hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.19. 13:12



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 211 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 211 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Menube iras
HozzászólásElküldve: 2014.12.06. 00:17 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Üdv
valaki segitene ebbe a pluginba amikor be irom hogy /menu és fegyver Skin és benne legyen hogy pl:Alap Csomag , ezüst csomag , bronz csomag, arany csomag
meg köszönöm aki meg csinája adom a Pacit
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2.  
  3. public plugin_init()
  4. {
  5. register_plugin("fomenu", "1.1", "keszito");
  6. register_clcmd("say /menu", "parancsramenu");
  7. }
  8.  
  9. public parancsramenu(id)
  10. {
  11. new menu = menu_create("\rTest \wOnly", "sajtosmacska");
  12. menu_additem(menu, "\wFegyver Skin", "0", 0); // case 0
  13. menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
  14. menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Vissza");
  15. menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Következõ‘");
  16. menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Kilépés");
  17. menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r");
  18. menu_display(id, menu, 0);
  19. return PLUGIN_HANDLED;
  20. }
  21.  
  22. public sajtosmacska(id, menu, item)
  23. {
  24. if(item == MENU_EXIT)
  25. {
  26. menu_cancel(id);
  27. return PLUGIN_HANDLED;
  28. }
  29.  
  30. new command[6], name[64], access, callback;
  31.  
  32. menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);
  33.  
  34. switch(item)
  35. {
  36. case 0: client_cmd(id, "^"say /Fegyver Skin^"");
  37. }
  38.  
  39. menu_destroy(menu);
  40. return PLUGIN_HANDLED;
  41. }
  42.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menube iras
HozzászólásElküldve: 2014.12.06. 09:58 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Ezeknek a csomagoknak az összes fegyvert kellene skin-elnie?

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menube iras
HozzászólásElküldve: 2014.12.06. 10:21 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
72x4 = 288 mdl fájl.
Ügyelni kell arra hogy ne lépje túl az 512-t :). (És ez túl fogja)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menube iras
HozzászólásElküldve: 2014.12.06. 10:25 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Elég csak a v_ modellek szerintem :D

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menube iras
HozzászólásElküldve: 2014.12.06. 10:30 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
Én v még p modellel csináltam meg.
így is több mint 150 mdl-t tölt be a szerver. +ami az alap mdl-ek.


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menube iras
HozzászólásElküldve: 2014.12.06. 11:16 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Modellek berakása:

Minden v_ model bentvan, és az újaknak létrehozol a models mappában egy új mappát, ami ebben a tömben található (Létrehozod azt a 3 mappát):

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const wpn_pack_names[][] = {
  2. "",
  3. "gold_pack",
  4. "silver_pack",
  5. "bronze_pack"
  6. }


Mind1ik mappába bemásolod az összes fegyver v_ modeljét.

Csomagok bővítése:

Ezekben a tömbökben lehetséges:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const menu_item_names[][] = {
  2. "Alap Csomag",
  3. "Arany Csomag",
  4. "Ezüst Csomag",
  5. "Bronz Csomag"
  6. }
  7.  
  8. new const wpn_pack_names[][] = {
  9. "",
  10. "gold_pack",
  11. "silver_pack",
  12. "bronze_pack"
  13. }


A tömb-ben a legelső elem mindig az alap csomag legyen, és utána amit megadsz a tömbökben csomagokat, mind1ik tömb-ben ugyanabban a sorrendben történjen. Pl: menu_item_names[][] tömben megadod, hogy a második elem az Ezüst Csomag legyen, akkor a wpn_pack_names[][] tömben is a második elem legyen a mappa neve (pl. silver_pack) (2. tömbe a mappa nevét kell írni :D )

Forráskód: (Nem teszteltem, gondolom az ékezesítés megy :D )

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "RaZzoR"
  8.  
  9. new weapon_select[33]
  10.  
  11. new const menu_item_names[][] = {
  12. "Alap Csomag",
  13. "Arany Csomag",
  14. "Ezüst Csomag",
  15. "Bronz Csomag"
  16. }
  17.  
  18. new const wpn_pack_names[][] = {
  19. "",
  20. "gold_pack",
  21. "silver_pack",
  22. "bronze_pack"
  23. }
  24.  
  25. new const v_models[][] = {
  26. "v_ak47.mdl",
  27. "v_aug.mdl",
  28. "v_awp.mdl",
  29. "v_deagle.mdl",
  30. "v_elite.mdl",
  31. "v_famas.mdl",
  32. "v_fiveseven.mdl",
  33. "v_flashbang.mdl",
  34. "v_g3sg1.mdl",
  35. "v_galil.mdl",
  36. "v_glock18.mdl",
  37. "v_hegrenade.mdl",
  38. "v_knife.mdl",
  39. "v_m3.mdl",
  40. "v_m4a1.mdl",
  41. "v_m249.mdl",
  42. "v_mac10.mdl",
  43. "v_mp5.mdl",
  44. "v_p90.mdl",
  45. "v_p228.mdl",
  46. "v_scout.mdl",
  47. "v_sg550.mdl",
  48. "v_sg552.mdl",
  49. "v_smokegrenade.mdl",
  50. "v_tmp.mdl",
  51. "v_usp.mdl",
  52. "v_ump45.mdl",
  53. "v_xm1014.mdl"
  54. }
  55.  
  56. public plugin_init() {
  57. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  58.  
  59. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  60. register_event("CurWeapon","Weapon_Hook","be","1=1")
  61. }
  62.  
  63. public plugin_precache() {
  64. for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) {
  65. for(new j = 1; j <= sizeof(wpn_pack_names); j++) {
  66. new new_v[256]
  67. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", wpn_pack_names[j], v_models[i])
  68.  
  69. precache_model(new_v)
  70. }
  71. }
  72. }
  73.  
  74. public client_disconnect(id)
  75. weapon_select[id] = 0
  76.  
  77. public Weapon_Hook(id) {
  78. if(!is_user_alive(id))
  79. return PLUGIN_CONTINUE
  80.  
  81. static model[32]
  82. pev(id, pev_viewmodel2, model, 31)
  83.  
  84. for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) {
  85. new old_v[256]
  86. format(old_v, sizeof(old_v), "models/%s", v_models[i])
  87.  
  88. if(equali(model, old_v)) {
  89. for(new j = 0; j < sizeof(wpn_pack_names); j++) {
  90. if(j == 0) {
  91. set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v)
  92. break
  93. }
  94.  
  95. else {
  96. new new_v[256]
  97. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", wpn_pack_names[j], v_models[i])
  98.  
  99. set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  100. break
  101. }
  102. }
  103. }
  104. }
  105.  
  106. return PLUGIN_CONTINUE
  107. }
  108.  
  109. public clcmd_menu(id) {
  110. new menu_line[64], i_data[64]
  111. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\wFegyver Skin Menü")
  112.  
  113. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  114.  
  115. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  116. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  117. menu_additem(menu, menu_item_names[i], i_data, 0)
  118. }
  119.  
  120. menu_display(id, menu, 0)
  121.  
  122. return PLUGIN_HANDLED
  123. }
  124.  
  125. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  126. if(item == MENU_EXIT) {
  127. menu_destroy(menu)
  128. return PLUGIN_HANDLED
  129. }
  130.  
  131. new data[64], szName[64]
  132. new access, callback
  133. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  134.  
  135. new key = str_to_num(data)
  136. weapon_select[id] = key
  137.  
  138. client_print(id, print_chat, "Te ezt a csomagot választottad: %s", menu_item_names[key])
  139.  
  140. return PLUGIN_CONTINUE
  141. }

