hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.27. 07:56



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 523 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 522 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Majestic-12 [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenüből kivenni a szöveget
HozzászólásElküldve: 2014.12.11. 19:33 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.12.11. 14:17
Hozzászólások: 26
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
Sziasztok.
Ezt valaki átalakítaná nekem úgy, hogy ne írja ezeket az üzeneteket:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  2. {
  3. "",
  4. "Csapatonkent csak ket ember AWP-zhet",
  5. "^3%s^1 ~ ^4AWP^1 csak^4 3v3^1-tol hasznalhato!",
  6. "^3%s^1 ~ A ^1vasarlas ^4letiltva^1!",
  7. "^3%s^1 ~ Te mar ^4valasztottal ^1fegyvert!"
  8. };


ezt ki kéne venni meg az ilyen szöveget mikor kiválasztod a fegyver packot ne írjon semmit, hogy te egy M4A1 packot kaptál.

a másik kérésem pedig, hogy a pCvarPrefix = register_cvar( "awm_prefix", "MOGYORO only dust2" ); egy kicsit különüljön már el a #define Weapon_Menu_Name "Valassz Fegyvert"-től... tehát egy sorral fentebb lehetne tolni a prefixet. köszi

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include < amxmodx >
  2. #include < amxmisc >
  3. #include < fun >
  4. #include < fakemeta >
  5. #include < cstrike >
  6. #include < hamsandwich >
  7.  
  8. #pragma semicolon 1
  9.  
  10. #define VERSION "0.0.1"
  11.  
  12. #define Max_Players 32
  13.  
  14. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
  15. #define OFFSET_C4_SLOT 372
  16.  
  17. #define Weapon_Menu_Name "Valassz Fegyvert"
  18.  
  19. #define Next_Button "Kovetkezo"
  20. #define Back_Button "Vissza"
  21. #define Exit_Button "Kilepes"
  22.  
  23. #define Money_Hud ( 1 << 5 )
  24.  
  25. new g_iWPCT;
  26. new g_iWPTE;
  27.  
  28. new pCvarMaxCTWps;
  29. new pCvarMaxTEWps;
  30.  
  31. new pCvarWPBlock;
  32.  
  33. new pCvarFlash;
  34. new pCvarHe;
  35. new pCvarSmoke;
  36.  
  37. new pCvarKevlar;
  38. new pCvarDefuser;
  39.  
  40. new pCvarPrefix;
  41. new pCvarMoney;
  42. new pCvarBlockBuy;
  43. new pCvarUnAmmo;
  44.  
  45. new const g_szMessages [ ] [ ] =
  46. {
  47. "",
  48. "Csapatonkent csak ket ember AWP-zhet",
  49. "^3%s^1 ~ ^4AWP^1 csak^4 3v3^1-tol hasznalhato!",
  50. "^3%s^1 ~ A ^1vasarlas ^4letiltva^1!",
  51. "^3%s^1 ~ Te mar ^4valasztottal ^1fegyvert!"
  52. };
  53.  
  54. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] = {
  55.  
  56. "\yM4A1 \rCsomag",
  57. "\yAK47 \rCsomag",
  58. "\yAWP \rCsomag",
  59. "\yM249 \rCsomag",
  60. "\yAUG \rCsomag",
  61. "\yFamas \rCsomag",
  62. "\yGalil \rCsomag",
  63. "\yMP5 \rCsomag",
  64. "\yXM1014 \rCsomag",
  65. "\yM3 \rCsomag",
  66. "\yScout \rCsomag"
  67. };
  68.  
  69. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  70.  
  71. "weapon_m4a1",
  72. "weapon_ak47",
  73. "weapon_awp",
  74. "weapon_m249",
  75. "weapon_aug",
  76. "weapon_famas",
  77. "weapon_galil",
  78. "weapon_mp5navy",
  79. "weapon_xm1014",
  80. "weapon_m3",
  81. "weapon_scout"
  82. };
  83.  
  84. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  85.  
  86. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  87. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  88.  
  89. 0,
  90. 52,
  91. 0,
  92. 90,
  93. 1,
  94. 32,
  95. 1,
  96. 100,
  97. 90,
  98. 1,
  99. 120,
  100. 100,
  101. 100,
  102. 90,
  103. 90,
  104. 90,
  105. 100,
  106. 120,
  107. 30,
  108. 120,
  109. 200,
  110. 32,
  111. 90,
  112. 120,
  113. 90,
  114. 2,
  115. 35,
  116. 90,
  117. 90,
  118. 0,
  119. 100
  120. };
  121.  
  122. new g_szBuyCommands[ ][ ] =
  123. {
  124. "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  125. "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  126. "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  127. "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  128. "buyammo1", "buyammo2"
  129. };
  130.  
  131. new const g_szMenuCommands[ ] [ ] =
  132. {
  133. "say /fegyo",
  134. "say_team /fegyo",
  135.  
  136. "say /fegyver",
  137. "say_team /fegyver"
  138.  
  139. };
  140.  
  141. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  142. new g_msgHideWeapon;
  143. new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  144.  
  145. public plugin_init ( ) {
  146.  
  147. register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  148.  
  149. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  150.  
  151. pCvarMaxCTWps = register_cvar( "awm_max_ct_awp", "3" ); // Ct-n?l 2 AWP-s lehet.
  152. pCvarMaxTEWps = register_cvar( "awm_max_te_awp", "3" ); // Terrorist?kn?l 2 AWP-s lehet.
  153.  
  154. pCvarWPBlock = register_cvar( "awm_allow_wp_player", "0" ); // Ha mindk?t csapatban van 4-4 j?t?kos akkor engedi az AWP-t
  155.  
  156. pCvarFlash = register_cvar( "awm_give_flash", "2" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e f?st gr?n?tot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gr?n?t
  157. pCvarHe = register_cvar( "awm_give_he", "1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e f?st gr?n?tot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Roban? gr?n?t
  158. pCvarSmoke = register_cvar( "awm_give_smoke", "0" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e f?st gr?n?tot. ( 0 = Nem ad )
  159.  
  160. pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e kevl?rt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevl?r + Sisak )
  161. pCvarDefuser = register_cvar( "awm_give_defuser", "1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  162.  
  163. pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo", "0" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy elfoggyon-e a t?r vagy ne. Alap: 1 ( Teh?t nem fogy el a t?r )
  164.  
  165. pCvarBlockBuy = register_cvar( "awm_block_buy", "1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy tiltsa-e a v?s?rl?st vagy ne. Alap 1 ( Teh?t tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  166. pCvarMoney = register_cvar( "awm_set_money", "0" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy mennyi p?nze legyen a j?t?kosoknak. ( 0 = Nincs , elt?nik a hudr?l is ) Alap: 0
  167. pCvarPrefix = register_cvar( "awm_prefix", "MOGYORO only dust2" ); // Itt tudod be?ll?tani, hogy mi legyen a Fegyvermen? prefix-je.
  168.  
  169. g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  170.  
  171. for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  172. register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  173.  
  174. for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  175. register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  176.  
  177. register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  178. register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  179.  
  180. register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  181.  
  182. register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  183. }
  184.  
  185. public client_connect( iClient ) {
  186.  
  187. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  188. }
  189.  
  190. public client_disconnect( iClient ) {
  191.  
  192. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  193. }
  194.  
  195. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  196.  
  197. switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  198.  
  199. case true:
  200. {
  201. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  202. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 4 ] );
  203.  
  204. return PLUGIN_HANDLED;
  205. }
  206. case false: func_OpenWeaponMenu( iClient );
  207. }
  208. return PLUGIN_HANDLED;
  209. }
  210.  
  211. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  212.  
  213. if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  214. return PLUGIN_CONTINUE;
  215.  
  216. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  217. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix, g_szMessages[ 3 ] );
  218. return PLUGIN_HANDLED;
  219. }
  220.  
  221. public eCurWeapon( iClient ) {
  222.  
  223. if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  224.  
  225. if( is_user_alive( iClient ) ) {
  226.  
  227. new weapon = read_data( 2 );
  228. if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  229.  
  230. cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  231. }
  232. }
  233. }
  234. }
  235.  
  236. public onResetHUD( iClient ) {
  237.  
  238. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  239.  
  240. message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  241. write_byte( Money_Hud );
  242. message_end( );
  243. }
  244. }
  245.  
  246. public msgHideWeapon( ) {
  247.  
  248. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  249.  
  250. set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  251. }
  252. }
  253.  
  254. public eRoundEnd ( ) {
  255.  
  256. g_iWPCT = 0;
  257. g_iWPTE = 0;
  258. }
  259.  
  260. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  261.  
  262. if( !is_user_alive( iClient ) )
  263. return;
  264.  
  265. cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  266.  
  267. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  268.  
  269. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  270.  
  271. new szMenuTitle[ 121 ];
  272. new szMenuItem[ 121 ];
  273.  
  274. format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  275.  
  276. StripUserWeapons( iClient );
  277. new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  278.  
  279. for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  280.  
  281. if( i != 2 ) {
  282.  
  283. format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  284. }
  285. else {
  286. switch( get_user_team( iClient ) )
  287. {
  288. case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Elso %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  289. case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Elso %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  290. default: continue;
  291. }
  292. }
  293.  
  294. menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  295. }
  296.  
  297. menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  298. menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  299. menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  300. menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  301. menu_display( iClient, menu );
  302. }
  303.  
  304. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  305.  
  306. if( iItem == MENU_EXIT ) {
  307.  
  308. menu_destroy( iMenu );
  309. return PLUGIN_HANDLED;
  310. }
  311.  
  312. new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  313. new access, callback;
  314. menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  315.  
  316. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  317.  
  318. if( iItem != 2 ) {
  319.  
  320. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  321. give_item( iClient, g_szPistolName );
  322.  
  323. ColorChat( iClient, "^3%s^1 ~ Tessek egy *->^4%s^1<-* !", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  324. }
  325. else {
  326.  
  327. new iTeams[ CsTeams ];
  328. GetPlayerCount( iTeams );
  329.  
  330. if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  331. || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  332.  
  333. ColorChat( iClient, g_szMessages[ 2 ], g_szChatPrefix );
  334. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  335.  
  336. return PLUGIN_HANDLED;
  337. }
  338.  
  339. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  340. if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  341.  
  342. if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  343.  
  344. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  345. give_item( iClient, g_szPistolName );
  346.  
  347. ColorChat( iClient, "^3%s^1 ~ Tessek egy *->^4%s^1<-* !", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  348. g_iWPCT++;
  349. }
  350. else {
  351.  
  352. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  353. func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  354.  
  355. return PLUGIN_HANDLED;
  356. }
  357. }
  358.  
  359. if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  360.  
  361. if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  362.  
  363.  
  364. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  365. give_item( iClient, g_szPistolName );
  366.  
  367. ColorChat( iClient, "^3%s^1 ~ Tessek egy *->^4%s^1<-* !", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  368. g_iWPTE++;
  369. }
  370. else {
  371.  
  372. client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
  373. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  374.  
  375. return PLUGIN_HANDLED;
  376. }
  377. }
  378. }
  379.  
  380. give_item( iClient, "weapon_knife" );
  381. give_player_stuff( iClient );
  382.  
  383. menu_destroy( iMenu );
  384. return PLUGIN_HANDLED;
  385. }
  386.  
  387. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  388.  
  389. new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  390.  
  391. get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  392.  
  393. for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  394. iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  395. }
  396.  
  397. stock give_player_stuff( iClient ) {
  398.  
  399. if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  400.  
  401. give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  402. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  403. }
  404.  
  405. if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  406.  
  407. give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  408. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  409. }
  410.  
  411. if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  412.  
  413. give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  414. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  415. }
  416.  
  417. if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  418.  
  419. switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  420.  
  421. case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  422. case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  423. default: return PLUGIN_CONTINUE;
  424. }
  425. }
  426.  
  427. if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  428.  
  429. give_item( iClient, "item_thighpack" );
  430. }
  431.  
  432. if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  433.  
  434. new weapons[ 32 ];
  435. new weaponsnum;
  436. get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  437. for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  438. if( is_user_alive( iClient ) )
  439. if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  440. cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  441. }
  442.  
  443. g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  444. return PLUGIN_CONTINUE;
  445. }
  446.  
  447.  
  448. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  449. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  450.  
  451. new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  452.  
  453. if( iC4Ent > 0 ) {
  454.  
  455. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  456. }
  457.  
  458. strip_user_weapons( iClient );
  459. set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  460.  
  461. if( iC4Ent > 0 ) {
  462.  
  463. set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  464. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  465.  
  466. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  467. cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  468. }
  469.  
  470. return PLUGIN_HANDLED;
  471. }
  472.  
  473. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  474. {
  475. new count = 1, players[ 32 ];
  476. static msg[ 191 ];
  477. vformat( msg, 190, input, 3 );
  478.  
  479. replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  480. replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  481. replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  482.  
  483. if ( iClient ) players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  484. {
  485. for ( new i = 0; i < count; i++ )
  486. {
  487. if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  488. {
  489. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  490. write_byte( players[ i ] );
  491. write_string( msg );
  492. message_end( );
  493. }
  494. }
  495. }
  496. }

 

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenüből kivenni a szöveget
HozzászólásElküldve: 2014.12.11. 19:52 
1. Kitörlöd a chates uzeneteket
2. Ha igy akkarod :
Valami clan
Fegyvermenu akkor

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. Valami clan^n Fegyvermenu


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenüből kivenni a szöveget
HozzászólásElküldve: 2014.12.11. 20:04 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.12.11. 14:17
Hozzászólások: 26
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
MeSter írta:
1. Kitörlöd a chates uzeneteket
2. Ha igy akkarod :
Valami clan
Fegyvermenu akkor

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]Valami clan^n Fegyvermenu



hát,hogyha kitörlöm akkor nemtudom átalakítani itt a gond..

a másik meg két külön helyen van..

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenüből kivenni a szöveget
HozzászólásElküldve: 2014.12.11. 20:09 
1. nekem átalakítsa hiba nélkül
2. Nem értem hogy mit akarsz pontosan :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenüből kivenni a szöveget
HozzászólásElküldve: 2014.12.11. 20:46 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.12.11. 14:17
Hozzászólások: 26
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
MeSter írta:
1. nekem átalakítsa hiba nélkül
2. Nem értem hogy mit akarsz pontosan :)



1. ha kiveszem azt a szöveg kiírást akkor: Hibás forráskód, kérlek nézd át.

2.http://cloud-2.steampowered.com/ugc/900972751281380073/E015600B3BA826DA2D99A2C9CFB59BF6EF723BA5/ na itt egy kép és a Válassz Fegyvert fölött van ugye a prefix, az az ez: pCvarPrefix = register_cvar( "awm_prefix", "MOGYORO only dust2" );
na és a kettő között kéne 1 sor hely, mert nagyon egymás tetején vannak:D

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenüből kivenni a szöveget
HozzászólásElküldve: 2014.12.11. 20:50 
seherezade írta:
MeSter írta:
1. nekem átalakítsa hiba nélkül
2. Nem értem hogy mit akarsz pontosan :)



1. ha kiveszem azt a szöveg kiírást akkor: Hibás forráskód, kérlek nézd át.

2.http://cloud-2.steampowered.com/ugc/900972751281380073/E015600B3BA826DA2D99A2C9CFB59BF6EF723BA5/ na itt egy kép és a Válassz Fegyvert fölött van ugye a prefix, az az ez: pCvarPrefix = register_cvar( "awm_prefix", "MOGYORO only dust2" );
na és a kettő között kéne 1 sor hely, mert nagyon egymás tetején vannak:D


Ami a képen van fegyvermenu nem is az amit ide be másoltál :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenüből kivenni a szöveget
HozzászólásElküldve: 2014.12.11. 20:56 
Offline
Felfüggesztve
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.05. 20:46
Hozzászólások: 177
Megköszönt másnak: 3 alkalommal
Megköszönték neki: 23 alkalommal
MeSter írta:
1. nekem átalakítsa hiba nélkül
2. Nem értem hogy mit akarsz pontosan :)


Ne mondj hülyeséget, mert 100% hogy nem alakította át hiba nélkül, miután kivetted a chat üzeneteket.
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]client_print( iClient, print_center, g_szMessages[ 1 ] );
ezeket is ki kell venni, meg az összes olyan sorban lévő g_szMessages -t törölni kell, mert ha nem törlöd, azt írja ki hogy nincs definiálva ez: g_szMessages.
Remélem elég érthető.

Try:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #pragma semicolon 1
  9.  
  10. #define VERSION "0.0.1"
  11.  
  12. #define Max_Players 32
  13.  
  14. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
  15. #define OFFSET_C4_SLOT 372
  16.  
  17. #define Weapon_Menu_Name "Valassz Fegyvert"
  18.  
  19. #define Next_Button "Kovetkezo"
  20. #define Back_Button "Vissza"
  21. #define Exit_Button "Kilepes"
  22.  
  23. #define Money_Hud ( 1 << 5 )
  24.  
  25. new g_iWPCT;
  26. new g_iWPTE;
  27.  
  28. new pCvarMaxCTWps;
  29. new pCvarMaxTEWps;
  30.  
  31. new pCvarWPBlock;
  32.  
  33. new pCvarFlash;
  34. new pCvarHe;
  35. new pCvarSmoke;
  36.  
  37. new pCvarKevlar;
  38. new pCvarDefuser;
  39.  
  40. new pCvarPrefix;
  41. new pCvarMoney;
  42. new pCvarBlockBuy;
  43. new pCvarUnAmmo;
  44.  
  45. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] = {
  46.  
  47. "\yM4A1 \rCsomag",
  48. "\yAK47 \rCsomag",
  49. "\yAWP \rCsomag",
  50. "\yM249 \rCsomag",
  51. "\yAUG \rCsomag",
  52. "\yFamas \rCsomag",
  53. "\yGalil \rCsomag",
  54. "\yMP5 \rCsomag",
  55. "\yXM1014 \rCsomag",
  56. "\yM3 \rCsomag",
  57. "\yScout \rCsomag"
  58. };
  59.  
  60. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  61.  
  62. "weapon_m4a1",
  63. "weapon_ak47",
  64. "weapon_awp",
  65. "weapon_m249",
  66. "weapon_aug",
  67. "weapon_famas",
  68. "weapon_galil",
  69. "weapon_mp5navy",
  70. "weapon_xm1014",
  71. "weapon_m3",
  72. "weapon_scout"
  73. };
  74.  
  75. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  76.  
  77. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  78. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  79.  
  80. 0,
  81. 52,
  82. 0,
  83. 90,
  84. 1,
  85. 32,
  86. 1,
  87. 100,
  88. 90,
  89. 1,
  90. 120,
  91. 100,
  92. 100,
  93. 90,
  94. 90,
  95. 90,
  96. 100,
  97. 120,
  98. 30,
  99. 120,
  100. 200,
  101. 32,
  102. 90,
  103. 120,
  104. 90,
  105. 2,
  106. 35,
  107. 90,
  108. 90,
  109. 0,
  110. 100
  111. };
  112.  
  113. new g_szBuyCommands[ ][ ] =
  114. {
  115. "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  116. "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  117. "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  118. "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  119. "buyammo1", "buyammo2"
  120. };
  121.  
  122. new const g_szMenuCommands[ ] [ ] =
  123. {
  124. "say /fegyo",
  125. "say_team /fegyo",
  126.  
  127. "say /fegyver",
  128. "say_team /fegyver"
  129.  
  130. };
  131.  
  132. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  133. new g_msgHideWeapon;
  134. new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  135.  
  136. public plugin_init ( ) {
  137.  
  138. register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  139.  
  140. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  141.  
  142. pCvarMaxCTWps = register_cvar( "awm_max_ct_awp", "3" ); // Ct-n?l 2 AWP-s lehet.
  143. pCvarMaxTEWps = register_cvar( "awm_max_te_awp", "3" ); // Terrorist?kn?l 2 AWP-s lehet.
  144.  
  145. pCvarWPBlock = register_cvar( "awm_allow_wp_player", "0" ); // Ha mindk?t csapatban van 4-4 j?t?kos akkor engedi az AWP-t
  146.  
  147. pCvarFlash = register_cvar( "awm_give_flash", "2" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e f?st gr?n?tot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gr?n?t
  148. pCvarHe = register_cvar( "awm_give_he", "1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e f?st gr?n?tot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Roban? gr?n?t
  149. pCvarSmoke = register_cvar( "awm_give_smoke", "0" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e f?st gr?n?tot. ( 0 = Nem ad )
  150.  
  151. pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e kevl?rt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevl?r + Sisak )
  152. pCvarDefuser = register_cvar( "awm_give_defuser", "1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  153.  
  154. pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo", "0" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy elfoggyon-e a t?r vagy ne. Alap: 1 ( Teh?t nem fogy el a t?r )
  155.  
  156. pCvarBlockBuy = register_cvar( "awm_block_buy", "1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy tiltsa-e a v?s?rl?st vagy ne. Alap 1 ( Teh?t tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  157. pCvarMoney = register_cvar( "awm_set_money", "0" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy mennyi p?nze legyen a j?t?kosoknak. ( 0 = Nincs , elt?nik a hudr?l is ) Alap: 0
  158. pCvarPrefix = register_cvar( "awm_prefix", "MOGYORO only dust2^n" ); // Itt tudod be?ll?tani, hogy mi legyen a Fegyvermen? prefix-je.
  159.  
  160. g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  161.  
  162. for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  163. register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  164.  
  165. for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  166. register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  167.  
  168. register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  169. register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  170.  
  171. register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  172.  
  173. register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  174. }
  175.  
  176. public client_connect( iClient ) {
  177.  
  178. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  179. }
  180.  
  181. public client_disconnect( iClient ) {
  182.  
  183. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  184. }
  185.  
  186. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  187.  
  188. switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  189.  
  190. case true:
  191. {
  192. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  193. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix );
  194.  
  195. return PLUGIN_HANDLED;
  196. }
  197. case false: func_OpenWeaponMenu( iClient );
  198. }
  199. return PLUGIN_HANDLED;
  200. }
  201.  
  202. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  203.  
  204. if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  205. return PLUGIN_CONTINUE;
  206.  
  207. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  208. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix);
  209. return PLUGIN_HANDLED;
  210. }
  211.  
  212. public eCurWeapon( iClient ) {
  213.  
  214. if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  215.  
  216. if( is_user_alive( iClient ) ) {
  217.  
  218. new weapon = read_data( 2 );
  219. if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  220.  
  221. cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  222. }
  223. }
  224. }
  225. }
  226.  
  227. public onResetHUD( iClient ) {
  228.  
  229. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  230.  
  231. message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  232. write_byte( Money_Hud );
  233. message_end( );
  234. }
  235. }
  236.  
  237. public msgHideWeapon( ) {
  238.  
  239. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  240.  
  241. set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  242. }
  243. }
  244.  
  245. public eRoundEnd ( ) {
  246.  
  247. g_iWPCT = 0;
  248. g_iWPTE = 0;
  249. }
  250.  
  251. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  252.  
  253. if( !is_user_alive( iClient ) )
  254. return;
  255.  
  256. cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  257.  
  258. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  259.  
  260. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  261.  
  262. new szMenuTitle[ 121 ];
  263. new szMenuItem[ 121 ];
  264.  
  265. format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  266.  
  267. StripUserWeapons( iClient );
  268. new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  269.  
  270. for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  271.  
  272. if( i != 2 ) {
  273.  
  274. format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  275. }
  276. else {
  277. switch( get_user_team( iClient ) )
  278. {
  279. case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Elso %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  280. case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Elso %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  281. default: continue;
  282. }
  283. }
  284.  
  285. menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  286. }
  287.  
  288. menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  289. menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  290. menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  291. menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  292. menu_display( iClient, menu );
  293. }
  294.  
  295. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  296.  
  297. if( iItem == MENU_EXIT ) {
  298.  
  299. menu_destroy( iMenu );
  300. return PLUGIN_HANDLED;
  301. }
  302.  
  303. new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  304. new access, callback;
  305. menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  306.  
  307. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  308.  
  309. if( iItem != 2 ) {
  310.  
  311. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  312. give_item( iClient, g_szPistolName );
  313.  
  314. ColorChat( iClient, "^3%s^1 ~ Tessek egy *->^4%s^1<-* !", g_szChatPrefix ,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  315. }
  316. else {
  317.  
  318. new iTeams[ CsTeams ];
  319. GetPlayerCount( iTeams );
  320.  
  321. if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  322. || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  323.  
  324. ColorChat( iClient, g_szChatPrefix );
  325. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  326.  
  327. return PLUGIN_HANDLED;
  328. }
  329.  
  330. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  331. if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  332.  
  333. if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  334.  
  335. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  336. give_item( iClient, g_szPistolName );
  337.  
  338. ColorChat( iClient, "^3%s^1 ~ Tessek egy *->^4%s^1<-* !", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  339. g_iWPCT++;
  340. }
  341. else {
  342.  
  343. func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  344.  
  345. return PLUGIN_HANDLED;
  346. }
  347. }
  348.  
  349. if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  350.  
  351. if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  352.  
  353.  
  354. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  355. give_item( iClient, g_szPistolName );
  356.  
  357. ColorChat( iClient, "^3%s^1 ~ Tessek egy *->^4%s^1<-* !", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  358. g_iWPTE++;
  359. }
  360. else {
  361.  
  362. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  363.  
  364. return PLUGIN_HANDLED;
  365. }
  366. }
  367. }
  368.  
  369. give_item( iClient, "weapon_knife" );
  370. give_player_stuff( iClient );
  371.  
  372. menu_destroy( iMenu );
  373. return PLUGIN_HANDLED;
  374. }
  375.  
  376. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  377.  
  378. new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  379.  
  380. get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  381.  
  382. for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  383. iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  384. }
  385.  
  386. stock give_player_stuff( iClient ) {
  387.  
  388. if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  389.  
  390. give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  391. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  392. }
  393.  
  394. if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  395.  
  396. give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  397. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  398. }
  399.  
  400. if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  401.  
  402. give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  403. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  404. }
  405.  
  406. if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  407.  
  408. switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  409.  
  410. case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  411. case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  412. default: return PLUGIN_CONTINUE;
  413. }
  414. }
  415.  
  416. if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  417.  
  418. give_item( iClient, "item_thighpack" );
  419. }
  420.  
  421. if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  422.  
  423. new weapons[ 32 ];
  424. new weaponsnum;
  425. get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  426. for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  427. if( is_user_alive( iClient ) )
  428. if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  429. cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  430. }
  431.  
  432. g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  433. return PLUGIN_CONTINUE;
  434. }
  435.  
  436.  
  437. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  438. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  439.  
  440. new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  441.  
  442. if( iC4Ent > 0 ) {
  443.  
  444. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  445. }
  446.  
  447. strip_user_weapons( iClient );
  448. set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  449.  
  450. if( iC4Ent > 0 ) {
  451.  
  452. set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  453. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  454.  
  455. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  456. cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  457. }
  458.  
  459. return PLUGIN_HANDLED;
  460. }
  461.  
  462. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  463. {
  464. new count = 1, players[ 32 ];
  465. static msg[ 191 ];
  466. vformat( msg, 190, input, 3 );
  467.  
  468. replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  469. replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  470. replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  471.  
  472. if ( iClient ) players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  473. {
  474. for ( new i = 0; i < count; i++ )
  475. {
  476. if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  477. {
  478. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  479. write_byte( players[ i ] );
  480. write_string( msg );
  481. message_end( );
  482. }
  483. }
  484. }
  485. }

_________________
Kép
Kép

Ők köszönték meg aron87 nek ezt a hozzászólást: seherezade (2014.12.11. 21:03)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenüből kivenni a szöveget
HozzászólásElküldve: 2014.12.11. 21:04 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.12.11. 14:17
Hozzászólások: 26
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
köszönöm :))

máár majdnem tökéletes, még megkérhetnélek, hogy segítenél a következőkben:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. ColorChat( iClient, "^3%s^1 ~ Tessek egy *->^4%s^1<-* !", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  2. g_iWPTE++;
  3.  
  4. case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Elso %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  5. case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s \y[Elso %d embernek]", g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );


ezeket kellene kiszedni, tehát, hogy ne írja chatba, hogyha választottál egy fegyver csomagot.. ne írjon semmit
a másik pedig ugye az AWP mellett jelzi, hogy (Első x embernek) az sem kell oda

az awp mellől az "első két embernek" et sikerült kivenni.. ezt viszont nem:

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. ColorChat( iClient, "^3%s^1 ~ Tessek egy *->^4%s^1<-* !", g_szChatPrefix, g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  2. g_iWPTE++;

ugye ebből van több és mindet ki kéne venni,hogyha választok egy fegyver csomagot ne írjon ki semmit sem.

_________________
Kép


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára theglorious 2014.12.12. 16:37-kor.
Dupla poszt!


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenüből kivenni a szöveget
HozzászólásElküldve: 2014.12.12. 16:22 
Csak torold ki


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenüből kivenni a szöveget
HozzászólásElküldve: 2014.12.12. 20:36 
Offline
Lelkes

Csatlakozott: 2014.12.11. 14:17
Hozzászólások: 26
Megköszönt másnak: 11 alkalommal
MeSter írta:
Csak torold ki



nos ki tudtam venni amit kitudtam viszont ebbe még bennemaradt ez: "g_szWeaponMenuNames[ iItem ]"
ha kiválasztom a fegyvert már csak annyit írj chatba, hogy /yM4A1 /rCsomag.. na még ezt kéne kivenni,hogy ezt se írja
köszi

SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <amxmisc>
  3. #include <fun>
  4. #include <fakemeta>
  5. #include <cstrike>
  6. #include <hamsandwich>
  7.  
  8. #pragma semicolon 1
  9.  
  10. #define VERSION "0.0.1"
  11.  
  12. #define Max_Players 32
  13.  
  14. #define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
  15. #define OFFSET_C4_SLOT 372
  16.  
  17. #define Weapon_Menu_Name "Valassz Fegyvert"
  18.  
  19. #define Next_Button "Kovetkezo"
  20. #define Back_Button "Vissza"
  21. #define Exit_Button "Kilepes"
  22.  
  23. #define Money_Hud ( 1 << 5 )
  24.  
  25. new g_iWPCT;
  26. new g_iWPTE;
  27.  
  28. new pCvarMaxCTWps;
  29. new pCvarMaxTEWps;
  30.  
  31. new pCvarWPBlock;
  32.  
  33. new pCvarFlash;
  34. new pCvarHe;
  35. new pCvarSmoke;
  36.  
  37. new pCvarKevlar;
  38. new pCvarDefuser;
  39.  
  40. new pCvarPrefix;
  41. new pCvarMoney;
  42. new pCvarBlockBuy;
  43. new pCvarUnAmmo;
  44.  
  45. new const g_szWeaponMenuNames [ ] [ ] = {
  46.  
  47. "\yM4A1 \rCsomag",
  48. "\yAK47 \rCsomag",
  49. "\yAWP \rCsomag",
  50. "\yM249 \rCsomag",
  51. "\yAUG \rCsomag",
  52. "\yFamas \rCsomag",
  53. "\yGalil \rCsomag",
  54. "\yMP5 \rCsomag",
  55. "\yXM1014 \rCsomag",
  56. "\yM3 \rCsomag",
  57. "\yScout \rCsomag"
  58. };
  59.  
  60. new const g_szWeaponsName [ ] [ ] = {
  61.  
  62. "weapon_m4a1",
  63. "weapon_ak47",
  64. "weapon_awp",
  65. "weapon_m249",
  66. "weapon_aug",
  67. "weapon_famas",
  68. "weapon_galil",
  69. "weapon_mp5navy",
  70. "weapon_xm1014",
  71. "weapon_m3",
  72. "weapon_scout"
  73. };
  74.  
  75. new const g_szPistolName [ ] = "weapon_deagle";
  76.  
  77. const DoNotReload = ( ( 1 << CSW_HEGRENADE ) | ( 1 << CSW_SMOKEGRENADE ) | ( 1 << CSW_FLASHBANG ) | ( 1 << CSW_KNIFE ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  78. new const maxAmmo[ 31 ] = {
  79.  
  80. 0,
  81. 52,
  82. 0,
  83. 90,
  84. 1,
  85. 32,
  86. 1,
  87. 100,
  88. 90,
  89. 1,
  90. 120,
  91. 100,
  92. 100,
  93. 90,
  94. 90,
  95. 90,
  96. 100,
  97. 120,
  98. 30,
  99. 120,
  100. 200,
  101. 32,
  102. 90,
  103. 120,
  104. 90,
  105. 2,
  106. 35,
  107. 90,
  108. 90,
  109. 0,
  110. 100
  111. };
  112.  
  113. new g_szBuyCommands[ ][ ] =
  114. {
  115. "usp", "glock", "deagle", "p228", "elites", "fn57", "m3", "xm1014", "mp5", "tmp", "p90", "mac10", "ump45", "ak47",
  116. "galil", "famas", "sg552", "m4a1", "aug", "scout", "awp", "g3sg1", "sg550", "m249", "vest", "vesthelm", "flash", "hegren",
  117. "sgren", "defuser", "nvgs", "shield", "primammo", "secammo", "km45", "9x19mm", "nighthawk", "228compact", "12gauge",
  118. "autoshotgun", "smg", "mp", "c90", "cv47", "defender", "clarion", "krieg552", "bullpup", "magnum", "d3au1", "krieg550",
  119. "buyammo1", "buyammo2"
  120. };
  121.  
  122. new const g_szMenuCommands[ ] [ ] =
  123. {
  124. "say /fegyo",
  125. "say_team /fegyo",
  126.  
  127. "say /fegyver",
  128. "say_team /fegyver"
  129.  
  130. };
  131.  
  132. new g_szChatPrefix[ 64 ];
  133. new g_msgHideWeapon;
  134. new g_bHasWeapon[ Max_Players ];
  135.  
  136. public plugin_init ( ) {
  137.  
  138. register_plugin( "Advanced Weapon Menu", VERSION, "#YouCantStopMe" );
  139.  
  140. RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "func_OpenWeaponMenu", 1 );
  141.  
  142. pCvarMaxCTWps = register_cvar( "awm_max_ct_awp", "3" ); // Ct-n?l 2 AWP-s lehet.
  143. pCvarMaxTEWps = register_cvar( "awm_max_te_awp", "3" ); // Terrorist?kn?l 2 AWP-s lehet.
  144.  
  145. pCvarWPBlock = register_cvar( "awm_allow_wp_player", "0" ); // Ha mindk?t csapatban van 4-4 j?t?kos akkor engedi az AWP-t
  146.  
  147. pCvarFlash = register_cvar( "awm_give_flash", "2" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e f?st gr?n?tot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 2 Flash gr?n?t
  148. pCvarHe = register_cvar( "awm_give_he", "1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e f?st gr?n?tot. ( 0 = Nem ad ) Alap: 1 Roban? gr?n?t
  149. pCvarSmoke = register_cvar( "awm_give_smoke", "0" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e f?st gr?n?tot. ( 0 = Nem ad )
  150.  
  151. pCvarKevlar = register_cvar( "awm_give_kevlar", "2" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e kevl?rt. ( 0 = Nem Ad ) Alap: 2 ( Kevl?r + Sisak )
  152. pCvarDefuser = register_cvar( "awm_give_defuser", "1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy adjon-e defusert. ( 0 = Nem Ad )
  153.  
  154. pCvarUnAmmo = register_cvar( "awm_unlimited_ammo", "0" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy elfoggyon-e a t?r vagy ne. Alap: 1 ( Teh?t nem fogy el a t?r )
  155.  
  156. pCvarBlockBuy = register_cvar( "awm_block_buy", "1" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy tiltsa-e a v?s?rl?st vagy ne. Alap 1 ( Teh?t tiltva van ) ( 0 = Nincs tiltva )
  157. pCvarMoney = register_cvar( "awm_set_money", "0" ); // Itt tudod be?ll?tani ,hogy mennyi p?nze legyen a j?t?kosoknak. ( 0 = Nincs , elt?nik a hudr?l is ) Alap: 0
  158. pCvarPrefix = register_cvar( "awm_prefix", "MOGYORO only dust2^n" ); // Itt tudod be?ll?tani, hogy mi legyen a Fegyvermen? prefix-je.
  159.  
  160. g_msgHideWeapon = get_user_msgid( "HideWeapon" );
  161.  
  162. for( new i = 0; i < sizeof( g_szBuyCommands ); i++ )
  163. register_clcmd( g_szBuyCommands[ i ], "cmd_BlockBuy" );
  164.  
  165. for( new i = 0; i < sizeof( g_szMenuCommands ); i++ )
  166. register_clcmd( g_szMenuCommands[ i ], "cmd_ShowWeaponMenu" );
  167.  
  168. register_event( "ResetHUD", "onResetHUD", "b" );
  169. register_event( "CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1=1" );
  170.  
  171. register_message( g_msgHideWeapon, "msgHideWeapon" );
  172.  
  173. register_logevent( "eRoundEnd", 2, "1=Round_End" );
  174. }
  175.  
  176. public client_connect( iClient ) {
  177.  
  178. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  179. }
  180.  
  181. public client_disconnect( iClient ) {
  182.  
  183. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  184. }
  185.  
  186. public cmd_ShowWeaponMenu( iClient ) {
  187.  
  188. switch( g_bHasWeapon[ iClient ] ) {
  189.  
  190. case true:
  191. {
  192. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  193. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix );
  194.  
  195. return PLUGIN_HANDLED;
  196. }
  197. case false: func_OpenWeaponMenu( iClient );
  198. }
  199. return PLUGIN_HANDLED;
  200. }
  201.  
  202. public cmd_BlockBuy( iClient ) {
  203.  
  204. if( !get_pcvar_num( pCvarBlockBuy ) )
  205. return PLUGIN_CONTINUE;
  206.  
  207. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  208. ColorChat( iClient, "^3%s %s" , g_szChatPrefix);
  209. return PLUGIN_HANDLED;
  210. }
  211.  
  212. public eCurWeapon( iClient ) {
  213.  
  214. if( get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  215.  
  216. if( is_user_alive( iClient ) ) {
  217.  
  218. new weapon = read_data( 2 );
  219. if( !( DoNotReload & ( 1 << weapon ) ) ) {
  220.  
  221. cs_set_user_bpammo( iClient, weapon, maxAmmo[ weapon ] );
  222. }
  223. }
  224. }
  225. }
  226.  
  227. public onResetHUD( iClient ) {
  228.  
  229. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  230.  
  231. message_begin( MSG_ONE, g_msgHideWeapon, _, iClient );
  232. write_byte( Money_Hud );
  233. message_end( );
  234. }
  235. }
  236.  
  237. public msgHideWeapon( ) {
  238.  
  239. if( !get_pcvar_num( pCvarMoney ) ) {
  240.  
  241. set_msg_arg_int( 1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int( 1 ) | Money_Hud );
  242. }
  243. }
  244.  
  245. public eRoundEnd ( ) {
  246.  
  247. g_iWPCT = 0;
  248. g_iWPTE = 0;
  249. }
  250.  
  251. public func_OpenWeaponMenu ( iClient ) {
  252.  
  253. if( !is_user_alive( iClient ) )
  254. return;
  255.  
  256. cs_set_user_money( iClient, get_pcvar_num( pCvarMoney ) );
  257.  
  258. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  259.  
  260. g_bHasWeapon[ iClient ] = false;
  261.  
  262. new szMenuTitle[ 121 ];
  263. new szMenuItem[ 121 ];
  264.  
  265. format( szMenuTitle, charsmax( szMenuTitle ), "\r%s^n\w%s", g_szChatPrefix, Weapon_Menu_Name );
  266.  
  267. StripUserWeapons( iClient );
  268. new menu = menu_create( szMenuTitle, "func_OpenWeaponMenu_handler" );
  269.  
  270. for( new i = 0; i < sizeof( g_szWeaponMenuNames ); i++ ) {
  271.  
  272. if( i != 2 ) {
  273.  
  274. format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), "\w%s", g_szWeaponMenuNames[ i ] );
  275. }
  276. else {
  277. switch( get_user_team( iClient ) )
  278. {
  279. case 1: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) );
  280. case 2: format( szMenuItem, charsmax( szMenuItem ), g_szWeaponMenuNames[ i ], get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) );
  281. default: continue;
  282. }
  283. }
  284.  
  285. menu_additem( menu, szMenuItem, _, 0 );
  286. }
  287.  
  288. menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
  289. menu_setprop( menu, MPROP_BACKNAME, Back_Button );
  290. menu_setprop( menu, MPROP_NEXTNAME, Next_Button );
  291. menu_setprop( menu, MPROP_EXITNAME, Exit_Button );
  292. menu_display( iClient, menu );
  293. }
  294.  
  295. public func_OpenWeaponMenu_handler( iClient, iMenu, iItem ) {
  296.  
  297. if( iItem == MENU_EXIT ) {
  298.  
  299. menu_destroy( iMenu );
  300. return PLUGIN_HANDLED;
  301. }
  302.  
  303. new data[ 6 ], szName[ 64 ];
  304. new access, callback;
  305. menu_item_getinfo( iMenu, iItem, access, data, charsmax( data ), szName, charsmax( szName ), callback );
  306.  
  307. get_pcvar_string( pCvarPrefix, g_szChatPrefix, charsmax( g_szChatPrefix ) );
  308.  
  309. if( iItem != 2 ) {
  310.  
  311. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  312. give_item( iClient, g_szPistolName );
  313.  
  314. ColorChat( iClient,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  315. }
  316. else {
  317.  
  318. new iTeams[ CsTeams ];
  319. GetPlayerCount( iTeams );
  320.  
  321. if( iTeams[ CS_TEAM_T ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock )
  322. || iTeams[ CS_TEAM_CT ] < get_pcvar_num( pCvarWPBlock ) ) {
  323.  
  324. ColorChat( iClient, g_szChatPrefix );
  325. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  326.  
  327. return PLUGIN_HANDLED;
  328. }
  329.  
  330. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team( iClient );
  331. if( userTeam == CS_TEAM_CT ) {
  332.  
  333. if( g_iWPCT < get_pcvar_num( pCvarMaxCTWps ) ) {
  334.  
  335. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  336. give_item( iClient, g_szPistolName );
  337.  
  338. ColorChat( iClient,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  339. g_iWPCT++;
  340. }
  341. else {
  342.  
  343. func_OpenWeaponMenu ( iClient );
  344.  
  345. return PLUGIN_HANDLED;
  346. }
  347. }
  348.  
  349. if( userTeam == CS_TEAM_T ) {
  350.  
  351. if( g_iWPTE < get_pcvar_num( pCvarMaxTEWps ) ) {
  352.  
  353.  
  354. give_item( iClient, g_szWeaponsName[ iItem ] );
  355. give_item( iClient, g_szPistolName );
  356.  
  357. ColorChat( iClient,g_szWeaponMenuNames[ iItem ] );
  358. g_iWPTE++;
  359. }
  360. else {
  361.  
  362. func_OpenWeaponMenu( iClient );
  363.  
  364. return PLUGIN_HANDLED;
  365. }
  366. }
  367. }
  368.  
  369. give_item( iClient, "weapon_knife" );
  370. give_player_stuff( iClient );
  371.  
  372. menu_destroy( iMenu );
  373. return PLUGIN_HANDLED;
  374. }
  375.  
  376. GetPlayerCount( iTeamPlayers[ CsTeams ] ) {
  377.  
  378. new iPlayers[ 32 ] , iPlayerCount;
  379.  
  380. get_players( iPlayers , iPlayerCount );
  381.  
  382. for ( new i = 0 ; i < iPlayerCount ; i++ )
  383. iTeamPlayers[ cs_get_user_team( iPlayers[ i ] ) ]++;
  384. }
  385.  
  386. stock give_player_stuff( iClient ) {
  387.  
  388. if( get_pcvar_num( pCvarFlash ) ) {
  389.  
  390. give_item( iClient, "weapon_flashbang" );
  391. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_FLASHBANG, get_pcvar_num( pCvarFlash ) );
  392. }
  393.  
  394. if( get_pcvar_num( pCvarHe ) ) {
  395.  
  396. give_item( iClient, "weapon_hegrenade" );
  397. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_HEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarHe ) );
  398. }
  399.  
  400. if( get_pcvar_num( pCvarSmoke ) ) {
  401.  
  402. give_item( iClient, "weapon_smokegrenade" );
  403. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_SMOKEGRENADE, get_pcvar_num( pCvarSmoke ) );
  404. }
  405.  
  406. if( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  407.  
  408. switch( get_pcvar_num( pCvarKevlar ) ) {
  409.  
  410. case 1: give_item( iClient, "item_kevlar" );
  411. case 2: give_item( iClient, "item_assaultsuit" );
  412. default: return PLUGIN_CONTINUE;
  413. }
  414. }
  415.  
  416. if( get_pcvar_num( pCvarDefuser ) ) {
  417.  
  418. give_item( iClient, "item_thighpack" );
  419. }
  420.  
  421. if( !get_pcvar_num( pCvarUnAmmo ) ) {
  422.  
  423. new weapons[ 32 ];
  424. new weaponsnum;
  425. get_user_weapons( iClient, weapons, weaponsnum );
  426. for( new i = 0; i < weaponsnum; i++ )
  427. if( is_user_alive( iClient ) )
  428. if( maxAmmo[ weapons[ i ] ] > 0 )
  429. cs_set_user_bpammo( iClient, weapons[ i ], maxAmmo[ weapons[ i ] ] );
  430. }
  431.  
  432. g_bHasWeapon[ iClient ] = true;
  433. return PLUGIN_CONTINUE;
  434. }
  435.  
  436.  
  437. //Stolen from CSDM Weapon Menu
  438. stock StripUserWeapons( iClient ) {
  439.  
  440. new iC4Ent = get_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT );
  441.  
  442. if( iC4Ent > 0 ) {
  443.  
  444. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, FM_NULLENT );
  445. }
  446.  
  447. strip_user_weapons( iClient );
  448. set_pdata_int( iClient, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0 );
  449.  
  450. if( iC4Ent > 0 ) {
  451.  
  452. set_pev( iClient, pev_weapons, pev( iClient, pev_weapons ) | ( 1 << CSW_C4 ) );
  453. set_pdata_cbase( iClient, OFFSET_C4_SLOT, iC4Ent );
  454.  
  455. cs_set_user_bpammo( iClient, CSW_C4, 1 );
  456. cs_set_user_plant( iClient, 1 );
  457. }
  458.  
  459. return PLUGIN_HANDLED;
  460. }
  461.  
  462. stock ColorChat( iClient, const input[], any:...)
  463. {
  464. new count = 1, players[ 32 ];
  465. static msg[ 191 ];
  466. vformat( msg, 190, input, 3 );
  467.  
  468. replace_all( msg, 190, "^x01" , "^1");
  469. replace_all( msg, 190, "^x03" , "^3");
  470. replace_all( msg, 190, "^x04" , "^4");
  471.  
  472. if ( iClient ) players[ 0 ] = iClient; else get_players( players , count , "ch" );
  473. {
  474. for ( new i = 0; i < count; i++ )
  475. {
  476. if ( is_user_connected( players[ i ] ) )
  477. {
  478. message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid( "SayText" ), _, players[ i ] );
  479. write_byte( players[ i ] );
  480. write_string( msg );
  481. message_end( );
  482. }
  483. }
  484. }
  485. }

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 10 hozzászólás ] 


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole