hlmod.hu

Magyar Half-Life Mód közösség!
Pontos idő: 2024.04.28. 15:11



Jelenlévő felhasználók

Jelenleg 537 felhasználó van jelen :: 1 regisztrált, 0 rejtett és 536 vendég

A legtöbb felhasználó (1565 fő) 2020.11.21. 11:26-kor tartózkodott itt.

Regisztrált felhasználók: Bing [Bot] az elmúlt 5 percben aktív felhasználók alapján

Utoljára aktív
Ahhoz hogy lásd ki volt utoljára aktív, be kell jelentkezned.



Az oldal teljeskörű
használatához regisztrálj.

Regisztráció

Kereső


Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Fegyvermenübe írás!
HozzászólásElküldve: 2014.12.13. 12:00 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Sziasztok! valaki bele írná azt hogy az AWP-t csak 4v4 töl lehet használni? előre is köszi!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyvermenu_by_BaSzOgASD"
  8. #define VERSION "3.0"
  9. #define AUTHOR "BaSzOgASD"
  10.  
  11. new gWPCT;
  12. new gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. new const priwpns[][] = {
  17. "weapon_shield",
  18. "weapon_scout",
  19. "weapon_xm1014",
  20. "weapon_mac10",
  21. "weapon_aug",
  22. "weapon_ump45",
  23. "weapon_sg550",
  24. "weapon_galil",
  25. "weapon_famas",
  26. "weapon_awp",
  27. "weapon_mp5navy",
  28. "weapon_m249",
  29. "weapon_m3",
  30. "weapon_m4a1",
  31. "weapon_tmp",
  32. "weapon_g3sg1",
  33. "weapon_sg552",
  34. "weapon_ak47",
  35. "weapon_p90"
  36. }
  37.  
  38. new const secwpns[][] = {
  39. "weapon_p228",
  40. "weapon_elite",
  41. "weapon_fiveseven",
  42. "weapon_usp",
  43. "weapon_glock18",
  44. "weapon_deagle"
  45. }
  46.  
  47.  
  48. public plugin_init()
  49. {
  50. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  51. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "JatekosEledes", true);
  52. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  53. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  54. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  55. }
  56.  
  57. public logevent_end()
  58. {
  59. gWPCT = 0;
  60. gWPTE = 0;
  61.  
  62. new players[32], pnum
  63. get_players(players, pnum)
  64. for(new i=0; i<pnum; i++)
  65. {
  66. already[i] = false;
  67. }
  68. }
  69.  
  70. public JatekosEledes(id)
  71. {
  72. g_showsec[id] = 50;
  73. already[id] = false;
  74. {
  75. Fegyvermenu(id);
  76. }
  77. }
  78.  
  79.  
  80. public Fegyvermenu(id)
  81. {
  82. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  83. new string[200];
  84.  
  85. if(g_showsec[id] <= 15)
  86. {
  87. if(g_showsec[id] != 0)
  88. {
  89. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  90. set_task(1.0, "Fegyvermenu",id);
  91. g_showsec[id]--;
  92. }
  93. else
  94. {
  95. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  96. return PLUGIN_HANDLED;
  97. }
  98. }
  99. format(string, charsmax(string), "\d[\y*|P|eac|E|*\d]^n\wFegyver csomagok\y[\d%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  100. new iMenu = menu_create(string, "MainMenu_Handle");
  101.  
  102. menu_additem(iMenu, "\rNem kérek Fegyvert!\w", "1");
  103. menu_additem(iMenu, "\rM4A1 Colt \yCsomag\w", "2");
  104. menu_additem(iMenu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag\w", "3");
  105. menu_additem(iMenu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag\w", "4");
  106. menu_additem(iMenu, "\rMachineGun \yCsomag\w", "5");
  107. menu_additem(iMenu, "\rFAMAS \yCsomag\w", "6");
  108. menu_additem(iMenu, "\rSG552 \yCsomag\w", "7");
  109. menu_additem(iMenu, "\rScoout \yCsomag", "8");
  110.  
  111. menu_setprop(iMenu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\w");
  112. menu_display(id, iMenu);
  113.  
  114. return PLUGIN_HANDLED;
  115. }
  116.  
  117. public MainMenu_Handle(id, iMenu, iItem)
  118. {
  119. if( iItem == MENU_EXIT )
  120. {
  121. menu_destroy(iMenu);
  122. return PLUGIN_HANDLED;
  123. }
  124. already[id] = true;
  125. new iAccess, iCallback, szData[5];
  126. menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, szData, charsmax(szData), _, _, iCallback);
  127. drop_pri(id)
  128. drop_sec(id)
  129. switch( str_to_num(szData) )
  130. {
  131.  
  132.  
  133.  
  134.  
  135.  
  136.  
  137.  
  138.  
  139.  
  140.  
  141.  
  142.  
  143. case 1:
  144. {
  145.  
  146.  
  147. give_item(id, "weapon_knife")
  148. give_item(id, "weapon_deagle")
  149. give_player_grenades(id);
  150. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  151.  
  152. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3Deagle ^1csomagot kaptál mert nem kértél semmit!");
  153.  
  154.  
  155.  
  156.  
  157.  
  158.  
  159. }
  160. case 2:
  161. {
  162.  
  163.  
  164. give_item(id, "weapon_knife")
  165. give_item(id, "weapon_m4a1")
  166. give_item(id, "weapon_deagle")
  167. give_player_grenades(id);
  168. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  169. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  170.  
  171. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3M4A1 ^1csomagot kaptál!");
  172.  
  173.  
  174.  
  175.  
  176.  
  177.  
  178. }
  179.  
  180. case 3:
  181. {
  182. give_item(id, "weapon_knife")
  183. give_item(id, "weapon_ak47")
  184. give_item(id, "weapon_deagle")
  185. give_player_grenades(id);
  186. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  187. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  188.  
  189. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3AK47 ^1csomagot kaptál!");
  190.  
  191. }
  192.  
  193. case 4:
  194. {
  195. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  196. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  197. {
  198. if(gWPCT < 2)
  199. {
  200. give_item(id, "weapon_knife")
  201. give_item(id, "weapon_awp")
  202. give_item(id, "weapon_deagle")
  203. give_player_grenades(id);
  204. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)
  205. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  206. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3AWP ^1csomagot kaptál!");
  207. gWPCT++
  208. }
  209. else
  210. {
  211. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember AWP-zhet csapatonként!");
  212. give_item(id, "weapon_knife")
  213. give_item(id, "weapon_m4a1")
  214. give_item(id, "weapon_deagle")
  215. give_player_grenades(id);
  216. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  217. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  218. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3M4A1 ^1csomagot kaptál mert csak 2 ember AWP-zhet!");
  219.  
  220. Fegyvermenu(id)
  221. }
  222. }
  223. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  224. if(gWPTE < 2)
  225. {
  226. give_item(id, "weapon_knife")
  227. give_item(id, "weapon_awp")
  228. give_item(id, "weapon_deagle")
  229. give_player_grenades(id);
  230. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)
  231. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  232. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3AWP ^1csomagot kaptál!");
  233. gWPTE++
  234. }
  235. else
  236. {
  237. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember AWP-zhet csapatonként!");
  238. give_item(id, "weapon_knife")
  239. give_item(id, "weapon_ak47")
  240. give_item(id, "weapon_deagle")
  241. give_player_grenades(id);
  242. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  243. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  244.  
  245. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3AK47 ^1csomagot kaptál mert csak 2 ember AWP-zhet!");
  246. Fegyvermenu(id)
  247. }
  248. }
  249.  
  250. case 5:
  251. {
  252. give_item(id, "weapon_knife")
  253. give_item(id, "weapon_m249")
  254. give_item(id, "weapon_deagle")
  255. give_player_grenades(id);
  256. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M249,200)
  257. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  258.  
  259.  
  260. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3MachineGun ^1csomagot kaptál!");
  261. }
  262.  
  263. case 6:
  264. {
  265. give_item(id, "weapon_knife")
  266. give_item(id, "weapon_famas")
  267. give_item(id, "weapon_deagle")
  268. give_player_grenades(id);
  269. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,90)
  270. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  271.  
  272.  
  273. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3Famas ^1csomagot kaptál!");
  274. }
  275.  
  276. case 7:
  277. {
  278. give_item(id, "weapon_knife")
  279. give_item(id, "weapon_sg552")
  280. give_item(id, "weapon_deagle")
  281. give_player_grenades(id);
  282. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SG552,90)
  283. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  284.  
  285.  
  286. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3SG552 ^1csomagot kaptál!");
  287. }
  288. }
  289.  
  290. return PLUGIN_HANDLED;
  291. }
  292.  
  293. stock give_player_grenades(index)
  294. {
  295. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  296. give_item(index, "weapon_flashbang");
  297. give_item(index, "weapon_flashbang");
  298. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  299. give_item(index, "item_thighpack");
  300. give_item(index, "item_assaultsuit");
  301. }
  302.  
  303.  
  304. stock drop_pri(id)
  305. {
  306. for(new j = 0; j < sizeof priwpns; j++)
  307. {
  308. engclient_cmd(id,"drop", priwpns[j])
  309. }
  310. }
  311.  
  312. stock drop_sec(id)
  313. {
  314. for(new j = 0; j < sizeof secwpns; j++)
  315. {
  316. engclient_cmd(id,"drop", secwpns[j])
  317. }
  318. }
  319. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  320.   *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  321.   */
  322.  
elfelejtettem xdd

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára levo00 2014.12.13. 12:31-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenübe írás!
HozzászólásElküldve: 2014.12.13. 12:15 
Forráskód ?


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenübe írás!
HozzászólásElküldve: 2014.12.13. 12:43 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
Tess.!
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyvermenu_by_BaSzOgASD"
  8. #define VERSION "3.0"
  9. #define AUTHOR "BaSzOgASD"
  10.  
  11. new gWPCT;
  12. new gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. new const priwpns[][] = {
  17. "weapon_shield",
  18. "weapon_scout",
  19. "weapon_xm1014",
  20. "weapon_mac10",
  21. "weapon_aug",
  22. "weapon_ump45",
  23. "weapon_sg550",
  24. "weapon_galil",
  25. "weapon_famas",
  26. "weapon_awp",
  27. "weapon_mp5navy",
  28. "weapon_m249",
  29. "weapon_m3",
  30. "weapon_m4a1",
  31. "weapon_tmp",
  32. "weapon_g3sg1",
  33. "weapon_sg552",
  34. "weapon_ak47",
  35. "weapon_p90"
  36. }
  37.  
  38. new const secwpns[][] = {
  39. "weapon_p228",
  40. "weapon_elite",
  41. "weapon_fiveseven",
  42. "weapon_usp",
  43. "weapon_glock18",
  44. "weapon_deagle"
  45. }
  46.  
  47.  
  48. public plugin_init()
  49. {
  50. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  51. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "JatekosEledes", true);
  52. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  53. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  54. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  55. }
  56.  
  57. public logevent_end()
  58. {
  59. gWPCT = 4;
  60. gWPTE = 4;
  61.  
  62. new players[32], pnum
  63. get_players(players, pnum)
  64. for(new i=0; i<pnum; i++)
  65. {
  66. already[i] = false;
  67. }
  68. }
  69.  
  70. public JatekosEledes(id)
  71. {
  72. g_showsec[id] = 50;
  73. already[id] = false;
  74. {
  75. Fegyvermenu(id);
  76. }
  77. }
  78.  
  79.  
  80. public Fegyvermenu(id)
  81. {
  82. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  83. new string[200];
  84.  
  85. if(g_showsec[id] <= 15)
  86. {
  87. if(g_showsec[id] != 0)
  88. {
  89. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  90. set_task(1.0, "Fegyvermenu",id);
  91. g_showsec[id]--;
  92. }
  93. else
  94. {
  95. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  96. return PLUGIN_HANDLED;
  97. }
  98. }
  99. format(string, charsmax(string), "\d[\y*|P|eac|E|*\d]^n\wFegyver csomagok\y[\d%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  100. new iMenu = menu_create(string, "MainMenu_Handle");
  101.  
  102. menu_additem(iMenu, "\rNem kérek Fegyvert!\w", "1");
  103. menu_additem(iMenu, "\rM4A1 Colt \yCsomag\w", "2");
  104. menu_additem(iMenu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag\w", "3");
  105. menu_additem(iMenu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag\w", "4");
  106. menu_additem(iMenu, "\rMachineGun \yCsomag\w", "5");
  107. menu_additem(iMenu, "\rFAMAS \yCsomag\w", "6");
  108. menu_additem(iMenu, "\rSG552 \yCsomag\w", "7");
  109. menu_additem(iMenu, "\rScoout \yCsomag", "8");
  110.  
  111. menu_setprop(iMenu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\w");
  112. menu_display(id, iMenu);
  113.  
  114. return PLUGIN_HANDLED;
  115. }
  116.  
  117. public MainMenu_Handle(id, iMenu, iItem)
  118. {
  119. if( iItem == MENU_EXIT )
  120. {
  121. menu_destroy(iMenu);
  122. return PLUGIN_HANDLED;
  123. }
  124. already[id] = true;
  125. new iAccess, iCallback, szData[5];
  126. menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, szData, charsmax(szData), _, _, iCallback);
  127. drop_pri(id)
  128. drop_sec(id)
  129. switch( str_to_num(szData) )
  130. {
  131.  
  132.  
  133.  
  134.  
  135.  
  136.  
  137.  
  138.  
  139.  
  140.  
  141.  
  142.  
  143. case 1:
  144. {
  145.  
  146.  
  147. give_item(id, "weapon_knife")
  148. give_item(id, "weapon_deagle")
  149. give_player_grenades(id);
  150. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  151.  
  152. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3Deagle ^1csomagot kaptál mert nem kértél semmit!");
  153.  
  154.  
  155.  
  156.  
  157.  
  158.  
  159. }
  160. case 2:
  161. {
  162.  
  163.  
  164. give_item(id, "weapon_knife")
  165. give_item(id, "weapon_m4a1")
  166. give_item(id, "weapon_deagle")
  167. give_player_grenades(id);
  168. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  169. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  170.  
  171. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3M4A1 ^1csomagot kaptál!");
  172.  
  173.  
  174.  
  175.  
  176.  
  177.  
  178. }
  179.  
  180. case 3:
  181. {
  182. give_item(id, "weapon_knife")
  183. give_item(id, "weapon_ak47")
  184. give_item(id, "weapon_deagle")
  185. give_player_grenades(id);
  186. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  187. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  188.  
  189. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3AK47 ^1csomagot kaptál!");
  190.  
  191. }
  192.  
  193. case 4:
  194. {
  195. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  196. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  197. {
  198. if(gWPCT < 2)
  199. {
  200. give_item(id, "weapon_knife")
  201. give_item(id, "weapon_awp")
  202. give_item(id, "weapon_deagle")
  203. give_player_grenades(id);
  204. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)
  205. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  206. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3AWP ^1csomagot kaptál!");
  207. gWPCT++
  208. }
  209. else
  210. {
  211. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember AWP-zhet csapatonként!");
  212. give_item(id, "weapon_knife")
  213. give_item(id, "weapon_m4a1")
  214. give_item(id, "weapon_deagle")
  215. give_player_grenades(id);
  216. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  217. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  218. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3M4A1 ^1csomagot kaptál mert csak 2 ember AWP-zhet!");
  219.  
  220. Fegyvermenu(id)
  221. }
  222. }
  223. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  224. if(gWPTE < 2)
  225. {
  226. give_item(id, "weapon_knife")
  227. give_item(id, "weapon_awp")
  228. give_item(id, "weapon_deagle")
  229. give_player_grenades(id);
  230. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)
  231. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  232. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3AWP ^1csomagot kaptál!");
  233. gWPTE++
  234. }
  235. else
  236. {
  237. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember AWP-zhet csapatonként!");
  238. give_item(id, "weapon_knife")
  239. give_item(id, "weapon_ak47")
  240. give_item(id, "weapon_deagle")
  241. give_player_grenades(id);
  242. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  243. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  244.  
  245. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3AK47 ^1csomagot kaptál mert csak 2 ember AWP-zhet!");
  246. Fegyvermenu(id)
  247. }
  248. }
  249.  
  250. case 5:
  251. {
  252. give_item(id, "weapon_knife")
  253. give_item(id, "weapon_m249")
  254. give_item(id, "weapon_deagle")
  255. give_player_grenades(id);
  256. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M249,200)
  257. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  258.  
  259.  
  260. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3MachineGun ^1csomagot kaptál!");
  261. }
  262.  
  263. case 6:
  264. {
  265. give_item(id, "weapon_knife")
  266. give_item(id, "weapon_famas")
  267. give_item(id, "weapon_deagle")
  268. give_player_grenades(id);
  269. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,90)
  270. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  271.  
  272.  
  273. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3Famas ^1csomagot kaptál!");
  274. }
  275.  
  276. case 7:
  277. {
  278. give_item(id, "weapon_knife")
  279. give_item(id, "weapon_sg552")
  280. give_item(id, "weapon_deagle")
  281. give_player_grenades(id);
  282. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SG552,90)
  283. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  284.  
  285.  
  286. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3SG552 ^1csomagot kaptál!");
  287. }
  288. }
  289.  
  290. return PLUGIN_HANDLED;
  291. }
  292.  
  293. stock give_player_grenades(index)
  294. {
  295. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  296. give_item(index, "weapon_flashbang");
  297. give_item(index, "weapon_flashbang");
  298. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  299. give_item(index, "item_thighpack");
  300. give_item(index, "item_assaultsuit");
  301. }
  302.  
  303.  
  304. stock drop_pri(id)
  305. {
  306. for(new j = 0; j < sizeof priwpns; j++)
  307. {
  308. engclient_cmd(id,"drop", priwpns[j])
  309. }
  310. }
  311.  
  312. stock drop_sec(id)
  313. {
  314. for(new j = 0; j < sizeof secwpns; j++)
  315. {
  316. engclient_cmd(id,"drop", secwpns[j])
  317. }
  318. }

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára D3M0*~ 2014.12.13. 13:07-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenübe írás!
HozzászólásElküldve: 2014.12.13. 13:08 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
"D3M0*~"
nem lett jó! sajna mert mindenki bír venni! :(
szerk: Tesztelem!

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára levo00 2014.12.13. 13:08-kor.

Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenübe írás!
HozzászólásElküldve: 2014.12.13. 13:09 
Offline
Senior Tag
Avatar

Csatlakozott: 2014.03.12. 18:54
Hozzászólások: 295
Megköszönt másnak: 33 alkalommal
Megköszönték neki: 26 alkalommal
levo00 írta:
"D3M0*~"
nem lett jó! sajna mert mindenki bír venni! :(
szerk: Tesztelem!

Szerkesztettett nézd.. :)
Először nem volt jó..!
Mostmár jónak kell lennie.. :)

_________________
Kép

MAIN :
Kép

MÁSIK :
KépKép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenübe írás!
HozzászólásElküldve: 2014.12.13. 13:13 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Compilezni akarom és ez:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Modified for http://www.freakz.ro

only_d2_fegy.sma(1) : error 010: invalid function or declaration
amx/include/hamsandwich.inc(47) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
amx/include/hamsandwich.inc(361) : error 017: undefined symbol "get_func_id"
amx/include/hamsandwich.inc(364) : error 017: undefined symbol "callfunc_begin_i"
amx/include/hamsandwich.inc(366) : error 017: undefined symbol "callfunc_push_int"
amx/include/hamsandwich.inc(367) : error 017: undefined symbol "callfunc_push_int"
amx/include/hamsandwich.inc(368) : error 017: undefined symbol "callfunc_push_str"
amx/include/hamsandwich.inc(369) : error 017: undefined symbol "callfunc_end"
amx/include/hamsandwich.inc(376) : error 017: undefined symbol "set_fail_state"
amx/include/cstrike.inc(13) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
amx/include/fun.inc(13) : error 017: undefined symbol "AMXX_VERSION_NUM"
amx/include/fun.inc(45) : error 017: undefined symbol "kRenderFxNone"
amx/include/fun.inc(68) : error 070: rational number support was not enabled
amx/include/fun.inc(74) : error 070: rational number support was not enabled
amx/include/colorchat.inc(37) : error 017: undefined symbol "vformat"
amx/include/colorchat.inc(44) : error 017: undefined symbol "MSG_ALL"
amx/include/colorchat.inc(46) : error 017: undefined symbol "MSG_ONE"
amx/include/colorchat.inc(49) : error 017: undefined symbol "get_user_team"
amx/include/colorchat.inc(58) : error 017: undefined symbol "message_begin"
amx/include/colorchat.inc(59) : error 017: undefined symbol "write_byte"
amx/include/colorchat.inc(60) : error 017: undefined symbol "write_string"
amx/include/colorchat.inc(61) : error 017: undefined symbol "message_end"
amx/include/colorchat.inc(62) : warning 203: symbol is never used: "type"
amx/include/colorchat.inc(62) : warning 203: symbol is never used: "id"
amx/include/colorchat.inc(65) : error 017: undefined symbol "message_begin"
amx/include/colorchat.inc(66) : error 017: undefined symbol "write_byte"
amx/include/colorchat.inc(67) : error 017: undefined symbol "write_string"
amx/include/colorchat.inc(68) : error 017: undefined symbol "message_end"

Compilation aborted.
26 Errors.
Done.

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenübe írás!
HozzászólásElküldve: 2014.12.13. 13:31 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Try:
SMA Forráskód: [ Mindet kijelol ]
  1. #include <amxmodx>
  2. #include <hamsandwich>
  3. #include <cstrike>
  4. #include <fun>
  5. #include <colorchat>
  6.  
  7. #define PLUGIN "Fegyvermenu"
  8. #define VERSION "1.0"
  9. #define AUTHOR "N/A"
  10.  
  11. new gWPCT;
  12. new gWPTE;
  13. new g_showsec[33];
  14. new bool:already[33];
  15.  
  16. new const priwpns[][] = {
  17. "weapon_shield",
  18. "weapon_scout",
  19. "weapon_xm1014",
  20. "weapon_mac10",
  21. "weapon_aug",
  22. "weapon_ump45",
  23. "weapon_sg550",
  24. "weapon_galil",
  25. "weapon_famas",
  26. "weapon_awp",
  27. "weapon_mp5navy",
  28. "weapon_m249",
  29. "weapon_m3",
  30. "weapon_m4a1",
  31. "weapon_tmp",
  32. "weapon_g3sg1",
  33. "weapon_sg552",
  34. "weapon_ak47",
  35. "weapon_p90"
  36. }
  37.  
  38. new const secwpns[][] = {
  39. "weapon_p228",
  40. "weapon_elite",
  41. "weapon_fiveseven",
  42. "weapon_usp",
  43. "weapon_glock18",
  44. "weapon_deagle"
  45. }
  46.  
  47.  
  48. public plugin_init()
  49. {
  50. register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
  51. RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "JatekosEledes", true);
  52. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Round_End");
  53. register_logevent("logevent_end", 2, "1&Restart_Round");
  54. register_logevent("logevent_end", 2, "1=Game_Commencing");
  55. }
  56.  
  57. public logevent_end()
  58. {
  59. gWPCT = 0;
  60. gWPTE = 0;
  61.  
  62. new players[32], pnum
  63. get_players(players, pnum)
  64. for(new i=0; i<pnum; i++)
  65. {
  66. already[i] = false;
  67. }
  68. }
  69.  
  70. public JatekosEledes(id)
  71. {
  72. g_showsec[id] = 50;
  73. already[id] = false;
  74. Fegyvermenu(id);
  75. }
  76.  
  77.  
  78. public Fegyvermenu(id)
  79. {
  80. if(!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED;
  81. new string[200];
  82.  
  83. if(g_showsec[id] <= 15)
  84. {
  85. if(g_showsec[id] != 0)
  86. {
  87. if(already[id]) return PLUGIN_HANDLED;
  88. set_task(1.0, "Fegyvermenu",id);
  89. g_showsec[id]--;
  90. }
  91. else
  92. {
  93. show_menu(id, 0, "^n", 1);
  94. return PLUGIN_HANDLED;
  95. }
  96. }
  97. format(string, charsmax(string), "\d[\y*|P|eac|E|*\d]^n\wFegyver csomagok\y[\d%d \wmp\y]\w:", g_showsec[id]);
  98. new iMenu = menu_create(string, "MainMenu_Handle");
  99.  
  100. menu_additem(iMenu, "\rNem kérek Fegyvert!\w", "1");
  101. menu_additem(iMenu, "\rM4A1 Colt \yCsomag\w", "2");
  102. menu_additem(iMenu, "\rAK47 Kalasnikov \yCsomag\w", "3");
  103. menu_additem(iMenu, "\rAWP Magnum Sniper \yCsomag\w", "4");
  104. menu_additem(iMenu, "\rMachineGun \yCsomag\w", "5");
  105. menu_additem(iMenu, "\rFAMAS \yCsomag\w", "6");
  106. menu_additem(iMenu, "\rSG552 \yCsomag\w", "7");
  107. menu_additem(iMenu, "\rScoout \yCsomag", "8");
  108.  
  109. menu_setprop(iMenu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\w");
  110. menu_display(id, iMenu);
  111.  
  112. return PLUGIN_HANDLED;
  113. }
  114.  
  115. public MainMenu_Handle(id, iMenu, iItem)
  116. {
  117. if( iItem == MENU_EXIT )
  118. {
  119. menu_destroy(iMenu);
  120. return PLUGIN_HANDLED;
  121. }
  122. already[id] = true;
  123. new iAccess, iCallback, szData[5];
  124. menu_item_getinfo(iMenu, iItem, iAccess, szData, charsmax(szData), _, _, iCallback);
  125. drop_pri(id)
  126. drop_sec(id)
  127. switch( str_to_num(szData) )
  128. {
  129. case 1:
  130. {
  131. give_item(id, "weapon_knife")
  132. give_item(id, "weapon_deagle")
  133. give_player_grenades(id);
  134. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  135. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3Deagle ^1csomagot kaptál mert nem kértél semmit!");
  136. }
  137. case 2:
  138. {
  139.  
  140.  
  141. give_item(id, "weapon_knife")
  142. give_item(id, "weapon_m4a1")
  143. give_item(id, "weapon_deagle")
  144. give_player_grenades(id);
  145. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M4A1,90)
  146. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  147. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3M4A1 ^1csomagot kaptál!");
  148.  
  149. }
  150.  
  151. case 3:
  152. {
  153. give_item(id, "weapon_knife")
  154. give_item(id, "weapon_ak47")
  155. give_item(id, "weapon_deagle")
  156. give_player_grenades(id);
  157. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AK47,90)
  158. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  159.  
  160. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3AK47 ^1csomagot kaptál!");
  161.  
  162. }
  163.  
  164. case 4:
  165. {
  166. new players[32], numct, numt
  167. get_players(players, numct, "e", "CT")
  168. get_players(players, numt, "e", "TERRORIST")
  169. if(numct >= 4 &&numt>=4)
  170. {
  171. new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
  172. if(userTeam == CS_TEAM_CT)
  173. {
  174. if(gWPCT < 2)
  175. {
  176. give_item(id, "weapon_knife")
  177. give_item(id, "weapon_awp")
  178. give_item(id, "weapon_deagle")
  179. give_player_grenades(id);
  180. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)
  181. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  182. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3AWP ^1csomagot kaptál!");
  183. gWPCT++
  184. }
  185. else
  186. {
  187. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember AWP-zhet csapatonként!");
  188. Fegyvermenu(id)
  189. }
  190. }
  191. if(userTeam == CS_TEAM_T)
  192. if(gWPTE < 2)
  193. {
  194. give_item(id, "weapon_knife")
  195. give_item(id, "weapon_awp")
  196. give_item(id, "weapon_deagle")
  197. give_player_grenades(id);
  198. cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,30)
  199. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35);
  200. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3AWP ^1csomagot kaptál!");
  201. gWPTE++
  202. }
  203. else
  204. {
  205. client_print(id, print_center, "Csak 2 ember AWP-zhet csapatonként!");
  206. Fegyvermenu(id)
  207. }
  208. }
  209. else {
  210. client_print(id, print_center, "Nincs meg a 4v4 nem hasznalhatsz AWP-t!")
  211. Fegyvermenu(id)
  212. }
  213.  
  214. }
  215.  
  216. case 5:
  217. {
  218. give_item(id, "weapon_knife")
  219. give_item(id, "weapon_m249")
  220. give_item(id, "weapon_deagle")
  221. give_player_grenades(id);
  222. cs_set_user_bpammo(id,CSW_M249,200)
  223. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  224.  
  225.  
  226. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3MachineGun ^1csomagot kaptál!");
  227. }
  228.  
  229. case 6:
  230. {
  231. give_item(id, "weapon_knife")
  232. give_item(id, "weapon_famas")
  233. give_item(id, "weapon_deagle")
  234. give_player_grenades(id);
  235. cs_set_user_bpammo(id,CSW_FAMAS,90)
  236. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  237.  
  238.  
  239. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3Famas ^1csomagot kaptál!");
  240. }
  241.  
  242. case 7:
  243. {
  244. give_item(id, "weapon_knife")
  245. give_item(id, "weapon_sg552")
  246. give_item(id, "weapon_deagle")
  247. give_player_grenades(id);
  248. cs_set_user_bpammo(id,CSW_SG552,90)
  249. cs_set_user_bpammo(id,CSW_DEAGLE,35)
  250.  
  251.  
  252. ColorChat(id, GREEN, "[*|P|eac|E|*]»^3SG552 ^1csomagot kaptál!");
  253. }
  254. }
  255. return PLUGIN_HANDLED;
  256. }
  257.  
  258. stock give_player_grenades(index)
  259. {
  260. give_item(index, "weapon_hegrenade");
  261. give_item(index, "weapon_flashbang");
  262. give_item(index, "weapon_flashbang");
  263. give_item(index, "weapon_smokegrenade");
  264. give_item(index, "item_thighpack");
  265. give_item(index, "item_assaultsuit");
  266. }
  267.  
  268.  
  269. stock drop_pri(id)
  270. {
  271. for(new j = 0; j < sizeof priwpns; j++)
  272. {
  273. engclient_cmd(id,"drop", priwpns[j])
  274. }
  275. }
  276.  
  277. stock drop_sec(id)
  278. {
  279. for(new j = 0; j < sizeof secwpns; j++)
  280. {
  281. engclient_cmd(id,"drop", secwpns[j])
  282. }
  283. }
  284. /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
  285. *{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1038{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
  286. */
  287.  

_________________
Kép

Ők köszönték meg CrB nek ezt a hozzászólást: levo00 (2014.12.13. 13:35)
  Népszerűség: 2.27%


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenübe írás!
HozzászólásElküldve: 2014.12.13. 13:34 
Offline
Jómunkásember

Csatlakozott: 2014.08.22. 22:10
Hozzászólások: 477
Megköszönt másnak: 43 alkalommal
Megköszönték neki: 8 alkalommal
Köszi Crazy! rád mindig számíthatok megy a köszönöm!! :) szerk: találtam egy picike hibát :D
only_d2_fegy.sma(285) : error 001: expected token: "*/", but found "-end of file-"

1 Error.
Compilarea failed!

_________________
Soha se késő megköszönni! :)


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenübe írás!
HozzászólásElküldve: 2014.12.13. 13:40 
Offline
Őskövület
Avatar

Csatlakozott: 2012.02.27. 09:42
Hozzászólások: 2588
Megköszönt másnak: 25 alkalommal
Megköszönték neki: 418 alkalommal
Nálad a gond.

Nekem:
Kód:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2013 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:           1080 bytes
Code size:             8544 bytes
Data size:             7112 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:   33120 bytes
Done.


AMXX Studióval fordítsd

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
 Hozzászólás témája: Re: Fegyvermenübe írás!
HozzászólásElküldve: 2014.12.13. 17:26 
Offline
Nagyúr
Avatar

Csatlakozott: 2014.07.22. 17:59
Hozzászólások: 667
Megköszönt másnak: 49 alkalommal
Megköszönték neki: 36 alkalommal
Van egy olyan gondom vele, hogy mikor nincs ki a 4v4 és kiválasztom az awp-t, akkor nem hozza vissza a menüt.

_________________
Kép


Hozzászólás jelentése
Vissza a tetejére
   
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása  Hozzászólás a témához  [ 12 hozzászólás ]  Oldal 1 2 Következő


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nyithatsz új témákat ebben a fórumban.
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
Portal: Kiss Portal Extension © Michael O'Toole