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk

Ők köszönték meg RaZzoR nek ezt a hozzászólást: PiStA99 (2014.12.06. 12:13)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menube iras
HozzászólásElküldve: 2014.12.06. 12:14 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Köszönöm nektek eszt nem lehet ölésért hogy meg szerezni ?
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "RaZzoR"
  8.  
  9. new weapon_select[33]
  10.  
  11. new const menu_item_names[][] = {
  12. "Alap Csomag",
  13. "Arany Csomag",
  14. "Ezüst Csomag",
  15. "Bronz Csomag"
  16. }
  17.  
  18. new const wpn_pack_names[][] = {
  19. "",
  20. "gold_pack",
  21. "silver_pack",
  22. "bronze_pack"
  23. }
  24.  
  25. new const v_models[][] = {
  26. "v_ak47.mdl",
  27. "v_aug.mdl",
  28. "v_awp.mdl",
  29. "v_deagle.mdl",
  30. "v_elite.mdl",
  31. "v_famas.mdl",
  32. "v_fiveseven.mdl",
  33. "v_flashbang.mdl",
  34. "v_g3sg1.mdl",
  35. "v_galil.mdl",
  36. "v_glock18.mdl",
  37. "v_hegrenade.mdl",
  38. "v_knife.mdl",
  39. "v_m3.mdl",
  40. "v_m4a1.mdl",
  41. "v_m249.mdl",
  42. "v_mac10.mdl",
  43. "v_mp5.mdl",
  44. "v_p90.mdl",
  45. "v_p228.mdl",
  46. "v_scout.mdl",
  47. "v_sg550.mdl",
  48. "v_sg552.mdl",
  49. "v_smokegrenade.mdl",
  50. "v_tmp.mdl",
  51. "v_usp.mdl",
  52. "v_ump45.mdl",
  53. "v_xm1014.mdl"
  54. }
  55.  
  56. public plugin_init() {
  57. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  58.  
  59. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  60. register_event("CurWeapon","Weapon_Hook","be","1=1")
  61. }
  62.  
  63. public plugin_precache() {
  64. for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) {
  65. for(new j = 1; j <= sizeof(wpn_pack_names); j++) {
  66. new new_v[256]
  67. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", wpn_pack_names[j], v_models[i])
  68.  
  69. precache_model(new_v)
  70. }
  71. }
  72. }
  73.  
  74. public client_disconnect(id)
  75. weapon_select[id] = 0
  76.  
  77. public Weapon_Hook(id) {
  78. if(!is_user_alive(id))
  79. return PLUGIN_CONTINUE
  80.  
  81. static model[32]
  82. pev(id, pev_viewmodel2, model, 31)
  83.  
  84. for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) {
  85. new old_v[256]
  86. format(old_v, sizeof(old_v), "models/%s", v_models[i])
  87.  
  88. if(equali(model, old_v)) {
  89. for(new j = 0; j < sizeof(wpn_pack_names); j++) {
  90. if(j == 0) {
  91. set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v)
  92. break
  93. }
  94.  
  95. else {
  96. new new_v[256]
  97. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", wpn_pack_names[j], v_models[i])
  98.  
  99. set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  100. break
  101. }
  102. }
  103. }
  104. }
  105.  
  106. return PLUGIN_CONTINUE
  107. }
  108.  
  109. public clcmd_menu(id) {
  110. new menu_line[64], i_data[64]
  111. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\wFegyver Skin Menü")
  112.  
  113. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  114.  
  115. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  116. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  117. menu_additem(menu, menu_item_names[i], i_data, 0)
  118. }
  119.  
  120. menu_display(id, menu, 0)
  121.  
  122. return PLUGIN_HANDLED
  123. }
  124.  
  125. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  126. if(item == MENU_EXIT) {
  127. menu_destroy(menu)
  128. return PLUGIN_HANDLED
  129. }
  130.  
  131. new data[64], szName[64]
  132. new access, callback
  133. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  134.  
  135. new key = str_to_num(data)
  136. weapon_select[id] = key
  137.  
  138. client_print(id, print_chat, "Te ezt a csomagot választottad: %s", menu_item_names[key])
  139.  
  140. return PLUGIN_CONTINUE
  141. }
  142.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menube iras
HozzászólásElküldve: 2014.12.06. 12:41 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Na egy kicsi változás történt.
A tömb-ben az 1. oszlopban tudod megadni a csaomag nevét, 2. oszlopban az ölést (Ha 0-t írsz, akkor ingyenes), 3. ban pedig a mappa nevet.

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const menu_item_names[][][] = {
  2. { "Alap Csomag", "0", "" },
  3. { "Arany Csomag", "6", "gold_pack" },
  4. { "Ezüst Csomag", "8", "bronze_pack" },
  5. { "Bronz Csomag", "10", "silver_pack" }
  6. }


SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "RaZzoR"
  8.  
  9. new weapon_select[33]
  10.  
  11. new const menu_item_names[][][] = {
  12. { "Alap Csomag", "0", "" },
  13. { "Arany Csomag", "6", "gold_pack" },
  14. { "Ezüst Csomag", "8", "bronze_pack" },
  15. { "Bronz Csomag", "10", "silver_pack" }
  16. }
  17.  
  18. new const v_models[][] = {
  19. "v_ak47.mdl",
  20. "v_aug.mdl",
  21. "v_awp.mdl",
  22. "v_c4.mdl",
  23. "v_deagle.mdl",
  24. "v_elite.mdl",
  25. "v_famas.mdl",
  26. "v_fiveseven.mdl",
  27. "v_flashbang.mdl",
  28. "v_g3sg1.mdl",
  29. "v_galil.mdl",
  30. "v_glock18.mdl",
  31. "v_hegrenade.mdl",
  32. "v_knife.mdl",
  33. "v_m3.mdl",
  34. "v_m4a1.mdl",
  35. "v_m249.mdl",
  36. "v_mac10.mdl",
  37. "v_mp5.mdl",
  38. "v_p90.mdl",
  39. "v_p228.mdl",
  40. "v_scout.mdl",
  41. "v_sg550.mdl",
  42. "v_sg552.mdl",
  43. "v_smokegrenade.mdl",
  44. "v_tmp.mdl",
  45. "v_usp.mdl",
  46. "v_ump45.mdl",
  47. "v_xm1014.mdl"
  48. }
  49.  
  50. public plugin_init() {
  51. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  52.  
  53. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  54. register_event("CurWeapon","Weapon_Hook","be","1=1")
  55. }
  56.  
  57. public plugin_precache() {
  58. for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) {
  59. for(new j = 1; j <= sizeof(menu_item_names); j++) {
  60. new new_v[256]
  61. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", menu_item_names[j][2], v_models[i])
  62.  
  63. precache_model(new_v)
  64. }
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public client_disconnect(id)
  69. weapon_select[id] = 0
  70.  
  71. public Weapon_Hook(id) {
  72. if(!is_user_alive(id))
  73. return PLUGIN_CONTINUE
  74.  
  75. static model[32]
  76. pev(id, pev_viewmodel2, model, 31)
  77.  
  78. for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) {
  79. new old_v[256]
  80. format(old_v, sizeof(old_v), "models/%s", v_models[i])
  81.  
  82. if(equali(model, old_v)) {
  83. for(new j = 0; j < sizeof(menu_item_names); j++) {
  84. if(j == 0) {
  85. set_pev(id, pev_viewmodel2, old_v)
  86. break
  87. }
  88.  
  89. else {
  90. new new_v[256]
  91. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", menu_item_names[j][2], v_models[i])
  92.  
  93. set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  94. break
  95. }
  96. }
  97. }
  98. }
  99.  
  100. return PLUGIN_CONTINUE
  101. }
  102.  
  103. public clcmd_menu(id) {
  104. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  105. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\wFegyver Skin Menü")
  106.  
  107. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  108.  
  109. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  110. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  111. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  112.  
  113. if(get_user_frags(id) < convert_num)
  114. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (%i Ölés Kell)", menu_item_names[i][0], convert_num)
  115. else
  116. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (Használható)", menu_item_names[i][0])
  117. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  118. }
  119.  
  120. menu_display(id, menu, 0)
  121.  
  122. return PLUGIN_HANDLED
  123. }
  124.  
  125. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  126. if(item == MENU_EXIT) {
  127. menu_destroy(menu)
  128. return PLUGIN_HANDLED
  129. }
  130.  
  131. new data[64], szName[64]
  132. new access, callback
  133. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  134.  
  135. new key = str_to_num(data)
  136. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  137.  
  138. if(get_user_frags(id) < convert_num) {
  139. client_print(id, print_chat, "Ezt a csomagot (%s) nem használhatod, mert nincs ennyi ölésed: %i", menu_item_names[key][0], convert_num)
  140. return PLUGIN_HANDLED
  141. }
  142.  
  143. else {
  144. weapon_select[id] = key
  145. client_print(id, print_chat, "Te ezt a csomagot választottad: %s", menu_item_names[key][0])
  146. }
  147.  
  148. return PLUGIN_CONTINUE
  149. }

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menube iras
HozzászólásElküldve: 2014.12.06. 12:59 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Köszi RazZor amikor ki választom a csomgaot akkor nem az arany hanem alap


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menube iras
HozzászólásElküldve: 2014.12.06. 13:10 
Offline
Veterán
Avatar

Csatlakozott: 2013.03.26. 20:20
Hozzászólások: 1846
Megköszönt másnak: 27 alkalommal
Megköszönték neki: 120 alkalommal
Bocsi:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "RaZzoR"
  8.  
  9. new weapon_select[33]
  10.  
  11. new const menu_item_names[][][] = {
  12. { "Alap Csomag", "0", "" },
  13. { "Arany Csomag", "6", "gold_pack" },
  14. { "Ezüst Csomag", "8", "silver_pack" },
  15. { "Bronz Csomag", "10", "bronze_pack" }
  16. }
  17.  
  18. new const v_models[][] = {
  19. "v_ak47.mdl",
  20. "v_aug.mdl",
  21. "v_awp.mdl",
  22. "v_c4.mdl",
  23. "v_deagle.mdl",
  24. "v_elite.mdl",
  25. "v_famas.mdl",
  26. "v_fiveseven.mdl",
  27. "v_flashbang.mdl",
  28. "v_g3sg1.mdl",
  29. "v_galil.mdl",
  30. "v_glock18.mdl",
  31. "v_hegrenade.mdl",
  32. "v_knife.mdl",
  33. "v_m3.mdl",
  34. "v_m4a1.mdl",
  35. "v_m249.mdl",
  36. "v_mac10.mdl",
  37. "v_mp5.mdl",
  38. "v_p90.mdl",
  39. "v_p228.mdl",
  40. "v_scout.mdl",
  41. "v_sg550.mdl",
  42. "v_sg552.mdl",
  43. "v_smokegrenade.mdl",
  44. "v_tmp.mdl",
  45. "v_usp.mdl",
  46. "v_ump45.mdl",
  47. "v_xm1014.mdl"
  48. }
  49.  
  50. public plugin_init() {
  51. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  52.  
  53. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  54. register_event("CurWeapon","Weapon_Hook","be","1=1")
  55. }
  56.  
  57. public plugin_precache() {
  58. for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) {
  59. for(new j = 1; j <= sizeof(menu_item_names); j++) {
  60. new new_v[256]
  61. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", menu_item_names[j][2], v_models[i])
  62.  
  63. precache_model(new_v)
  64. }
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public client_disconnect(id)
  69. weapon_select[id] = 0
  70.  
  71. public Weapon_Hook(id) {
  72. if(!is_user_alive(id))
  73. return PLUGIN_CONTINUE
  74.  
  75. static model[32]
  76. pev(id, pev_viewmodel2, model, 31)
  77.  
  78. for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) {
  79. new old_v[256]
  80. format(old_v, sizeof(old_v), "models/%s", v_models[i])
  81.  
  82. if(equali(model, old_v)) {
  83. new new_v[256]
  84.  
  85. if(weapon_select[id] > 0)
  86. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], v_models[i])
  87. else
  88. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s", v_models[i])
  89.  
  90. set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  91. break
  92. }
  93. }
  94.  
  95. return PLUGIN_CONTINUE
  96. }
  97.  
  98. public clcmd_menu(id) {
  99. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  100. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\wFegyver Skin Menü")
  101.  
  102. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  103.  
  104. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  105. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  106. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  107.  
  108. if(get_user_frags(id) < convert_num)
  109. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (%i Ölés Kell)", menu_item_names[i][0], convert_num)
  110. else
  111. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (Használható)", menu_item_names[i][0])
  112. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  113. }
  114.  
  115. menu_display(id, menu, 0)
  116.  
  117. return PLUGIN_HANDLED
  118. }
  119.  
  120. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  121. if(item == MENU_EXIT) {
  122. menu_destroy(menu)
  123. return PLUGIN_HANDLED
  124. }
  125.  
  126. new data[64], szName[64]
  127. new access, callback
  128. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  129.  
  130. new key = str_to_num(data)
  131. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  132.  
  133. if(get_user_frags(id) < convert_num) {
  134. client_print(id, print_chat, "Ezt a csomagot (%s) nem használhatod, mert nincs ennyi ölésed: %i", menu_item_names[key][0], convert_num)
  135. return PLUGIN_HANDLED
  136. }
  137.  
  138. else {
  139. weapon_select[id] = key
  140. client_print(id, print_chat, "Te ezt a csomagot választottad: %s", menu_item_names[key][0])
  141. Weapon_Hook(id)
  142. }
  143.  
  144. return PLUGIN_CONTINUE
  145. }

_________________
Projektem:

[CSO2] Ghost Mod
CSO2 GamePlay video: https://www.youtube.com/watch?feature=p ... iOS4Ik1Yrk

Ők köszönték meg RaZzoR nek ezt a hozzászólást: PiStA99 (2014.12.06. 14:44)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole