ); //Fegyver menu item2 a'ra
  135. wpnitem3cost = register_cvar( "pt_wpnitem3", "15" ); //Fegyver menu item3 a'ra
  136. wpnitem4cost = register_cvar( "pt_wpnitem4", "25" ); //Fegyver menu item4 a'ra
  137. wpnitem5cost = register_cvar( "pt_wpnitem5", "220" ); //Fegyver menu item5 a'ra
  138. wpnitem6cost = register_cvar( "pt_wpnitem6", "220" ); //Fegyver menu item6 a'ra
  139.  
  140. egyebitem1cost = register_cvar( "pt_egyebitem1", "5" ); //Egyeb menu item1 a'ra
  141. egyebitem2cost = register_cvar( "pt_egyebitem2", "60" ); //Egyeb menu item2 a'ra
  142. egyebitem3cost = register_cvar( "pt_egyebitem3", "150" ); //Egyeb menu item3 a'ra
  143. egyebitem4cost = register_cvar( "pt_egyebitem4", "25" ); //Egyeb menu item4 a'ra
  144. egyebitem5cost = register_cvar( "pt_egyebitem5", "55" ); //Egyeb menu item5 a'ra
  145. egyebitem6cost = register_cvar( "pt_egyebitem6", "90" ); //Egyeb menu item6 a'ra
  146.  
  147. kill = register_cvar( "pt_kill", "2" ); //Sima olesert jaro pont
  148. hs = register_cvar( "pt_hs", "3" ); //Fejloveser jaro pont
  149. }
  150.  
  151. public plugin_precache(){
  152. precache_model(g_varanyak)
  153. precache_model(g_paranyak)
  154. precache_model(g_varanym4)
  155. precache_model(g_paranym4)
  156. precache_model(g_varanydezi)
  157. precache_model(g_paranydezi)
  158. }
  159.  
  160. public newRound(id){
  161. g_aranyak[id] = false;
  162. g_aranym4[id] = false;
  163. g_aranydezi[id] = false;
  164. for (new id; id <= 32; id++) g_has_unlimited_clip[id] = false;
  165. }
  166.  
  167. public halal(){
  168. new killer = read_data(1)
  169. new victim = read_data(2)
  170. new team = get_user_team(killer)
  171. if(killer != victim && team != get_user_team(victim) && read_data(3)){
  172. pont[killer] += get_pcvar_num( hs )
  173. }
  174. else if(killer != victim && team != get_user_team(victim)){
  175. pont[killer] += get_pcvar_num( kill )
  176. }
  177. }
  178.  
  179. public Informaciok(id){
  180. set_task(0.1, "Informaciok", id);
  181. if(!is_user_alive(id)){
  182. new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
  183.  
  184. if(target == 0)
  185.  
  186. return PLUGIN_CONTINUE;
  187.  
  188. return PLUGIN_CONTINUE;
  189. }
  190. return PLUGIN_CONTINUE;
  191. }
  192.  
  193. public client_connect(id){
  194. Betolt(id)
  195. set_task(1.0, "Informaciok", id);
  196. }
  197.  
  198. public client_disconnect(id){
  199. Mentes(id)
  200. }
  201.  
  202. public Mentes(id){
  203. new name[32]
  204. get_user_name(id, name, 31)
  205.  
  206. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  207. format(vaultkey,63,"%sPT", name)
  208. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  209. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  210. return PLUGIN_CONTINUE
  211. }
  212.  
  213. public Betolt(id){
  214. new name[32]
  215. get_user_name(id, name, 31)
  216. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  217. format(vaultkey,63,"%sPT", name)
  218. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  219. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  220. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  221. new pt[32]
  222. parse(vaultdata, pt, 31)
  223. pont[id] = str_to_num(pt)
  224. return PLUGIN_CONTINUE
  225. }
  226.  
  227. public ShowMenu(id){
  228. if( get_pcvar_num( shop ) != 1 ){
  229. print_color(id, "!g%s !yA bolt ki van kapcsolva!", Prefix)
  230. return PLUGIN_HANDLED;
  231. }
  232. new szMenu[128];
  233. formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\rBolt^n\yPontjaid: \d%d ^n\rBy:\yPista", pont[ id ] )
  234. new menu = menu_create(szMenu, "shop_h" );
  235. if(get_user_flags(id) & VIPJOG){
  236. menu_additem(menu, "\wVIP menü", "0", 0); // case 0
  237. }
  238. else{
  239. menu_additem(menu, "\dVIP menü", "0", 0); // case 0
  240. }
  241. menu_additem(menu, "\wFegyver menü", "1", 0); // case 1
  242. menu_additem(menu, "\wEgyéb menü", "2", 0); // case 2
  243.  
  244. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  245.  
  246. menu_display(id, menu, 0);
  247.  
  248. return PLUGIN_HANDLED;
  249. }
  250.  
  251. public shop_h(id, menu, item, level, cid) {
  252. if(item == MENU_EXIT){
  253. menu_destroy(menu);
  254. return PLUGIN_HANDLED;
  255. }
  256.  
  257. new command[6], name[64], access, callback;
  258.  
  259. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  260.  
  261. switch(item){
  262. case 0: {
  263. VIPMenu(id);
  264. }
  265. case 1: {
  266. FegyverMenu(id);
  267. }
  268. case 2: {
  269. EgyebMenu(id);
  270. }
  271. }
  272.  
  273. menu_destroy(menu);
  274. return PLUGIN_HANDLED;
  275.  
  276. }
  277.  
  278. public VIPMenu(id){
  279. if(!(get_user_flags(id) & VIPJOG)){
  280. client_print(id, print_center, "Ezt a menüpontot csak VIP tagok használhatják!")
  281. ShowMenu(id);
  282. return PLUGIN_HANDLED;
  283. }
  284. new szMenu[128];
  285. formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\rVIP menü^n\yPontjaid: \d%d", pont[ id ] )
  286. new menu = menu_create(szMenu, "vipmenu_h" );
  287. new szText[128];
  288.  
  289. formatex(szText, charsmax(szText), "\wArany AK47 \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( vipitem1cost ) )
  290. menu_additem(menu, szText, "0", 0);
  291. formatex(szText, charsmax(szText), "\wArany M4A1 \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( vipitem2cost ) )
  292. menu_additem(menu, szText, "1", 0);
  293. formatex(szText, charsmax(szText), "\wArany Deagle \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( vipitem3cost ) )
  294. menu_additem(menu, szText, "2", 0);
  295. formatex(szText, charsmax(szText), "\wCT magozó \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( vipitem4cost ) )
  296. menu_additem(menu, szText, "3", 0);
  297. formatex(szText, charsmax(szText), "\wT magozó \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( vipitem5cost ) )
  298. menu_additem(menu, szText, "4", 0);
  299. formatex(szText, charsmax(szText), "\w+560HP \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( vipitem6cost ) )
  300. menu_additem(menu, szText, "5", 0);
  301. formatex(szText, charsmax(szText), "\wGyorsaság \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( vipitem7cost ) )
  302. menu_additem(menu, szText, "6", 0);
  303.  
  304. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  305.  
  306. menu_display(id, menu, 0);
  307. return PLUGIN_HANDLED;
  308. }
  309.  
  310. public vipmenu_h(id, menu, item, level, cid) {
  311. new elo = is_user_alive(id);
  312. if(item == MENU_EXIT){
  313. menu_destroy(menu);
  314. ShowMenu(id);
  315. return PLUGIN_HANDLED;
  316. }
  317.  
  318. new command[6], name[64], access, callback;
  319.  
  320. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  321.  
  322. switch(item){
  323. case 0: {
  324. if(pont[id] >= get_pcvar_num( vipitem1cost )){
  325. if(elo){
  326. give_item(id, "weapon_ak47")
  327. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  328. g_aranyak[id] = true
  329. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  330. pont[id] -= get_pcvar_num( vipitem1cost )
  331. }
  332. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  333. }
  334. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  335. }
  336. case 1: {
  337. if(pont[id] >= get_pcvar_num( vipitem2cost )){
  338. if(elo){
  339. give_item(id, "weapon_m4a1")
  340. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  341. g_aranym4[id] = true
  342. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  343. pont[id] -= get_pcvar_num( vipitem2cost )
  344. }
  345. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  346. }
  347. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  348. }
  349. case 2: {
  350. if(pont[id] >= get_pcvar_num( vipitem3cost )){
  351. if(elo){
  352. give_item(id, "weapon_deagle")
  353. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  354. g_aranydezi[id] = true
  355. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  356. pont[id] -= get_pcvar_num( vipitem3cost )
  357. }
  358. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  359. }
  360. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  361. }
  362. case 3: {
  363. if(pont[id] >= get_pcvar_num( vipitem4cost )){
  364. if(elo){
  365. give_item(id, "weapon_sg550")
  366. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 120)
  367. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  368. pont[id] -= get_pcvar_num( vipitem4cost )
  369. }
  370. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  371. }
  372. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  373. }
  374. case 4: {
  375. if(pont[id] >= get_pcvar_num( vipitem5cost )){
  376. if(elo){
  377. give_item(id, "weapon_sg552")
  378. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 120)
  379. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  380. pont[id] -= get_pcvar_num( vipitem5cost )
  381. }
  382. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  383. }
  384. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  385. }
  386. case 5: {
  387. if(pont[id] >= get_pcvar_num( vipitem6cost )){
  388. if(elo){
  389. set_user_health(id, get_user_health(id)+560)
  390. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  391. pont[id] -= get_pcvar_num( vipitem6cost )
  392. }
  393. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  394. }
  395. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  396. }
  397. case 6: {
  398. if(pont[id] >= get_pcvar_num( vipitem7cost )){
  399. if(elo){
  400. set_user_maxspeed(id, 300.0)
  401. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  402. pont[id] -= get_pcvar_num( vipitem7cost )
  403. }
  404. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  405. }
  406. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  407. }
  408. }
  409.  
  410. menu_destroy(menu);
  411. return PLUGIN_HANDLED;
  412.  
  413. }
  414.  
  415. public FegyverMenu(id){
  416. new szMenu[128];
  417. formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\rFegyver menü^n\yPontjaid: \d%d", pont[ id ] )
  418. new menu = menu_create(szMenu, "fegyvermenu_h" );
  419. new szText[128];
  420.  
  421. formatex(szText, charsmax(szText), "\wArany AK47 \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( wpnitem1cost ) )
  422. menu_additem(menu, szText, "0", 0);
  423. formatex(szText, charsmax(szText), "\wArany M4A1 \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( wpnitem2cost ) )
  424. menu_additem(menu, szText, "1", 0);
  425. formatex(szText, charsmax(szText), "\wCT magozó \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( wpnitem3cost ) )
  426. menu_additem(menu, szText, "2", 0);
  427. formatex(szText, charsmax(szText), "\wT magozó \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( wpnitem4cost ) )
  428. menu_additem(menu, szText, "3", 0);
  429.  
  430. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  431.  
  432. menu_display(id, menu, 0);
  433. return PLUGIN_HANDLED;
  434. }
  435.  
  436. public fegyvermenu_h(id, menu, item, level, cid) {
  437. new elo = is_user_alive(id);
  438. if(item == MENU_EXIT){
  439. menu_destroy(menu);
  440. ShowMenu(id);
  441. return PLUGIN_HANDLED;
  442. }
  443.  
  444. new command[6], name[64], access, callback;
  445.  
  446. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  447.  
  448. switch(item){
  449. case 0: {
  450. if(pont[id] >= get_pcvar_num( wpnitem1cost )){
  451. if(elo){
  452. give_item(id, "weapon_ak47")
  453. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  454. g_aranyak[id] = true
  455. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  456. pont[id] -= get_pcvar_num( wpnitem1cost )
  457. }
  458. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  459. }
  460. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  461. }
  462. case 1: {
  463. if(pont[id] >= get_pcvar_num( wpnitem2cost )){
  464. if(elo){
  465. give_item(id, "weapon_m4a1")
  466. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  467. g_aranym4[id] = true
  468. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  469. pont[id] -= get_pcvar_num( wpnitem2cost )
  470. }
  471. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  472. }
  473. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  474. }
  475. case 2: {
  476. if(pont[id] >= get_pcvar_num( wpnitem3cost )){
  477. if(elo){
  478. give_item(id, "weapon_sg550")
  479. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 120)
  480. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  481. pont[id] -= get_pcvar_num( wpnitem3cost )
  482. }
  483. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  484. }
  485. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  486. }
  487. case 3: {
  488. if(pont[id] >= get_pcvar_num( wpnitem4cost )){
  489. if(elo){
  490. give_item(id, "weapon_sg552")
  491. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 120)
  492. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  493. pont[id] -= get_pcvar_num( wpnitem4cost )
  494. }
  495. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  496. }
  497. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  498. }
  499. case 4: {
  500. if(pont[id] >= get_pcvar_num( wpnitem5cost )){
  501. if(elo){
  502.  
  503. //Plazma
  504.  
  505. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  506. pont[id] -= get_pcvar_num( wpnitem5cost )
  507. }
  508. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  509. }
  510. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  511. }
  512. case 5: {
  513. if(pont[id] >= get_pcvar_num( wpnitem6cost )){
  514. if(elo){
  515.  
  516. //Raketa
  517.  
  518. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  519. pont[id] -= get_pcvar_num( wpnitem6cost )
  520. }
  521. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  522. }
  523. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  524. }
  525. }
  526.  
  527. menu_destroy(menu);
  528. return PLUGIN_HANDLED;
  529.  
  530. }
  531.  
  532. public EgyebMenu(id){
  533. new szMenu[128];
  534. formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\rBolt^n\yPontjaid: \d%d", pont[ id ] )
  535. new menu = menu_create(szMenu, "egyebmenu_h" );
  536. new szText[128];
  537.  
  538. formatex(szText, charsmax(szText), "\wGyorsaság \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( egyebitem1cost ) )
  539. menu_additem(menu, szText, "0", 0);
  540. formatex(szText, charsmax(szText), "\wNoRecoil \r(1 Kör) \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( egyebitem2cost ) )
  541. menu_additem(menu, szText, "1", 0);
  542. formatex(szText, charsmax(szText), "\wÖröklõszer \r(1 Kör) \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( egyebitem3cost ) )
  543. menu_additem(menu, szText, "2", 0);
  544. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){
  545. formatex(szText, charsmax(szText), "\w+1000HP \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( egyebitem4cost ) )
  546. menu_additem(menu, szText, "3", 0);
  547. }
  548. else{
  549. formatex(szText, charsmax(szText), "\d+1000HP \r(Csak Terrorista) \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( egyebitem4cost ) )
  550. menu_additem(menu, szText, "3", 0);
  551. }
  552. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){
  553. formatex(szText, charsmax(szText), "\w+2500HP \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( egyebitem5cost ) )
  554. menu_additem(menu, szText, "4", 0);
  555. }
  556. else{
  557. formatex(szText, charsmax(szText), "\d+2500HP \r(Csak Terrorista) \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( egyebitem5cost ) )
  558. menu_additem(menu, szText, "4", 0);
  559. }
  560. formatex(szText, charsmax(szText), "\wExtra gyorsaság \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( egyebitem6cost ) )
  561. menu_additem(menu, szText, "5", 0);
  562.  
  563. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  564.  
  565. menu_display(id, menu, 0);
  566. return PLUGIN_HANDLED;
  567. }
  568.  
  569. public egyebmenu_h(id, menu, item, level, cid) {
  570. new elo = is_user_alive(id);
  571. if(item == MENU_EXIT){
  572. menu_destroy(menu);
  573. ShowMenu(id);
  574. return PLUGIN_HANDLED;
  575. }
  576.  
  577. new command[6], name[64], access, callback;
  578.  
  579. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  580.  
  581. switch(item){
  582. case 0: {
  583. if(pont[id] >= get_pcvar_num( egyebitem1cost )){
  584. if(elo){
  585. set_user_maxspeed(id, 300.0)
  586. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  587. pont[id] -= get_pcvar_num( egyebitem1cost )
  588. }
  589. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  590. }
  591. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  592. }
  593. case 1: {
  594. if(pont[id] >= get_pcvar_num( egyebitem2cost )){
  595. if(elo){
  596.  
  597. //No recoil
  598.  
  599. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  600. pont[id] -= get_pcvar_num( egyebitem2cost )
  601. }
  602. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  603. }
  604. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  605. }
  606. case 2: {
  607. if(pont[id] >= get_pcvar_num( egyebitem3cost )){
  608. if(elo){
  609. g_has_unlimited_clip[id] = true
  610. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  611. pont[id] -= get_pcvar_num( egyebitem3cost )
  612. }
  613. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  614. }
  615. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  616. }
  617. case 3: {
  618. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){
  619. if(pont[id] >= get_pcvar_num( egyebitem5cost )){
  620. if(elo){
  621. set_user_health(id, get_user_health(id)+1000)
  622. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  623. pont[id] -= get_pcvar_num( egyebitem5cost )
  624. }
  625. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  626. }
  627. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  628. }
  629. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba3)
  630. }
  631. case 4: {
  632. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){
  633. if(pont[id] >= get_pcvar_num( egyebitem5cost )){
  634. if(elo){
  635. set_user_health(id, get_user_health(id)+2500)
  636. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  637. pont[id] -= get_pcvar_num( egyebitem5cost )
  638. }
  639. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  640. }
  641. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  642. }
  643. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba3)
  644. }
  645. case 5: {
  646. if(pont[id] >= get_pcvar_num( egyebitem6cost )){
  647. if(elo){
  648. set_user_maxspeed(id, 340.0)
  649. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  650. pont[id] -= get_pcvar_num( egyebitem6cost )
  651. }
  652. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  653. }
  654. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  655. }
  656. }
  657.  
  658. menu_destroy(menu);
  659. return PLUGIN_HANDLED;
  660.  
  661. }
  662.  
  663. public Event_CurWeapon(id){
  664. if(g_has_unlimited_clip[id] == true){
  665. new iWeapon = read_data(2)
  666. if( !( NOCLIP_WPN_BS & (1<<iWeapon) ) ){
  667. fm_cs_set_weapon_ammo( get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) , g_MaxClipAmmo[ iWeapon ] )
  668. }
  669. }
  670. new weapon = get_user_weapon(id)
  671. if(weapon == CSW_AK47 && g_aranyak[id] == true){
  672. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_varanyak)
  673. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, g_paranyak)
  674. }
  675. if(weapon == CSW_AK47 && g_aranyak[id] == false){
  676. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_ak47.mdl")
  677. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_ak47.mdl")
  678. }
  679. if(weapon == CSW_M4A1 && g_aranym4[id] == true){
  680. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_varanym4)
  681. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, g_paranym4)
  682. }
  683. if(weapon == CSW_M4A1 && g_aranym4[id] == false){
  684. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m4a1.mdl")
  685. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_m4a1.mdl")
  686. }
  687. if(weapon == CSW_DEAGLE && g_aranydezi[id] == true){
  688. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_varanydezi)
  689. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, g_paranydezi)
  690. }
  691. if(weapon == CSW_DEAGLE && g_aranydezi[id] == false){
  692. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_deagle.mdl")
  693. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_deagle.mdl")
  694. }
  695. }
  696. public PlayerHurt( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits ){
  697. new weapon = get_user_weapon(attacker)
  698. if(weapon == CSW_AK47 && g_aranyak[attacker]){
  699. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  700. }
  701. if(weapon == CSW_M4A1 && g_aranym4[attacker]){
  702. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  703. }
  704. if(weapon == CSW_DEAGLE && g_aranydezi[attacker]){
  705. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  706. }
  707. }
  708.  
  709. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  710. {
  711. new count = 1, players[32]
  712. static msg[191]
  713. vformat(msg, 190, input, 3)
  714.  
  715. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  716. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  717. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  718.  
  719. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  720. {
  721. for (new i = 0; i < count; i++)
  722. {
  723. if (is_user_connected(players[i]))
  724. {
  725. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  726. write_byte(players[i])
  727. write_string(msg)
  728. message_end()
  729. }
  730. }
  731. }
  732. return PLUGIN_HANDLED
  733. }
  734.  

_________________
Ha, segítettél mindig meg köszönöm!
De ha, segítettem köszönd meg Te is ! LIKE


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont Rendszer HIBA4
HozzászólásElküldve: 2014.12.02. 00:32 
Offline
Tud valamit

Csatlakozott: 2012.10.13. 19:47
Hozzászólások: 100
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Megköszönték neki: 9 alkalommal
Hello !
Mivel a Hiba4 constanst nem használod sehol ezért az a hiba !

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const Hiba4[ ] = "!yEzt a menüpontot csak ct-k használhatják!";


Ezt a sort rakd bele oda amit csak a CT-k használhatnak. Így most fogalmam sincs melyik az : D

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. }
  2. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba4)
  3. }


Mint pédául nem tudom ők használhatják-e de az extra gyorsaságnál megmutatom mire gondoltam.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. case 5: {
  2. if(pont[id] >= get_pcvar_num( egyebitem6cost )){
  3. if(elo){
  4. set_user_maxspeed(id, 340.0)
  5. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  6. pont[id] -= get_pcvar_num( egyebitem6cost )
  7. }
  8. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  9. }
  10. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  11. }
  12. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba4) //ezt raktam bele
  13. }
  14. }

_________________
Kép
Kép
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont Rendszer HIBA4
HozzászólásElküldve: 2014.12.02. 01:42 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.05.22. 17:06
Hozzászólások: 205
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
nem jó csomó hibát ki ír pls help vagyis nem jártam sikerrel

_________________
Ha, segítettél mindig meg köszönöm!
De ha, segítettem köszönd meg Te is ! LIKE


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont Rendszer HIBA4
HozzászólásElküldve: 2014.12.02. 21:04 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Feltételes ciklusban nem lehet több else, csak 1 db. Használd az else if-et, az több választásos, de csak 1 hajtódik végre. Mutatok egy példát:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new alma = 10
  2.  
  3. alma_szam(id) {
  4. if(alma > 5) client_print(id, print_chat, "Több, mint 5 almám van.")
  5. else if(alma == 10) client_print(id, print_chat, "10 almám van.")
  6. else client_print(id, print_chat, "Almám száma nem nagyobb, mint 5 és nem egyenlő 10-zel.")
  7. }


Itt az első feltétel teljesülne(mivel az alma nevű változó 10, és a 10 nagyobb 5nél), és tovább is lépne egy másik utasításra :D

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk

Ők köszönték meg RaZzoR nek ezt a hozzászólást: nyalka17 (2014.12.02. 22:38)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont Rendszer HIBA4
HozzászólásElküldve: 2014.12.03. 12:05 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.05.22. 17:06
Hozzászólások: 205
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
ha bele írtad volna jobb lett volna de bele írhatnád nekem
jól jönne

user87 írta:
Try this:

Your plugin successfully compiled!
Use the link below to download your plugin. It will be valid for ten minutes.

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/tmp/textLmGsEF.sma(734) : warning 203: symbol is never used: "Hiba4"
Header size: 1908 bytes
Code size: 25736 bytes
Data size: 12060 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 56088 bytes


1 Warning.
Done.


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmisc>
  2. #include <fun>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <hamsandwich>
  5. #include <fakemeta>
  6. #include <engine>
  7. #include <nvault>
  8.  
  9. #define PLUGIN "Pontrendszer"
  10. #define VERSION "1.2"
  11. #define AUTHOR "N/A"
  12.  
  13. //VIP tagok joga
  14. #define VIPJOG ADMIN_LEVEL_H
  15.  
  16. #define OFFSET_CLIPAMMO 51
  17. #define OFFSET_LINUX_WEAPONS 4
  18. #define fm_cs_set_weapon_ammo(%1,%2) set_pdata_int(%1, OFFSET_CLIPAMMO, %2, OFFSET_LINUX_WEAPONS)
  19. #define m_pActiveItem 373
  20.  
  21. const NOCLIP_WPN_BS = ((1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_KNIFE)|(1<<CSW_C4))
  22. new const g_MaxClipAmmo[] =
  23. {
  24. 0,
  25. 13, //CSW_P228
  26. 0,
  27. 10, //CSW_SCOUT
  28. 0, //CSW_HEGRENADE
  29. 7, //CSW_XM1014
  30. 0, //CSW_C4
  31. 30,//CSW_MAC10
  32. 30, //CSW_AUG
  33. 0, //CSW_SMOKEGRENADE
  34. 15,//CSW_ELITE
  35. 20,//CSW_FIVESEVEN
  36. 25,//CSW_UMP45
  37. 30, //CSW_SG550
  38. 35, //CSW_GALIL
  39. 25, //CSW_FAMAS
  40. 12,//CSW_USP
  41. 20,//CSW_GLOCK18
  42. 10, //CSW_AWP
  43. 30,//CSW_MP5NAVY
  44. 100,//CSW_M249
  45. 8, //CSW_M3
  46. 30, //CSW_M4A1
  47. 30,//CSW_TMP
  48. 20, //CSW_G3SG1
  49. 0, //CSW_FLASHBANG
  50. 7, //CSW_DEAGLE
  51. 30, //CSW_SG552
  52. 30, //CSW_AK47
  53. 0, //CSW_KNIFE
  54. 50//CSW_P90
  55. }
  56.  
  57. new pont[33];
  58. new g_vault;
  59.  
  60. //Prefix
  61. new const Prefix[ ] = "[Bolt]";
  62.  
  63. //Uzenetek
  64. new const Hiba1[ ] = "!yEz sajnos nem sikerült nincs elég pontod!";
  65. new const Hiba2[ ] = "!yHalottak nem használhatják ezt a menüpontot!";
  66. new const Hiba3[ ] = "!yEzt a menüpontot csak terroristák használhatják!";
  67. new const Hiba4[ ] = "!yEzt a menüpontot csak ct-k használhatják!";
  68. new const Vasarlas[ ] = "!ySikeres vásárlás.";
  69.  
  70. new shop;
  71. new vipitem1cost;
  72. new vipitem2cost;
  73. new vipitem3cost;
  74. new vipitem4cost;
  75. new vipitem5cost;
  76. new vipitem6cost;
  77. new vipitem7cost;
  78.  
  79. new wpnitem1cost;
  80. new wpnitem2cost;
  81. new wpnitem3cost;
  82. new wpnitem4cost;
  83. new wpnitem5cost;
  84. new wpnitem6cost;
  85.  
  86. new egyebitem1cost;
  87. new egyebitem2cost;
  88. new egyebitem3cost;
  89. new egyebitem4cost;
  90. new egyebitem5cost;
  91. new egyebitem6cost;
  92.  
  93. new kill, hs;
  94.  
  95. new const g_varanyak[] = "models/aranyak/v_aranyak.mdl"; //Arany AK47 v modelje
  96. new const g_paranyak[] = "models/aranyak/p_aranyak.mdl"; //Arany AK47 p modelje
  97. new const g_varanym4[] = "models/aranym4/v_aranym4.mdl"; //Arany M4A1 v modelje
  98. new const g_paranym4[] = "models/aranym4/p_aranym4.mdl"; //Arany M4A1 p modelje
  99. new const g_varanydezi[] = "models/aranydezi/v_aranydezi.mdl"; //Arany Deagle v modelje
  100. new const g_paranydezi[] = "models/aranydezi/p_aranydezi.mdl"; //Arany Deagle p modelje
  101. new bool:g_aranyak[33] = false;
  102. new bool:g_aranym4[33] = false;
  103. new bool:g_aranydezi[33] = false;
  104. new bool:g_has_unlimited_clip[33];
  105.  
  106. public plugin_init(){
  107. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
  108. register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
  109. RegisterHam(Ham_TakeDamage , "player" , "PlayerHurt", 0);
  110. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "newRound", 1);
  111. register_clcmd("say /shop", "ShowMenu");
  112. register_clcmd("say shop", "ShowMenu");
  113. register_clcmd("say /bolt", "ShowMenu");
  114. register_clcmd("say bolt", "ShowMenu");
  115. register_clcmd("say_team /shop", "ShowMenu");
  116. register_clcmd("say_team shop", "ShowMenu");
  117. register_clcmd("say_team /bolt", "ShowMenu");
  118. register_clcmd("say_team bolt", "ShowMenu");
  119. register_event("DeathMsg", "halal", "a");
  120.  
  121. g_vault = nvault_open("pont_rendszer");
  122.  
  123. shop = register_cvar( "pt_shop", "1" ); //Bolt ki/bekapcsolasa 1-be, 0-ki
  124.  
  125. vipitem1cost = register_cvar( "pt_vipitem1", "200" ); //VIP menu item1 a'ra
  126. vipitem2cost = register_cvar( "pt_vipitem2", "200" ); //VIP menu item2 a'ra
  127. vipitem3cost = register_cvar( "pt_vipitem3", "150" ); //VIP menu item3 a'ra
  128. vipitem4cost = register_cvar( "pt_vipitem4", "10" ); //VIP menu item4 a'ra
  129. vipitem5cost = register_cvar( "pt_vipitem5", "15" ); //VIP menu item5 a'ra
  130. vipitem6cost = register_cvar( "pt_vipitem6", "10" ); //VIP menu item6 a'ra
  131. vipitem7cost = register_cvar( "pt_vipitem7", "5" ); //VIP menu item7 a'ra
  132.  
  133. wpnitem1cost = register_cvar( "pt_wpnitem1", "215" ); //Fegyver menu item1 a'ra
  134. wpnitem2cost = register_cvar( "pt_wpnitem2", "215" ); //Fegyver menu item2 a'ra
  135. wpnitem3cost = register_cvar( "pt_wpnitem3", "15" ); //Fegyver menu item3 a'ra
  136. wpnitem4cost = register_cvar( "pt_wpnitem4", "25" ); //Fegyver menu item4 a'ra
  137. wpnitem5cost = register_cvar( "pt_wpnitem5", "220" ); //Fegyver menu item5 a'ra
  138. wpnitem6cost = register_cvar( "pt_wpnitem6", "220" ); //Fegyver menu item6 a'ra
  139.  
  140. egyebitem1cost = register_cvar( "pt_egyebitem1", "5" ); //Egyeb menu item1 a'ra
  141. egyebitem2cost = register_cvar( "pt_egyebitem2", "60" ); //Egyeb menu item2 a'ra
  142. egyebitem3cost = register_cvar( "pt_egyebitem3", "150" ); //Egyeb menu item3 a'ra
  143. egyebitem4cost = register_cvar( "pt_egyebitem4", "25" ); //Egyeb menu item4 a'ra
  144. egyebitem5cost = register_cvar( "pt_egyebitem5", "55" ); //Egyeb menu item5 a'ra
  145. egyebitem6cost = register_cvar( "pt_egyebitem6", "90" ); //Egyeb menu item6 a'ra
  146.  
  147. kill = register_cvar( "pt_kill", "2" ); //Sima olesert jaro pont
  148. hs = register_cvar( "pt_hs", "3" ); //Fejloveser jaro pont
  149. }
  150.  
  151. public plugin_precache(){
  152. precache_model(g_varanyak)
  153. precache_model(g_paranyak)
  154. precache_model(g_varanym4)
  155. precache_model(g_paranym4)
  156. precache_model(g_varanydezi)
  157. precache_model(g_paranydezi)
  158. }
  159.  
  160. public newRound(id){
  161. g_aranyak[id] = false;
  162. g_aranym4[id] = false;
  163. g_aranydezi[id] = false;
  164. for (new id; id <= 32; id++) g_has_unlimited_clip[id] = false;
  165. }
  166.  
  167. public halal(){
  168. new killer = read_data(1)
  169. new victim = read_data(2)
  170. new team = get_user_team(killer)
  171. if(killer != victim && team != get_user_team(victim) && read_data(3)){
  172. pont[killer] += get_pcvar_num( hs )
  173. }
  174. else if(killer != victim && team != get_user_team(victim)){
  175. pont[killer] += get_pcvar_num( kill )
  176. }
  177. }
  178.  
  179. public Informaciok(id){
  180. set_task(0.1, "Informaciok", id);
  181. if(!is_user_alive(id)){
  182. new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
  183.  
  184. if(target == 0)
  185.  
  186. return PLUGIN_CONTINUE;
  187.  
  188. return PLUGIN_CONTINUE;
  189. }
  190. return PLUGIN_CONTINUE;
  191. }
  192.  
  193. public client_connect(id){
  194. Betolt(id)
  195. set_task(1.0, "Informaciok", id);
  196. }
  197.  
  198. public client_disconnect(id){
  199. Mentes(id)
  200. }
  201.  
  202. public Mentes(id){
  203. new name[32]
  204. get_user_name(id, name, 31)
  205.  
  206. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  207. format(vaultkey,63,"%sPT", name)
  208. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  209. nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)
  210. return PLUGIN_CONTINUE
  211. }
  212.  
  213. public Betolt(id){
  214. new name[32]
  215. get_user_name(id, name, 31)
  216. new vaultkey[64],vaultdata[256]
  217. format(vaultkey,63,"%sPT", name)
  218. format(vaultdata,255,"%i",pont[id])
  219. nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)
  220. replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")
  221. new pt[32]
  222. parse(vaultdata, pt, 31)
  223. pont[id] = str_to_num(pt)
  224. return PLUGIN_CONTINUE
  225. }
  226.  
  227. public ShowMenu(id){
  228. if( get_pcvar_num( shop ) != 1 ){
  229. print_color(id, "!g%s !yA bolt ki van kapcsolva!", Prefix)
  230. return PLUGIN_HANDLED;
  231. }
  232. new szMenu[128];
  233. formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\rBolt^n\yPontjaid: \d%d ^n\rBy:\yPista", pont[ id ] )
  234. new menu = menu_create(szMenu, "shop_h" );
  235. if(get_user_flags(id) & VIPJOG){
  236. menu_additem(menu, "\wVIP menü", "0", 0); // case 0
  237. }
  238. else{
  239. menu_additem(menu, "\dVIP menü", "0", 0); // case 0
  240. }
  241. menu_additem(menu, "\wFegyver menü", "1", 0); // case 1
  242. menu_additem(menu, "\wEgyéb menü", "2", 0); // case 2
  243.  
  244. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  245.  
  246. menu_display(id, menu, 0);
  247.  
  248. return PLUGIN_HANDLED;
  249. }
  250.  
  251. public shop_h(id, menu, item, level, cid) {
  252. if(item == MENU_EXIT){
  253. menu_destroy(menu);
  254. return PLUGIN_HANDLED;
  255. }
  256.  
  257. new command[6], name[64], access, callback;
  258.  
  259. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  260.  
  261. switch(item){
  262. case 0: {
  263. VIPMenu(id);
  264. }
  265. case 1: {
  266. FegyverMenu(id);
  267. }
  268. case 2: {
  269. EgyebMenu(id);
  270. }
  271. }
  272.  
  273. menu_destroy(menu);
  274. return PLUGIN_HANDLED;
  275.  
  276. }
  277.  
  278. public VIPMenu(id){
  279. if(!(get_user_flags(id) & VIPJOG)){
  280. client_print(id, print_center, "Ezt a menüpontot csak VIP tagok használhatják!")
  281. ShowMenu(id);
  282. return PLUGIN_HANDLED;
  283. }
  284. new szMenu[128];
  285. formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\rVIP menü^n\yPontjaid: \d%d", pont[ id ] )
  286. new menu = menu_create(szMenu, "vipmenu_h" );
  287. new szText[128];
  288.  
  289. formatex(szText, charsmax(szText), "\wArany AK47 \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( vipitem1cost ) )
  290. menu_additem(menu, szText, "0", 0);
  291. formatex(szText, charsmax(szText), "\wArany M4A1 \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( vipitem2cost ) )
  292. menu_additem(menu, szText, "1", 0);
  293. formatex(szText, charsmax(szText), "\wArany Deagle \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( vipitem3cost ) )
  294. menu_additem(menu, szText, "2", 0);
  295. formatex(szText, charsmax(szText), "\wCT magozó \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( vipitem4cost ) )
  296. menu_additem(menu, szText, "3", 0);
  297. formatex(szText, charsmax(szText), "\wT magozó \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( vipitem5cost ) )
  298. menu_additem(menu, szText, "4", 0);
  299. formatex(szText, charsmax(szText), "\w+560HP \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( vipitem6cost ) )
  300. menu_additem(menu, szText, "5", 0);
  301. formatex(szText, charsmax(szText), "\wGyorsaság \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( vipitem7cost ) )
  302. menu_additem(menu, szText, "6", 0);
  303.  
  304. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  305.  
  306. menu_display(id, menu, 0);
  307. return PLUGIN_HANDLED;
  308. }
  309.  
  310. public vipmenu_h(id, menu, item, level, cid) {
  311. new elo = is_user_alive(id);
  312. if(item == MENU_EXIT){
  313. menu_destroy(menu);
  314. ShowMenu(id);
  315. return PLUGIN_HANDLED;
  316. }
  317.  
  318. new command[6], name[64], access, callback;
  319.  
  320. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  321.  
  322. switch(item){
  323. case 0: {
  324. if(pont[id] >= get_pcvar_num( vipitem1cost )){
  325. if(elo){
  326. give_item(id, "weapon_ak47")
  327. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  328. g_aranyak[id] = true
  329. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  330. pont[id] -= get_pcvar_num( vipitem1cost )
  331. }
  332. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  333. }
  334. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  335. }
  336. case 1: {
  337. if(pont[id] >= get_pcvar_num( vipitem2cost )){
  338. if(elo){
  339. give_item(id, "weapon_m4a1")
  340. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  341. g_aranym4[id] = true
  342. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  343. pont[id] -= get_pcvar_num( vipitem2cost )
  344. }
  345. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  346. }
  347. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  348. }
  349. case 2: {
  350. if(pont[id] >= get_pcvar_num( vipitem3cost )){
  351. if(elo){
  352. give_item(id, "weapon_deagle")
  353. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
  354. g_aranydezi[id] = true
  355. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  356. pont[id] -= get_pcvar_num( vipitem3cost )
  357. }
  358. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  359. }
  360. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  361. }
  362. case 3: {
  363. if(pont[id] >= get_pcvar_num( vipitem4cost )){
  364. if(elo){
  365. give_item(id, "weapon_sg550")
  366. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 120)
  367. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  368. pont[id] -= get_pcvar_num( vipitem4cost )
  369. }
  370. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  371. }
  372. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  373. }
  374. case 4: {
  375. if(pont[id] >= get_pcvar_num( vipitem5cost )){
  376. if(elo){
  377. give_item(id, "weapon_sg552")
  378. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 120)
  379. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  380. pont[id] -= get_pcvar_num( vipitem5cost )
  381. }
  382. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  383. }
  384. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  385. }
  386. case 5: {
  387. if(pont[id] >= get_pcvar_num( vipitem6cost )){
  388. if(elo){
  389. set_user_health(id, get_user_health(id)+560)
  390. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  391. pont[id] -= get_pcvar_num( vipitem6cost )
  392. }
  393. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  394. }
  395. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  396. }
  397. case 6: {
  398. if(pont[id] >= get_pcvar_num( vipitem7cost )){
  399. if(elo){
  400. set_user_maxspeed(id, 300.0)
  401. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  402. pont[id] -= get_pcvar_num( vipitem7cost )
  403. }
  404. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  405. }
  406. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  407. }
  408. }
  409.  
  410. menu_destroy(menu);
  411. return PLUGIN_HANDLED;
  412.  
  413. }
  414.  
  415. public FegyverMenu(id){
  416. new szMenu[128];
  417. formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\rFegyver menü^n\yPontjaid: \d%d", pont[ id ] )
  418. new menu = menu_create(szMenu, "fegyvermenu_h" );
  419. new szText[128];
  420.  
  421. formatex(szText, charsmax(szText), "\wArany AK47 \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( wpnitem1cost ) )
  422. menu_additem(menu, szText, "0", 0);
  423. formatex(szText, charsmax(szText), "\wArany M4A1 \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( wpnitem2cost ) )
  424. menu_additem(menu, szText, "1", 0);
  425. formatex(szText, charsmax(szText), "\wCT magozó \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( wpnitem3cost ) )
  426. menu_additem(menu, szText, "2", 0);
  427. formatex(szText, charsmax(szText), "\wT magozó \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( wpnitem4cost ) )
  428. menu_additem(menu, szText, "3", 0);
  429.  
  430. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  431.  
  432. menu_display(id, menu, 0);
  433. return PLUGIN_HANDLED;
  434. }
  435.  
  436. public fegyvermenu_h(id, menu, item, level, cid) {
  437. new elo = is_user_alive(id);
  438. if(item == MENU_EXIT){
  439. menu_destroy(menu);
  440. ShowMenu(id);
  441. return PLUGIN_HANDLED;
  442. }
  443.  
  444. new command[6], name[64], access, callback;
  445.  
  446. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  447.  
  448. switch(item){
  449. case 0: {
  450. if(pont[id] >= get_pcvar_num( wpnitem1cost )){
  451. if(elo){
  452. give_item(id, "weapon_ak47")
  453. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
  454. g_aranyak[id] = true
  455. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  456. pont[id] -= get_pcvar_num( wpnitem1cost )
  457. }
  458. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  459. }
  460. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  461. }
  462. case 1: {
  463. if(pont[id] >= get_pcvar_num( wpnitem2cost )){
  464. if(elo){
  465. give_item(id, "weapon_m4a1")
  466. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
  467. g_aranym4[id] = true
  468. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  469. pont[id] -= get_pcvar_num( wpnitem2cost )
  470. }
  471. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  472. }
  473. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  474. }
  475. case 2: {
  476. if(pont[id] >= get_pcvar_num( wpnitem3cost )){
  477. if(elo){
  478. give_item(id, "weapon_sg550")
  479. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 120)
  480. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  481. pont[id] -= get_pcvar_num( wpnitem3cost )
  482. }
  483. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  484. }
  485. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  486. }
  487. case 3: {
  488. if(pont[id] >= get_pcvar_num( wpnitem4cost )){
  489. if(elo){
  490. give_item(id, "weapon_sg552")
  491. cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 120)
  492. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  493. pont[id] -= get_pcvar_num( wpnitem4cost )
  494. }
  495. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  496. }
  497. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  498. }
  499. case 4: {
  500. if(pont[id] >= get_pcvar_num( wpnitem5cost )){
  501. if(elo){
  502.  
  503. //Plazma
  504.  
  505. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  506. pont[id] -= get_pcvar_num( wpnitem5cost )
  507. }
  508. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  509. }
  510. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  511. }
  512. case 5: {
  513. if(pont[id] >= get_pcvar_num( wpnitem6cost )){
  514. if(elo){
  515.  
  516. //Raketa
  517.  
  518. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  519. pont[id] -= get_pcvar_num( wpnitem6cost )
  520. }
  521. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  522. }
  523. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  524. }
  525. }
  526.  
  527. menu_destroy(menu);
  528. return PLUGIN_HANDLED;
  529.  
  530. }
  531.  
  532. public EgyebMenu(id){
  533. new szMenu[128];
  534. formatex(szMenu, charsmax(szMenu), "\rBolt^n\yPontjaid: \d%d", pont[ id ] )
  535. new menu = menu_create(szMenu, "egyebmenu_h" );
  536. new szText[128];
  537.  
  538. formatex(szText, charsmax(szText), "\wGyorsaság \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( egyebitem1cost ) )
  539. menu_additem(menu, szText, "0", 0);
  540. formatex(szText, charsmax(szText), "\wNoRecoil \r(1 Kör) \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( egyebitem2cost ) )
  541. menu_additem(menu, szText, "1", 0);
  542. formatex(szText, charsmax(szText), "\wÖröklõszer \r(1 Kör) \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( egyebitem3cost ) )
  543. menu_additem(menu, szText, "2", 0);
  544. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){
  545. formatex(szText, charsmax(szText), "\w+1000HP \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( egyebitem4cost ) )
  546. menu_additem(menu, szText, "3", 0);
  547. }
  548. else{
  549. formatex(szText, charsmax(szText), "\d+1000HP \r(Csak Terrorista) \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( egyebitem4cost ) )
  550. menu_additem(menu, szText, "3", 0);
  551. }
  552. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){
  553. formatex(szText, charsmax(szText), "\w+2500HP \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( egyebitem5cost ) )
  554. menu_additem(menu, szText, "4", 0);
  555. }
  556. else{
  557. formatex(szText, charsmax(szText), "\d+2500HP \r(Csak Terrorista) \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( egyebitem5cost ) )
  558. menu_additem(menu, szText, "4", 0);
  559. }
  560. formatex(szText, charsmax(szText), "\wExtra gyorsaság \y|\r%d \yPont", get_pcvar_num( egyebitem6cost ) )
  561. menu_additem(menu, szText, "5", 0);
  562.  
  563. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  564.  
  565. menu_display(id, menu, 0);
  566. return PLUGIN_HANDLED;
  567. }
  568.  
  569. public egyebmenu_h(id, menu, item, level, cid) {
  570. new elo = is_user_alive(id);
  571. if(item == MENU_EXIT){
  572. menu_destroy(menu);
  573. ShowMenu(id);
  574. return PLUGIN_HANDLED;
  575. }
  576.  
  577. new command[6], name[64], access, callback;
  578.  
  579. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  580.  
  581. switch(item){
  582. case 0: {
  583. if(pont[id] >= get_pcvar_num( egyebitem1cost )){
  584. if(elo){
  585. set_user_maxspeed(id, 300.0)
  586. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  587. pont[id] -= get_pcvar_num( egyebitem1cost )
  588. }
  589. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  590. }
  591. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  592. }
  593. case 1: {
  594. if(pont[id] >= get_pcvar_num( egyebitem2cost )){
  595. if(elo){
  596.  
  597. //No recoil
  598.  
  599. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  600. pont[id] -= get_pcvar_num( egyebitem2cost )
  601. }
  602. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  603. }
  604. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  605. }
  606. case 2: {
  607. if(pont[id] >= get_pcvar_num( egyebitem3cost )){
  608. if(elo){
  609. g_has_unlimited_clip[id] = true
  610. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  611. pont[id] -= get_pcvar_num( egyebitem3cost )
  612. }
  613. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  614. }
  615. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  616. }
  617. case 3: {
  618. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){
  619. if(pont[id] >= get_pcvar_num( egyebitem5cost )){
  620. if(elo){
  621. set_user_health(id, get_user_health(id)+1000)
  622. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  623. pont[id] -= get_pcvar_num( egyebitem5cost )
  624. }
  625. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  626. }
  627. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  628. }
  629. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba3)
  630. }
  631. case 4: {
  632. if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T){
  633. if(pont[id] >= get_pcvar_num( egyebitem5cost )){
  634. if(elo){
  635. set_user_health(id, get_user_health(id)+2500)
  636. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  637. pont[id] -= get_pcvar_num( egyebitem5cost )
  638. }
  639. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  640. }
  641. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  642. }
  643. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba3)
  644. }
  645. case 5: {
  646. if(pont[id] >= get_pcvar_num( egyebitem6cost )){
  647. if(elo){
  648. set_user_maxspeed(id, 340.0)
  649. print_color(id, "!g%s %s", Prefix, Vasarlas)
  650. pont[id] -= get_pcvar_num( egyebitem6cost )
  651. }
  652. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba2)
  653. }
  654. else print_color(id, "!g%s %s", Prefix ,Hiba1)
  655. }
  656. }
  657.  
  658. menu_destroy(menu);
  659. return PLUGIN_HANDLED;
  660.  
  661. }
  662.  
  663. public Event_CurWeapon(id){
  664. if(g_has_unlimited_clip[id] == true){
  665. new iWeapon = read_data(2)
  666. if( !( NOCLIP_WPN_BS & (1<<iWeapon) ) ){
  667. fm_cs_set_weapon_ammo( get_pdata_cbase(id, m_pActiveItem) , g_MaxClipAmmo[ iWeapon ] )
  668. }
  669. }
  670. new weapon = get_user_weapon(id)
  671. if(weapon == CSW_AK47 && g_aranyak[id] == true){
  672. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_varanyak)
  673. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, g_paranyak)
  674. }
  675. if(weapon == CSW_AK47 && g_aranyak[id] == false){
  676. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_ak47.mdl")
  677. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_ak47.mdl")
  678. }
  679. if(weapon == CSW_M4A1 && g_aranym4[id] == true){
  680. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_varanym4)
  681. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, g_paranym4)
  682. }
  683. if(weapon == CSW_M4A1 && g_aranym4[id] == false){
  684. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_m4a1.mdl")
  685. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_m4a1.mdl")
  686. }
  687. if(weapon == CSW_DEAGLE && g_aranydezi[id] == true){
  688. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, g_varanydezi)
  689. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, g_paranydezi)
  690. }
  691. if(weapon == CSW_DEAGLE && g_aranydezi[id] == false){
  692. entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_deagle.mdl")
  693. entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_deagle.mdl")
  694. }
  695. }
  696. public PlayerHurt( victim,inflictor,attacker,Float:damage, DamageBits ){
  697. new weapon = get_user_weapon(attacker)
  698. if(weapon == CSW_AK47 && g_aranyak[attacker]){
  699. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  700. }
  701. if(weapon == CSW_M4A1 && g_aranym4[attacker]){
  702. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  703. }
  704. if(weapon == CSW_DEAGLE && g_aranydezi[attacker]){
  705. SetHamParamFloat(4, damage * 1.50);
  706. }
  707. }
  708.  
  709. stock print_color(const id, const input[], any:...)
  710. {
  711. new count = 1, players[32]
  712. static msg[191]
  713. vformat(msg, 190, input, 3)
  714.  
  715. replace_all(msg, 190, "!g", "^4")
  716. replace_all(msg, 190, "!y", "^1")
  717. replace_all(msg, 190, "!t", "^3")
  718.  
  719. if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch")
  720. {
  721. for (new i = 0; i < count; i++)
  722. {
  723. if (is_user_connected(players[i]))
  724. {
  725. message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i])
  726. write_byte(players[i])
  727. write_string(msg)
  728. message_end()
  729. }
  730. }
  731. }
  732. return PLUGIN_HANDLED
  733. }

 


ezzel most mire céloztál ? xd... nem ezt kértem .. de ha bele írod vlhova akkor nem jó..

_________________
Ha, segítettél mindig meg köszönöm!
De ha, segítettem köszönd meg Te is ! LIKE


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont Rendszer HIBA4
HozzászólásElküldve: 2014.12.09. 12:00 
Offline
Imperátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.04.21. 09:33
Hozzászólások: 3991
Megköszönt másnak: 5 alkalommal
Megköszönték neki: 135 alkalommal
1) Ha egy változó constans, akkor NEM fog hibát jelezni has nincs használva
2) Mi a fordításkor előjövő hiba? Rosszul tördeletlen a kód, fordítóm nincs, így nehéz támpontot adni.
3) Miért lett törölve aron87 kommentje?

_________________
Kód:
I'm back

Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Pont Rendszer HIBA4
HozzászólásElküldve: 2014.12.14. 12:53 
Offline
Senior Tag

Csatlakozott: 2013.05.22. 17:06
Hozzászólások: 205
Megköszönt másnak: 88 alkalommal
Csatolmány:
capture-20141214-124758.png
capture-20141214-124758.png [ 55.89 KiB | Megtekintve 1853 alkalommal ]


itt van ezt a hibat irja ..
ha bele írom a 4 est meg a itembe is ha bele írom ...
nem tudom miért valami tömb kéne vagy const ? +1 vagy én nem tudom nem értek a lovak hoz szamaram volt :P hát ha többre viszitek ha sikerül megy a gömb!

Nah senki. Kár :( azèrt köszönöm!

_________________
Ha, segítettél mindig meg köszönöm!
De ha, segítettem köszönd meg Te is ! LIKE


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára theglorious 2014.12.17. 13:45-kor.
Dupla poszt!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 7 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 50 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole