hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 08:25



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 541 felhasználó van jelen :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 541 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Menu
HozzászólásElküldve: 2014.12.11. 18:56 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Hali!
valaki bele irna meg egy csomagot
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "RaZzoR"
  8.  
  9. new weapon_select[33]
  10.  
  11. new const menu_item_names[][][] = {
  12. { "Alap Csomag", "0", "" },
  13. { "Arany Csomag", "6", "gold_pack" },
  14. { "Ezüst Csomag", "8", "silver_pack" },
  15. { "Bronz Csomag", "10", "bronze_pack" }
  16. }
  17.  
  18. new const v_models[][] = {
  19. "v_ak47.mdl",
  20. "v_aug.mdl",
  21. "v_awp.mdl",
  22. "v_c4.mdl",
  23. "v_deagle.mdl",
  24. "v_elite.mdl",
  25. "v_famas.mdl",
  26. "v_fiveseven.mdl",
  27. "v_flashbang.mdl",
  28. "v_g3sg1.mdl",
  29. "v_galil.mdl",
  30. "v_glock18.mdl",
  31. "v_hegrenade.mdl",
  32. "v_knife.mdl",
  33. "v_m3.mdl",
  34. "v_m4a1.mdl",
  35. "v_m249.mdl",
  36. "v_mac10.mdl",
  37. "v_mp5.mdl",
  38. "v_p90.mdl",
  39. "v_p228.mdl",
  40. "v_scout.mdl",
  41. "v_sg550.mdl",
  42. "v_sg552.mdl",
  43. "v_smokegrenade.mdl",
  44. "v_tmp.mdl",
  45. "v_usp.mdl",
  46. "v_ump45.mdl",
  47. "v_xm1014.mdl"
  48. }
  49.  
  50. public plugin_init() {
  51. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  52.  
  53. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  54. register_event("CurWeapon","Weapon_Hook","be","1=1")
  55. }
  56.  
  57. public plugin_precache() {
  58. for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) {
  59. for(new j = 1; j <= sizeof(menu_item_names); j++) {
  60. new new_v[256]
  61. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", menu_item_names[j][2], v_models[i])
  62.  
  63. precache_model(new_v)
  64. }
  65. }
  66. }
  67.  
  68. public client_disconnect(id)
  69. weapon_select[id] = 0
  70.  
  71. public Weapon_Hook(id) {
  72. if(!is_user_alive(id))
  73. return PLUGIN_CONTINUE
  74.  
  75. static model[32]
  76. pev(id, pev_viewmodel2, model, 31)
  77.  
  78. for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) {
  79. new old_v[256]
  80. format(old_v, sizeof(old_v), "models/%s", v_models[i])
  81.  
  82. if(equali(model, old_v)) {
  83. new new_v[256]
  84.  
  85. if(weapon_select[id] > 0)
  86. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], v_models[i])
  87. else
  88. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s", v_models[i])
  89.  
  90. set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  91. break
  92. }
  93. }
  94.  
  95. return PLUGIN_CONTINUE
  96. }
  97.  
  98. public clcmd_menu(id) {
  99. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  100. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\wFegyver Skin Menü^nÖléseid: %i", get_user_frags(id))
  101.  
  102. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  103.  
  104. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  105. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  106. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  107.  
  108. if(get_user_frags(id) < convert_num)
  109. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (%i Ölés Kell)", menu_item_names[i][0], convert_num)
  110. else
  111. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (Használható)", menu_item_names[i][0])
  112. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  113. }
  114.  
  115. menu_display(id, menu, 0)
  116.  
  117. return PLUGIN_HANDLED
  118. }
  119.  
  120. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  121. if(item == MENU_EXIT) {
  122. menu_destroy(menu)
  123. return PLUGIN_HANDLED
  124. }
  125.  
  126. new data[64], szName[64]
  127. new access, callback
  128. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  129.  
  130. new key = str_to_num(data)
  131. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  132.  
  133. if(get_user_frags(id) < convert_num) {
  134. client_print(id, print_chat, "Ezt a csomagot (%s) nem használhatod, mert nincs ennyi ölésed: %i", menu_item_names[key][0], convert_num)
  135. return PLUGIN_HANDLED
  136. }
  137.  
  138. else {
  139. weapon_select[id] = key
  140. client_print(id, print_chat, "Te ezt a csomagot választottad: %s", menu_item_names[key][0])
  141. Weapon_Hook(id)
  142. }
  143.  
  144. return PLUGIN_CONTINUE
  145. }
  146.  


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menu
HozzászólásElküldve: 2014.12.11. 19:00 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Tessék!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fakemeta>
  4.  
  5. #define PLUGIN "Fegyver Skin Menu"
  6. #define VERSION "1.0"
  7. #define AUTHOR "RaZzoR"
  8.  
  9. new weapon_select[33]
  10.  
  11. new const menu_item_names[][][] = {
  12. { "Alap Csomag", "0", "" },
  13. { "Arany Csomag", "6", "gold_pack" },
  14. { "Ezüst Csomag", "8", "silver_pack" },
  15. { "Bronz Csomag", "10", "bronze_pack" },
  16. { "Kék Csomag", "12", "blue_pack" }
  17. }
  18.  
  19. new const v_models[][] = {
  20. "v_ak47.mdl",
  21. "v_aug.mdl",
  22. "v_awp.mdl",
  23. "v_c4.mdl",
  24. "v_deagle.mdl",
  25. "v_elite.mdl",
  26. "v_famas.mdl",
  27. "v_fiveseven.mdl",
  28. "v_flashbang.mdl",
  29. "v_g3sg1.mdl",
  30. "v_galil.mdl",
  31. "v_glock18.mdl",
  32. "v_hegrenade.mdl",
  33. "v_knife.mdl",
  34. "v_m3.mdl",
  35. "v_m4a1.mdl",
  36. "v_m249.mdl",
  37. "v_mac10.mdl",
  38. "v_mp5.mdl",
  39. "v_p90.mdl",
  40. "v_p228.mdl",
  41. "v_scout.mdl",
  42. "v_sg550.mdl",
  43. "v_sg552.mdl",
  44. "v_smokegrenade.mdl",
  45. "v_tmp.mdl",
  46. "v_usp.mdl",
  47. "v_ump45.mdl",
  48. "v_xm1014.mdl"
  49. }
  50.  
  51. public plugin_init() {
  52. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  53.  
  54. register_clcmd("say /menu", "clcmd_menu")
  55. register_event("CurWeapon","Weapon_Hook","be","1=1")
  56. }
  57.  
  58. public plugin_precache() {
  59. for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) {
  60. for(new j = 1; j <= sizeof(menu_item_names); j++) {
  61. new new_v[256]
  62. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", menu_item_names[j][2], v_models[i])
  63.  
  64. precache_model(new_v)
  65. }
  66. }
  67. }
  68.  
  69. public client_disconnect(id)
  70. weapon_select[id] = 0
  71.  
  72. public Weapon_Hook(id) {
  73. if(!is_user_alive(id))
  74. return PLUGIN_CONTINUE
  75.  
  76. static model[32]
  77. pev(id, pev_viewmodel2, model, 31)
  78.  
  79. for(new i = 0; i < sizeof(v_models); i++) {
  80. new old_v[256]
  81. format(old_v, sizeof(old_v), "models/%s", v_models[i])
  82.  
  83. if(equali(model, old_v)) {
  84. new new_v[256]
  85.  
  86. if(weapon_select[id] > 0)
  87. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s/%s", menu_item_names[weapon_select[id]][2], v_models[i])
  88. else
  89. format(new_v, sizeof(new_v), "models/%s", v_models[i])
  90.  
  91. set_pev(id, pev_viewmodel2, new_v)
  92. break
  93. }
  94. }
  95.  
  96. return PLUGIN_CONTINUE
  97. }
  98.  
  99. public clcmd_menu(id) {
  100. new menu_line[64], menu_newline[64], i_data[64]
  101. format(menu_line, charsmax(menu_line), "\wFegyver Skin Menü^nÖléseid: %i", get_user_frags(id))
  102.  
  103. new menu = menu_create(menu_line, "clcmd_menu_handler")
  104.  
  105. for(new i = 0; i < sizeof(menu_item_names); i++) {
  106. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[i][1])
  107. num_to_str(i, i_data, sizeof(i_data))
  108.  
  109. if(get_user_frags(id) < convert_num)
  110. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (%i Ölés Kell)", menu_item_names[i][0], convert_num)
  111. else
  112. format(menu_newline, charsmax(menu_newline), "%s (Használható)", menu_item_names[i][0])
  113. menu_additem(menu, menu_newline, i_data, 0)
  114. }
  115.  
  116. menu_display(id, menu, 0)
  117.  
  118. return PLUGIN_HANDLED
  119. }
  120.  
  121. public clcmd_menu_handler(id, menu, item) {
  122. if(item == MENU_EXIT) {
  123. menu_destroy(menu)
  124. return PLUGIN_HANDLED
  125. }
  126.  
  127. new data[64], szName[64]
  128. new access, callback
  129. menu_item_getinfo(menu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback)
  130.  
  131. new key = str_to_num(data)
  132. new convert_num = str_to_num(menu_item_names[key][1])
  133.  
  134. if(get_user_frags(id) < convert_num) {
  135. client_print(id, print_chat, "Ezt a csomagot (%s) nem használhatod, mert nincs ennyi ölésed: %i", menu_item_names[key][0], convert_num)
  136. return PLUGIN_HANDLED
  137. }
  138.  
  139. else {
  140. weapon_select[id] = key
  141. client_print(id, print_chat, "Te ezt a csomagot választottad: %s", menu_item_names[key][0])
  142. Weapon_Hook(id)
  143. }
  144.  
  145. return PLUGIN_CONTINUE
  146. }

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép

Ők köszönték meg D3M0*~ nek ezt a hozzászólást: PiStA99 (2014.12.11. 19:25)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menu
HozzászólásElküldve: 2014.12.14. 21:12 
Offline
Jómunkásember
Avatar

Csatlakozott: 2014.09.27. 19:51
Hozzászólások: 411
Megköszönt másnak: 89 alkalommal
Megköszönték neki: 14 alkalommal
Én bele irtam énis egyet de nem forditsa le miert ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Menu
HozzászólásElküldve: 2014.12.18. 15:45 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
PiStA99 írta:
Én bele irtam énis egyet de nem forditsa le miert ?

Hibákat adnál megmondanám. :)

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 4 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole