hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.03.28. 20:46



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 240 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 240 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: halalkor
HozzászólásElküldve: 2014.12.05. 23:24 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Hello.Milyen kóddal lehetne azt megoldani,hogy például: én megölök egy playert és a player helyén nem lesz más,mint az a model amit én megadok és ha felveszem azt a valamit azt hozzá is adja

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára alfaanero 2014.12.08. 16:08-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: halakor eldob valamit
HozzászólásElküldve: 2014.12.05. 23:25 
Offline
Félisten
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.30. 12:26
Hozzászólások: 987
Megköszönt másnak: 34 alkalommal
Megköszönték neki: 133 alkalommal
Életcsomag plugint átalakítod :D

_________________
Kép
Pár pluginom:
LCAW Frag Bolt
S E C R E T (78%...)
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: halakor eldob valamit
HozzászólásElküldve: 2014.12.05. 23:31 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Nem erre voltam kiváncsi :D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: halakor eldob valamit
HozzászólásElküldve: 2014.12.07. 20:52 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
lekéred a játékos koordinátáit majd csinálsz egy entityt aminek a koordinátáit az elöbb lekért adatokra állítod.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: halakor eldob valamit
HozzászólásElküldve: 2014.12.07. 21:08 
Offline
A Scripter

Csatlakozott: 2013.11.19. 19:08
Hozzászólások: 827
Megköszönt másnak: 8 alkalommal
Megköszönték neki: 315 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. /* Plugin generated by AMXX-Studio */
  2.  
  3. #include <amxmodx>
  4. #include <engine>
  5. #include <fakemeta>
  6.  
  7. #define PLUGIN "New Plug-In"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "author"
  10.  
  11. #define MDL "models/w_m4a1.mdl"
  12.  
  13. public plugin_precache()
  14. precache_model(MDL)
  15. public plugin_init() {
  16. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  17. register_event("DeathMsg","death","a")
  18. // Add your code here...
  19. }
  20. public death(){
  21. new victim = read_data(2)
  22.  
  23. new origin[3]
  24. get_user_origin(victim, origin)
  25.  
  26. new ent = create_entity("info_target")
  27. set_pev(ent, pev_classname, "")
  28. entity_set_model(ent, MDL)
  29. set_pev(ent,pev_solid, SOLID_BBOX)
  30. set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
  31. engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin)
  32. engfunc(EngFunc_SetSize, ent, Float:{-10.0,-10.0,0.0}, Float:{10.0,10.0,25.0})
  33. engfunc(EngFunc_DropToFloor, ent)
  34. }

Ők köszönték meg DeR0iD nek ezt a hozzászólást: alfaanero (2014.12.08. 08:01)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: halakor eldob valamit
HozzászólásElküldve: 2014.12.07. 21:17 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
És ha ezt úgy akarom megcsinálni hogy a modell valamilyen doboz féle.Akkor hogy tudom megcsinálni azt hogy ha ramegyek a dobozra akkor egyből felveszi és abból kap Pl;hpt

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: halakor eldob valamit
HozzászólásElküldve: 2014.12.07. 21:27 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. register_touch("classnévamitmajdmegadsz", "player", "funkcioamilefut")

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: alfaanero (2014.12.08. 08:01)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: halakor eldob valamit
HozzászólásElküldve: 2014.12.08. 12:37 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
Példát ír valaki arra hogy mikor felveszi azt a valamit akkor case 1ben kap mondjuk +10 hpt

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: halakor eldob valamit
HozzászólásElküldve: 2014.12.08. 15:01 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Ha mindenre példát kérsz vagy komplett plugint soha nem fogod megtanulni. Az ember csak azt a dolgot képes megfelelően megjegyezni amibe beleölt 1 kis időt és megszenvedett érte ezért nem írok neked példát rá de azért kicsit irányítalak szedd ki ebből: Karácsonyi dobozok

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: halakor eldob valamit
HozzászólásElküldve: 2014.12.08. 15:18 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.04.10. 15:32
Hozzászólások: 776
Megköszönt másnak: 122 alkalommal
Megköszönték neki: 60 alkalommal
néztem már ezt a pluginodat ,de ez nem ad semmit ha felveszed csak számolja hogy mennyit vettél fel. Ez ha felveszed nem sorsolki pl 20 dolog közül 1 et.




EDIT:
ez így működni fog?Nem tudom sajna tesztelni

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. public Box_H(id, item)
  2. {
  3. switch(item)
  4. {
  5. case 0:
  6. {
  7. switch(random_num(1, 4))
  8. {
  9. case 1:
  10. {
  11. set_pev(id, pev_effects, pev(id, pev_effects) | EF_BRIGHTLIGHT)
  12. fm_give_item(id, "weapon_deagle")
  13. cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE,35)
  14. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Nyitottál:^3 Deagle+Aura",szPrefix)
  15. }
  16. case 2:
  17. {
  18. fm_give_item(id, "weapon_ak47")
  19. cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47,90)
  20. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Nyitottál:^3 AK47",szPrefix)
  21. }
  22. case 3:
  23. {
  24. fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
  25. cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1,90)
  26. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Nyitottál:^3 M4A1",szPrefix)
  27. }
  28. case 4:
  29. {
  30. ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^4%s^1 Sajnos ez ÜRES volt",szPrefix)
  31. }
  32.  
  33.  

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole